Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Vaslui Companii Disponibil din: 2021-06-11

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam mecanic auto

    SC CLUB TOMA AUTOSERVICE SRL, Cu punct de lucru în Huși, str. DOBRINA, Nr. 41 B, Atelier mecanic multimarcă, angajează mecanic auto. Mediu plăcut de lucru, salariul procentual 35%. Program de lucru luni - vineri : 8.00 - 16.30 Sâmbăta (cu schimbul) - 08.00 - 13.00. Apelează cu încrede ! Devino colegul nostru !

  • 16

    Angajez muncitori în construcții

    Angajez muncitori în construcții calificați și necalificați pentru lucrări de amenajare interioară. Plata se face la fiecare 10 zile lucrătoare, contract de muncă înregistrat , diurnă, cazare și transport plătite la deplasare. Salariul se negociază în funcție de cunoștințe și abilități cu posibilitate de mărire.

  • Specialist Marketing

    Căutăm pentru clientul nostru, o companie specializată în producția și procesarea produselor apicole de calitate superioară, cu planuri de creștere națională și internațională și cu o tradiție apreciată în acest domeniu, rolul de Specialist Marketing Locație: Vaslui Nr. poziții vacante: 1 Rolul este adresat și persoanelor care au disponibilitate pentru relocare sau navetă, situație în care arealul geografic vizat se află în proximitatea orașului Vaslui. Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate, marketing sau domenii conexe; - cunoștințe în digital marketing - bună cunoaștere a platformelor social media (Facebook, TikTok, Instagram) și a tehnicilior moderne de marketing digital; - cunoștinte avansate MS Office: utilizare eficientă a sistemelor de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint); - cunoștințe despre tendințele de pe piață - interes pentru cele mai recente tendințe și tehnologii de marketing; - creativitate și gândire strategică; - excelente abilități de comunicare și organizare; - flexibilitate și adaptabilitate. Responsabilități: - realizarea materialelor de promovare, inclusiv redactare, compoziție și design pentru platformele social media într-un mod cât mai captivant (Facebook, Instagram, TikTok); - planificarea, implementarea și monitorizarea activităților din planul de marketing, asigurând coerența și eficacitatea mesajelor transmise; - gestionarea activităților de creare, organizare și distribuire a documentelor, rapoartelor, materialelor și a altor date de marketing; - administrarea portofoliului de clienți existent și inițierea de noi contacte; - colaborarea îndeaproape cu echipa de vânzări pentru a maximiza impactul și succesul campaniilor de marketing; - realizarea cercetărilor de piață și analizelor pentru a identifica noi oportunități de marketing și pentru a evalua eficiența strategiilor actuale; - monitorizarea și gestionarea bugetului alocat departamentului de marketing, asigurându-se că resursele sunt folosite eficient; - planificarea și coordonarea evenimentelor de marketing pentru a crește popularitatea brandului și atragerea de noi clienți. Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - suport pentru procesul de relocare (la necesitate); - decontare transport; - posibilitatea de a selecta lunar un produs gratuit din catalogul companiei; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii românești care se află în plină dezvoltare și vrei să îți aduci contribuția în evoluția unei industrii apicole locale, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.

  • Agent Vânzări -Barlad

    Excelente abilități de comunicare și putere de convingere; Experiență în vânzări - minimum 2 ani (avantaj experiența în relațiile comerciale cu lanțuri de magazine); Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Abilități de lucru în echipă; Permis conducere categoria B; Studii medii finalizate (cu diploma de Bacalaureat ) superioare; Disponibilitate pentru activitate de teren deplasări. Postul este disponibil pentru o perioadă determinată de 2 ani. Responsabilități: Gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți de tip Local Key Account (engross-uri și rețele locale de supermarket-uri) din zona pe care o administrează; Promovează portofoliul de produse comercializate și negociază comenzile; Realizează obiectivele de vânzări setate pentru zona repartizată; Implementează standardele de imagine (merchandising) propuse de companie la clienții din portofoliu; Contribuie direct la extinderea business-ului creșterea vânzărilor clienților prin consilierea oferită, elaborarea unui plan de dezvoltare, estimarea vânzărilor și planurilor de acțiune (organizare de evenimente in-store și out-store: promoții, sampling, tombole etc).

  • 2

    Angajam excavatorist si sofer-cat.c in Norvegia

    EXCAVATORIST si SOFER-cat.C IN NORVEGIA: -Cazare asigurata de angajator -Bilet de avion dus-intors asigurat -Asigurare medicala -Plata concediuluiu -Contract de munca .

  • 1

    angajam facturist

    Sc Taviany srl angajeaza facturist pentru Vaslui.

  • 10

    Șofer autocamion ce intern si international

    Angajez șofer cap tractor și semiremorcă pe intern și extern in spațiul comunitar cu revenire în țara cu camionul ..perioada de lucru la alegere minim 4 saptamani..doar din zona Barlad Vaslui.

  • 1

    instalator medie expierenta

    sc din barlad , angajez instalator cu experienta medie (sa aiba macar idee de meserie ),program 7.00-16.00 de luni pana vineri .relatii la tel.

  • Lucrător Comercial part-time Huși (f m)

    În cadrul magazinului Kaufland din Huși, Calea Basarabiei, nr. 93 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2100 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.

  • Angajam personal

    Amour_du.cafe Bistro cafenea angajează personal pe perioada nedeterminata.

  • 6

    Casier magazin PPT Barlad

    Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produselor vandute ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi la inventarul periodic din magazin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • 6

    Evaluator de risc la securitatea fizica a obiectivelor

    EFECTUEZ ANALIZE DE RISC LA CELE MAI AVANTAJOASE PRETURI SI IN CEL MAI SCURT TIMP. Incepand cu 01.07.2018, AMENZI DE LA 10.000-20.000 LEI pentru neintocmirea analizei de risc de catre fiecare societate comerciala, institutie centrala si locala a administratiei publice, regie autonoma, companie si societate nationala. Analiza de risc se efectueaza inaintea instituirii masurilor de securitate si se revizuieste in una din urmatoarele situatii: - cel putin odata la 3 ani, pentru corelarea cu dinamica parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii; - in cel mult 60 de zile de la producerea unui incident de securitate la unitatea respectiva; - in cel mult 30 de zile de la modificarea caracteristicilor arhitecturale, functionale sau a obiectului de activitate al unitatii. Conform H.G. 301 din 2012, toate societatile comerciale si punctele de lucru care detin bunuri sau valori cu orice titlu trebuie sa efectueze analiza de risc la securitatea fizica, prin evaluatori autorizati, inscrisi in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii sau pentru o oferta de pret:0764747383.Va stau la dispozitie in judetele:Iasi, Bacau, Neamt,Vrancea, Suceava, Botosani, Covasna.

  • 1

    Angajam muncitori

    Angajez muncitori necalificați pentru următoarele domenii: agricultura, zootehnie, colectare deșeuri. Judetul Vrancea. Salariu atractiv+ cazare

  • 7

    Mecanic intretinere

    SC. Angajează electromecanici sau mecanici intretinere cu domiciliul în vaslui. Relații la tel.

  • Jurist minim 5 ani experienta

    Kazinst Grup srl angajeaza jurist : Descrierea postului Postul de jurist are ca obiectiv principal acordarea de suport în realizarea obiectivelor firmei. Are în responsabilitate: - gestionarea administrativă a dosarelor civile alocate, - gestionarea dosarelor de consultanță clienți persoane juridice, - gestionarea portofoliilor de creanțe ale clienților, - analiza și raportarea rezultatelor, - gestionarea relației cu celelalte posturi ale firmei - inițierea și implementarea de proiecte privind îmbunătățirea rezultatelor activității postului, - inițierea de proiecte având ca scop creșterea imaginii Cabinetului, - dezvoltarea abilităților și competențelor profesionale. Postul exclude desfășurarea de activități din cele prevăzute în art. 3 din Legea Avocaturii. Cerințele de bază ale postului 1. Studii necesare: superioare drept 2. Certificări necesare: licență în studii juridice 3. Experiența necesară postului: constituie un avantaj experiența anterioară pe posturi similare 4. Alte cerințe: permis de conducere categoria B experiență de cel puțin 5 ani, cunoștințe operare OS Windows și IOS, Office, Office tools. Competențele tehnice și comportamentale necesare postului 1. Competențe digitale 2. Competențe organizatorice managementul timpului 3. Competențe juridice 4. Atitudine pozitivă 5. Competențe de comunicare și relaționare 6. Orientare către client 7. Lucru în echipă 8. Rezistență la stres 9. Orientare către acțiune și rezultate Obiectivele strategice ale postului 1. Realizarea obiectivelor cantitative și calitative ale postului 2. Gestionarea relației cu superiorii ierarhici 3. Gestionarea relației cu celelalte posturi 4. Gestionarea relației cu clienții firmei 5. Dezvoltarea și consolidarea afacerii. Condițiile oferite de compania angajatoare 1.Mediu de lucru deschis și profesional 2. Salariu fix pentru perioada de integrare organizațională + bonus suplimentar (sistem performant de bonusare), după perioada de integrare organizațională.

  • 10

    Muncitori constructii calificati si necalificati

    Societate comerciala din Vaslui angajeaza muncitori necalificati si calificati (dulgheri,fierari,zidari ,electricieni ,instalatori,etc).Se ofera salariu motivant si conditii comercial de munca

  • Angajez vânzătoare pt patiserie

    Angajez vânzătoare patiserie pt sezonul estival 2024.Se asigura cazare ,2 mese zi și 3500lei luna.Locatia este situata în stațiunea Eforie Sud.

  • 2

    Angajam muncitori pentru productie Vaslui

    Angajăm muncitori productie pentru fabrica de mobila in VASLUI. Cerințe: Experiență anterioară într-o unitate de producție constituie avantaj ; Studii minim 10 clase; Ne dorim ca viitorul nostru coleg sa fie foarte serios. Sa fie dedicat și prezent în proiectele noastre. Sa își dorească o colaborare pe termen lung. Sa fie comunicativ, dezinvolt și cu bun simț. Abilitati de calcul matematic simplu; Condiții: Program de lucru full-time L-V de 8 ore; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată cu perioadă de probă; Concedii conform legislației; Pachet salarial atractiv (salariu fix + tichete de masă + bonusuri de performantă) Se face testare cu alcool testul frecvent! NU se accepta intarzieri si absente nemotivate la program!

  • 11

    Angajam personal restaurant

    RESTAURANT DIN HUSI ANGAJEAZA PERSONAL , BARMAN , OSPATAR , BUCATAR AJUTOR DE BUCATAR DETINEM APARATURA INTELIGENTA , USOR DE LUCRAT , MEDIU PLACUT DE MUNCA, PROGRAM FLEXIBIL , CONTRACT DE MUNCA , SALARIU MOTIVANT EXPERIENTA ESTE UN AVANTAJ , DAR NOI SUNTEM DESCHISI SA TE INVATAM

  • 18

    Angajez lucrator comercial

    Angajez lucrător comercial (fete) Relații la Tel :

Salvează căutarea