Anunțuri
Locuri de munca Prahova Companii Disponibil din: 2021-03-20 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Companie cu activitate de productie de geam termoizolant din Ploiesti, cu 27 ani experienta pe piata din Romania, angajeaza electromecanic care sa se ocupe de intretinerea si reparatia utilajelor industriale. Cerințe: Experienta in intretinerea si reparatia echipamentelor industriale; Experienta practica in lacatuserie sau mecanica industriala; Diploma de calificare profesionala constituie un avantaj Responsabilitati: Executa lucrari de intretinere si reparatii a utilajelor existente pe liniile de productie; Verifica starea tehnica a utilajelor si instalatiilor; Efectueaza operatii de ungere si gresare a utilajelor conform instructiunilor, inlatura pierderile de lubrifianti; Efectueaza reparatii accidentale la utilaje; Verifica si efectueaza toate operatiile in vederea mentinerii utilajelor in functiune; Conditii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru placut; Instruire in fabrica pe utilaje; Salariu motivant; Bonuri de masa. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Promovat
Verdum Romania, firma prestatoare de servicii de reciclare în cadrul mai multor fabrici din jud. Prahova, suntem în căutare de Conducator auto transport rutier marfa (TIR cu prelată). Locatie punct de lucru: Ploiesti. Descrierea activităților: Încarcă, transportă și descarcă marfă conform documentelor; Transportă marfă în cele mai bune condiții pentru a evita deteriorarea acesteia (Răspunde de integritatea mărfii pe întreaga durată a transportului); Urmărește ștampilarea și semnarea documentelor. Detalii suplimentare: Carnet conducere categoria B, C, E; Atestat șofer profesionist marfă valabil (C, E) Card pentru tahograf digital valabil Oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Ore suplimentare plătite conform legii; Bonus pentru recomandare colegi; Tichete de masă în valoare de 35 lei tichet; Tichete cadou de Crăciun, Paște, Ziua copilului Program de lucru intr-un schimb. Profil: Experiență anterioară pe post similar de minim 2 ani; Capacitate de adaptare în diverse situații; Seriozitate; O bună disciplină personală, abordare flexibilă față de muncă și față de schimbări Disponibilitate la program prelungit. Descrierea companiei Verdum Romania oferă servicii integrate de management al deșeurilor, de la organizarea fluxurilor pentru colectarea deșeurilor din producție, organizarea procesului de colectare până la identificarea soluțiilor de reciclare, tratare și valorificare în scopul de a oferi clienților cele mai bune rezultate.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Angajez sofer tir permis categoria CE pentru curese tur retur: România-Franța-România România-Italia-Romania România-Germania-România România-Luxemburg-România România-Belgia-România România-Olanda-România România-Spania-România Se lucrează numai la program Camion euro 6 prelata standard La retur se fac și grupaje Salariu între 9000-12000 lei net Nu răspund la mesaje
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Service Camioane din Boldesti Scaeni, angajeaza 3 mecanici camioane, 1 mecanic turisme si 1 electrician. Program de lucru de luni pana vineri 7:30 - 16:00, sambata si duminica liber, pauza de masa 11:30-12:00. Salariu motivant in functie de pregatirea profesionala.
-
APEX FABRICS SRL, inregistrata la RC sub nr. J29 2534 2023, CUI RO 36688173, cu sediul în Ploiești , str. Marin Mehedinteanu, nr. 1F, angajează Gestionar depozit, cod COR 432101 Candidatul Ideal: - Integritate fizică - Atenţie concentrată şi distributivă - Iniţiativă - Memorie vizuală - Spirit organizatoric - Capacitate de a lucra cu oamenii - Rezistenţă mare la stres - Punctualitate - Fără antecedente penale Descrierea jobului ACTIVITĂŢI PRINCIPALE: ASIGURĂ GESTIUNEA FIZICĂ A STOCULUI DE MARFĂ INTRODUCE MARFA ÎN STOC ÎN BAZA DOCUMENTELOR DE INTRARE ASIGURĂ MIŞCAREA STOCURILOR EXPEDIAZĂ MARFA CĂTRE CLIENŢI NIVEL DE STUDII: medii (diplomă bacalaureat) CURSURI DE PREGĂTIRE: Legislaţie, Gestiune stocuri EXPERIENŢĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 2 ani PE POST: preferabil 1 an Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - mediu de lucru profesionist Candidatii sunt rugati sa ataseze CV-ul pe platforma; selectia se va realiza dupa primirea CV, la interviu fiind invitati candidatii care indeplinesc cerintele. APEX FABRICS SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679 2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri).
-
Cerinte post: * experienta ( minim 3 de condus ) ; * experienta in administrarea autovehiculelor din flota firmei minim 6 luni 1 an tipul de masina pe care o va conduce autoturism + duba 3.5 * permis de conducere pentru categoriile B si C * detinere atestat pentru transport persoane * programul de lucru 09.00 17.00 Responsabilitati: Realizarea activitatii de transport (persoane & marfa), cu respectarea tuturor reglementarilor in vigoare privind circulatia pe drumurile publice; Mentinerea autovehiculului din dotare in parametrii optimi; Conduce numai autovehiculele pe care le are in primire, pe baza de semnatura; Completeaza zilnic foaia de parcurs la plecarea si sosirea din cursa; Inainte de plecarea in cursa verifica daca autovehiculul corespunde cerintelor tehnice, daca are toate documentele asupra sa si daca are aprobarea persoanelor competente pentru efectuarea transportului Asigura efectuarea la termen a reviziei tehnice a autovehicululelor din flota firmei; Comunica imediat sefului direct - telefonic sau prin orice alt mijloc orice eveniment de circulatie in care este implicat; Nu are voie sa transporte persoane din afara firmei; Executa operativ si corect sarcinile de serviciu trasate de superiorii ierarhici, respectand disciplina muncii;
-
Cerinte - Nu este necesara experienta anterioara. - Invatarea modului de operare a echipamentelor si setarea acestora pentru fiecare lucrare (nu se aplica la finisarile manuale); - Pregatirea materialelor prime pentru tipar si printarea lor pe diferite materiale/suport digital; - Operarea utilajelor disponibile care asigura productia comenzilor (printere, plottere,etc) si mentenanta acestora. - Abilitati tehnice, viteza de lucru, abilitati de organizare si atentie la detalii; - Comunicare excelentă și atitudine pozitivă; - Capacitate de concentrare si rapiditate in executare sarcinilor. Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial: fix + bonuri de masa + ore suplimentare (prezenta optionale). - Primele 6 luni 2500 lei si ulterior 3.000 lei pentru lunile in care se lucreaza in tura a doua. Turele se vor organzia functie de volumul de comenzi. - Bonusuri si prime de sarbatori; - Se lucreaza fara ture de noapte; - Decontare transport; - Angajare pe termen lung. Descriere & Responsabilitate - Finisare produse tipografice conform specificațiilor tehnice din fisa de producție; - Nu este obligatorie experienta in industria tipografica, dar poate fi considerat avantaj un nivel de experienta practica in alte operatiuni manuale sau mecanizate; - Manipulare materie prima si produse finite; - Poate fi un avantaj experienta in productia materialelor publicitare, tiparire digitala si finisare tipografica (taiere, printare, pliere, etc), dar nu este o conditie obligatorie; - Relationare excelenta cu echipa de productie, persoana serioasa, responsabila, cu reale abilitati de comunicare si organizare Iti place sa lucrezi cu hartia si poti face finisari tipografice manuale si/sau mecanizate. Te obisnuiesti usor cu gestionarea oricarei cerinte de finisare tipografica manuala. Perfect! Te invitam sa faci parte din echipa noastra.
-
Spitalul As Medica angajeaza asistent medical generalist dedicat sa se alăture echipei noastre: Posturi disponibile: un asistent pentru sectie medicină internă gastroenterologie. si un asistent medical generalist pentru cabinet medicină internă. Experienta în domeniul reprezinta un avantaj. Asteptam CV-urile pe adresa de email: , cu mentiunea postului vizat. Va multumim!
-
Angajam agent de securitate pentru obiectiv aflat in Parcul Industrial PLOIESTI SUD, pe strada Elipsei nr 5 (langa YAZAKI si statia ITP) Cerinte : - aspect fizic ingrijit - disponibilitate de lucru in ture - atestat de paza Oferim: - pachet salarial avantajos - decontare valoare transport - bonuri de masa - uniforma de lucru Persoanele interesate sunt rugate sa sune de luni pana vineri intre orele 10:00-17:00 la numarul de telefon
-
Principalele tale responsabilități: - Asigurarea unui raion atractiv din punct de vedere comercial, pentru a facilita clienților procesul de cumpărare; -Îndrumă clienții si le crează o experiență unică la cumpărături; -Servește clienții rapid si cu amabilitate; Ceea ce oferim: Tichete de masă Prime de Paști și Crăciun; Asigurare medicală privată Sporuri pentru weekendurile lucrate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces) Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.
-
Principalele tale responsabilități: - Preparea produselor și aranjarea lor la raft, astfel încât să oferi clienților o experiență de cumpărături cât mai plăcută; - Asigurarea calității și integrității produselor expuse în raion; - Urmărirea termenelor de valabilitate și respectarea normelor de depozitare; Ceea ce oferim: Tichete de masă Prime de Paști și Crăciun; Asigurare medicală privată Sporuri pentru weekendurile lucrate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces) Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.
-
SC JOVILA CONSTRUCT SRL, angajeaza : - proiectant - devizier - casier incasator teren _ Valea Calugareasca Persoanele interesate, pot depune CV, la adresa societatii _ str. Ulierului nr. 9 din Ploiesti, pe adresa de e-mail - sau, la numarul de telefon - . SC KATO SRL: - maistri - instalatori apa si canal - muncitori calificati si necalificati - ingineri in constructii si instalatii Persoanele interesate, pot depune CV, la adresa societatii _ str. Ulierului nr. 9 din Ploiesti, pe adresa de e-mail - sau, la numarul de telerfon: .
-
-
Angajam manipulant pentru fabrica noastra de confectii metalice din Parcul Industrial Ploiesti! Responsabilități: -încărcarea/descărcarea mărfurilor și manipularea acestora în depozit/curte -aranjarea mărfurilor pe rafturi în depozit/curte -menținerea curățeniei și ordinii la locul de munca ,fabrica de productie/curte Cerințe: - Permis de conducere categoria B. - Seriozitate,responsabilitate la locul de muncă - Disponibilate pentru munca fizică - Capacitate de a lucra individual și în echipă Beneficii: - Pachet salarial 3000-3200 - Decont transport - Contract de munca pe perioada nedeterminată.
-
firma constructii angajează personal calificat si/sau cu experiența. salariu atractiv și multiple beneficii.
-
Arprod Home S RL, producator de mobilier tapitat, angajeaza la punctul de lucru din orasul Mizil, jud. Prahova tapiteri si tamplari.Salariu negociabil in functie de experienta de lucru, plus bonuri de masa.
-
Angajam muncitor calificat sau necalificat in domeniul reciclarii deseurilor, pentru locatia situata in Filipestii de Padure. Atributii principale: compactarea balotarea deseurilor prin operarea preselor hidraulice. Sortarea, reambalarea, pregatirea pentru valorificare a deseurilor reciclabile (hartie, materiale plastice). Cerinte: seriozitate, rigurozitare.
-
Candidatul Ideal -Studii medii sau superioare -Permis de conducere cat. B; -Reprezinta avantaj curs inginer technician sisteme de securitate -Experienta de minimum 2 ani in instalarea sistemelor de detectie si semnalizare incendiu, efractie, CCTV, control acces, voce date sau in instalatii de curenti tari; -Cunostinte tehnice solide si actualizate cu privire la echipamentele si sistemele de securitate; -Abilitatea de a lua decizii tehnice in teren ; -Prezenta de spirit, abilitati de comunicare si relationare cu clientii; -Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime. -Adaptabil pentru munca in echipa, conditii de santier -Disponibilitate la deplasari si program felxibil -Cazier judiciar fara antecedente Ce vei face la noi: -cablare sisteme de securitate tehnica, instalatii electrice si automatizari -instalare si punere in functiune a sistemelor de securitate ( sisteme detectie si alarmare antiefractie, sisteme de control acces, sisteme CCTV, sisteme de detectie si alarmare la incendiu, audio si videointerfonie, automatizari; -programarea sistemelor de securitate instalate -coordonarea echipei -raportarea progresului proiectelor catre superior Ce vei gasi la MDS Fire Tech: Salariu negociabil in functie de experienta; Bonusuri in functie de performanta Prime acordate de sarbatori Program de lucru Luni-Vineri: 08:00-17:00; Masina de seviciu Laptop de serviciu Tichete de masa
-
Ne marim echipa! Cautam un coleg pentru pozitia de CONTABIL Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Sa fie absolvent(a) de studii economice ( de preferinta , sectia Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Sa aiba experienta minim 2 ani in domeniul activitatii financiar-contabil; - Constituie avantaj experienta in contabilitatea de gestiune si Resurse Umane; - Cunoastere operare PC , MS Office nivel avansat - Cunoasterea programului de contabilitate Saga, Art Soft , Revisal constituie avantaj; - Cumoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Capacitate de organizare si planificare; - Persoana cooperanta si cu spirit de echipa; - Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate; - Excelente abilitati de comunicare Descrierea jobului - Emitere facturi catre client - Inregistrarea facturilor de la funizorii interni externi in programul contabil. - Inventarierea stocurilor si introducearea inventarelor in sistemul contabil; - Confirmari de solduri clineti - funizori si punctaje cu acestia; - Intocmeste corect la termenele stabilite,verifica si reconciliaza rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar contabile de gestiune, legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de conducerea societatii, pentru gestionarea financiara si operationala a companiei; - Intocmire zilnica a registrului de casa pe punctul de lucru; - Intocmirea tuturor rapoartelor predefinite si ad-hoc in vederea efectuarii lucrarilor de inchidere de luna trimestru semestru an (rapoarte strict legate de obiectivul postului) - Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri); - Evidenta gestiune:intocmire note de intrare receptie, verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de consum, verificare fise de magazie ; - Inregistrar corecta si rhivare docum ntelor contabile primar : r gistru de c sa, extrase bancare, d conturi de cheltuieli, dispozitii de pl ta, rapoarte lunare, facturi de intrare marfa si servicii, facturi de cheltuieli, bonuri fiscale , etc. - Intocmirea de situatii financiare; - Mentine o legatura cu clientii si furnizorii privind facturile si plata acestora, bilete la ordin, OP-uri. Oferim: - Salariu atractiv - Loc de muncă stabil. - Lucru intr-o echipa dinamica si mediu placut; - Tichete de masa si cadou Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic sau pe whatsapp
-
Hai în echipa ZIBA! Visul oricărui bucătar este să aibă propriul său restaurant. Mă bucur că am ajuns în acest moment al carierei mele și ne enumerăm printre cele mai apreciate restaurante din Prahova, dar sunt conștient că succesul unui restaurant nu depinde numai de cât de gustoase sunt preparatele. Reușita unei astfel de afaceri se bazează în mod esențial pe calitatea și talentul oamenilor care o construiesc, pe seriozitatea și dedicarea lor. Știu bine asta și de aceea caut oameni de ispravă care știu meserie sau care vor să învețe, oameni harnici, iscusiți, talentați și de încredere, cu chef de muncă, cu drag de noi și de care să ne fie drag. La Ziba alcătuim o echipă de 12 astfel de oameni cu care formăm familia Ziba de cel puțin 2 ani, dar dorim să ne mărim echipa și căutam alți colegi ca noi. Vreau să facem treabă bună împreună în continuare, să muncim într-un mediu prietenos, bazându-ne unii pe alții oricând avem nevoie și să ne bucurăm împreună de ceea ce vom realiza la #Ziba. #Ziba se află pe Str. Aleea Lacurilor în Păulești, Prahova, iar programul de lucru este de 40 ore săptămână. PROGRAM DE LUCRU: Programul de lucru este de 40 - maxim 48 de ore săptămână! Orele suplimentare, sunt plătite. Ultima comandă la bucatarie este ora 21:30, la bar 22:30. Restaurantul se închide la ora 23:00. Program de funcționare al restaurantului: Luni, marți: închis Miercuri, joi, vineri: 16:00 - 23:00 Sâmbătă, duminică: 12:00 - 23:00 BENEFICII Bonusuri de performanța și de fidelitate Mese delicioase Mediu de lucru într-o echipa tânără și dinamică Asigurare medicală privată Alte beneficii ce le vom discuta la interviu Pe lângă salariu, tips și bonusuri de performanța. Salariul pentru fiecare post de mai jos se negociază în funcție de experiență! O experiență minimă este obligatorie pentru fiecare post! Pozițiile disponibile sunt: Ospătar ! Salariul net 2500 - 3000 lei (venit lunar 6000-9000 lei) Pentru postul de ospătar putem discuta și doar part time în zilele de weekend! Full time se lucrează 2 zile de 8 ore în cursul săptămâni și 2 zile de 12 ore în WE, iar part time 2 zile de 12 ore sâmbăta și duminică! Ajutor Pizzer - Salariu net 3000 - 4000 lei (venit lunar 4500 6000 lei) în funcție de cunoștințe și îndemânare). De menționat că nu suntem pizzerie și din acest motiv, poate un ajutor pizzer care știe să întindă aluatul cu mâna, să facă față cu brio la secția de pizza! Barman Ajutor bar 2 posturi vacante - Salariu net 2800 - 4000 lei (venit lunar 4500 6000 lei) Aștept CV-ul tău și eventualele întrebări la adresa: rant . Dacă vrei să te avem în baza noastră de date pentru alte posturi precum bucătar, barman, personal curațenie vase, trimite-ne CV-ul tău. De abia aștept să ne cunoaștem! Chef Mehrzad
-
Cerinte #Experienta pe post de sudor; #Abilitate de a suda cu electrod si sau MIG MAG; #permis auto cat. B. Descrierea jobului #Lacatuserie primara; #Reglare aparat sudura; #Intretinere aparat sudura; #Polizare, samfrenare, heftuire, sudura, finisare; #Curatenie la locul de munca. Se ofera #salariu NET de inceput: 3500 lei - 4600 lei; #program de lucru: de luni pana vineri 8h zi ; #prima de Paste, prima de sfarsit de an; #contract de munca pe perioada nedeterminata; #punct de lucru: Nedelea PH; #decontare transport; #team building - excursie la pescuit anual; #posibilitate promovare ierarhica; Cei interesati va rugam sa transmita CV-ul prin mesaj. Va multumim!
-
-
Experienta în vânzări de minimum 3 ani în industria mobilei și a textilelor pentru mobilă și mobilier - obligatoriu; Permis de conducere cat.B - obligatoriu; Disponibilitatea de a călători pe teritoriul României pentru a vizita clienți; Cunostinte de excelență în MS Motivat și orientat spre rezultat; Excelente abilități de vânzare, negociere și comunicare; Abilitatea de a livra prezentări adaptate nevoilor clienților; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Studii superioare finalizate- constituie un avantaj Condiții: Program de lucru full-time. Activitatea se va desfasura la sediul nostru din Ploiesti cu deplasări în toată țara; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Pachet salariat motivant Responsabilități: Promovarea produselor aflate in portofoliul nostru, telefonic și prin vizite la sediilor clienților; Intocmirea si actualizarea bazei de date cu clienti ; Dezvoltarea relatiilor cu clienții Transmiterea raportului de discuții managerului coordonator Urmărirea ofertelor actuale și follow-up.