Anunțuri
Locuri de munca Prahova Companii Disponibil din: 2021-06-24 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Verdum Romania, firma prestatoare de servicii de reciclare în cadrul mai multor fabrici din jud. Prahova, suntem în căutare de Conducator auto transport rutier marfa (TIR cu prelată). Locatie punct de lucru: Ploiesti. Descrierea activităților: Încarcă, transportă și descarcă marfă conform documentelor; Transportă marfă în cele mai bune condiții pentru a evita deteriorarea acesteia (Răspunde de integritatea mărfii pe întreaga durată a transportului); Urmărește ștampilarea și semnarea documentelor. Detalii suplimentare: Carnet conducere categoria B, C, E; Atestat șofer profesionist marfă valabil (C, E) Card pentru tahograf digital valabil Oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Ore suplimentare plătite conform legii; Bonus pentru recomandare colegi; Tichete de masă în valoare de 35 lei tichet; Tichete cadou de Crăciun, Paște, Ziua copilului Program de lucru intr-un schimb. Profil: Experiență anterioară pe post similar de minim 2 ani; Capacitate de adaptare în diverse situații; Seriozitate; O bună disciplină personală, abordare flexibilă față de muncă și față de schimbări Disponibilitate la program prelungit. Descrierea companiei Verdum Romania oferă servicii integrate de management al deșeurilor, de la organizarea fluxurilor pentru colectarea deșeurilor din producție, organizarea procesului de colectare până la identificarea soluțiilor de reciclare, tratare și valorificare în scopul de a oferi clienților cele mai bune rezultate.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Nando +40 768 703 473 - Alex +40 766 654 043 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Oferim locuri de munca in hoteluri si restaurante din Irlanda. CAUTAM: personal cu experienta minim 4 ani in hoteluri sau restaurante CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel conversational Perioada contractuala: minim 6 luni OFERIM: Salariu de la 2000 euro luna Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in Irlanda este suportat de candidat. Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DESCRIERE Cautam pentru o locatie noua, din Paulesti : BRUTAR Cerinte: - studii- minim 10 clase sau liceul absolvit - studii cursuri pentru patiser brutar - experienta obligatorie de min. 1 AN - prezenta fizica agreabila, ingrijita, proactiva, curata - persoana dornica sa invete si sa fie proactiva - de preferat masina personala sau domiciliul zona Paulesti - PROGRAM DE LUCRU- 1 SCHIMB- 8 ORE DE LA 6-14 Beneficii: salariul net- minim 3300 - 3800 maxim , in functie de experienta tichete de masa decont naveta Vom contacta doar persoanele care indeplinesc cerinta de experienta de minim 12 luni.
-
Firma de transport și logistică este in căutare de receptioner marfa . Cerinte: Studii medii; Experiență in domeniul livrarilor de marfa și operare calculator; Persoana atenta la detalii; Abilități de planificare și organizare; Persoana dinamica, sociabila, comunicativa, cu spirit de echipa ; Permis auto cat B constitue un avantaj; Descrierea jobului Receptioneaza si gestioneaza marfurile din depozit; Operează documentele aferente activitatii de receptie, expeditie marfa; Planifica livrarea mărfurilor in funcție de necesități; Oferim: Salariu motivant+bonuri de masa.
-
Firma de transport distributie marfa angajeaza soferi cat. C pentru distributie in jud. Prahova pe camioane de 7,5 t si pentru transport de marfa national pe autocamioane de 20 t. Descrierea Job-ului: - Distributie: distribuirea marfurilor pe rastele din depozit catre magazine conform unei planificari la temperatura controlata. Inceperea lucrului in jurul orelor 05: t). - Transport de marfa national: distribuirea marfurilor pe rastele dintr-un depozit central catre alte depozite din tara. Posibil lucru de noapte. (20t) Cerinte: -Permis cat. C -Atestat marfa , card tahografic, - seriozitate la program - atentie deosebita la manevrarea autocamioanelor in jurul magazinelor - atentie la documentele ce insotesc marfa numarul de rastele ce trebuiesc livrate catre magazine
-
Oportunitate de Angajare: Infirmiere și Personal de Curățenie Suntem în căutarea unor persoane dedicate și pasionate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de infirmiere și personal de curățenie. Dacă sunteți persoane cu abilități excelente de îngrijire și curățenie, dornice să aducă un zâmbet pe chipurile pacienților noștri și să asigure un mediu curat și sigur, vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră. Responsabilități pentru postul de Infirmieră: Furnizarea de îngrijire de calitate pacienților.. Comunicarea eficientă cu pacienții. Respectarea standardelor și protocoalelor de îngrijire medicală. Responsabilități pentru postul de Personal de Curățenie: Efectuarea curățeniei și dezinfectării în incinta instituției, asigurând un mediu sigur și igienic. Manipularea corectă a substanțelor de curățenie și a echipamentelor specifice. Menținerea ordinii și curățeniei în spațiile comune, birouri și camere de pacienți. Gestionarea eficientă a stocurilor de materiale de curățenie. Colaborarea cu colegii pentru a asigura un mediu plăcut și sigur pentru pacienți și personal. Cerințe Generale: Experiență anterioară în domeniul medical sau curățeniei reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și empatie pentru infirmiere. Atitudine responsabilă, atenție la detalii și dorința de a ajuta pentru personalul de curățenie. Respectarea strictă a standardelor de igienă și siguranță. Capacitatea de a lucra în echipă și de a adapta la diverse situații. Oferta Noastră: Mediu de lucru profesional și prietenos. Posibilitatea de a contribui la îmbunătățirea stării de sănătate și confort a pacienților. Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul echipei. Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Formare și instruire continuă pentru a vă dezvolta abilitățile și cunoștințele. Dacă sunteți pregătiți să faceți parte dintr-o echipă dedicată și să aduceți un impact pozitiv în viața pacienților noștri, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [adresa de email]. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem și să împărtășim împreună această călătorie de grijă și curățenie.
-
Angajez băieti calificați in domeniul pardoseli interioare : parchet laminat si stratificat, mocheta, linoleum, deck. Ofer si rog seriozitate. Salarii mari,in funcție de performanțele fiecăruia,bonuri de masă,diurnă in caz de deplasare.Nr. telefon 0763696257 !
-
Angajez muncitor in ferma de capre pentru ingrijire si muls. Ferma se afla in Com. Paulesti, Sat. Gageni si oferim conditii de lucru excelente, salariu motivational, cu sau fara cazare. Mai multe detalii la telefon intre orele 8:00 - 18:00.
-
Firma de constructii tamplarie aluminiu, Angajam ing Constructor sau ing Mecanic cu sau fara experienta pentru supravegherea lucrarilor de montaj tamplarie aluminiu,montaj pereti cortina si fatade ventilate.Asiguram post permanent,salariu motivant,
-
Firma de constructii ,angajam lucratori atat calificati cat si necalificati pentru executie si montaj tamplarie de aluminiu, pereti cortina si fatade ventilate .Oferim loc de munca stabil , salariu motivant si bonuri de masa .
-
Angajam cu contract de munca - zidar - dulgheri - fierari - finisori Se ofera salariu atractiv si se asigura transport. Petru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon .
-
Ploiesti. Caut colaborare cu operator culegere-verificare date contabile,in regim part-time. 2-3 ore după amiază. Cunoasterea planului de conturi este un avantaj. Trimiteți CV pe adresa expertcont2023&gmail.com Salariu net 1500-2000 lei
-
-
Angajam soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini pe teritoriul Germaniei
-
Candidatul Ideal Experienta in reparatii utilaje camioane constituie avantaj; Studii medii sau scoala profesionala, cu calificare in domeniu; Descrierea jobului Responsabilitati: - asigura mentenata si reparatiile in cadrul atelierului, la utilajele si autospecialele de interventie comercializate de catre societate; - Diagnosticarea și remedierea problemelor electrice. - Efectuarea reparațiilor preventive și corective la sistemele electrice. - Asigurarea că utilajele sunt sigure și respectă normele de securitate. - Colaborarea cu echipa de tehncieni pentru a menține utilajele în stare optimă de funcționare. Beneficii: - bonuri de masa, prima pentru ziua de nastere, prima de sarbatori Descrierea companiei Compania SC Gradinariu Import Export SRL este o companie romaneasca cu capital integral romanesc. S-a infiintat in anul 1994 si activeaza in domeniul distributiei de utilaje pentru salubrizare si constructii Divizia Utilaje precum si distributia de recipiente pentru salubrizare, sisteme pentru produse petroliere, dotari pentru ateliere si tehnica de manipulare, depozitare si amenajari urbane- Divizia Eco Practic.
-
Service Camioane din Boldesti Scaeni, angajeaza 3 mecanici camioane, 1 mecanic turisme si 1 electrician. Program de lucru de luni pana vineri 7:30 - 16:00, sambata si duminica liber, pauza de masa 11:30-12:00. Salariu motivant in functie de pregatirea profesionala.
-
APEX FABRICS SRL, inregistrata la RC sub nr. J29 2534 2023, CUI RO 36688173, cu sediul în Ploiești , str. Marin Mehedinteanu, nr. 1F, angajează Gestionar depozit, cod COR 432101 Candidatul Ideal: - Integritate fizică - Atenţie concentrată şi distributivă - Iniţiativă - Memorie vizuală - Spirit organizatoric - Capacitate de a lucra cu oamenii - Rezistenţă mare la stres - Punctualitate - Fără antecedente penale Descrierea jobului ACTIVITĂŢI PRINCIPALE: ASIGURĂ GESTIUNEA FIZICĂ A STOCULUI DE MARFĂ INTRODUCE MARFA ÎN STOC ÎN BAZA DOCUMENTELOR DE INTRARE ASIGURĂ MIŞCAREA STOCURILOR EXPEDIAZĂ MARFA CĂTRE CLIENŢI NIVEL DE STUDII: medii (diplomă bacalaureat) CURSURI DE PREGĂTIRE: Legislaţie, Gestiune stocuri EXPERIENŢĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 2 ani PE POST: preferabil 1 an Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - mediu de lucru profesionist Candidatii sunt rugati sa ataseze CV-ul pe platforma; selectia se va realiza dupa primirea CV, la interviu fiind invitati candidatii care indeplinesc cerintele. APEX FABRICS SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679 2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri).
-
Cerinte post: * experienta ( minim 3 de condus ) ; * experienta in administrarea autovehiculelor din flota firmei minim 6 luni 1 an tipul de masina pe care o va conduce autoturism + duba 3.5 * permis de conducere pentru categoriile B si C * detinere atestat pentru transport persoane * programul de lucru 09.00 17.00 Responsabilitati: Realizarea activitatii de transport (persoane & marfa), cu respectarea tuturor reglementarilor in vigoare privind circulatia pe drumurile publice; Mentinerea autovehiculului din dotare in parametrii optimi; Conduce numai autovehiculele pe care le are in primire, pe baza de semnatura; Completeaza zilnic foaia de parcurs la plecarea si sosirea din cursa; Inainte de plecarea in cursa verifica daca autovehiculul corespunde cerintelor tehnice, daca are toate documentele asupra sa si daca are aprobarea persoanelor competente pentru efectuarea transportului Asigura efectuarea la termen a reviziei tehnice a autovehicululelor din flota firmei; Comunica imediat sefului direct - telefonic sau prin orice alt mijloc orice eveniment de circulatie in care este implicat; Nu are voie sa transporte persoane din afara firmei; Executa operativ si corect sarcinile de serviciu trasate de superiorii ierarhici, respectand disciplina muncii;
-
Promovat
Companie angajeaza Manipulant marfa, doar din Urlati sau imprejurimi activitatea consta in manipularea produselor neconforme si sortarea acestora pentru a fi reciclate, activitatea se desfasoara in Bucuresti Permisul de conducere este obligatoriu. Program de lucru, zile pe saptamana cu 2 zile libere . Se ofera: Salariu 3500 RON NET (bani in mana) Transport asigurat; Contract de munca pe perioada nedeterminata;
-
Cerinte - Nu este necesara experienta anterioara. - Invatarea modului de operare a echipamentelor si setarea acestora pentru fiecare lucrare (nu se aplica la finisarile manuale); - Pregatirea materialelor prime pentru tipar si printarea lor pe diferite materiale/suport digital; - Operarea utilajelor disponibile care asigura productia comenzilor (printere, plottere,etc) si mentenanta acestora. - Abilitati tehnice, viteza de lucru, abilitati de organizare si atentie la detalii; - Comunicare excelentă și atitudine pozitivă; - Capacitate de concentrare si rapiditate in executare sarcinilor. Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial: fix + bonuri de masa + ore suplimentare (prezenta optionale). - Primele 6 luni 2500 lei si ulterior 3.000 lei pentru lunile in care se lucreaza in tura a doua. Turele se vor organzia functie de volumul de comenzi. - Bonusuri si prime de sarbatori; - Se lucreaza fara ture de noapte; - Decontare transport; - Angajare pe termen lung. Descriere & Responsabilitate - Finisare produse tipografice conform specificațiilor tehnice din fisa de producție; - Nu este obligatorie experienta in industria tipografica, dar poate fi considerat avantaj un nivel de experienta practica in alte operatiuni manuale sau mecanizate; - Manipulare materie prima si produse finite; - Poate fi un avantaj experienta in productia materialelor publicitare, tiparire digitala si finisare tipografica (taiere, printare, pliere, etc), dar nu este o conditie obligatorie; - Relationare excelenta cu echipa de productie, persoana serioasa, responsabila, cu reale abilitati de comunicare si organizare Iti place sa lucrezi cu hartia si poti face finisari tipografice manuale si/sau mecanizate. Te obisnuiesti usor cu gestionarea oricarei cerinte de finisare tipografica manuala. Perfect! Te invitam sa faci parte din echipa noastra.
-
Spitalul As Medica angajeaza asistent medical generalist dedicat sa se alăture echipei noastre: Posturi disponibile: un asistent pentru sectie medicină internă gastroenterologie. si un asistent medical generalist pentru cabinet medicină internă. Experienta în domeniul reprezinta un avantaj. Asteptam CV-urile pe adresa de email: , cu mentiunea postului vizat. Va multumim!
-
Angajam agent de securitate pentru obiectiv aflat in Parcul Industrial PLOIESTI SUD, pe strada Elipsei nr 5 (langa YAZAKI si statia ITP) Cerinte : - aspect fizic ingrijit - disponibilitate de lucru in ture - atestat de paza Oferim: - pachet salarial avantajos - decontare valoare transport - bonuri de masa - uniforma de lucru Persoanele interesate sunt rugate sa sune de luni pana vineri intre orele 10:00-17:00 la numarul de telefon