Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Prahova doar cu poze Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 7

    Angajam ospatar pizzer barman

    Hai în echipa ZIBA! Visul oricărui bucătar este să aibă propriul său restaurant. Mă bucur că am ajuns în acest moment al carierei mele și ne enumerăm printre cele mai apreciate restaurante din Prahova, dar sunt conștient că succesul unui restaurant nu depinde numai de cât de gustoase sunt preparatele. Reușita unei astfel de afaceri se bazează în mod esențial pe calitatea și talentul oamenilor care o construiesc, pe seriozitatea și dedicarea lor. Știu bine asta și de aceea caut oameni de ispravă care știu meserie sau care vor să învețe, oameni harnici, iscusiți, talentați și de încredere, cu chef de muncă, cu drag de noi și de care să ne fie drag. La Ziba alcătuim o echipă de 12 astfel de oameni cu care formăm familia Ziba de cel puțin 2 ani, dar dorim să ne mărim echipa și căutam alți colegi ca noi. Vreau să facem treabă bună împreună în continuare, să muncim într-un mediu prietenos, bazându-ne unii pe alții oricând avem nevoie și să ne bucurăm împreună de ceea ce vom realiza la #Ziba. #Ziba se află pe Str. Aleea Lacurilor în Păulești, Prahova, iar programul de lucru este de 40 ore săptămână. PROGRAM DE LUCRU: Programul de lucru este de 40 - maxim 48 de ore săptămână! Orele suplimentare, sunt plătite. Ultima comandă la bucatarie este ora 21:30, la bar 22:30. Restaurantul se închide la ora 23:00. Program de funcționare al restaurantului: Luni, marți: închis Miercuri, joi, vineri: 16:00 - 23:00 Sâmbătă, duminică: 12:00 - 23:00 BENEFICII Bonusuri de performanța și de fidelitate Mese delicioase Mediu de lucru într-o echipa tânără și dinamică Asigurare medicală privată Alte beneficii ce le vom discuta la interviu Pe lângă salariu, tips și bonusuri de performanța. Salariul pentru fiecare post de mai jos se negociază în funcție de experiență! O experiență minimă este obligatorie pentru fiecare post! Pozițiile disponibile sunt: Ospătar ! Salariul net 2500 - 3000 lei (venit lunar 6000-9000 lei) Pentru postul de ospătar putem discuta și doar part time în zilele de weekend! Full time se lucrează 2 zile de 8 ore în cursul săptămâni și 2 zile de 12 ore în WE, iar part time 2 zile de 12 ore sâmbăta și duminică! Ajutor Pizzer - Salariu net 3000 - 4000 lei (venit lunar 4500 6000 lei) în funcție de cunoștințe și îndemânare). De menționat că nu suntem pizzerie și din acest motiv, poate un ajutor pizzer care știe să întindă aluatul cu mâna, să facă față cu brio la secția de pizza! Barman Ajutor bar 2 posturi vacante - Salariu net 2800 - 4000 lei (venit lunar 4500 6000 lei) Aștept CV-ul tău și eventualele întrebări la adresa: rant . Dacă vrei să te avem în baza noastră de date pentru alte posturi precum bucătar, barman, personal curațenie vase, trimite-ne CV-ul tău. De abia aștept să ne cunoaștem! Chef Mehrzad

  • 12

    Angajez Team Manager

    Candidatul Ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.

  • Inginer - Responsabil controlul calitatii (CQ)

    Aplică acum dacă ai... Experienta in domeniu, minim 2 ani Cunostinte avansate de desen tehnic Cunostinte avansate MS Office (Excel & Word) Cunoştinţe de operare in programul AUTOCAD 2 D (pentru intocmit desene si scheme izometrice) Responsabilitățile postului: Analizeaza proiectul de executie si extrage toate informatiile privind cerintele de calitate si documentele necesare conform Programului de control de calitate, in fazele determinante Verifica înaintea începerii lucrărilor dacă sunt îndeplinite toate condițiile inițiale necesare Solicita de la Laboratorul de sudura o copie dupa Instructiunea tehnologica de sudura pentru analiza si verificare cu cerintele de calitate la sudura din proiect Pregateste Formularele de Carte Tehnica in functie de proiectul de executie (montaj conducte de transport din otel, montaj conducte de distributie si bransamente din PE, montaj conducte tehnologice si instalatii, executie de fundatii de echipamente, etc.) Se deplaseaza in inspectii, pe șantier, in vederea verificarilor de respectarea calitatii pe baza informatiilor extrase din proiect si pe baza Programului de control de calitate in faze determinante care a fost semnat de toti factorii implicati si aprobat de ISC Informează deficiențele de ordin calitativ constatate, în vederea dispunerii de măsuri, intocmeste rapoarte de neconformitate Verifică calitatea remedierilor executate Pe baza informatiilor din teren si din comunicarile cu sefi de lucrare intocmeste documentele de calitate Cartea Tehnica Ce îți oferim? Un mediu profesionist în care îți poți perfecționa experiența de lucru alături de cei mai buni profesioniști și mentori din domeniul infrastructurii energetice Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul INSPET S.A. Salariu competitiv si bonusuri corelate cu performanța Program de lucru full-time, contract de muncă.

  • 1

    Recrutam Electrician

    Suntem INSPET S.A. și vrem să fii parte din echipa noastră! Aplică acum dacă ai 1. Experiență anterioară în domeniul electric, cu o atenție deosebită la instalații electrice rezidențiale și sau comerciale. 2. Absolvent al unei școli de electricieni sau deținerea unei calificări echivalente. 3. Autorizație valabilă emisă de ANRE pentru exercitarea activităților specifice. 4. Cunoștințe solide despre normele și regulamentele de siguranță în domeniul electric. 5. Capacitatea de a citi și interpreta scheme electrice. 6. Abilități bune de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor în mod independent. 7. Aptitudini excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient în echipă. Responsabilități: 1. Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice în conformitate cu normele și standardele aplicabile. 2. Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor electrice într-un mod eficient și profesional. 3. Verificarea și asigurarea conformității cu reglementările locale și naționale în domeniul electric. 4. Colaborarea cu colegii de echipă pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient. 5. Furnizarea de asistență tehnică și consiliere clienților în legătură cu problemele electrice. Ce îți oferim? 1.Un mediu profesionist în care îți poți perfecționa experiența de lucru alături de cei mai buni profesioniști și mentori din domeniul infrastructurii energetice 2. cOportunități de dezvoltare și avansare în cadrul INSPET S.A. 3. Salariu competitiv si bonusuri corelate cu performanța 4. Program de lucru full-time, contract de muncă

  • 6

    Angajez Mecanic Auto

    Sc Iany Service Srl din Ploiesti,Str Gageni nr 67-69,Prahova,angajeaza mecanic auto cu experienta.Se ofera salariu atractiv si program de lucru de 8 ore,sambata-duminica liber.Pentru informatii suplimentare,va asteptam la sediul firmei sau va rugam sunati la .

  • 2

    Angajez instalator aer conditionat, ventilatii,instalatii termice

    S.C SILVER CLIMA S.R.L, firma specializata in instalatii de climatizare, angajeaza instalator aer conditionat,instalatii termice cu fara experienta Desfasoara activitatii de montaj, exploatare, intretinere si reparatii pentru echipamente de aer conditionat si climatizare. Responsabilitati: Monteaza si instaleaza sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Mentenanta (revizii si reparatii) sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Participa si efectueaza lucrari specifice de montaj aer conditionat, climatizare rezidential, comercial si industrial; Participa la lucrari de mentenanta (revizii si interventie pentru instalatii HVAC); Analizeaza si alege solutii tehnice pentru instalatii de aer conditionat, ventilatie si climatizare; Acorda suport tehnic pentru anumite activitati sau lucrari in desfasurare (intretinere, reparatii, montaje, etc.); Participa ocazional la receptia lucrarilor; Intocmeste si verifica documente specifice activitatii de service; Stabileste sau aproba necesarul de materiale si sau piese de schimb, dupa caz. Cerinte: Experienta in domeniul montajului si mentenantei instalatiilor de climatizare; Cunostinte de baza de functionare, instalare si intretinere echipamente de climatizare; Diploma de frigotehnist - constituie un avantaj; Posesor permis de conducere, categoria B - constituie un avantaj; Loialitate, flexibilitate si initiativa; Capacitate de lucru cu termene limita; Persoana riguroasa, ordonata, spirit de echipa; Disponibilitatea deplasarii in tara; Apt pentru lucrul la inaltime. Beneficii: Contract de munca; Concedii conform legislatiei; Salariu NET incepand de la 4000 lei si poate creste in functie de performante.

  • 18

    Partener Uber Bolt

    Cerințe obligatorii: - vârsta minimă de 21 de ani; - minim 2 ani vechime a permisului de categoria B și un autoturism, mai nou de 15 ani; - cazier judiciar; - adeverință medicală doctor familie. Noi avem ambele platforme de ridesharing Uber și Bolt deschise. Cerințe mașină: - an fabricație minim 2010; - 5 uși (portbagaj inclusiv); - aer condiționat; - stare tehnică optimă a mașinii. Oferim : - contact de munca; - îndrumare pentru obținerea atestatului de transport alternativ; - eliberarea copiilor conforme și a ecusoanelor (gratuit); - casă de marcat; - RCA și asigurări pentru desfășurarea legală a activității; - Suport tehnic 24 / 24. Persoane de contact, Băducu-Ene Gabriel-Octavian / Băducu-Ene Mădălina Administratori IMAG ALLTRANS SRL Prahova, Ploiești

  • subcontractori (tractionisti) curse interne

    Societatea Road King Express SRL contracteaza tractionisti si transportatori ce detin ansamblu de cap tractor + semiremorca pentru curse interne: -Oferim CARDURI DE MOTORINA din prima zi. -Tarif de 5 lei km + TVA -GARANTAM intre 8000-10000 km lunar. -plata facturilor la 30 de zile sau la 3 zile cu discount de 5%. -bonus lunar de loialitate -Posibilitatea de a aduce soferii acasa la final de saptamana in orice oras din tara. -se pot inchiria semiremorci

  • 8

    Angajam mecanic auto

    Angajam mecanic auto pentru reparatii sisteme directie , franare , suspensie,

  • 4

    Tehnician Mentenanta - 3300 Ron Net

    Angajam Tehnician mentenanta mecanica sau electrica la o fabrica din Bucuresti cu profil alimentar! Responsabilitati: - Executarea si urmarirea mentenantei utilajelor conform cu planurile de mentenanta - Montarea, demontarea subansamblelor echipamentelor de productie - Reglarea Mecanica si setarea parametrilor de functionare conform fiselor de setări - Asigurarea bunei functionalitati a aparatelor periferice echipamentelor de productie - Determinarea cauzelor erorilor deranjamentelor la mijloacele de productie Cerinte minime: -Studii medii de profil (electric, electromecanic, mecanic); -Experienta pe o pozitie similara minim 2-3 ani in fabrici similare; Beneficii: -Salariu: 3300 Ron Net -Tichete de masa: 35 Ron Net -Tichete cadou de Paste si Craciun; -Programul este in 2 schimburi de luni pana vineri; Transport asigurat

  • 4

    Gestionar depozit

    Compania Sodexo SRL este în căutarea unui gestionar de depozit dedicat și motivat să se alăture echipei noastre din Ploiești. Dacă doriți să faceți parte dintr-o organizație de succes, cu o cultură de lucru pozitivă și oportunități de dezvoltare profesională, vă invităm să aplicați pentru postul de gestionar depozit în regim full-time. Responsabilități: - Recepționarea și verificarea bunurilor sosite, documente de însoțire, cantitate și calitate. - Organizarea manipulării în magazie și la rampele de descărcare/încărcare. - Responsabilitatea materială asupra bunurilor în gestiune. - Asigurarea respectării specificațiilor de depozitare și transport. - Menținerea evidențelor actualizate privind bunurile și locația acestora în magazie. Oferta noastră: - Salariu motivant și un mediu de lucru profesionist și oportunități de dezvoltare în cadrul companiei; - Program de lucru full-time, de luni până vineri. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să vă dezvoltați cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm sunați în intervalul orar 09:00 - 17:00, de luni - vineri, la numărul de telefon . Vă mulțumim anticipat tuturor candidaților pentru interesul acordat.

  • 8

    Sofer Cat. C

    Firma de transport distributie marfa angajeaza soferi cat. C pentru distributie marfa la magazine din Ploiesti_Prahova. Descrierea Job-ului: - Distributie: distribuirea marfurilor pe rastele din depozit catre magazine conform unei planificari si la temperatura controlata. Cerinte: -Permis cat. C -Atestat marfa , card tahografic, - seriozitate la program - atentie deosebita la manevrarea autocamioanelor in jurul magazinelor - atentie la documentele ce insotesc marfa numarul de rastele ce trebuiesc livrate catre magazine Oferim: Salariu atractiv+bonuri de masa.

  • 26

    Manipulant distributie

    Companie de distributie marfa catre magazine din Ploiesti-Prahova, angajeaza manipulant ajutor pe autoutilitara Desctrierea Job-ului: -incarcare autoutilitara la depozit si descarcarea la magazine impreuna cu conducatorul auto. -preluarea rastelelor cu marfa din depozit -preluarea rastelelor retur din magazine Oferim: Salariu atractiv+bonuri de masa

  • 1

    Angajam frigotehnist cu experienta , instalator aer conditionat, muncitor necalificat

    Angajam instalator HVAC frigotehnist cu experienta S.C. ALEMITECH SERV S.R.L. angajam - Instalator HVAC frigotehnist cu experienta , instalator aer conditionat, muncitor necalificat Desfasoara activitatii de montaj, exploatare, intretinere si reparatii pentru echipamente de aer conditionat si climatizare. Responsabilitati: Monteaza si instaleaza sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Mentenanta (revizii si reparatii) sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Participa si efectueaza lucrari specifice de montaj aer conditionat, climatizare rezidential, comercial si industrial; Participa la lucrari de mentenanta (revizii si interventie pentru instalatii HVAC); Analizeaza si alege solutii tehnice pentru instalatii de aer conditionat, ventilatie si climatizare; Pregateste documentatia tehnica specifica licitatiilor; Acorda suport tehnic pentru anumite activitati sau lucrari in desfasurare (intretinere, reparatii, montaje, etc.); Participa ocazional la receptia lucrarilor; Intocmeste si verifica documente specifice activitatii de service; Stabileste sau aproba necesarul de materiale si sau piese de schimb, dupa caz. Cerinte: Experienta in domeniul montajului si mentenantei instalatiilor de climatizare; Cunostinte de baza de functionare, instalare si intretinere echipamente de climatizare; Diploma de frigotehnist - constituie un avantaj; Posesor permis de conducere, categoria B - constituie un avantaj; Loialitate, flexibilitate si initiativa; Capacitate de lucru cu termene limita; Persoana riguroasa, ordonata, spirit de echipa; Disponibilitatea deplasarii in tara; Apt pentru lucrul la inaltime. Beneficii: Contract de munca; Concedii conform legislatiei; Asigurare medicala; Prime de sarbatori; Cursuri de formare profesionala; Bonusuri de performanta; Program de lucru 8 ore zi de luni pana vineri; Salariu NET frigotehnist incepand de la 5000lei si poate creste in functie de performante. Salariu NET instalator aer conditionat incepand de la 4500 si poate creste in functie de performante. Salariu NET muncitor necalificat incepand de la 3500 si poate creste in functie de performante.

  • 1

    SLB* angajeaza pentru baza din Aricestii Rahtivani

    Buna ziua, SLB* angajeaza pentru baza Cameron Romania din Aricestii Rahtivani, specializata in productia de echipament petrolier. Beneficii: Companie stabila, in continua dezvoltare; Compensatie motivanta; Posibilitati de dezvoltare profesionala si crestere salariala; Tichete de masă; Prime de Paşte şi Crăciun; Decont pentru transportul de la domiciliu la locul de muncă sau asigurat de către Companie; Abonament servicii medicale; Asigurare de viata; 24 de zile de concediu pe an; 1 pana la 7 zile libere suplimentare platite pentru recuperare fizica pe an, in functie de vechimea in munca; Beneficii nastere infiere copii; Beneficii pensionare; Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil si ai o experienta tehnica, asteptam CV-ul tau la adresa de e-mail: sau la nr. de telefon . SLB este un angajator care ofera sanse egale de angajare. Candidatii calificati sunt luati in considerare fara a se tine cont de rasa, culoare, religie, gen, orientare sexuala, identitate de gen, nationalitate, varsta, dizabilitati sau alte caracteristici protejate si reglementate prin lege.

  • Civil Electrician

    Job Title: Civil Electrician Job Summary: As a Civil Electrician, your primary responsibility is to install, maintain, and repair electrical systems in civil engineering projects, including buildings, infrastructure, and construction sites. You play a crucial role in ensuring the safe and efficient operation of electrical equipment and systems within various civil engineering projects. Key Responsibilities: 1. Installation: Install electrical wiring, conduits, fixtures, and other electrical components in new construction projects according to blueprints, electrical codes, and project specifications. 2. Maintenance: Perform routine maintenance on electrical systems to ensure they are operating efficiently and in compliance with safety standards and regulations. 3. Repair: Troubleshoot electrical issues, such as power outages, faulty wiring, or malfunctioning equipment, and repair or replace defective components as needed. 4. Testing: Conduct tests and inspections of electrical systems to identify potential problems, ensure proper functioning, and verify compliance with safety standards. 5. Safety Compliance: Adhere to all safety protocols and regulations while working with electrical systems, equipment, and tools to prevent accidents, injuries, and electrical hazards. 6. Collaboration: Coordinate with other construction professionals, including architects, engineers, and contractors, to ensure the seamless integration of electrical systems with other building components. 7. Documentation: Maintain accurate records of work performed, including installation plans, maintenance logs, repair reports, and equipment specifications, for future reference and reporting. 8. Customer Service: Provide excellent customer service by addressing any electrical-related concerns or inquiries from clients, tenants, or building occupants. Qualifications: 1. Education: High school diploma or equivalent. Completion of an electrical apprenticeship program or vocational training in electrical systems is highly desirable. 2. Experience: Previous experience as an electrician, particularly in civil engineering or construction projects, is preferred. 3. Licensing Certification: Valid electrician's license or certification as required by local regulations. Knowledge of relevant electrical codes and regulations is essential. 4. Technical Skills: Proficiency in reading electrical blueprints, diagrams, and schematics. Experience using a variety of electrical tools and equipment for installation, maintenance, and repair tasks. 5. Problem-Solving: Strong problem-solving skills to diagnose electrical issues and implement effective solutions in a timely manner. 6. Physical Stamina: Must be able to perform physically demanding tasks, including lifting heavy equipment, working in confined spaces, and standing or kneeling for extended periods. 7. Communication: Excellent communication skills to interact professionally with clients, coworkers, and other stakeholders, including the ability to convey technical information clearly and accurately. Working Conditions: Work environment may include exposure to noise, extreme temperatures, confined spaces, and hazardous materials. May require working at heights, in awkward positions, or in challenging conditions typical of construction sites. Must adhere to strict safety protocols and wear appropriate personal protective equipment (PPE) at all times. This job description provides a general overview of the responsibilities and qualifications for a Civil Electrician and may vary based on the specific requirements of the employer or project

  • Installer

    Job Title: Installer Job Summary: The installer is responsible for the proper installation, maintenance, and repair of various equipment, systems, or products according to specifications and safety standards. Key Responsibilities: 1. Installation: Install equipment, systems, or products at customer locations or designated sites, following blueprints, diagrams, or other specifications. 2. Maintenance: Perform routine maintenance and inspections on installed equipment to ensure proper functioning and longevity. 3. Repair: Troubleshoot and repair any issues with installed equipment or systems, including replacing parts, fixing connections, or adjusting settings. 4. Testing: Conduct tests and diagnostics on installed systems to ensure they meet performance standards and customer requirements. 5. Documentation: Maintain accurate records of installations, maintenance tasks, repairs, and any other relevant information. 6. Customer Service: Provide excellent customer service by addressing any concerns or questions from customers regarding installations or repairs. 7. Safety: Adhere to all safety protocols and regulations while performing installations, maintenance, or repairs to prevent accidents or injuries. 8. Training: Stay updated on new technologies, techniques, and equipment relevant to the job through ongoing training and professional development. Qualifications: 1. Education: High school diploma or equivalent. Additional technical training or certification may be required depending on the specific industry. 2. Experience: Previous experience in a similar role preferred, with demonstrated knowledge of installation procedures and techniques. 3. Technical Skills: Proficiency in using hand and power tools, reading blueprints or diagrams, and understanding technical specifications. 4. Communication: Strong communication skills to interact effectively with customers, team members, and other stakeholders. 5. Problem-Solving: Ability to troubleshoot issues and find solutions quickly and efficiently. 6. Physical Stamina: Must be able to lift heavy objects, work in various weather conditions, and stand or kneel for extended periods. 7. Attention to Detail: Keen attention to detail to ensure accurate installation and maintenance of equipment or systems. Working Conditions: Installers may work indoors or outdoors, depending on the nature of the job. May be required to work in tight spaces, at heights, or in challenging environments. Flexible hours may be necessary to accommodate customer schedules or project deadlines. This job description is a general guideline and may vary depending on the specific requirements of the employer or industry.

  • Plumber

    Plumber Job Summary: As a plumber, you will be responsible for installing, repairing, and maintaining plumbing systems and fixtures in residential, commercial, and industrial settings. Your role is crucial in ensuring the proper functioning of water supply, drainage, and sewage systems to meet the needs of clients and ensure compliance with plumbing codes and regulations. Key Responsibilities: 1. Installation: Install and assemble plumbing systems, including pipes, fittings, fixtures, and appliances, according to blueprints, building codes, and specifications. 2. Repair and Maintenance: Diagnose and repair plumbing issues, such as leaks, clogs, and faulty fixtures, using appropriate tools and techniques. Perform routine maintenance to ensure the efficient operation of plumbing systems. 3. Pipefitting: Cut, thread, bend, and weld pipes as necessary to connect plumbing systems and components, ensuring proper alignment and tight seals. 4. Fixture Installation: Install and repair fixtures such as sinks, faucets, toilets, showers, and water heaters, ensuring proper function and alignment. 5. Drainage Systems: Install, repair, and maintain drainage systems, including sewer lines, storm drains, and septic tanks, to ensure proper wastewater disposal and prevent backups or flooding. 6. Testing and Inspection: Conduct tests and inspections of plumbing systems to identify leaks, blockages, or other issues, and make recommendations for repairs or upgrades as needed. 7. Compliance: Ensure compliance with all relevant plumbing codes, regulations, and safety standards while performing installation, repair, and maintenance tasks. 8. Customer Service: Provide excellent customer service by addressing clients' plumbing concerns, answering questions, and explaining repair or installation processes. Qualifications: 1. Education: High school diploma or equivalent. Completion of a plumbing apprenticeship program or vocational training in plumbing is preferred. 2. Experience: Previous experience as a plumber or in a related field is beneficial. Familiarity with plumbing systems, tools, and techniques is essential. 3. Licensing Certification: Valid plumber's license or certification as required by local regulations. Knowledge of relevant plumbing codes and regulations is necessary. 4. Technical Skills: Proficiency in using plumbing tools and equipment, reading blueprints and schematics, and understanding plumbing principles and materials. 5. Problem-Solving: Strong problem-solving skills to diagnose plumbing issues and implement effective solutions in a timely manner. 6. Physical Stamina: Must be able to perform physically demanding tasks, including lifting heavy objects, working in confined spaces, and standing or kneeling for extended periods. 7. Communication: Good communication skills to interact professionally with clients, coworkers, and other stakeholders, including the ability to explain technical concepts to non-experts. Working Conditions: Work environment may include exposure to various weather conditions, cramped spaces, and potentially hazardous materials. May require working evenings, weekends, or on-call shifts to respond to emergencies or meet client needs. Must adhere to proper safety protocols and wear appropriate personal protective equipment (PPE) while on the job. This job description provides a general overview of the responsibilities and qualifications for a plumber and may vary based on the specific requirements of the employer or industry.

  • 2

    Angajam tehnician maseur pentru salon de remodelare corporala si estetica faciala in Ploiesti

    Cautam terapeut remodelare corporala pentru salonul nostru din Ploiesti, Bia Sun Studio. Ne dorim o persoana pasionata de industria de infrumusetare, care sa_si doreasca sa faca parte dintr-o echipa in care sa invete lucruri noi si sa impartaseasca din cunoasterea ei. O persoana deschisa, empatica, dornica sa evolueze si care iubeste oamenii si meseria pe care si-a ales-o. Se lucreaza cu aparate performante de remodelare corporala si estetica faciala, epilare laser, masaj. Se va face training pe aparate. Se ofera salariu fix+procent din serviciile efectuate.

  • 1

    Declarant Vamal Ploiesti

    Compania noastră caută un Declarant Vamal cu experiență pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de vamă. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea procesului de import-export și va fi responsabil pentru asigurarea conformității cu toate reglementările vamale. Ce vei face: Întocmi documentele necesare pentru import-export Asigurați-vă că toate documentele sunt conforme cu reglementările vamale Comunicați cu autoritățile vamale și cu clienții noștri pentru a asigura o procedura rapidă și eficientă Monitorizați și actualizați sistemele noastre de urmărire a importurilor și exporturilor Lucrați îndeaproape cu departamentele de vânzări și achiziții pentru a asigura o livrare fără probleme a mărfurilor Ce căutăm: Experiență anterioară într-un rol similar de declarant vamal Cunoștințe solide despre reglementările vamale și procedurile de import-export Abilități excelente de comunicare Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte Abilități bune de organizare și atenție la detalii Ce oferim: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și provocator Posibilitatea de a lucra cu clienți și parteneri internaționali Salariu competitiv și beneficii atractive Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele noastre, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră la Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră!

Salvează căutarea