Anunțuri
Locuri de munca Timis Companii Disponibil din: 2021-03-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea jobului Persoana ce va ocupa acest post va: -Introduce corect datele in sistemul informatic si verifica corectitudinnea documentelor de receptie expeditie mutatii interne efectuate; -Asigura acuratetea stocului teoretic cu stocul fizic; -Verifica dacă documentele legate de activitatea din depozit sunt întocmite corespunzător. Pachet de beneficii: - contract pe perioada nedeterminata; - tichete de masa; -bonus lunar de performanta; -prima de Paste; -prima de Craciun; -prima de fidelitate; - ore suplimentare platite conform legislatiei in vigoare; - transport asigurat; - 21 de zile de concediu an; Locatia se afla in Dudestii Noi
-
Promovat
Manpower angajeaza Reglor pentru o companie multinationala din domeniul automotiv (zona industriala Freidorf) Cerinte: - Studii medii tehnice absolvite: Liceu sau scoala profesionala - Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj - Cunostinte desen tehnic si reglare masini - Cunostinte pachet MS Office si programare CNC - Responsabilitate si seriozitate - Disponibilitate de a lucra in 4 schimburi - Persoana comunicativa si atenta la detalii Responsabilitati: - Reglajul masinilor pentru rularea diferitelor tevi - Avizare de proces - Interventii la masini pentru ajustarea parametrilor - Coordonarea operatorilor - Participarea activa la imbunatatirea procesului. Se ofera: - Pachet salarial atractiv - Tichete de masa: 40 de lei zi lucrata - spor ture noapte: 25%; - spor ture weekend: 50% - ore suplimentare platite dublu; - al 13-lea salariu; - bonus de recomandare; - bonus de sarbatori; - Posibilitate de dezvoltare profesionala - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si dinamica - Transport gratuit din TIMIȘOARA si localitati. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0729800746 sau la adresa Manpower Timisoara: Splaiul Nistrului, nr. 1 (parter).
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam tanar 22-46ani electrician , electromecanic cu experienta minim 2.-3 ani pentru intretinere ,reparatii electrice la utilaje si macarale ( automcarale si poduri rulante ) . Necesar permis categoria B, spirit tehnic ,inteligenta , initiativa capacitate de citire si intelegere scheme electrice , capacitate si dorinta invatare lucruri noi, disponibilitste la deplasari . Se ofera salariu motivant munca intr un colectiv cu nivel tehnic ridicat , instruire , program lucru L-V .Limba engleza constituie un avantaj.
-
SC CARA PFLEGE TRANS SRL Agentie plasare forta de munca inregistrata la ITM TIMIS Cod Caen 7810 in colaborare cu LEBENSGHÜHL 24 STD Austria dispunem de locuri de munca in sectiunea:Ingrijire Batrani la domiciliu * Oferim contracte de mediere in Romania iar in Austria se lucreaza cu contracte de prestari servicii si contract organizational pus la dispozitie de WKO. * Plata SVS cât și a WKO-ului nu este reținută din salar de catre Agentia din Austria,plățile către aceste instituții revin în sarcina prestatorului. * Numărul de impozitare (Steuernummer) și Declarația de venit anuala (Steuererklarung) revine în sarcina prestatorului de servicii. Cerinte Limba germana mediu, conversational Diploma de calificare (oricare din urmatoarele): > Ingrijire batrani / Infirmieri / Diploma Cruce Rosie / Asistent medical Experienta in domeniu minim 6 luni Seriozitate amabilitate, promptitudine Perioada de lucru Durata sederii la locul de munca este de 28 zile si 28 zile libere. Deplasarea Deplasarea catre locul de munca, atat dus, cat si intors este asigurat de catre agentia de transport din Romania cu care colaboram. Cheltuielile de transport vor fi suportate de catre agentia din Austria. Conditii de plata Plata pentru serviciul prestat este in functie de complexitatea cazului, de calificare si cunoasterea limbii germane. Tarifele pe zi pornesc de la 65 euro pana la 85 euro. - Comision 8% din remuneratie si este retinut direct de catre agentia din Austria la final se turnus - Transport organizat dus-intors de catre agentie si platit de catre familie. Plata serviciilor se va face printr-un cont bancar in euro, deschis in Romania sau Austria,cu o zi înainte de plecare spre tara de destinație sau in ultima zi de lucru. Pe durata desfasurarii activitatii veti avea suport din partea agentiei noastre, cat si din partea reprezentantului nostru din Romania. Detalii si inscrieri la telefon: Luni-Vineri 09: Sambata: 09:00 13:00 Tel :