Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2021-05-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam Muncitori depozit pentru Punctul de Lucru Timisoara Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului ; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor ; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare,rezistenta la efort fizic; Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Pachet salarial atractiv : 2500 ron + tichete de masa ; Decont de transport ; Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Program de lucru intr-un singur schimb ; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Responsabilitățile principale ale postului: curățenia în birourile și grupurile sanitare din magazin i administrație; înlăturarea deșeurilor din aceste spatii; preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorului direct sau a directorului de magazin; curățenie în parcarea magazinului Cerințe: Seriozitate și disponibilitate, Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza ALIMENTATOR LINIE MOBILIER (LINE FEEDER) Cerintele postului: Candidatul ideal este un tanar dornic sa lucreze intr-un mediu dinamic; Studii medii profil tehnic; Experiența pe un post similar in domeniul mobiliar; Intelegerea si respectarea instructiunilor de lucru; Operativitate, spirit de observatie si atentie. Responsabilitati: Incarcarea masinilor cu materie prima si curatarea resturilor ramase in urma proceselor de productie; Executa operatiile specifice de operare in locatia definita de alimentare cu materie prima, precum si de retur in magazine a materiei prime, produselor finite, etc; Mentine si aplica procedurile specifice definite in locatiile de productie si magazie; Preia, stocheaza si transfera materia prima, produsele finite; Verifica stocurile si semnaleaza corespunzator erorile. Beneficii: oferim transport pe raza Timisoara programul se desfasoara in 2 schimburi oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata bonus de prezenta bonus de productivitate si bonus de performanta prime de sarbatori Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Cerinte: studii generale acuitate vizuala metodic si atent la detalii responsabil si comunicativ spirit de echipa si bun organizator flexibilitate si orientare catre rezultate Descrierea jobului Realizeaza activitati de Inspectie Calitate in conformitate cu cerintele, obiectivele, programul si standardele de calitate,avand ca scop cresterea satisfactiei clientilor. Beneficii: Pachet salarial motivant Tichete de masa Prime de performanta Bonus anual Transport asigurat Contract pe perioada nedeterminata Mediu de lucru tanar si dynamic Cursuri de pregatire profesionala Training-uri de specialitate, IPC, VDA, WELCOME TO QUALITY
-
Angajam sofer profesionist categoria C+E pentru curse in tara Cerinte: Atestat profesional; Permis de categoria C+E; Seriozitate, onestitate, profesionalism; Cunoașterea normelor și reglementărilor aplicabile de conducere. Descrierea jobului: Curse interne,plecari din Arad --> Mioveni -->Arad Salariu începând cu 6500 lei net Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta telefonic, de luni pana vineri, intre orele 09:00 17:00,la numarul de telefon
-
Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii: Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala; Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj; Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare: PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;
-
Candidatul Ideal - studii medii superioare - cunostinte avansate de operare Office - abilitati de organizare, relationare, sistematizare si prioritizare - capacitati de observatie si analiza comportamentala - organizat, metodic si orientat pe detalii - limba engleza - permis auto cat. B - curs inspector resurse umane Descrierea jobului - realizeaza analiza nevoilor de angajare si participa la procesul de recrutare - selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului - contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor - monitorizeaza piata interna a muncii - informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie - administreaza dosarele de personal - tine legatura cu angajatii si are atributii administrative - promoveaza imaginea firmei, prin activitatea pe care o desfasoara
-
Ne mărim echipa. Angajăm personal (de preferat STUDENTA) pentru recepție sală fitness. Locatie: Calea Torontalului nr. 125. Ce urmărim la viitoarea noastră colegă: - să fie o persoană serioasă, corectă și plăcută. - ținută si prezență agreabilă. - spirit organizatoric și de lucru in echipă. - experiența ca si lucrator comercial constituie un avantaj în ocuparea postului. Program de muncă part-time, lejer si flexibil Așteptăm cu interes CV-urile voastre la adresa din poza anunțului.
-
Angajam muncitori necalificați pentru ambalare etichetare, la un abator din Germania. AJUTĂM CU TRANSPORTUL BENEFICII: -salariu net cuprins intre 1.800 - 2.000 -contract de munca -asigurare medicală -spor de noapte 25 % -duminica și zilele de sărbătoare legale plătite cu 25% in plus -alocații pentru persoanele care au copii minori 219 -concediu plătit 24 zile pe an -bani de concediu -al 13-le-a salariu -primă de Crăciun -instruire și formare profesională -nu percepem nici un fel de comision de angajare -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -post la banda , etichetare,ambalare -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -disponibilitatea de a lucra pe ture (zi și noapte )l -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerințe : -persoane serioase, bărbați,femei sau cupluri obișnuite sa lucreze in 2 schimburi cu vârsta cuprinsă între 18-55 de ani -cazier curat -apți de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectuează prin transfer bancar FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE -cont bancar -asigurare de sănătate - Anmeldung Drumul din România pana in Germania este de 150 care este suportat de firma și vi se va retrage din primul salariu . Avem plecări săptămânale din toate zonele tarii. Pentru informații suplimentate sunați la numărul de telefon
-
-
Societatea A&D Profial Company S.R.L. cu experienta de aproximativ 30 ani in domeniul tamplariei din aluminiu, a peretilor cortina si a fatadelor ventilate, angajeaza: - muncitori / operatori calificati / necalificati pentru prelucrare si confectionare in hala de productie; - muncitori calificati / necalificati pentru montajul pe santier. Cerinte: - responsabilitate, eficienta si seriozitate; - interes pentru perfectionare; - disponibilitate pentru munca in echipa; - experienta si permis categoria B contituie un avantaj. Se ofera: - contract de munca; - salariu atractiv; - tichete de masa; - echipament de protectie adecvat; - decontarea pentru transportul in comun; - cazare pentru persoanele cu domiciliul in afara zonei. Pentru detalii ne puteti contacta la nr. de telefon din anunt sau la sediul societatii din Giroc, Calea Timisoarei 18.
-
S.C. A&D TECHNOLOGIES SRL, cu sediul in comuna Giroc, jud. Timis, specializată în prelucrari mecanice si confectii metalice, angajează: - LACATUSI MECANICI - SUDORI MIG MAG Cerinte: - cunoastere desen tehnic si experienta in domeniu constituie un avantaj dar nu este obligatorie Oportunităti oferite de firmă: - cazare asigurata - afirmare profesională, într-un mediu competitiv. - conditii de muncă motivante, salariu atractiv si tichete de masa de 35 lei per zi, transport asigurat, prime de Sarbatori. Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze telefonic sau se prezinte de luni pana vineri la sediul firmei din Giroc, str. Asociatiei nr. 19, intre orele 8.00-16.00.
-
Hotelul Oxford din Timișoara își caută un nou coleg pentru postul de Receptioner Hotel. Dacă dorești să te alături unei echipe dinamice și să lucrezi într-un mediu ospitalier și plin de oportunități, aceasta este o ocazie excelentă pentru tine! Responsabilități: Primirea și înregistrarea oaspeților în sistemul nostru informatic. Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile hotelului. Gestionarea rezervărilor și a programărilor pentru check-in și check-out. Răspunderea la apelurile telefonice și la cererile de rezervare. Asigurarea unui mediu receptiv și plăcut pentru oaspeți. Colaborarea cu celelalte departamente ale hotelului pentru a asigura o experiență excelentă pentru oaspeți. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al serviciilor de recepție (reprezintă un avantaj). Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea sistemelor informatice de rezervare (reprezintă un avantaj). Abilitatea de a vorbi fluent limba engleză și limba română. Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore zi, de luni până vineri. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Pachet salarial motivant și bonusuri în funcție de performanțe. Dacă ești interesat de acest post și crezi că te potrivești profilului, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail Alătură-te echipei Hotelului Oxford și ajută-ne să oferim experiențe memorabile oaspeților noștri!
-
Angajam recepționer/a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in/ check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.
-
V-am pregătit o veste foarte specială: Hotelul Excelsior angajează o cameristă de excepție! Dacă vă place să aduceți zâmbete pe fețele oaspeților și vă simțiți ca acasă în domeniul hotelier, atunci suntem echipa perfectă pentru dumneavoastră! Ce veți face ca și cameristă la Hotelul Excelsior? Veți face camera fiecărui oaspete să strălucească ca un soare și să fie un veritabil cuib de confort. Veți fi magicianul care schimbă lenjeria și prosoapele cu o mișcare magică la fiecare check-out și check-in. Vă veți asigura că fiecare colț al hotelului rămâne mereu în ordine, astfel încât oaspeții să simtă o atmosferă plăcută și relaxantă. Dacă vă recunoașteți în descrierea noastră și sunteți pasionată de servicii de calitate, atunci sunteți candidata perfectă pentru postul nostru! Să nu uitați să aduceți cu voi zâmbetul și energia pozitivă, iar noi vă vom oferi o echipă prietenoasă și un mediu de lucru plin de satisfacții. Aplicați acum și fiți parte din experiența de neuitat pe care o oferim oaspeților noștri la Hotelul Excelsior! Pentru mai multe informații sau pentru a trimite CV-ul dumneavoastră, contactați-ne la adresa de e-mail sau sunați la numărul de telefon Suntem nerăbdători să vă cunoaștem și să vă avem în echipa noastră extraordinară! Cu entuziasm, Echipa Hotel Excelsior
-
LOCURI DE MUNCA IN GERMANIA, POST CA NECALIFICAT IN ABATOR. COMISION 0 ,AJUTAM CU TRANSPORTUL PANA LA PRIMUL SALARIU Firma Germana angajează persoane că necalificați pentru lucru în abator. Contract de munca direct cu fabrica. Angajam doar persoane serioase (bărbați, femei, cupluri), pentru a lucra în Germania, in industria cărnii, la abator pe sectii de manipulare, prelucrare și impachetare carne si produse din carne Se lucrează 8 ore in doua schimburi, cu posibilitatea de a se face ore suplimentare plătite. Nu este necesara experiența și nici cunoașterea limbii germane. NU se percepe niciun comision de angajare. SE OFERĂ: - contract de muncă încheiat direct cu angajatorul in Germania - asigurare medicala - cazare in condiții decente(camere de 2 persoane) - concediu platit, 2 zile luna lucrata - alocație pentru copiii minori - instruire și formare profesionala la locul de munca - se asigura gratuit echipament de lucru Firma se ocupa de toate actele necesare angajării. CERINȚE: - seriozitate - punctualitate - persoane fără cazier juridic - limita de vârstă 18-55 ani. Se asigura transportul Romania-Germania, cu posibilitatea de a opri costul transportului din primul salariu. Plecări săptămânale din: Brașov, Sibiu, Deva, Timișoara, Arad
-
Bună ziua.Angajăm bărbați în fabrică de fier munca este fizică.salariul de 13,50 brut pe contract se lucrează în 3 schimburi schimbul de noapte de la ora 22:00-06:00 primele două ore find plătite cu 50% și restul cu 25% se lucrează doar 8 hr pe zi cu posibilitatea de a face ore suplimentare.se ajută săptămânal cu avans să te descurci.contract semnat direct cu neamțul. dacă doriți mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon . firma se numește kruk. este o firma a forței de muncă nu este firmă intermediară și nu se percepe niciun fel de comision.avem nevoie doar de bărbați este o muncă fizică nu este o muncă chiar ușoară dar în același timp nici prea grea doar că dacă ești obișnuit cu munca fizică este mai ușor. aveți un contract pe termen de 6 luni probezeit. firma vă ajută cu toate actele necesare în Germania după proba de 6 luni se poate prelungi dacă doriți.nu plătim transportul din Romania in germania doar îl putem organiza. dacă sunteți interesați nu ezita să ne contactați vă mulțumim!
-
Promovat
Prohuman APT angajeaza manipulanti pentru un depozit in Timisoara si Giarmata. Salariu de incadrare 4775 Lei Brut Bonus de productivitate de 850 lei brut( se ofera dupa o perioada de 3 luni) Tichete de masa (30 lei tichet);. Spor ore suplimentare: 100%; Prima de Paste: Tichete Cadou; Prima de Craciun; Transport asigurat din Timisoara. Program de lucru in 2 si 4 schimburi Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon afisat in anunt.
-
Promovat
Prohuman APT angajeaza manipulanti pentru un depozit in Giarmata cu transport asigurat . Contract pe perioada NEDETERMINATA - direct cu angajatorul Salariu de incadrare 4775 Lei Brut Bonus de productivitate de 850 lei brut( se ofera dupa o perioada de 3 luni) Tichete de masa (30 lei tichet);. Spor ore suplimentare: 100%; Prima de Paste: Tichete Cadou; Prima de Craciun; Transport asigurat din Timisoara. Program de lucru in 2 schimburi :- schimbul 1: 07:00-15:00 - schimbul 2 : 15:00-23:00 Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon afisat in anunt.
-
Esti in cautarea unui loc de munca? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care. Oferim pachet de venituri motivant, comisioane suplimentare pentru realizarea planului de vanzari, program auto si program de vacante platit de catre companie pentru cei care realizeaza performante.
-
Firma de constructii angajeaza sef de echipa verificator calitate pentru lucrari de termoizolare. Competente necesare: - experienta inlucrari de termoizolatie, - capacitate de a coordona echipa - capacitate de a verifica din punct de vedere calitativ lucrarile - permis de conducere. Se ofera: - mediu de lucru lpacut - program de lucru de la 8:00 la 17:00 cu pauza de masa - echipament de protectie - salar motivant Pentru detalii unati la sau trimiteti mesaj cu cv-ul.
-
Descrierea jobului: - Promovarea produselor și serviciilor companiei către clienții din zonele alocate; - Prospectarea pieței și dezvoltarea portofoliului de clienți; - Întocmirea documentelor și rapoartelor specifice; - Program de lucru Lu-Vi, 8 ore pe zi; Oferta noastră: - Mediu de lucru plăcut orientat către performanță - Pachet salarial corelat cu realizările - Mașină și telefon de serviciu - Asigurare de accidente Candidatul ideal are: - Studii medii sau superioare; - Experiență în vânzări B2B; - Experiență în gestionarea relațiilor cu clienții din sectorul industrial și horeca reprezintă un avantaj. - Abilitați de comunicare și negociere; - Cunoștințe de operare PC; - Permis de conducere cat. B
-
Promovat
Prohuman APT angajeaza manipulanti pentru un depozit de anvelope cu sediul in Timisoara si Giarmata. Contract pe perioada NEDETERMINATA Salariu de incadrare 4775 Lei Brut Bonus de productivitate 850 lei brut ( Se ofera dupa 3 luni ) Tichete de masa (30 lei tichet);. Spor ore suplimentare: 100%; Prima de Paste: Tichete Cadou; Prima de Craciun; Transport asigurat din Timisoara. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon afisat in anunt. Program de lucru de 2 sau 4 schimburi