Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2021-07-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Conditii: program 2 cu 2, experienta pe o pozitie similara, meniu international Salariu: 5000 - 7000 lei
-
Promovat
Compania Smithfield România este prezentă pe piața din România, dezvoltând de-a lungul timpului un model de afacere integrată, de succes, în urma investițiilor de peste 600 milioane USD, realizate până în prezent. În cadrul grupului nostru funcționează în sistem integrat Divizia Ferme (divizia creștere porcine), Divizia Carne Proaspătă și Divizia Mezeluri (Elit și Maier Com). Angajam Electrician Auto la Autobaza de la Padureni. Cerințe: Studii medii; Calificare în domeniu; Permis auto, categoria B. Responsabilități: Preia mijlocul de transport sau utilajul în vederea diagnosticării și a efectuării reparației; Solicită informații de la coordonatorul unitații service conducătorii auto în legătura cu simptomele și cauzele producerii defecțiunii; Verifică defecțiunile electrice și diagnostichează defecțiunea, întocmește necesarul de piese și materiale pe care le predă coordonatorului unității service; Împreună cu coordonatorul unității service stabilește ordinea de demontare, înlocuire și reasamblare a elementelor instalației electrice; Primește comanda de lucru de la coordonatorul unității service și respectă ordinea de demontare, înlocuire, montare sau asamblare stabilită anterior; Pentru efectuarea reparațiilor va folosi scule, instrumente și dispozitive adecvate și în bună stare; Anterior predării mașinii sau a utilajului se va efectua o testare sau verificare a instalației electrice dupa care o predă coordonatorului unității service conducătorului auto; Urmărește starea tehnică a mijloacelor de transport și a utilajelor pe parte de instalație electrică și informează coordonatorul unității service în cazul sesizării unor disfuncționalități sau defecțiuni. Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Promovat
Descriere: Angajam soferi autocamion (echipaje) pentru efectuarea transporturilor externe de marfuri pentru curse internationale tur-retur. Durata curselor este de aproximativ 1 saptamana. Cerinte: - Permis de conducere categoriile C+E; - Domiciliu stabil in localitatea Timisoara sau zonele limitrofe; - Card digital pentru tahograf; - Atestat profesional pentru transport marfuri generale; - Motivatie, seriozitate si profesionalism. Oferta beneficii: - Loc de munca stabil la una din cele mai performante companii de profil din Romania; - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) + salariul minim pe economie; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta.
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
INTERNATIONAL ALEXANDER HOLDING este grup internațional de companii din domeniul serviciilor integrate de transport si logistica, care activeaza cu succes pe piata europeana. Furnizam de peste 20 ani servicii complexe de logistica (depozitare, managementul ambalajelor) si transport (rutier, intermodal, aerian si maritim) pentru clienti importanti din toate industriile. Echipa International Alexander este mereu pregatita sa abordeze cele mai dificile aspecte ale afacerii cu profesionalism si cu dorinta de perfectionare. In spatele serviciilor noastre stau experienta, devotamentul, ambitia, seriozitatea si promptitudinea oamenilor nostrii oameni instruiti, oameni preocupati sa-si dezvolte competentele si pregatiti sa abordeze noi provocari. Acum cautam pentru Punctul nostru de lucru din Arad agent paza post control Cerinte: - Atestat de paza valabil ( curs agent de paza in derulare ) - Cazier judiciar fara antecedente; - Experienta in paza post control ( prezinta avantaj ). OFERIM: - Salariu atractiv (negociabil la interviu, in functie de competenta experienta); - Tichete de masa; - Prima de sarbatori; - Loc de munca stabil, intr-o companie de succes, cu sediu nou, dotari moderne si cu o echipa tanara dar profesionista; - Posibilitatea de dezvoltare personala si avansare in cadrul companiei. Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati, de luni pana vineri intre orele 8-17
-
Investește în calitatea coacerii tale cu utilajele Invest Gradnja! Proiectate pentru performanță și precizie, aceste utilaje de brutărie sunt soluția perfectă pentru a îmbunătăți procesele tale de producție.Caracteristici Cheie:Tehnologie Avansată de Coacere: Fiecare produs copt este rezultatul distribuției uniforme a căldurii, garantând consistență și calitate superioară.Design Modular și Eficiență: Flexibilitatea și adaptabilitatea sunt la bază, permițând personalizarea și extinderea pentru a satisface cerințele specifice ale brutăriilor.Interfață Ușor de Folosit: Controlul intuitiv și accesul la funcții digitale facilitează gestionarea procesului de coacere.Durabilitate și Fiabilitate: Construite din materiale de înaltă calitate, utilajele Invest Gradnja promit o durată lungă de viață și performanță constantă.Alege Invest Gradnja pentru a îmbunătăți calitatea produselor tale de brutărie și pentru a obține rezultate consistente și excepționale în fiecare coacere!
-
Caminul de batrini din Sag, judet Timis , angajeaza infiere pentru centrul nou deschis. Se ofera salariu competitiv( 3000 ) si bneficii plus transport. Pentru mai multe informatii, sunati la .
-
Angajam PIZZER cu experienta in domeniu. Avem un cuptor pe lemne italian, de cea mai buna calitate, intr-o locatie din Dumbravita.
-
Montecatino Cafe&Relax, locatie situata in Dumbravita, angajeaza ospatari ospatare cu experienta in domeniu, cu bune abilitati de comunicare. Cautam persoane stabile, nu 'sezonieri'.
-
Angajam ospatarite, sociabile, mereu cu zambetul pe buze, dornice de lucru, care sa ofere 110% din potentialul lor! Daca esti o persoana activa, vesela, sociabila, dornica de a lucra intr-un mediu tanar, ai gasit jobul perfect! Daca esti un om morocanos, nu ne suna! Salariu bun,mancare asigurata de noi.
-
Promovat
Descrierea jobului Persoana ce va ocupa acest post va: -Introduce corect datele in sistemul informatic si verifica corectitudinnea documentelor de receptie expeditie mutatii interne efectuate; -Asigura acuratetea stocului teoretic cu stocul fizic; -Verifica dacă documentele legate de activitatea din depozit sunt întocmite corespunzător. Pachet de beneficii: - contract pe perioada nedeterminata; - tichete de masa; -bonus lunar de performanta; -prima de Paste; -prima de Craciun; -prima de fidelitate; - ore suplimentare platite conform legislatiei in vigoare; - transport asigurat; - 21 de zile de concediu an; Locatia se afla in Dudestii Noi
-
Promovat
FM Logistic angajează Manipulant Mărfuri Stivuitorist în depozitul din Dudestii Noi. Program de lucru: de Luni până Vineri, în 3 sau 2 schimburi PACHET DE BENEFICII: -Contract pe perioada nedeterminata -Salariu de incadrare in functie de experienta -Bonus lunar de performanta -Ore suplimentare platite -Tichete de masa -Concediu de odihna 21 de zile pe an -Prima de Paste si de Craciun -Prima de fidelitate vechime -Transport asigurat pe mai multe rute -Asigurare medicala -Posibilitatea de a promova in cadrul companiei -Posibilitatea de a participa la cursuri de calificare
-
Descriere Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.
-
Angajez operator casa de amanet: Cerinte: Caut o persoana atenta la detalii, fire comunicativa si orientata spre relatia cu clientii, sa detina bune cunostinte de utilizare a calculatorului. De preferat o persoana de sex feminin, pentru o mai buna empatie in relatia cu clientii. Atribuții: Evaluarea obiectelor Intocmirea contractelor Vânzare aur/argint Diverse rapoarte necesare Curățenia și îngrijirea spațiului de lucru cât și a vitrinelor de prezentare Va oferim un mediu de lucru sigur, respectând standardele de securitate a angajaților. Pachet salarial atractiv + bonus din vanzari. Programul de lucru :luni - vineri: 09-17; două sambete pe luna: 10:00 - 14:00. Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie.
-
Angajam agenti de paza Pt obiectivele din Timișoara ! Salar 2500-3500 lei Program flexibil Detalii la Nr de tel pt Magazine sau pt Depozit
-
Doresc să îngrijesc bătrân sau bătrână contra locuință în Timișoara pentru mai multe detalii la telefon. Rog seriozitate și ofer seriozitate.
-
SC ALMIRA TRADE SRL isi mareste echipa! Recrutam STIVUITORIST care sa activeze in magazinul nostru DIN TIMISOARA sau depozitul din GIARMATA. CERINTE: - spirit de echipa; - amabilitate,seriozitate si responsabilitate; - abilitati de comunicare si organizare; - detinerea unei autorizatii ISCIR de stivuitorist. SARCINI: - utilizarea electrostivuitorului cu catarg retractabil; - utilizarea motostivuitorului; - stivuirea si destivuitarea produselor din depozit; - depozitarea paletilor in raft. BENEFICII: - salariul 3500 lei net (in mana) + tichete de masa in valoare de 40 lei zi( pentru 21 zile, 840 lei); - prime si bonusuri in functie de performanta; -contract perioada nedeterminata;; -tichete cadou de Craciun si Paste; -control medical periodic (MEDICIS); Te asteptam in echipa noastra! Cv-urile se mai pot depune pe mail si la sediul firmei: Bd. Antenei nr. 1A, Timisoara.
-
Cerinte : - Permis de conducere categoria B - Abilitati de comunicare Ce oferim: - Program part time sau full time, flexibil - Salariu fix+ bonusuri de performanta - Seminarii de dezvoltare personala si profesionala - Teambuildinguri impreuna cu echipa!
-
Șofer autocisternă cu atestat profesional ADR - Gorj Pentru noi este forte important să livrăm comenzile în timp util deoarece clienții noștri au încredere că le putem asigura energia necesară atunci când au nevoie. Rolul șoferului în compania noastră este foarte important deoarece creează puntea de legătură între noi și clienți. Alătură-te echipei noastre pentru a fi tu pesoana care ne aduce mai aproape! Cine suntem noi Înainte de toate, trebuie să știi că suntem un grup de oameni care pun suflet în ceea ce fac. În al doilea rând, suntem o companie românească, cu sediul în Timișoara, cu o rețea națională, care de 10 ani oferă serviciii de furnizare de combustibil pentru companii, inclusiv companii din sectorul agricol. Suntem și cel mai dinamic furnizor de combustibili din România, cu cea mai mare creștere a cifrei de afaceri în ultimii 10 ani. Am ajuns la această performanță datorită crezului nostru, acela de a face tot ce ne stă în putință pentru a oferi servicii impecabile clienților noștri. Credem în tranziția către un viitor sustenabil, în consecință, suntem în proces continuu de adaptare și inovare a activității noastre. Cum am vrea să fii tu O persoană onestă, implicată și care face cu bucurie activitățile pe care le presupune rolul său în companie. Am vrea să fii o persoană responsabilă, care își ia în serios atribuțiile și încearcă să le îndeplinească în termenii stabiliți. Rolul tău în organizație Vei asigura transportul de carburanți în Gorj și zona adiacentă; Vei onora livrările în timp util; Vei discuta cu echipa pentru a prelua comenzile; Vei respecta traseele de livrare stabilite cu departamentul logistic; Îti vei asuma responsabilitatea de a găsi soluții atunci când apar situații neprevăzute; Motive ca să vii în echipă Suntem foarte conectați la tehnologie și ținem pasul cu evoluția ei, vei primi telefon up to date ; Ai șansa să intri într-o super echipă (și asta nu este o lipsă de modestie) cu oportunități foarte mari de creștere și cu o atmosferă de lucru plăcută; Condiții salariale foarte atractive; Vei face parte dintr-o companie care este în continuă dezvoltare și care îți asigură stabilitatea locului de muncă; Vei avea suport pentru realizarea sarcinilor. Cum facem selecția În realizarea selecției candidaților urmărim câteva elemente, însă, dincolo de ele, cel mai mult vor conta determinarea și dorința de a contribui la obținerea performanței. Ai permis de conducere categoriile C+E; Ești o persoană aprtă din punct de vedere medical pentru conducerea unui autovehicul; Ai atestat profesional ADR; Ai Cerficat Atestat de Competență Profesională pentru transport marfă periculoasă; Ai card digital pentru tahograf; Ai 3-5 ani experiență în transportul mărfurilor care se supun normelor ADR; Ești o persoană responsabilă care întreține autovehiculul pus la dispoziție de noi și îl manevrează corespunzător. CV-urile se vor trimite la adresa:
-
Firma in domeniul instalații gaze, angajez instalator sau sudor electric autogen cu minimum de experienta.
-
Firma de transport marfa angajeaza sofer cu experienta penteu comunitate cursele se fac in Germania 5 saptamani cu 2 saptamani acasa Va rog doar persoane serioasa si cu experienta. Se face zona Frankfurt, aeroport. salar 60 pe zi. Se lucreaza in principiu 5 zile pe saptamana, dar sunt platite toate zilele. puteti trinite CV pe whatsapp la nr de tel
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program L-V 08 - 18
-
Angazej pentru restaurant terasa ospatara cu experienta in domeniu, zona Unirii, program de dupa masa. Mai multe detalii telefonic.Salar 3.000 ron net.
-
Firmă cu experință în domeniul instalațiilor termice, sanitare, angajează instalatori! Se cauta o persoana serioasa si o colaborare pe termen lung. - Program Luni-Vineri 8-16 - Nivelul de experienta: minim 2 ani - Salar 5000-8000 lei negogiabil