Oferte locuri de munca Timisoara Timis • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
cautam soferi in echipaj sot cu sotie Conditii: cunoasterea vorbirii in italiana Documente: cod fiscal italian si domiciliu la una din rude care le aveti Cursele se desfășoară atat intern pe Italia cat si pe extern Spania, Franta, Olanda, Germania, Cehia si Polonia 5500 primele 3 luni si dupa 6000 Timp de munca:3 luni cu 2 săptamâni acasa, nu este inclus transportu dvs la munca sau la intoarcere. Respect de program in timpul muncii Telefon: numarul este mentionat in poza daca nu raspund lasati un mesaj pe wastap va rog nu sunati la nr din profil este doar un nr ca sa validez anuntul
-
Promovat
angajam personal fast food -PREPARATOR PRODUSE -PREPARATOR PAINE -AJUTOR BUCATAR -program 2 zile la lucru 2 libere de la 8-22 - masa asigurata in timpul turei -posibilitate de avansare - mai multe info la nr de tel
-
Promovat
Cerinte obligatorii pentru a va incadra: - varsta minima 21 de ani - vechime permis minim 2 ani - cazier judiciar curat Masina personala obligatoriu ( nu avem masini de inchiriat) mai noua de anul 2010 inclusiv, in 4 usi. Uber si Bolt pentru cei mai in varsta sau care nu au auzit de ele sunt un serviciu similar cu taximetria. Lucrati cu masina personala. Va faceti programul de lucru exact cum doriti dumneavoastra. Se face atestat transport persoane, scolarizarea acestuia este decontata de Uber. Se cauta soferi dispusi sa lucreze un minim de 20 de ore pe saptamana. Se face contract de munca cu norma intreaga. Pentru cei care lucreaza cu contract cu norma intreaga in alta parte sau sunt pensionari ori studenti cu varsta pana in 26 de ani si vor face Uber Bolt part time, se face contract la 2 ore. Comision firma 10% Va rog cei interesati pentru mai multe detalii ma puteti contacta telefonic la numarul din anunt. Persoana de contact Luca. In cazul in care nu raspund, voi reveni cu un apel in cel mai scurt timp posibil.
-
Promovat
Scopul postului: Intretinerea echipamentelor utilizate in procesele de injectie si asamblare, a cladirilor si echipamentelor destinate utilitatilor in conditii optime de functionare, utilizand resursele materiale si sculele puse la dispozitie,in mod eficient. Domeniile principale de activitate: Intretinere preventiva, reparatii Responsabilitățile persoanei pentru ce anume va fi considerat răspunzător să realizeze: Urmarind ticketele deschise de catre departamentele de Productie in aplicatia dedicata intretine si repara echipamentul electric al fabricii, conform documentatiei tehnice, a fisei echipamentului In functie de programul de intretinere preventiva (zilnic, saptamanal, lunar, etc.) executa operatile indicate in Fisa de intretinere preventiva si escaladeaza eventualele probleme, riscuri identificate la echipamente in timpul operatilor de intretinere preventiva Intretine si repara instalatia electrica a cladirilor si utilitatilor Participa la lucrari de extindere si modificare a instalatiei electrice Completeaza rapoartele de intretinere dupa efectuarea activitatilor specifice si raspunde de corectitudinea si realitatea datelor inscrise in formularele specifice activitatii. Este implicat prin programul de curatenie al atelierului de intretinere in pastrarea spatiului de lucru in conditii optime de functionalitate si curatenie pastrand astfel starea atelierului la standardul definit in companie La cererea superiorului direct, poate indeplini si alte activitati diferite fiind implicat si in proiecte ocazionale. Competențe necesare pentru a indeplini responsabilitățile postului: Atentie la detalii Cunostinte tehnice specifice medie si joasa tensiune Abilități de rezolvare a problemelor Abilitati de planificare a activitatilor Flexibilitate și adaptabilitate Munca in echipa Abilități interpersonale Abilitatea de a gestiona presiunea
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Grill-food Pan Rusovan Timisoara angajeaza ajutor bucatar. info.tel.
-
Cautam ingrijitoare la schimb pentru o batrana in zona Frankfurt (Bad Kissingen) Salariul net 1500 eur luna Bonus de sarbatori! !! Data de incepere imediat ce gasim o ingrijitoare care sa corespunda cerintelor. Batran 86 ani, de origine roman, este mobil, activ, merge singur, are nevoie de ajutor la imbracat si toaletat, mananca singur, fara serviciu de noapte, doarme toata noaptea, are Alzheimer. Ingrijitoarea are camera proprie, cu internet, tv. Atributii: gatit, curatenie, cumparaturi Cerinte: limba germana este optionala (nu este obligatorie) experienta in domeniu constituie un avantaj !! Salariul se vireaza in cont bancar. Asiguram transportul, plata contributiilor la sistemul de asigurari sociale si pensii, asigurare medicala in strainatate, nu percepem comisioane.
-
-
Promovat
Angajam Femei si Barbati pt curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Promovat
cautam soferi in echipaj sot cu sotie Conditii: cunoasterea vorbirii in italiana Documente: cod fiscal italian si domiciliu la una din rude care le aveti Cursele se desfășoară atat intern pe Italia cat si pe extern Spania, Franta, Olanda, Germania, Cehia si Polonia 5500 primele 3 luni si dupa 6000 Timp de munca:3 luni cu 2 săptamâni acasa, nu este inclus transportu dvs la munca sau la intoarcere. Respect de program in timpul muncii Telefon: numarul este mentionat in poza daca nu raspund lasati un mesaj pe wastap va rog nu sunati la nr din profil este doar un nr ca sa validez anuntul
-
Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală Locație: Timisoara Descriere: Suntem în căutarea unui agent de vânzări dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Ca agent de vânzări, veți promova și vinde produse și servicii în domeniul optică medicală către clienți. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți. Prezentarea produselor și serviciilor noastre în mod profesionist și convingător. Întocmirea ofertelor personalizate și negocierea contractelor. Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți. Răspunderea la întrebările și solicitările clienților. Monitorizarea tendințelor de piață și identificarea oportunităților de creștere. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări este obligatorie, preferabil în domeniul optică medicală sau medical. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări zilnice. Abilitatea de a lucra în echipă și de a dezvolta relații pe termen lung cu clienții. Beneficii: Pachet salarial competitiv și comisioane atractive. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru plăcut și susținător. Beneficii suplimentare în funcție de performanță. Dacă sunteți un profesionist motivat în căutarea unei oportunități de carieră în optică medicală, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră și o scrisoare de intenție.
-
Daca esti o persoana prietenoasa,comunicativa,atenta la detalii și pasionata de industria ospitalității,te așteptam in echipa noastră. Atributiile tale ar fi urmatoarele : - întâmpinarea oaspeților intr-o maniera profesionista - preluarea apelurilor telefonice și a email-urilor - activități de Check-in,Check-out ale oaspeților - încasarea și facturarea acestora - comunicarea in permanenta cu celelalte departamente. Salariul se acorda in functie de calificarile si experienta candidatului in domeniul hotelier. Tel:
-
Flota Bolt angajeaza Soferi Categoria B. Angajarea se poate face cu program de 8 ore full-time sau cu program de 4 ore (daca soferul este deja angajat si la o alta companie). Plata se vireaza saptamanal, in fiecare zi de Miercuri (comisionul este de 8%). Nu acceptam Soferi fara angajare. Daca esti o persoana serioasa si interesat de un job stabil, va rog sa sunati la numarul de telefon
-
Angajam vanzatoare, lucrator comercial, inclusiv elevi sau studenți, zona Freidorf 3600crescator, in mana, 8 ore pe zi, zile libere. 2 fete pe schimb, vanzarea se face cu ajutorul scanerului.
-
Dorim sa ne mărim echipa,așa că suntem în căutare de mecanic auto! Persoana ideala: are experiență în domeniul auto este capabil sa folosească instrumente de diagnoza prezinta interes în a învăța și evolua în domeniu are o atitudine responsabilă și atenție la detalii efectuează lucrări și operații de mecanica pentru care își asumă răspunderea participa la evaluarea și stabilirea necesarului de piese asigură utilizarea corectă și menținerea sculelor și echipamentelor din dotare este o persoană ordonată, responsabilă și dinamica Ce oferim: oportunitatea de a învăța și dezvolta abilități noi suntem o echipa tânără și dinamică,ne bucuram sa primim oameni noi salariu motivant in funcție de cunoștințe și experiență program de lucru de L-V între 08-17 Dacă ești pasionat de mecanică și ai abilitățile necesare pentru a repara și întreține autovehicule,atunci nu ezita sa ne contactezi! Happy Rebicar este un service auto cu experiență,unde orice problema ai avea la mașină ,la noi găsești soluția! Detalii la numărul zero șapte doi șapte noua zero cinci opt cinci trei
-
EXZECUT LUCRĂRI, FAIANȚĂ, GRESIE, PARCHET, REGIPS, TENCUIELI, ZUGRĂVELI, FAȚADE, CĂTĂLIN
-
-
NU.ANGAJAM.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................NU
-
Inginer geodez, persoana fizica autorizata de ANCPI, ofera urmatoarele servicii: Consultanta de specialitate in domeniile: Topografie,Cadastru. -Inscriere in cartea funciara a terenurilor - Actualizari de informatii cadastrale -Inscriere constructii, -Modificari de suprafața -Apartamentari -Dezmembrari Alipiri de terenuri -Planuri de situatie pentru arhitecti proiectanti - Ridicari topografice - Trasari limite proprietate - Trasari axe constructii -Obtinere avize precum OSPA, MADR( DAJ Timis), AACR TELEFON : Persoana de contact : Trantie Antonie
-
ANGAJĂM PERSONAL COAFURĂ-FRIZERIE IN ZONA GIROCULUI,CLIENTELA ESTE FORMATĂ,SALARIUL ATRACTIV SI COLECTIV PLACUT.SE CERE EXPERIENTĂ. RELATII LA NUMARUL DE TELEFON
-
Angajam cusatoare in masina liniara sau in masina de surfilat, pe perioada determinata sau nedeterminata in functie de preferinte. Oferim salariu intre 2300-3000 net in functie de disponibilitate.
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire arhivare predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : mihaela.badistru@great-protection si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :
-
Hotel Galaxy angajeaza CAMERISTA: -Cautam o persoana responsabila, harnica, organizata, atenta la detalii. -Se ofera: Salariu atractiv+o masa zi -Program: 8 ore pe zi(2zile se lucreaza, 1zi libera) -Contract pe perioada nedeterminata
-
Galaxy Brasserie angajeaza OSPATARA: pachet salarial atractiv program de lucru in ture(2zile cu 2libere) mediu de lucru placut Daca esti interesata trimite-ne un CV pe sau suna-ne la .