Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara Experienta: Experienta 1-3 ani-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal - Persoană responsabilă și atentă la detalii; - Orientat către nevoile oaspeților și bunăstarea acestora; - Entuziasmat, creativ și cu gândire out of the box; - Sociabil și dornic să facă parte dintr-o super echipă; - Deține cunoștințe de limba engleză - nivel conversațional; - Experiența în domeniu constituie un avantaj, însă dorința de dezvoltare este un MUST! Descrierea jobului Care sunt sarcinile tale? - Preluarea comenzilor oaspeților; - Prepararea și servirea produselor, conform standardelor companiei; - Promovarea produselor și ofertelor actuale; - Menținerea curățeniei la locul de muncă; - Efectuarea inventarierii lunare; - Participarea la training-uri de dezvoltare continuă în domeniul cafelei de specialitate. Ce iti oferim? - Salariu competitiv; - Comision din vânzări; - Training; - Echipă prietenoasă; - Oportunități de dezvoltare personală și profesională. Dacă te regăsești în cele de mai sus, nu ezita să aplici și te invit la o cafea să discutăm mai multe detalii :) Descrierea companiei Îți place să ieși cu prietenii în oraș? La o cafea, o limonadă sau poate ai poftă de un cheesecake? Alegi un loc unde servirea să fie impecabilă, produsele delicioase și vibe-ul bun? Ce spui să fii tu cel care oferă o experiență de vis, celor ce vor să petreacă timp frumos cu prietenii? TUCANO COFFEE - rețeaua internațională de Coffee shop-uri ce promovează filosofia de Love&Peace&Coffee în întreaga lume, caută noi colegi cu rol de BARISTA
-
Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00
-
Firma serioasa angajam urgent 2 persoane pentru prelucrarea si taierea granitului la dimensiune. Experienta pe post similar este necesara. Salariu foarte bun,program de lucru luni-vineri 9-18,pauza de masa de la 13-14,nu lucram in weekend,garantat concediu de vara,Craciun si Paste.
-
Biroul notarial MARILENA BREHUI cu sediul în Timișoara își mărește echipa: ****CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail Avem disponibile următoarele posturi: -1 secretar -1 arhivar Cerințe atribuții pentru postul de secretar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -abilități excelente de operare a calculatorului (tehnoredactare, utilizare scanner, imprimantă, mail etc.) -va întâmpina clienții, va răspunde la telefon, mail, va face programări, consultându-se cu colegii; -va tehnoredacta acte cu specific notarial; -va analiza documentele care stau la baza încheierii actelor notariale; -va întocmi bazele mapele actelor încheiate și le va preda persoanei responsabile cu arhivarea acestora; -va păstra legătura (telefonic e-mail) cu clienții biroului; -va transmite adrese către notarii publici, bănci, instituții publice etc.; -va interoga va înscrie acte în registrele notariale (INFONOT); -va opera în sistemul electornic de cadastru și publicitate imobiliară; -va întocmi facturi fiscale; Cerințe atribuții pentru postul de arhivar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -experiență în arhivarea actelor notariale; -va înregistra corespondența în registrul de corespondență și actele notariale dosare succesiuni dosare divorț în registrele notariale; -va arhiva actele notariale; -va întocmi declarația 208. Programul biroului este de luni-vineri, ora 9.00-17.00