Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-03-22 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Mecanic Pentru Intretinere Utilaje

    Oportunitate de Angajare: Mecanic Utilaje Suntem în căutarea unui mecanic utilaje pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre . Experiența anterioară este binevenită, dar suntem deschiși și să oferim oportunitatea persoanelor fără experiență în domeniu. Cerințe: Cunoștințe de bază în domeniul mecanicii utilajelor. Capacitatea de a efectua diagnoze rapide și eficiente. Atitudine proactivă și dorința de a învăța. Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă. Disponibilitatea de a lucra 40 de ore pe săptămână. Beneficii: Salariu inițial negociabil, cu posibilitatea de creștere în funcție de performanțe. Mediu de lucru plăcut și profesionist. Oportunități de dezvoltare și instruire în cadrul echipei noastre.

  • Contabilitate primara

    RESPONSABILITĂȚI: -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor de facturare; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor din caserie; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor registrului de casă zilnic; -Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune, operează rețete de producție; -Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi, depune în bancă, urmărire încasare şi arhivare; -Operează extrasul de bancă şi actualizează situația încasările și plăților în centralizator; -Urmăreşte situația încasărilor/plăților, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare; -Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici; -Menţinerea legături cu clienţi/furnizorii pe partea de încasări/plăți, facturi neprimite, trimite facturile, confirmari de sold; -Verificarea si analizarea situației din piață a noilor clienți conform procedurii societății; -Raportarea zilnică a soldului creditor/debitore pe client/furnizor și emiterea /stornarea facturilor de avans; -Asigură realizarea bilanțului și calculul indicatorilor financiari; -Coordoneaza, organizează, efectuarea inventarierii generale patrimoniului, cel putin o data pe an, sau ori de cate ori se considera necesara efectuarea acesteia, conform legislației; -Întocmește situatiile financiare anuale si semestriale; -Procură, asigură, întocmeste si ține evidenta formularelor cu regim special; -Determină și urmărește indicatorii de performanță ai societații; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea perfectarii strategiei firmei, bugetului de venituri și cheltuieli; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea găsirii de soluții financiare optime; CERINȚE: - Studii superioare de lungă durată profil economic, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune la o facultate de stat, ASE reprezintă un avantaj; - Experiență relevantă și competentă în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani activitate PE PROFIL; - Experiență relevantă și competentă în cadrul societățiilor comerciale cu cifră de afaceri mai mare de 1 mil. Euro în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani; - Experiență relevantă și competentă în gestionarea proiectelor cu finanțare europeană prezintă avantaj; - Cunoașterea aprofundată a legislației în vigoare privind activitatea financiar-contabilă; - Capacitate de înțelegere și aplicare în practică a reglementărilor și legislației financiar-contabile și de fiscalitate; - Abilitatea de a găsi soluții viabile pe problemele financiare și fiscale; - Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei; - Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică - Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.); - Fluență în limba engleză atât scris cât și vorbit prezintă avantaj

  • 5

    angajez sofer 3,5 tone international

    Suntem in cautarea unui sofer experimentat pentru vehicule de 3,5 tone, cu disponibilitate de a pleca pentru o perioada de minim 5 saptamani, urmate de 2 saptamani de odihna acasa (maxim). Oferim un salariu competitiv, incepand de la 60 zi, inclusiv sambete si duminici, indiferent de programul efectuat. Pentru mai multe detalii sau pentru a aplica, va rugam sa ne contactati la numarul specificat in anunt. Asteptam cu interes sa facem echipa!

  • 2

    Angajam zidari cu experienta si necalificati in timisoara

    Angajam zidari cu experienta și muncitori necalificați. oferim cazare , salariu foarte bun. detalii la telefon

  • Hotel Orizont angajează

    Hotel Orizont , Predeal își mărește echipa. Vrei să faci parte din echipa , angajăm ospătari , bufetieri, bucătari. Oferim pachet salarial, Experinenta minim 2 ani. Cv la Robert.tircavu@ hotelorizont.ro Te așteptăm în echipa noastră.

  • 3

    Operator introducere IT( office catering evenimente)

    Firma noastră de catering pentru evenimente caută un operator pentru introducerea datelor. Candidatul ideal trebuie să fie organizat, atent la detalii și trebuie să aibă cunoștințe solide de utilizare a programelor Microsoft Office, în special Excel, Word si Outlook. Responsabilitățile includ introducerea și gestionarea informațiilor despre evenimente, clienți și comenzi în sistemele noastre informatice. Experiența anterioară în domeniul este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. sau sa ne contactati telefonic pentru programarea unui interviu.

  • 4

    Coordonator echipa de curatenie

    Angajez coordonator echipa de curatenie. Locatie Metro Floresti. Salariu net 3500. Contact .

  • Agent curatenie

    Angajez agenți curățenie, program full time, 2 schimburi. Locatie Metro Floresti.

  • 3

    Angajez croitoreasa la masa de croit zona Colentina

    Angajam croitoreasa la masa de croit 3 zile pe saptamana Zona Bucur Obor Colentina tel

  • 6

    Angajam muncitori in constructii

    Cautam colegi noi, pentru munca in domeniunl constructiilor: dulgheri, fierari, zidari, zugravi, etc. Cautam muncitori pentru o perioada indelungata. Cerem si oferim seriozitate. Salarii corespunzatoare muncii prestate! Pentru mai multe detalii, va rog sa ne contactati telefonic.

  • 1

    Angajez Montator Tamplarie PVC

    Angajam Montator Tamplarie PVC. Cautam 2 colegi pentru a face parte din echipele noastre de montaj Tamplarie PVC. Cautam persoane care au experienta de minim 1 an in montaj tamplarie PVC sau AL sau persoane care sunt dispusi sa invete despre acest domeniu, dar care au lucrat in alte domenii adiacente (Ex. Constrcutii). Treuie sa detine Permis Categoria B. Trebuie sa fie dispus la deplasari atat in Tara cat si in afara tarii, (Avem contracte in toata Europa). Oferim Salariu peste media pietei. Daca consideri ca te califici pentru acest loc de munca contacteaza-ne la nr .

  • 6

    Mecanic utilaje

    *mecanic utilaje *sofer categ C+E (constituie avantaj) *salariu atractiv *detalii la telefon

  • 2

    Caut sofer pentru camion 7,5 tone

    Caut sofer pentru curse locale pe Bucuresti-If. Nu se doarme in camion. Nu se munceste in weekend. Salariul este de 4200 de lei. Garajul este in Sectorul 6 . Caut un om serios pentru o colaborare de lunga durata.

  • Tipografie angajeaza D.T.P -ist

    Tipografie angajeaza D.T.P.-ist, cunostinte programe D.T.P, corel draw, ilustrator, print digital.

  • 5

    Angajam Bucătar pe Cald

    DESCRIERE Suntem în căutarea unui bucătar pasionat și talentat pentru a se alătura echipei noastre. Restaurantul este situat in Sectorul 4 pe Bulevardul Metalurgiei.Dacă ai experiență în bucătărie internațională, te așteptăm să aplici pentru poziția noastră vacantă de Bucătar pe Cald. Program de lucru: Rotativ 2 cu 2 sau 1 cu 1, cu un total de 15 16 zile lucrate pe lună. Salariu și beneficii: Salariu competitiv de 4000 lei, plus 500 lei sub formă de bonuri de masă. Tips - procent 3% din comenzi bucatarie Cerințe: Experiență minimă de 2 ani în bucătăria internațională. Daca ai intrebari suplimentare ne gasesti la numarul de telefon din anunt!

  • Garden Center Grup SRL recruteaza

    Societatea GARDEN CENTER GRUP SRL, cu sediul in Oras Magurele, strada Atomistilor, nr. 127-135, jud. Ilfov, recruteaza pe urmatoarele pozitii: - ingrijitor spatii verzi, cod COR 931202, nr. posturi: 11 Depunere CV la sediul societatii email.

  • 1

    Hotel 4*

    Hotel 4* angajează cameriste full time! Inf . tel.

  • 1

    Adjunct Sef Magazin Poiana Mare

    Cerinte: Studii medii; Cunostinte operare PC Serios, cinstit, adaptabill, rapid; Responsabil, onest, dinamic; Bune abilitati de comunicare, atent la detalii; Responsabilitati: - Asigura gestiunea corecta si eficienta a produselor (receptia vanzarea articolelor din portofoliul magazinului); - Coordoneaza echipa de vanzari si echipa de suport logisitc; - Responsabil cu activitati administrative (comenzi de achizitii marfa, stocuri, inventare, acte etc) Oferta: Pachet salarial motivant (corelat cu performanta); Posibilitatea dezvoltarii profesionale inr-un mediu profesionist si dinamic

  • 2

    Angajam gestionar piese auto

    SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza gestionar piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul gestiunii sau nu, daca iti doresti sa activezi in domeniul de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului gestionar piese auto din dezmembrari: Fotografiaza piese auto din dezmembrari; Aranjeaza piesele la raft; Culege piesele de la raft in vederea vanzarii; Inregistreaza piesele in aplicatia Hybrid-S; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul pieselor auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre gestionarea pieselor auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, spirit de echipă; Stabilitate emoțională; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in gestiune minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul pieselor auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu net garantat 4000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.

  • Consilier Vanzari magazin Poiana Mare

    Cerinte: Studii medii; Cunostinte operare PC; Serios, cinstit, adaptabill, rapid; Responsabil, onest, dinamic; Abilitati de vanzare, negociere si relationare cu clientii; Responsabilitati: - Cunoasterea, promovarea și vânzarea produselor din portofoliul magazinului; - Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora; - Intocmirea documentelor de vanzare incasare; - Respectarea procedurilor de lucru specifice; - Capacitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe; Oferta: Pachet salarial motivant (corelat cu performanta); Posibilitatea dezvoltarii profesionale intr-un mediu profesionist si dinamic

Salvează căutarea