Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-04-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Colegii nostri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forte noi pentru portofoliul de proiecte in continua crestere si cauta colegi cu urmatoarele abilitati care vor sa se califice la locul de munca in meseria de Operator CNC: - Experienta pe un post de lacatus mecanic minim 2 ani - Responsabili - Promptitudine fata de incadrarea in termene - Cunostinte desen tehnic - Cunostinte minime de operare calculator - Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilitati - Executarea operatiilor de debitare pentru realizarea constructiilor metalice, pieselor si semifabricatelor pe baza documentatiei primite: scadentar si desene de executie Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Tichete de Masă - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă Daca ai citit tot anuntul si ai ajuns pana aici, acum fa pasul final si aplica! Trimite CV-ul pe adresa de email sau suna la 0720 221 199 0759 045 980. Te va contacta colega noastra care recruteaza oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discutie super placuta si de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie tehnologica, infiintata in 1949, cu sediul in Romania, cu proiecte in intreaga lume, lider pe piata constructiilor energetice din Romania. Electromontaj proiecteaza, construieste, transforma si mentine infrastructura pentru distributia inteligenta a energiei electrice si este o companie cu capital privat 100% autohton. Din Grupul Electromontaj fac parte companiile Emfor, Iproeb, Electrotehnica si Hidroconstructia. Activitatea de productie interna este organizata in puncte de lucru raspandite pe tot cuprinsul tarii, in unitati de productie proprii in Bucuresti (Fabrica de Stalpi Zincati) si in Campina (Fabrica de Cleme si Armaturi), precum si Statia de Testari pentru Stalpi Electrici din Bucuresti, una dintre cele mai mari din lume. Grupul Electromontaj are peste 2.000 de angajati. Locatii Electromontaj in Romania: Sediul Central : Bucuresti Sucursale in tara: Bucuresti, Bacau, Craiova, Pitesti. Locatii Electromontaj externe: Sucursale: Bulgaria, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Iordania. P
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Candidatul Ideal Coordoneaza eficient echipa de controlori calitate pe care o are in subordine . Investigheaza si rezolva reclamatiile de la client si incidentele de calitate, colaborand cu departamentele implicate in proces. Intocmeste rapoartele de neconformitate la receptie. Intocmeste rapoarte si analize legate de timpul de lucru, neconformitati, productivitatea muncii, verificarea paletilor, indicatorii de performanta referitori la calitate, alte raportari statistici; Interactioneaza cu clientul pe probleme de calitate raportari regulate investigatii; Participa la pregatirea audit-urilor de clienti certificare si ajuta la sustinerea acestora.Efectueaza auditurile interne de depozit. Participa la implementarea cerintelor de calitate in cazul unui proiect nou; Defineste actualizeaza proceduri si monitorizeaza procese pentru a asigura imbunatatirea continua a proceselor; Comunica clientului rezultatele investigatilor si daca este cazul realizeaza analize de tip 5 why si 7 Step pentru stabilirea cauzei care a dus la reclamatie, incluzand si masurile preventive si corective stabilite; Coordoneaza implementarea actiunilor corective si preventive; Centralizare KPI performanta. Responsabil cu asigurarea respectarii legislatiei pe partea de SSM. Colaboreaza cu firma externa pe partea de SSM. Nu este necesara experienta pe zona de SSM. În prealabil poate urma cursul de SSM Beneficii: -Bonus de performanta; -Ore suplimentare platite; -Spor de noapte de 25%; -Tichete de masa; -Contract pe perioada nedeterminata; -Transport asigurat pe mai multe rute; -Concediu 21 zile pe an; -Asigurare medicala;
-
Promovat
Recrutăm candidați pentru unul dintre clienții noștri, o fabrica din domeniul maselor plastice de pe Platforma Incontro. - Salariu cuprins între 5400 brut - Tichete de masă de 30 ron zi; - Al 13-lea salariu; - Al 14-lea salariu; - Orele suplimentare din timpul săptămânii weekend sunt plătite cu 200%; - Orele suplimentare de noapte și de weekend de noapte sunt plătite cu 225%; - Spor de noapte de 25%; - 25 zile de concediu de odihnă pe an; - Transport asigurat; - Polița de asigurare cu Allianz Țiriac (după 6 luni lucrate); - Spor de vechime procentual cu perioada lucrată: - Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor. Pentru mai multe detalii apelați la numărul de telefon.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma autorizata ridesharing partenera Uber si Bolt cauta soferi colaboratori. Cerinte: - Masina personala, an de fabricatie minim 2011, - Permis auto categoria B, minim 2 ani, - Varsta, peste 21 de ani, - Atestat transport persoane Ce oferim: - Contract de munca 2, 4, 6, sau 8 ore - Casa de marcat GRATUIT - Copie conforma - Ecusoane - Consultanta pentru obtinerea atestatului in cazul in care nu il detineti. Comisionul este negociabil si variabil in functie de castiguri. Nu ezitati sa ne contactati pentru mai multe informatii.
-
Agentia de Recrutare Adecco angajeaza pentru unul din clientii sai persoane potrivite pentru postul de : Lucrator Gestionar Stoc atributii: - Transfer marfa spre depozite Regionale. - Pregatire marfa pentru livrare, pe baza dispozitiilor de transfer - Asezare marfa in paleti/zone de Livrare. - Verificare cantitativa si calitativa a marfurilor - Predare paleti in zona de Livrare Dep. Regionale. - Livrare marfa din depozit stoc conform procedura Livrare piese din Depozit central - Ridicare de la raft pe baza grupurilor de Livrare. - Predare marfa in zona de scanare de iesire din gestiune. - Verificare calitativa si cantitativa a marfurilor - Responsabil de respectarea orelor de livrare conform grafic Livrare. - Realizare norma zilnica stabilita / lucrator gestionar. - Executa diverse sarcini trasate de catre gestionar ( Responsabil de gestiune) - Ordinea, curatenia in gestiunea care lucreaza . - Participa la inventar responsabilitati: - Sa manifeste un comportament principial in relatia cu clientii si furnizorii intretinerea curateniei si a igienei utilajelor si mijloacelor de transport cu care lucreaza, a locului de munca, a marfurilor. - Sa nu foloseasca mijloacele de transport in interes personal. - Să utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie puse la dispoziţia sa; - Să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor şi să utilizeze corect aceste dispozitive; - Respecta normele de sanatate si securitate in munca in conformitate cu legislatia in vigoare; - Manevreaza echipamentele electrice cu respectarea normelor de siguranta; - Işi însuşeşte şi respecta prevederile legislaţiei din domeniul securitaţii şi sanataţii în munca şi masurile de aplicare ale acestora; beneficii: -Pachet salarial atractiv -Tichete de masa -Contract de munca -Concediu conform contractului -Program : 8 ore plus pauza de masa Tg Mures
-
Agentia de Recrutare Adecco, angajeaza pentru unul din colaboratorii sai din Tg. Mures, persoane potrivite pentru postul de: Picker, incarcator descarcator. Suntem in cautarea unor persoane dedicate si motivate sa se alature unei echipe dinamice. Daca ai abilitati organizatorice excelente si esti atent la detalii, ai capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a gestiona prioritatile, ai dorinta de a contribui la un mediu de lucru pozitiv si colaborativ. Se ofera :-salariu fix -tichete de masa -contract de lucru pe perioada nedeterminata -concediu de odihna -asigurare medicala Te asteptam la o discutie!
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant in functie de experienta, Pentru ajutor secundar nu se solicita experienta Program: 2 cu 2 Salariu: 3200 - 4500 lei
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Conditii: program 2 cu 2, experienta pe o pozitie similara, meniu international Salariu: 5000 - 7000 lei
-
Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Conditii: Seriozitate, Implicare, Limba engleza nivel mediu Venituri totale: 4500 - 6000 lei
-
Reglor -companie de producție multinațională Cisnădie - Reglor cu experiență pe mașini Arburg, injecție mase plastice Cerințe: -experiență în mentenanță, -reglare și planificarea producției Se lucrează în 2 schimburi de luni -vineri . Oferta : Salariu :5000 net Tichete de masa 40 lei pe zi lucrată Prime de Paști,Crăciun și vacanță Tip : FullTime Locatie : Cisnădie, Sibiu CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Operatori CNC Montatori subansamble Tehnicieni electromecanici Sudori Operator depozit Tip : full time Locatie : Sibiu CV: CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com
-
Dorim să angajăm absolvent de învă ământ superior, care cunoa te limba franceză atât scris cât si vorbit, pentru activitatea de birou. Munca este în Cluj Napoca. Activitatea desfă urată este reala ia cu clien ii no rtii, cu architec i, cu designeri.Poate să fie student, absolvent sau masterand. Persoană disponibilă i dornică să muncească. Este un avantaj cunoa terea utilizării calculatorului la nivel mediu. Dacă sunte i interesa i vă rugăm să ne contacta i pe numărul de telefon .
-
Angajam electrician mentenanta la o fabrica de tevi din Pantelimon! Descrierea jobului: Efectuează lucrări de întreținere și reparații de natură electrică la echipamentele din dotarea fabricii Realizează constatari și remediază defecțiunile de natură electrică la echipamente Realizează puneri în funcțiune a echipamentelor, în conformitate cu tehnologia producătorului și documentația specifică de lucru Înlocuiește, montează diverse piese componente pe utilaje Oferta: Salariu : 5000 lei NET; Tichete de masa: 30 lei zi (aprox 600 lei); Program: Luni - Vineri, 07:00 - 15:30 Locatie: Pantelimon, Ilfov.
-
Angajam operator productie la o fabrica din Tunari! Ce vei face? - montaj aparatura diversa Cerinte: - studii medii; - experienta in domeniu constituie un avantaj; - indemanare pentru operatiile de montaj manual. Salariu: 2500 lei net, la care se adauga: - tichete de masa: 40 lei zi; - bonus productivitate; - prime de sarbatori. Program: Luni - Vineri- 07:30- 16:00. Locatie: Soseaua de Centura Bucuresti - Tunari Transport asigurat pe ruta Urziceni- Cosereni- Movilita.
-
Angajam Strungar Operator CNC pentru o fabrica de tevi din Sectorul 6 Descrierea jobului: Operează pe strung clasic freză; Analizează desenele tehnice ale pieselor, stabilește metodologia de execuție, sculele, nesesarul de materiale; Execută piesele conform desenelor tehnice; Efectuează măsurători ale pieselor executate și se asigură de respectarea cerințelor de calitate; Realizeza operații de reglare, ajustare de parametri pentru masina; Efectuează mentenanța și curațenia zilnică a mașinii. Oferta: Salariu: 3500 lei NET Tichete de masa: 30 lei zi (aprox 630 luna) Spor de noapte: 25% Program: Luni - Vineri 12 cu 24 (07-19 si 19-07) Locatie: Bucuresti, Sector 6, zona Preciziei
-
Promovat
Angajam stivuitorsit pentru o fabrica de tevi din Bucuresti, Sectorul 6. Descrierea jobului: - incarcare descarcare marfa; - activitati de receptie sau pregatire marfa. Cerinte: - studii medii finalizare; - atestat ISCIR valabil; Oferta: - Salariu: 3200 lei net; - Tichete de masa: 30 lei zi; - plata ore suplimentare 175%; - contract periaoda nedeterminata. Program: Luni-Vineri: 07:00- 15:30 Locatie: Bucuresti, Sector 6, zona Preciziei.
-
Promovat
Angajam operator productie pentru o fabrica de mase plastice din Bucuresti Descrierea jobului: - Alimenteaza masinile cu consumabile necesare sau materii prime; - Operareaza echipamentele de injectie; - Activitati de sortare. Cerinte: - Studii medii; - Experienta de lucru pe masini de injectie mase plastice constituie un avantaj; - Cunostinte de lucru cu instrumente de masurare subler, micrometru. Oferta: - salariu: 3000 lei net - tichete de masa: 30 lei zi Program: Luni-Vineri, 12 cu 24 (7-19, 19-7) Locatie: Bucuresti, Sector 6 si Pantelimon
-
Promovat
Angajam frezor CNC pentru o fabrica de tevi din Bucuresti, Sector 6 Responsabilitati: - Opereaza pe masini cu comanda numerica - Freza; - Asigura masina cu materiile prime pe care urmeaza sa le prelucreze; - Masoara si verifica piesele executate folosind instrumentele de masura. Cerinte: - Calificare profesionala Frezor, strungar, prelucrator prin aschiere - Experienta in executia pieselor pe Freze CNC 2 D; 3D; - Experienta de lucru pe Freze in 3 axe; 5 axe Oferta: - salaiu: 5500- 6000 lei net; - tichete de masa: 30 lei zi; Program: Luni - Vineri in 2 schimburi ( 07:00 - 15:30; 13:30 - 21:00) Locatie: Bucuresti, Sector 6, zona Preciziei.
-
Firmă: Point Architects SRL Poziție: Inginer Constructor Experiență: 1-3 ani Descriere: Point Architects SRL caută un inginer constructor talentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Candidatul ideal va avea între 1 și 3 ani de experiență în domeniul construcțiilor și va fi pasionat de inovație și excelență în proiectare și construcție. Responsabilități: Participarea activă la elaborarea și implementarea planurilor de construcție. Supravegherea și coordonarea lucrărilor de construcție pe șantier. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță. Colaborarea strânsă cu arhitecții și alte echipe implicate în proiecte. Gestionarea resurselor și a bugetelor alocate proiectelor. Cerințe: Diplomă în domeniul ingineriei construcțiilor . Experiență anterioară relevantă în domeniul construcțiilor (1-3 ani). Cunoștințe solide de proiectare și construcție. Abilități excelente de comunicare și gestionare a timpului. Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Atestat de proiectare și sau execuție lucrări de construcții constituie un avantaj. Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanțele. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de email
-
Firmă: Point Architects SRL Poziție: Inginer Proiectant Structura Experiență: 1-3 ani Descriere: Point Architects SRL este în căutarea unui inginer proiectant structura talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va avea între 1 și 3 ani de experiență în proiectarea și calculul structurilor, cu o pasiune pentru inovație și excelență în domeniul construcțiilor. Responsabilități: Dezvoltarea și proiectarea structurilor pentru diverse tipuri de construcții, cum ar fi clădiri rezidențiale, comerciale și industriale. Realizarea analizelor structurale și a calculelor necesare conform normelor și reglementărilor în vigoare. Colaborarea strânsă cu echipele de proiectare și construcție pentru a asigura o implementare corectă a proiectelor. Verificarea și revizuirea planurilor și specificațiilor pentru a asigura conformitatea cu cerințele de proiectare și reglementările locale și naționale. Cerințe: Diplomă în inginerie civilă. Experiență anterioară relevantă în proiectarea și calculul structurilor (1-3 ani). Cunoștințe solide de proiectare asistată de calculator (CAD) și software-uri de analiză structurală. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Cunoștințe solide despre normele și reglementările în domeniul construcțiilor. Atestat de proiectare structură și cunoștințe de operare a software-ului specific constituie un avantaj. Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanțele. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de email :
-
Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii: Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala; Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj; Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare: PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;