Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Vanzatoare pentru Patiseriile "COPT" situate in Bucuresti, Sos. Cotroceni si Sos. Antiaeriana (la intersectia cu Calea 13 Septembrie). Oferim salariu atractiv si comision din vanzare. Salariul poate varia intre 3.500 si 6.000 lei. Pentru detalii va rugam sa sunati, NU trimiteti mesaje sau CV.
-
Promovat
Job-Link Romania angajeaza sofer cat. CE prelata si prelata mega, tandem, BDF. Avans saptamanal. Transport decontat. Cazare gratuita. Salariu + diurna este 100 net ZI calendaristica (3000 3100 euro NET lunar); Salariul pe Romania 5000 lei brut ; Avans 300 euro in fiecare zi de vineri; Perioada de sedere prin rotatie 8 2;6 3 Cerinte: Cunostinte de limba engleza; Experienta minim 1 an ca si sofer profesionist; Ne puteti contacta la numarul de telefon:
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Ești un tâmplar constructor experimentat și cauți o provocare nouă? Alătură-te echipei Cossi Costruzioni Gruppo Webuild Responsabilități: Conducerea și coordonarea echipei de tâmplari de pe șantier Gestionarea programului de lucru și a resurselor Asigurarea respectării standardelor de calitate și securitate Citirea și interpretarea desenelor tehnice Colaborarea cu ceilalți șefi de echipă și cu conducerea proiectului Cerințe: Experiență anterioară în conducerea echipelor Cunoștințe avansate de citire a desenelor tehnice Abilități excelente de comunicare și colaborare Permis de macara și sau stivuitor telescopic (avantaj) Experiență anterioară în construcții, autostrăzi, căi ferate și poduri; (obligatoriu) Oferim: Un salariu competitiv și un pachet de beneficii atractiv. Cazare asigurată individual Trei mese gratuite zi Bonus lunar în valoare de 500 EURO BRUT Oportunitatea de a lucra la un proiect de infrastructură majoră Posibilitatea de a te dezvolta profesional și de a-ți consolida abilitățile de conducere Un mediu de lucru dinamic și prietenos Locația: Verona Vicenza Daca esti interesat, ne poti trimite CV-ul la adresa de e-mail: sau ne poti contacta la numarul 0723 606 593.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam sofer categoria D - transport persoane (angajati in cont propriu). Transportul se realizeaza cu Autobuz Mercedes Integro 53 locuri, cutie automata. Cerinte : - permis categoria D, - atestat transport persoane - cazier auto, - experienta minima 5 ani. - domiciliul in Giurgiu sau in apropiere. Detalii la numar de telefon 0784290182.
-
Angajam Ziari Dulgheri , muncitori necalificati inginer Costructor si director de Firma in Resita Jud.Caras-Severin Salariul Atractiv
-
Studii universitare de preferinta Capacitatea de a gestiona multiple proiecte simultan, p strând atenția la detalii și respectând termenele limit ; Creativitate, gândire strategic și capacitatea de a rezolva probleme complexe; Abilitati de construire si mentinere a relatiilor profesionale cu transportatorii si cu propria echipa; Abilitatea de a lucra în echip și de a colabora eficient cu alte departamente; Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu transportatorii pentru castigarea increderii si fidelizarea acestora; Lucrul cu Excel , Ms office ; Aptitudini analitice, de planificare si negociere; Cunoasterea limbii engleze scris si vorbit ; Avantaj : Experienta profesionala in domeniul de 2 ani; Experienta pe un post similar minim 1 an; Alte limbi de circulatie internationala nivel avansat; Cunostinte de utilizare PC: Pachetul MS Office - nivel avansat; Capacitate de organizare si coordonare; Abilitati de relationare si comunicare; Abilitati de lucru in echipa; Rezistenta la lucrul sub presiune; Descrierea jobului: Responsabilatea pentru performantele de transport in cadrul retelei companiei de la plecarea marfurilor pana la livrarea la client , respectand procedurile operationale ale companiei si in conformitate cu specificul tarii regiuni desemnate; Asigura livrarea la timp catre clientii companiei (finali si intermediari), indeplinind conditiile de calitate si termenele de livrare asumate; Monitorizeaza zilnic performanta livrarilor, evitand deviatiile si actionand pentru respectarea conditiilor; Asigura interfata logistica in cadrul companiei; Actioneaza ca prim punct de escaladare pentru toate canalele de distributie in managementul incidentelor si validarea reclamatiilor; Identifica riscurile care pot impiedica indeplinirea asteptarilor clientilor si ia masuri de reducere a impactului acestora; Coordoneaza impreuna cu departamentele relevante din cadrul companiei operatiunile primite Coordoneaza livrarile prin managementul companiei; Evalueaza si controleaza costurile de transport precum si cele aditionale prin investigarea motivului acestora si evalueaza alternativele mai putin costisitoare; Identifica prioritatile operationale impreuna cu colegii in cadrul sedintelor zilnice saptamanale; Sustine proiectele si initiativele de imbunatatire a activitatii din companie; Impartaseste experientele de buna practica in cadrul echipei si optimizeaza rutele de transport; Raspunde de parcul auto in ceea ce priveste relatia cu soferii Negociază și angajeaza transportul rutier Semnează contracte de transport Monitorizeaza piata de transport (flux de marfa, beneficiari, preturi etc) din toate aplicatiile bursiere disponibile Realizeaza rapoarte de activitate Semneaza contracte Negociaza preturi Depune efort pt derularea contractelor inclusiv pt incasarea facturilor
-
Croitor confectioner imbracaminte dupa comanda, COD COR 753201 (4 posturi). Cerinte: studii medii, Lb. engleza nivel minim. Selectia se va face in baza CV-urilor transmise la adresa:
-
Promovat
Oferim salariu motivant, contract colectiv de muncă, prime sărbători, salariu se negociază la interviu Solicitam seriozitatea! Mai multe detali la numărul de telefon sau în locația din 1 decembrie județ Ilfov. Sunt 4 posturi disponibile pentru cele doua locați
-
Competente si abilitati: Studii universitare de preferinta Capacitatea de a gestiona multiple proiecte simultan, p strând atenția la detalii și respectând termenele limit ; Creativitate, gândire strategic și capacitatea de a rezolva probleme complexe; Abilitati de construire si mentinere a relatiilor profesionale cu transportatorii si cu propria echipa; Abilitatea de a lucra în echip și de a colabora eficient cu alte departamente; Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu transportatorii pentru castigarea increderii si fidelizarea acestora; Lucrul cu Excel , Ms office ; Aptitudini analitice, de planificare si negociere; Cunoasterea limbii engleze scris si vorbit ; Avantaj : Experienta profesionala in domeniul de 2 ani; Experienta pe un post similar minim 1 an; Alte limbi de circulatie internationala nivel avansat; Cunostinte de utilizare PC: Pachetul MS Office - nivel avansat; Capacitate de organizare si coordonare; Abilitati de relationare si comunicare; Abilitati de lucru in echipa; Rezistenta la lucrul sub presiune; Descrierea jobului: Responsabilatea pentru performantele de transport in cadrul retelei companiei de la plecarea marfurilor pana la livrarea la client , respectand procedurile operationale ale companiei si in conformitate cu specificul tarii regiuni desemnate; Asigura livrarea la timp catre clientii companiei (finali si intermediari), indeplinind conditiile de calitate si termenele de livrare asumate; Monitorizeaza zilnic performanta livrarilor, evitand deviatiile si actionand pentru respectarea conditiilor; Asigura interfata logistica in cadrul companiei; Actioneaza ca prim punct de escaladare pentru toate canalele de distributie in managementul incidentelor si validarea reclamatiilor; Identifica riscurile care pot impiedica indeplinirea asteptarilor clientilor si ia masuri de reducere a impactului acestora; Coordoneaza impreuna cu departamentele relevante din cadrul companiei operatiunile primite Coordoneaza livrarile prin managementul companiei; Evalueaza si controleaza costurile de transport precum si cele aditionale prin investigarea motivului acestora si evalueaza alternativele mai putin costisitoare; Identifica prioritatile operationale impreuna cu colegii in cadrul sedintelor zilnice saptamanale; Sustine proiectele si initiativele de imbunatatire a activitatii din companie; Impartaseste experientele de buna practica in cadrul echipei si optimizeaza rutele de transport; Raspunde de parcul auto in ceea ce priveste relatia cu soferii Negociază și angajeaza transportul rutier Semnează contracte de transport Monitorizeaza piata de transport (flux de marfa, beneficiari, preturi etc) din toate aplicatiile bursiere disponibile Realizeaza rapoarte de activitate Semneaza contracte Negociaza preturi Depune efort pt derularea contractelor inclusiv pt incasarea facturilor
-
Promovat
SC ELMACOM SRL,punct de lucru Sucpi,angajează lucrători în depozit Candidatul ideal: Permisul categoria B reprezinta avantaj Minim studii medii Atitudine deschisă, pozitivă Adaptabilitate,rezistență la efort Descrierea jobului: Pregătirea mărfurilor conform avizului facturii Încărcarea mărfurilor în mașină Curățenie în depozit Se oferă: Salariu atractiv-2900 ron+600 ron tichete Salariu brut real contract munca
-
Angajez mecanic auto, colaborare 50/50, zona Dedeman Sos. Giurgiului, sector 4. Pun la dispozitie service full echipat, elevator etc ..Mai multe detalii telefonic.
-
MG BIOSOL DISTRIBUTION SL, cu sediul in Bucuresti, sector 2, angajeaza 15 posturi manipulant marfuri cod COR 933303 pentru punctul de lucru din Com. Afumati, jud. Ilfov. Relatii pentru depunere CV la tel
-
Promovat
ELECTRO-CONSULT CARAS ANGAJEAZA -ELECTRICIENI -SOFER CE pentru nevoile firmei -MECANIC pentru masinile firmei -INSTALATOR RELATII LA TELEFON SAU
-
Societatea de constructii industriale SC ANTALUS GROUP SRL, angajeaza economist. Candidatul ideal - studii superioare,experienta in posturi similare, cunostinte (MS Office) - cunostinte de contabilitate primara SAGA, resurse umane REVISAL - excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare Descrierea jobului Răspunde de evidenţa contabilă primară a societaţii (plati,contracte,garantii) Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, Efectuează inventarierea furnizorilor şi clienţilor pe baza extraselor de cont şi confruntă datele cu evidenţa primară. Îndosariază documentele cu care lucrează şi supervizează arhivarea lor precum şi salvarea datelor informatice În vederea calculării salariilor : prezentarea pontajelor si a actelor necesare calcularii salariilor (contracte noi, decizii, acte aditionale, liste avans, liste prime, liste tichete masă, concedii medicale şi altele) cu 2 (două) zile inaintea datei stabilite pentru plata salariilor. CV-urile se trimit la adresa de mail ! Detalii la nr tel sau .
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Compania General Agro Com Service este în căutarea unui Operator Facturare pentru a ne ajuta să menținem o evidență corectă a stocurilor! Rolul tău în companie va consta în gestionarea următoarelor responsabilități: - Intocmirea documentelor pentru primirea și vânzarea mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societății. - Gestionarea documentelor, registrelor și dosarelor. - Menținerea unui standard ridicat al calității serviciilor. La General Agro Com, punem accent pe următoarele valori: - Disponibilitate - Responsabilitate - Realizarea obiectivelor - Dorința de dezvoltare - Grija față de client În plus, pentru postul de Operator Facturare, cerem următoarele: - Experiență relevantă într-un post similar, inclusiv utilizarea de programe specifice de facturare și evidență de gestiune.-dar nu este o conditie obligatorie pentru aplicare - Experiență în utilizarea pachetului Microsoft Office (în special Excel și Word). -Disponibilitate la program in 3 schimburi Daca esti persoana care crezi ca ne poti ajuta sa evoluam impreuna, te asteptam la interviu la punctul de lucru al firmei din str.Transilvaniei nr.429 (vis-a-vis de fosta locatie Metro) sau suna la numarul de telefon afisat, de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-18.00.
-
Angajam sofer din campia turzi pe duba de 3,5 tone cu 3 ani experienta ,pentru distributie,salar bun
ANGAJAM SOFER DIN CAMPIA TURZI SI SATELE APROPIATE PE DUBA DE 3,5 TONE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA ,PENTRU DISTRIBUTIE,SALAR BUN, INFORMATII LA TELEFON SAU MESAJ. P
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
ANGAJAM Vanzatoare pt zona Freidorf. 3600 salar în mana. 6 libere la 4 sapt.. 2 fete pe tura. zile concediu.. zile libere naționale.. prime sarbatori.. etc. Str Ardealului nr 2 (La doi Pasi) Va asteptam!
-
Cunostinte in domeniul electric , automatizari pentru instalatii fotovoltaice, pompe caldura , termice , solare ( realizarea conexiunilor si setarilor din manualele echipamentelor ) Coordonare activitate , instruire echipa Cunostinte limba engleza, excel , word, cautare , navigare pe internet Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati de Daca ai citit acest anunt, te entuziasmeaza ideea de a te alatura echipei noastre si te potrivesti, trimite-ne un e-mail cu CV-ul tau sau suna-ne de luni pana vineri in intervalul orar 9-16 la tel . PS. Rugaminte: transmite te rog mai departe anuntul. Poate ai un prieten care sa fie in cautarea unui loc de munca atractiv. Multumesc!
-
Studii tehnice domeniul instalatiilor termice, sanitare sau de gaze Experienta in domeniul instalatiilor termice sanitare, Apt pentru munca la inaltime, conditii de santier, Eficient in indeplinirea sarcinilor de serviciu, lucrul in echipa Meticulozitate, atentie la detalii, abilitati de comunicare, capacitate organizare. Capacitate si dorinta de a invata lucruri noi, entuziast , energic Responsabilitate, bun simt , corectitudine și seriozitate, atenție pentru detalii Atitudine proactiva si orientare spre solutii, gandire analitica Spirit de echipa si colaborare Permis auto categoria B Pentru detalii sunati de luni pana vineri in tntervalul 9-16 Daca ai citit acest anunt, te entuziasmeza ideea de a te alatura echipei noastre, Uncle Sam Instal SRL si te potrivesti, pune CV-ul tau la acest anunt. PS. Rugaminte: transmite, te rog, mai departe anuntul, poate ai un prieten interesat. Pentru detalii sunati de luni pana vineri in intervalul 9-16
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Constanța, Str. Ioan Roata nr. 3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Pasionat de design interior si mobilier? Te așteptăm in echipa noastră! Angajam tâmplari, montatori, operatori utilaje producție mobilier, cu sau fara experienta. Vei lucra intr-o echipa tanara si colegi pasionati, cu care suntem impreuna de peste 10 ani. Conditii de munca excelente, totul este nou! Transport decontat. Salariul in funcție de pregătire, si COMISION DIN LUCRARI! Pentru mai multe detalii suna la numarul din anunt. Te asteptam in echipa!