Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-07-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2300 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii absolvite - Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor - Cunostințe bune de operare PC - Disponibilitate pentru program de lucru flexibil - Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale - Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor - Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați - Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu - Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor - Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Manpower angajeaza bobinator pentru clientul nostru, un mare jucator din industria automotive Beneficii: Salariu: 4200 brut Tichete de masa de 20 de lei pe zi lucrata Decont de transport Program de lucru in trei schimburi de Luni pana Vineri: 07:00-15:00 15:00-23:00 23:00-07:00. Asteptam apelurile dumneavoastra
-
Promovat
Angajam soferi pentru 3.5 TONE (cu domiciliu in Timisoara sau localitati limitrofe) pentru efectuarea transporturilor externe de marfuri. Cursele se efectueaza in toata Europa. Cerinte obligatorii: - Domiciliu stabil in Timisoara sau localitati limitrofe; - Permis auto categoria B; - OBLIGATORIU experienta profesionala sofer cat. B TRANSPORT MARFA. Oferta beneficii: - Loc de munca stabil la una din cele mai performante companii de profil din Romania; - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (55 euro zi calendaristica) + salariul minim pe economie.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam lucrator in amenajari interioare: rigips, zugraveli, faianta, de preferat detinator de permis de conducere si disponibilitate la deplasari in tara. Persoanele interesate pot suna la nr de telefon mentionat in anunt, zilnic, intre orele 10:00 - 20:00. Salariu negociabil de comun acord. Pentru deplasari se acorda diurna si cazare.
-
Angajam lucrator in amenajari interioare: rigips, zugraveli, faianta, de preferat detinator de permis de conducere si disponibilitate la deplasari in tara. Persoanele interesate pot suna la nr de telefon mentionat in anunt, zilnic, intre orele 10:00 - 20:00. Salariu negociabil de comun acord. Pentru deplasari se acorda diurna si cazare.
-
Candidatul Ideal Cerinte: - Studii medii (superioare prezinta avantaj) - Cunostinte de legislatie in domeniul financiar-contabil; - Experienta contabilitate primara - Pachet MS Office; Experienta relevanta pe o pozitie similara constinue un avantaj Ce cautam: -Persoana pozitiva, dinamica; -Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare; -Persoana cu simt crescut al responsabilitatii si esteticului; -Capacitate de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare; -Abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse; Descrierea jobului - Asigura inregistrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile ale societatii: extr s d cont b nc r, divers f cturi (servicii si utilitati), deconturi angajati, casa; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori; - Mentine evidența extraselor bancare; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor; - Opereaza mijloacele fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune); - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Comunica cu clienții si furnizorii prin intermediul e-mail-ului; - Actualizeaza datele fiscale pentru partenerii societatii; - Verifica soldurile clientilor, furnizorilor, avansuri, stocuri de marfa; - Verifica jurnalele in vederea pregatirii declarațiilor lunare pentru depunerea către autorități; - Realizeaza diferite rapoarte financiar contabile specifice domeniului; - Participa la rezolvarea sarcinilor echipei; Beneficii oferite - Pachet salarial atractiv https: www.madyt.ro https: www.facebook.com madytauto
-
MaDYT AUTOSERV Angajeaza OPERATOR SERVICE MOBIL ROTI (Vulcanizator) Avem nevoie de operator Service Mobil Roti cu sau fara experienta pentru a completa echipa noastra din Str. Rasaritului, Buftea Operator Service Mobil Roti - demontează montează roți, le echilibrează, execută diferite operațiuni și sarcini care au legătură cu roțile pentru toate tipurile de vehicule Ce ne dorim de la tine? Seriozitate și onestitate, comportament adecvat. Permis de conducere categoria B si orice diploma in domeniu este considerat un plus Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze la adresa de email [E-mail ascuns] sau la numarul de telefon https: www.madyt.ro https: www.facebook.com madytauto
-
Societate executa instalații electrice de inalta si joasa tensiune cu personal autorizat ANRE. Va rugam sa ne contactați la telefonul din anunt
-
SC angajează conducători auto pentru comunitate .Tari tranzitate Danemarca,Suedia,Norvegia.Se lucrează pe camioane euro 6 la prelata cu anumite firme din Danemarca .Timpul minim de Stat pe comunitate este de 2 luni cu 2 saptamini acasă. Mai multe informați la tel
-
Angajez electrician autorizat ANRE/inginer electrician Cerinte : Autorizare, Carnet Auto, Experienta, domiciliu in Constanta Oferim : Salariu Motivant
-
Promovat
ACUM angajare personal curatenie blocuri si subsoluri 2950 RON lunar, locuri limitate, program de lucru 8 ore zi, 5 zile saptamana, nu facem angajare prin telefon, interviu in Sectorul 6, programare la telefon acum, Domeniu activitate: Curatenie, femeie serviciu, Tip colaborare: Perioada determinata, Locatie job: mobilitate activitate teren, Personal curatenie blocuri si subsoluri, www.curatenieblocuri.freewb.ro cariere, acum angajam personal curatenie pentru blocuri si subsoluri la asociatii de proprietari, avem locuri libere pentru fete si baieti fara limita de varsta, cu un program de lucru 5 zile pe saptamana, cu 8 ore pe zi, pentru angajare va rugam trimiteti solicitarea dvs. scrieti direct pe site la adresa si noi te angajam pe loc, sau programeaza un interviu acum la telefonul din anunt, Nota: noi platim munca, nu fotografia, pentru toate acestea oferim un salariu lunar pentru program 8 ore zi, nu vrei munca te rog nu deranja, avem reguli putine si clare, vino acum la interviu pentru angajare pe loc. Salariu bun si oferim bonus de buna executie a lucrului, Atentie, nu facem interviu la telefon, nu facem angajare prin telefon, va multumesc, http: www.curatenieblocuri.freewb.ro
-
-
SC. Andreas fast truck SRL cu sediul in Bihor Oradea, cu o experienta de peste 5 ani in domeniul transporturilor, angajeaza 1 SOFER PROFESIONIST, categoria C 7.49t pentru transport extern COMUNITATE. Nu se merge in Elvetia Uk OFERIM: - Loc de munca stabil, intr-o companie mica, unita si serioasa! - Avans pe card la plecarea in cursa si diferenta la intoarcere din cursa.sau plata si dupa 1-2 saptamani . - Camionete 7.5t MAN TGL cu frigider ,1 pat in cabina mare echipata integral - Camionetele au in dotare aparate automate pentru plata taxelor de drum in toate tarile din UE, carduri pentru alimentare carburant. - Dispecer disponibil 24h 24h -Telefon de serviciu ( smartphone ) - GPS -90% din curse sunt cu 1 incarcare 1 descarcare - camionetele sunt fara lift si fara traspalet (liza) - Diurna in zi toate zilele ,ca se lucreaza sau nu + bonusuri de performanta CERINTE: Permis de conducere cat. C Atestat profesional pentru transport marfa; Aviz medical si psihologic cu siguranta circulatiei; Cazier judiciar. Comunitate extern: - disponibilitate de lucru pe extern comunitate ( 30 zile cu 7 libere sau 60 zile cu 14 libere la intelegere ) Program de lucru doar respectand timpii de conducere si odihna conform Reg. 561 2006 Nu se lucreaza cu magnet telecomanda sau alte inventii care incalca regulamentul. Pentru informatii suplimentare puteti suna zilnic intre orele 09- 20 PM
-
-
Camin de batrani, angajeaza asistenti medicali cu experienta. Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la nr de tel 0724661462 Multumim!
-
Angajam fete pentru agentie loto/pariuri sportive/aparate slot/bar. Daca esti o persoana responsabila,decenta,respectuoasa,daca ai abilitati de comunicare si chef de munca,poti depune un c.v la adresa de e-mail,pe whatsapp sau suna si stabilim un interviu. Nu este necesar sa ai experienta pentru ca te vom instrui noi! Poti fi si absolventa promotia 2023. Diploma de bacalaureat nu este obligatorie.
-
Angajam fete pentru agentie loto pariuri sportive aparate slot bar. Daca esti o persoana responsabila,decenta,atenta la detalii,respectuoasa,daca ai abilitati de comunicare si chef de munca,poti depune un c.v la adresa de e-mail,pe whatsapp sau suna si stabilim un interviu. Nu este necesar sa ai experienta pentru ca te vom instrui noi! Poti fi si absolventa promotia 2023. Diploma de bacalaureat nu este obligatorie.
-
Departamentul Financiar și Departamentul Leader-Ship caută Secretară cu vârsta cuprinsă între 19-40 ani, fizic plăcut, disponibilă de a efectua călătorii naționale și internaționale, posesia permisului categ.B constituie un avantaj, vorbitoare de limba engleză, franceză, rezistența la stres, având capacități de comunicare, lucrând în echipă cu posibilitatea ca din luna Iunie să promoveze pe funcții importante profesional. Nr. de contact , trimiteți CV dvs. cu poză pe Nr. de WhatsApp sau la adresa de email Indiferent de hotărârea luată veți primi un răspuns. Persoanele admise i se vor comunica adresa unde vor susține un interviu. Vă mulțumim !
-
Candidatul Ideal - peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; - echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; - sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision maxim pentru consultanți de până la 80%; - suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; - cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei.
-
Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari. Super Publicitate. Conditii foarte avantajoase, https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
-
Patrizia jewelry (insula bijuterii) angajează consultant vanzari în iulius mall Timișoara Ne dorim o persoana sociabila și dinamica ! Experienta în vânzări constituie un avantaj ! Salar atractiv plus comision vanzari Info tel