Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-09-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem de peste 25 de ani pe piața romaneasca si ne mandrim cu pozitia de leader in tiparul etichetelor si ambalajelor alimentare si non-alimentare. Ne extindem capacitatea de productie cu o noua masina Flexo UV si avem nevoie de un tipograf. Candidatul Ideal: Experienta de minim 3 ani pe un echipament flexo (preferabil flexo UV). Studii medii cu profil tehnic Disponibilitatea de a lucra in schimburi Orientarea spre obținerea de rezultate si lucru in echipa. Organizare, seriozitate si responsabilitate. Descrierea Jobului: Pregătește mașina de tipar pentru tipărirea comenzilor Execută reglajele necesare Tipărește etichetele si ambalajele conform comenzilor Urmărește calitatea producției realizate Raportează (completând formularele aferente) datele privind producția Realizează operații de întreținere a utilajelor. Beneficii: pachet salarial atractiv bonusuri in functie de performanta decontare transport concediu de odihna suplimentar cursuri de formare si specializare profesionala plan de cariera Postul este disponibil la punctul nostru de lucru din Constanta si oferim suport pentru relocare.
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Esti un om serios, implicat si cu spirit Spartan ? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la Restaurantul Spartan Orhideea! Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul, dar nu ii crede pe cuvant! Suna-ne sa iti confirmam noi! Dam masa gratuit, dar si bonuri de masa ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture: 15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul! Posturi vacante: - Casier a - Preparator - Ajutor Bucatar
-
Promovat
Fabrica de mobila din Culciu Mare angajeaza tamplari cu experienta (sectie montaj-reparatii, tamplari manuali,sectie masini-utilaje, sectie pregatire ).Asiguram transport din tot judetul, bonuri de masa ,salar in functie de aptitudinea fiecaruia. Angajam operator CNC.Detalii L-V 8-16 o771.66o.239
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC GRANIT SRL angajeaza agent de paza pentru cladirea GRANIT BUSINESS CENTER din Iasi, Bd. Socola, nr.206A-208. Detaliile despre program de lucru si salarizare se vor discuta la interviu ! Asteptam CV-urile la sediul firmei din cladirea GRANIT BUSSINES CENTER.
-
Angajez operatori pentru utilaje de construcții din zona Timișoara
-
Angajez muncitori calificați și necalificați pentru construcții de hale industriale și terasamente.
-
Angajez sofer profesionist categoria C+E , din zona Timișoara, pentru bascula, salariu negociabil.
-
Abillitati comunicare si vanzare produse si pachete turistice, persona organizata, minutuiasa, atenta, calma, engleza bine, cunostinte sisteme rezervare hoteliera si bilete de avion, eventual Amadeus. Rugam transmiteti CV pe email. Multumim!
-
Suntem interesati pentru o colaborare in vederea dezvoltarii unei afaceri : producere si comercializare produse de cofetarie si patiserie. Dispunem de un laborator de 112 mp + demisol de 112 mp. Laboratorul este dotat cu utilaje specifice pentru realizarea produselor de patiserie si cofetarie precum si pentru depozitarea lor(spatii frigorifice). In cazul in care doriti dezvoltarea afacerii dvs. in acest domeniu,nu ezitati sa ne contactati !
-
Angajam personal la curatenie in hotel camere baiat program flexibil salariu atractiv
-
Promovat
Firma Elveția angajează faianțari cu experiență,permis de conducere și vârsta până la 40 de ani. Tel doar watssapp .
-
Echipa tânără cauta electricieni calificați și ajutori pentru construcții civile,apartamente, case,vile, program lucru 8h de luni pana vineri,salariu de la 3500 pana la 6000, și alte avantaje depinde de implicarea fiecăruia. Rog seriozitate
-
-
Descrierea ofertei Cerințe: Candidatul ideal are bune abilități de comunicare, organizare, gestionare a timpului, seriozitate, disponibilitate și integritate morală. Condiții: De asemenea, pentru a-și desfășura activitatea în bune condiții, trebuie sa fie dispus la deplasări zilnice, sa aibă cunoștințe tehnice, cunoștințe în domeniul instalațiilor sanitare termice, permis de conducere categ B: Responsabilități: Printre sarcinile pe care reprezentantul tehnic le are sunt următoarele: - să cunoască locațiile imobilelor aflate în administrarea societății; - să viziteze locatiile (spatiile tehnice aflate in proprietatea comuna) în mod organizat și să completeze fișa de verificare a imobilului; - să citească contoarele generale de apă, gaze și electricitate și să comunice indexul societății, în vederea transmiterii către furnizorii de utilități; - să anunțe societatea cu privire la avariile sau defecțiunile constatate la imobilele aflate în administrarea societății; - să efectueze mici reparații, înlocuire becuri, neoane, broaște , lămpi, lucrări care nu necesita mult timp de lucru și nu sunt de complexitate sporită; - să contacteze firme de reparații, dacă lucrările nu pot fi executate de către societate; - să țină legătura cu firmele partenere pentru efectuarea lucrărilor de reparații în imobil, la proprietatea comuna; - să urmărească executarea lucrărilor la proprietatea comuna și să participe la recepție; - să întocmească procesele verbale de recepție pentru lucrările executate; - achiziționează materiale de curățenie, material antiderapant și le preda personalului de curățenie; - să preia sesizările de la clienți și să le aducă la cunoștința societății in vederea rezolvării operative; - să păstreze confidențialitatea datelor cu care intra în contact, să nu comunice informații clienților decât dacă i s-a solicitat de către societate; - să păstreze autovehiculul din dotare în stare de funcționare, să urmărească plata rovinietei, asigurării obligatorii, reviziile periodice, itp; Oferim: - salariu motivant, bonusuri - mașină de serviciu, - telefon, - abonament servicii medicale oferite de Rețeaua de sănătate Regina Maria (după 3 luni de activitate). Dacă considerați ca puteți face parte din echipa noastră, va rugam sa ne transmiteți CV-ul dumneavoastra sau o scurta prezentare, unde ați mai lucrat, experienta in domeniu etc, urmând sa va contactam pentru a stabili o întâlnire.
-
Cautam coleg cofetar cu experienta in domeniu (nu ajutor de cofetar) Salariu pe masura cunostintelor si mediu de lucru linistit. Oferim si rugam seriozitate. Pentru mai multe detalii va stam la dispozitie la numarul de telefon 0726420575
-
-
Angajăm urgent soferi taxi.Masina la dispoziția soferului Pot fi si pensionari s-au al doilea job conditii avantajoase .Vindem masini in rate cu ramanere .Mai multe detali la telefon.
-
Promovat
Angajam dispeceri centru alarma si centru monitorizare video in Bucuresti sector 3. Salariu incepand de la 3000 Ron si tichete de masa.
-
Angajam manipulant marfa lucrator comercial pe perioada nedeterminata. Entry-Level sau chiar fără experiență ; Absolvent de liceu; Cunostinte medii minime operare calculator (office). Cei interesati pot lasa aici un mesaj cu o scurta descriere (sau CV )dupa care putem programa interviul !
-
Angajam zugrav pentru lucrari de santier. Program de 8 ore pe zi cu 2 zile libere pe saptama. Salari
Angajam zugrav pentru lucrari de santier. Program de 8 ore pe zi cu 2 zile libere pe saptama. Salariul atractiv.
-
Firma de usi de garaj Sc Manolly Srl,cu sediul de productie in Dumbravita,angajeaza pe postul de productie cu acces pietonal: Cerinte minime: -masurarea cu ruleta la mm -debitare cu flex si circular -rezistenta la efort -persoana serioasa -Calificare la locul de munca. Se ofera: -transport gratuit Timisoara si imprejurimi -bonuri de masa(40ron zi lucrata) -zile libere intre Craciun si Anul Nou -salariu DE LA 3500 ron net,in functie de experienta
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel: