Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-09-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Depozitul cargo-partner situat in zona aeroport angajeaza Operator calculator! Candidatul ideal: - Disponibil pentru lucrul in 2 schimburi; - Atentie sporita la detalii; - experienta in domeniul logisticii si distributiei; - Persoana calma, organizata si constincioasa; - Cunostinte de operare PC - pachetul MS Office ; - Situdii medii sau superioare (finalizate sau in curs); - Capacitatea de a comunica in mod coerent verbal si scris; - Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele. Descrierea jobului: - Introducerea in sistem a datelor despre marfa depozitata; - Gestionare documentelor implicate in procesul de distributie a marfurilor; - Asigura transferul si procesarea de fisiere utilizand aplicatii specifice; - Mentine legatura cu clientii telefonic si prin mail; - Atentie sporita; Detalii si Beneficii: Asigurare medicala privata gratuita; Salariu fix + bonuri de masa in valoare de 30 lei zi;
-
Promovat
Angajăm coleg nou care: * cunoaște utilajele agricole și are experiență în reparația și întreținerea acestora; * are permis de conducere cat. B; * are cunoștințe de operare computer (pentru diagnoză și comunicare); * are abilități de lucru în echipă; * este focusat pe rezolvarea problemelor; * este dispus la deplasări. Oferim: * pachet salarial avantajos, în funcție de experiență; * bonusuri din vânzări in funcție de rezultate; * mediu de lucru plăcut; * autoturism de serviciu utilat pentru intervenții și diagnoză; * laptop, telefon.
-
Promovat
Amazonia Aquapark caută o persoană responsabilă și atentă la detalii pentru a se alătura echipei noastre în calitate de lucrator comercial casier. Dacă îți dorești să lucrezi într-un mediu dinamic și plin de energie, acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilități: Sercvirea si incasarea clientilor Manipularea corectă a echipamentelor de lucru; Colaborarea eficientă cu ceilalți membri ai echipei . Cerințe: Experiență anterioară în domeniu reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru. Beneficii: Mediu de lucru dinamic și plin de oportunități de dezvoltare personală și profesională; Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Autoservire cu sediul În Bragadiru angajează 2 lucrător comerciali pentru servire clienți casier linie caldă
-
Cautam pentru Bucuresti o persoana responsabila si cu bune abilitati tehnice, deschisa la nou, pe o perioada nelimitata. Atributii: - Alimentarea automatelor de cafea si igienizarea acestora - Alimentarea automatelor de snack si sucuri - Completarea fiselor de umplere si evidenta stocului de marfa - Repararea automatelor in caz de defectiune - Instalarea automatelor - Raspunde cu promptitudine la toate solicitarile de interventie Oferim instruire si pachet salarial motivant conform aptitudinilor dezvoltate si experientei dobandite. Necesar permis conducere Categoria B de minim 1 an. Trimiteti CV pe adresa de mail
-
Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea companiei Vila Chalet 173 din Voronet Gura Humorului, județul Suceava, este situată într-o zonă de vis, clienții bucurându-se de un peisaj excepțional atât iarna, cât și vara. Locația unică a Vilei Chalet 173,situata la mai putin de 500 m de Manastirea Voronet, este perfectă pentru experiențe inedite și vacanțe de poveste ce pot fi intalnite in imediata apropiere si care includ: parc de aventuri, tiroliana, piscine exterioare si interioare, turn de catarare, calarie, trasee montane, cicloturism,trasee ATV. Pensiunea dispune de spațiu de cazare de 18 camere , de un restaurant și o terasă exterioară. De asemenea, pentru partea de relaxare și divertisment, dispune de o un spațiu de joacă pentru copii, în aer liber, doua foisoare dotate fiecare cu gratar si loc de preparare a hranei.
-
Promovat
Design Clean Office angajeaza sef echipa curatenie. Se solicita experienta in domeniul cleaning de minim 3 ani de zile. Conditii obligatorii: - experienta minim 3 ani de zile in domeniul cleaning - permis de conducere categoria B Atributii: - recrutarea de personal curatenie - organizarea echipelor de curatenie - intocmirea graficelor de lucru si a pontajelor pt personal curatenie - gestionarea echipamentului de lucru - vizitarea locatiilor de lucru Beneficii incluse: - masina de serviciu - telefon de serviciu - tichete de masa incluse - laptop de serviciu Se ofera salariu de 4.500 lei.
-
Program : 06.00 14.15 Luni-Vineri Salariu : 2500-3300 net Studii Medii in domeniul tehnic (mecanic) Cerințe: Minim 2 ani experienta in domeniul mecanic reparatie si intretinere masini de tampografie Cunoasterea principiilor de calibrare reglare Pasiune, dinamism, entuziasm fata de activitatea desfasurata; Se ofera: Tichete de masa 25 lei zi lucratoare Decontare transport Ore suplimentare platite
-
Sunteți între orele 11-19!! Vă rog citiți anunțul! Dacă nu vi se potrivește programul, vă rog nu sunteți. Mulțumesc! Curatenie part-time, 4h zi Curatenie regim hotelier - interval orar de muncă 11-15, Luni-Duminica - salariu: 2000 lei net Pentru detalii, sunați whatsapp sms la:
-
-
-
Promovat
Responsabilitati: Descărcarea mărfurilor primite de la furnizori și aranjarea acestora în depozit Ambalarea și pregătirea mărfurilor conform procedurilor interne pentru livrare Încărcarea mărfurilor în mașinile de transport Participarea proactivă la optimizarea procesului de manipulare marfă Verificarea integrității produselor Cerinte: Studii medii; Autorizatie ISCIR (prezinta avantaj) Capacitate de planificare și organizare Abilitate de lucru în echipă Atenție distributivă Experiență pe un post similar Beneficii Bonuri de masa Decont transport Salariu 3 500 - 4 000 lei
-
Service multimarcă angajează pregătitor vopsitor auto cu experiența . Mai multe detalii la interviu.
-
-
Program : Schimbul I 7.20 15.20 Schimbul II 15.20 23.20 Schimbul III 23.20-7.20 Salariu : 2500 lei Studii - Scoala Generala absolvita Cerințe: Cunoaşte modul de programare şi funcţionare a utilajelor cu comandă numerică, strungurilor, echipamentelor, sculelor, dispozitivelor şi verificatoarelor utilizate; Interpretează şi citeşte dimensiunile cotate într-un desen de ansamblu sau de execuţie; Urmăreşte permanent aplicarea parametrilor de calitate impuşi prin procedurile specifice sau prin instrucţiunile tehnologice; Pregăteşte utilajele, instalaţiile şi echipamentele la sfârşitul schimbului de lucru corespunzător instrucţiunilor de lucru, în vederea continuării în schimbul următor a lucrărilor şi operaţiilor planificate pentru execuţie; Identifică necesarul de instruire propriu în funcţie de cerinţele şi domeniul de activitate al societăţii; Identifică şi participă la diverse forme de pregătire profesională (cursuri, seminarii etc.) pentru dobândirea de noi cunoştinţe în funţie de necesităţile de instruire identificate. Se ofera: - prima fidelitate ptr 6 luni de lucru 1000 lei - prima fidelitate ptr 12 luni de lucru 1000 Lei - prima de Paste 1250Lei + 200 Lei tichet cadou - prima de Craciun 1250Lei + 200 Lei tichet cadou - prima de vacanta - Tichete de masă 30 lei zi - Transport gratuit rute prestabilite
-
Angajam sofer cat.B pe COMUNITATE autoutilitara 3.5 tone -Fiat ducato 5 paleti (duba). -pat de dormit -webasto -ac -echipament de protectie -asistenta rutiera full europa Cerinte : - cazier curat ,pașaport, aviz medical - un minim de mecanica *schimbat o roata -disponibilitate 4 5 sapt -7 10 zile acasa. -cunostinte de folosire GPS si smartphone, coordonate ,etc - experienta in domeniu, obligatoriu minim 1 an. Începere imediata !
-
-
Programul de lucru este în 3 schimburi: Schimbul 1: 06.30 14.30 Schimbul 2: 14.30 22.00 Schimbul 3: 22.00 06.30 Salariu : 4300 lei Cerințe: Absolvent studii medii sau școală profesională Posesor autorizatie ISCIR valabila Cunostinte PC Persoana dinamica si serioasa dispusa sa lucreze in trei schimburi, intr-o companie multinationala. Seriozitate. Beneficii: Bonuri de masă 25 lei zi lucratoare, Bonus Crăciun 1 salariu Bonus Paște salariu Bonus Vacanță salariu 22 zile de concediu ( nr creste in functie de anii de vechime in companie )
-
Angajam curier în București, depozitul îl avem în aeroportul Otopeni, se fac livrări și se ridică comenzi pe zona alocată . Livrările se fac cu Dacia Dokker , mașina se oferă acasă. Pentru mai multe detalii contactați-mă la telefon sau lăsați un mesaj și vă sun eu înapoi.
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Caut oameni în Construcții. Acuperisuri Case în rosu. . Calificați cu probă de lucru..! Și necalificați. detalii la tel :
-
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Doresti sa ai cel mai mare salariu din domeniul tau? Vino in echipa noastra! Complex hotelier 4* Castel Transilvania, angajeaza receptioner(a) intru-un mediu stabil, placut, venituri motivante. Cerinte: -experienta minim 1 an -persoana draguta, aspect placut -abilitati de comunicare cu oaspetii -dorinta de realizare profesionala -cunoastrea limbilor: engleza, romana -stapanirea calculatorului Cv-urile va rugam sa le depuneti la receptia hotelului Castel Transilvania sau pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la telefon . Va multumim,