Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Angajăm electricieni industriali pe termen lung în Bayern, Sachsen și Thüringen! Cerințe: formare profesională ca electrician sau experiență relevantă abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană experiență în conectarea tablourilor electrice conform planului limba germană minim A2 + Vă oferim: contract de muncă germană pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni salarizare în conformitate cu contractul colectiv de muncă GVP DGB + bonus + diurnă (2800-3500 euro net în funcție de experiență) flexibilitate în ofertă înregistrare (impozite, asigurări) vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pt. dvs. asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: nl. erfurt (at) sepona .de Telefon: +49 361 657 592 92
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru variabil in functie de necesitati; Echipa formată din persoane cu permis de conducere categoria B. Beneficii: - Venituri motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621, între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Onix Center, Agenție de Traduceri cu sediul în Timisoara, caută o persoană pentru postul de traducător specializat din limba engleză în limba română, cu normă întreaga, cu sarcini de management de proiect, recepție clienți și organizarea activității în biroul nostru din Timișoara. Oferim traduceri specializate și alte servicii legate de domeniul traducerilor cu angajații noștri interni și prin intermediul colaboratorilor noștri independenți din 2003. Suntem pe deplin orientați către satisfacerea cerințelor și nevoilor clienților noștri și în prezent suntem în căutarea unui membru al echipei cu: - Fluență atât în limba engleză cât și în limba română, cunoașterea oricărei alte limbi reprezintă un avantaj în selecție - Abilități excelente de traducere, cu o bună înțelegere a terminologiei juridice, financiare, tehnice și medicale - Experiență în traducerea documentelor în diverse domenii - Competență în utilizarea instrumentelor și software-ului de traducere - Atenție la detalii și acuratețe în acțiuni - Capacitatea de a respecta termenele limită și de a lucra sub presiune - Excelente abilități de comunicare și lucru în echipă - Licență în domeniul LMA, lingvistic sau un domeniu conex. Acesta este un post cu normă întreagă care se va desfășura în cadrul biroului nostru situat în Timișoara, lângă Judecătoria Timiș. De asemenea, noul(noua) nostru(noastră) coleg(ă) va colabora cu alți traducători, birouri notariale, alte instituții publice, echipe inter-funcționale, atunci când este necesar pentru a asigura acuratețea și consecvența traducerii și poate fi implicat în crearea glosarelor și ghidurilor stilistice în cazul proiectelor vaste. Prezența este obligatorie de luni până vineri, între orele 9.00 și 17.00 și activitatea nu se poate desfășura în regim de telemuncă. Beneficiile salariale vor fi discutate într-un interviu care va avea loc după o selecție de CV-uri. Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa noastra de email indicata pe website. De asemenea, vă încurajăm să vă evidențiați experiența în proiecte de traducere și istoric de activități orientate către client.
-
Promovat
Angajare personal executie : instalatori lacatusi electromecanici sudori ME TIG Salarizare (brut) : 4500 - 9000 lei luna , negociabil Bonusuri : pentru productivitate si calitate : 0% - 50% Tip program lucru : repartizat inegal Testare profesionala periodica Disponibilitate program prelungit : pana la 10 ore zi Disponibilitate la deplasari in tara Permis de conducere - cat. B Experienta profesionala : min. 3 ani
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pensiunea Happy Inn Vatra Dornei angajează ospatar pe perioada nedeterminata. Cerinte: - seriozitate și implicare -bune abilități de comunicare - atenție la detaliu și client -rapiditate și buna organizare - cunoașterea limbii engleze este un avantaj dar nu obligatorie - experienta nu este obligatorie Oferim cazare și masa , salarizare în funcție de performanta, bonusatii și un mediu familial de munca.
-
Angajam recepționera - hostess. Candidatul ideal: Persoana responsabila, abilități de comunicare, simț de improvizație dezvoltat, dinamica, atenta la detalii, capacitate organizatorica. Disponibilitate pentru lucru in ture. Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora. Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților. Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări. Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera. Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona. Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți : check-in check-out; Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile hotelului. Răspunderea la apelurile telefonice și la cererile de rezervare. Asigurarea unui mediu receptiv și plăcut pentru oaspeți. Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al serviciilor de recepție (reprezintă un avantaj). Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea sistemelor informatice de rezervare (reprezintă un avantaj). Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore zi Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Pachet salarial motivant și bonusuri în funcție de performanțe. Dacă ești interesat de acest post contactează-ne pe whatsapp sau trimite-ne CV -ul pe adresa de email.
-
Obiectivul postului pentru camerista: - asigurarea curateniei in spatiile de cazare si celalalte spatii cu destinatie comuna ale hotelului Obiectivul postului pentru lenjereasa: -spalarea, igienizarea, calcarea materialelor textile din cadrul hotelului: lenjerii de pat, fete de mese, uniforme personal, haine clienti etc - persoana de incredere, responsabila, atenta la detalii, cu spirit de organizare Posibilitati promovare. Progam de lucru: 8h/zi
-
www.hotelambient.ro -sa aiba o tinuta fizica si vestimentara curata , bine ingrijita si ustensilele de lucru complete -sa participe la efectuarea mise-en-place-ului -sa cunoasca continutul listelor de preparate si bauturi -sa prezinte meniurile si sa ia comanda de la client -sa asigure vanzarea produselor si preparatelor -eliberarea marfurilor de la sectii se va face numai prin bonuri de marcaj -sa sfatuiasca clientul si sa-l ajute in alegerea dorita -sa efectueze servirea clientilor cu respectarea regulilor si tehnicilor cunoscute -sa intocmeasca corect notele de plata -sa respecte regulile igienico-sanitare -sa asigure in permanenta inventarul restaurantului si sa pastreze permanent ordinea si curatenia la locul de munca -sa rezolve sau sa ceara sprijin pe linie ierarhica pentru solutionarea oricarei nemultumiri din partea clientilor -sa predea la terminarea programului borderoul de incasari conform notelor de plata Program de lucru: 16 ore cu 24 ore libere Minima experienta constituie un avantaj.
-
Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii: Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala; Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj; Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare: PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;
-
Societate Comerciala angajeaza barman,sezonier. Post sezonier,conditii salariale avantajoase,celor din tara asiguram cazare. Asteptam cv-ul dumneavoastra pe adresa de email Mai multe detalii la numarul de telefon : .
-
Plecari în Germania fără comision sau alte taxe ascunse cit de repede posibil sau la o dată aleasa, cu contract de muncă german redactat în ambele limbi germană și română care se semnează în ziua in plecării la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Titulescu nr.3 A bloc 3A,Apartament 1,Parter,Scara 1,camera nr.2,pentru 2(doi) muncitori(bărbați)cu bune cunoștințe de limba ENGLEZA pentru comunicarea eficientă cu conducerea firmei, la o fermă de legume(diferite culturi).Responsabilități :coordonarea și organizarea activităților de recoltare pentru diferite soiuri de legume, recoltarea soiurilor de legume, ghidarea și sprijinirea muncitorilor agricoli în îndeplinirea sarcinilor lor,asigurarea unei recolte suficiente, colaborarea strînsă cu conducerea firmei,experiență în agricultură la cultivarea și recoltarea de legume în cimp în seră hală.Sunt în total 30 de culturi diferite.(salate verzi,conopidă,varza,brocoli,ierburi gen patrunjel,mărar,....ceapă,bostani).Locatia:Saerbeck .Locuri disponibile:2 .Perioada de lucru:cît de repede posibil sau la o dată aleasa și pînă la sfîrsitul luni noiembrie 2024.Se lucrează în jur de 45-48 ore pe săptămînă de luni-vineri și o sâmbătă da,una nu.Munca se incepe la ora 06:30-07:00.Seplătește un salariu brut de 14euro oră brut .Angajatul rămâne în jur de 11,20euro net oră. Pentru depozitarea salariului este necesar cont bancar în Euro. Tipul contractului:muncitor cu asigurare socială.Permis de conducere:Da,angajatul trebuie să știe să conducă tractorul.Cazarea este asigurată de angajator în căsuțe de lemn 1-2 persoane pe cameră,căsuțele sunt dotate cu toate cele necesare:bucătărie comună,bai dușuri comune,barbati femei separat.Pat cu saltea,pernă și pătură, cearșafuri, frigider. Costul cazarii 5euro pe zi. Este supermarket in apropiere.Masină sau biciclete electrice sunt puse la dispoziție de angajator. Prinzul este pus la dispoziție de angajator si costa 3,40 euro pe zi. Se acordă avansuri după 3zile de muncă.Transportul pe distanța România-Germania revine în sarcina angajatului. Angajatorul plătește transportul la sosire pe baza documentului fiscal primit de la transportator în sumă de 150euro, și i se va retine muncitorului din primul salariu. Dacă angajatul pleacă înainte de data stabilita în contract I se va retine din salariu costurile cauzate angajatorului, inclusiv taxele de plasament. Informații la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Titulescu nr.5, tronson A, spațiul comercial nr.2.de luni-vineri între orele 10-16, sau la numerele de telefon: ,tel.mob: .
-
Plecări în Germania fără comision sau alte taxe ascunse, cu contract de muncă german redactat în ambele limbi germană și română ,cu plecare cit mai repede posibil sau la o dată aleasa pentru o femeie, la curățenie de apartamente pe insula Spiekeroog(Germania).Apartamentele se află în diferite clădirii pe insulă.Se curăță în jur de 3 apartamente pe zi.Se trece cu bacul din portul Neuharlingersiel26427-Germania.Perioada de lucru:3luni cu posibilitatea de prelungire Se lucrează în jur de 7ore pe zi,ceea ce poate varia în funcție de necesitate, în weekend poate se lucrează mai mult și în cursul săptămânii mai puțin, dar în total se lucrează cel puțin 42ore pe săptămînă care face un total de 6zile pe săptămînă, cu o zi în timpul săptămânii (nu în weekend)liberă.Se plătește un salariu brut de 12,50 euro pe oră la început.Angajatul rămâne cu cel puțin în jur de 1500 euro net pe lună în mină,după ce i se opresc toate taxele și impozitele, inclusiv costul cazării.Este necesar cont bancar în Euro . După o perioadă de timp salariul poate crește, depinde de cum se prezintă angajatul.Tipul contractului de muncă:muncitor cu asigurare socială.Cunoștiințe de limba germană sau engleză nu sunt necesare,dar prezintă avantaj.Permis de conducere nu este necesar. Pentru deplasare pe insulă între apartamente i se pune angajatului o bicicletă la dispoziție. Angajatul trebuie să știe să meargă pe bicicletă, având în vedere că e singurul mijloc de transport în timpul lucrului între apartamente, indiferent de vreme(pe soare, ploaie, vânt...)Cazarea este pusă la dispoziție de angajator în garsonieră de 28metri pătrați, 1persoană pe garsonieră.Garsoniera este dotată cu pat cu saltea,pernă,pătură, cearșafuri, prosoape, loc de gătit, frigider, mașina de spălat rufe. Costul cazării este de 300euro și este reținut din salariu la sfârșit de lună.Se acordă avansuri pentru mîncare după 3zile de la începerea lucrului. Este supermarchet în apropiere. Este o persoană care ajută noii angajați la început,explicîndule ce este de făcut,vorbește limba germană și română, și va ajuta angajatii noi la comunicare între firmă și ei,două treimi din timp se lucrează singur,restul timpului în echipă de maxim 2 persoane.Transportul pe ruta România-26474Spiekeroog-Germania și retur revine în sarcina angajatului,angajatorul plătește transportul de 200euro la sosire și îl oprește din salariul la sfârșit de lună.Angajatul primește salariul pină în data de 10 ale lunii următoare. Dacă angajatul pleaca înainte de data stabilită în contract, se vor opri toate costurile cauzate firmei,inclusiv taxa de plasament din salariu. Informații la sediul firmei Centru De Joburi SRL-Targu Jiu, str.Nic.Titulescu nr 3A bloc 3A scara 1 ap2 parter camera 2,sau la tel: ,tel.mob. ,între orele:10-16.
-
Promovat
Plecări în Germania cat de repede posibil sau la o data aleasa de comun acord,fără comision sau alte taxe ascunse cu contract de muncă german redactat în ambele limbi germană și română, care se semnează în ziua plecării la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Ttulescu nr.,3A bloc 3A,scara 1A,parter,camera 2,pentru doi muncitori cu permis de conducere ,varsta maxim 40 ani si femei cu varsta pana in 45 de ani,locatia SAERBCH, în domeniul agriculturi la cultivarea și recoltarea de legume în cimp în seră hală.Sunt în total 30 de culturi diferite.(salate verzi,conopidă,varza,brocoli,ierburi gen patrunjel,mărar,....ceapă,bostani).Perioada de lucru aproximativ pină la sfirsitul luni noiembrie.Se lucrează în jur de 45 ore pe săptămînă de luni-vineri și o sâmbătă da,una nu.Duminica liber.Se plătește un salariu brut de 12,41euro oră.Angajatul rămâne în jur de 9,78euro net oră ,dupa ce se scad taxele si impozitele .Din salariul net se mai scad costurile cazari si hrana .De exemplu daca angajatul lucreaza 191 ore pe luna se castiga un salari net in jur de 1868 euro luna ,din acest salariu se mai scad 5 euro pe zi pentru cazare si 3,40 euro pe zi de lucru ,masa de pranz {cazare +masa de pranz in jur de 225 euro luna }Muncitorul trebuie sa aiba la el haine de lucru,pelerina de ploaie si cizme de cauciuc .Pentru depozitarea salariului este necesar cont bancar în Euro. Tipul contractului:muncitor cu asigurare socială. Cunoștințe de limba germană sau engleză nu sunt necesare dar constituie avantaj. Cazarea este asigurată de angajator în căsuțe de lemn 1-2 persoane pe cameră,căsuțele sunt dotate cu toate cele necesare:bucătărie comună,bai dușuri comune,barbati femei separat.Pat cu saltea,pernă și pătură, cearșafuri, frigider.Este supermarket in apropiere.Masină sau biciclete electrice sunt puse la dispoziție de angajator. Munca se incepe la 06:30-07:00.Se acordă avansuri după 3zile de muncă.Transportul pe distanța România-Germania revine în sarcina angajatului. Angajatorul plătește transportul la sosire pe baza documentului fiscal primit de la transportator în sumă de 150euro, și i se va retine muncitorului din primul salariu. Dacă angajatul pleacă înainte de data stabilita în contract I se va retine din salariu costurile cauzate angajatorului, inclusiv taxele de plasament. Informații la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, luni-vineri între orele 10-16, sau la numerele de telefon fax: ,tel.mob:
-
Promovat
Plecari în Germania fără comision sau alte taxe ascunse cit de repede posibil sau la o dată aleasa, cu contract de muncă german redactat în ambele limbi germană și română care se semnează în ziua in plecării la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Titulescu nr.3 A bloc 3A,Apartament 1,Parter,Scara 1,camera nr.2,pentru femei și bărbați pentru plantare legume , tăiat buruieni ,și posibil mai târziu pentru recoltarea de plante (ierburi aromatice: patrunjel ,marar). Locatia -Hagen, plecarea cat de curand posibil pentru 3 luni. Se lucrează în jur de 8-10 ore pe zi, o zi pe saptamana liber. Program de lucru 08.00-17.00 ,o ora pe zi pauza neplatita. Se plătește un salariu brut de 12,41euro oră.Angajatul ramane cu un salariu de 11,40 euro net oră. Pentru a ramane cu cei 11,40euro net ora,trebuie aduse documente de la Casa NATIONALA DE PENSI a judetului de care muncitorul apartine si de la PRIMARIA de care apartine semnate si stampilate . Pentru depozitarea salariului este necesar cont bancar în Euro. Tipul contractului:muncitor fara asigurare socială.Permis de conducere sunt de preferat dar nu necesar. Cazarea este asigurată de angajator în apartament mare cu 4 camere cu cate 1-2 persoane pe camera cu baie si bucatarie la comun. Costul cazarii 12 euro pe zi.Conditii la cazare pat cu saltea pernă pătură cearceafuri prosoape loc de gătit frigider masina de spălat.Muncitorul trebuie sa aiba la el haine de lucru,pelerina de ploaie si cizme de cauciuc . Este supermarket in apropiere.Masină sau biciclete electrice sunt puse la dispoziție de angajator. Se acordă avansuri după 3zile de muncă.Transportul pe distanța România-Germania revine în sarcina angajatului. Angajatorul plătește transportul la sosire pe baza documentului fiscal primit de la transportator în sumă de 150euro, și i se va retine muncitorului din primul salariu. Dacă angajatul pleacă înainte de data stabilita în contract I se va retine din salariu costurile cauzate angajatorului, inclusiv taxele de plasament. Informații la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Titulescu nr.5, tronson A, spațiul comercial nr.2.de luni-vineri între orele 10-16, sau la numerele de telefon:0040353 418778,tel.mob:0040761804676.
-
Magazin Partener Profi angajează casier, lucrător comercial. Program în ture de 8 ore. Angajăm persoane cu sau fără experiență în comerț.
-
Plecari în Germania fără comision sau alte taxe ascunse cit de repede posibil sau la o dată aleasa, cu contract de muncă german redactat în ambele limbi germană și română care se semnează în ziua in plecării la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Titulescu nr.3 A bloc 3A,Apartament 1,Parter,Scara 1,camera nr.2,pentru 2(doi) muncitori(bărbați)cu bune cunoștințe de limba ENGLEZA pentru comunicarea eficientă cu conducerea firmei, la o fermă de legume(diferite culturi).Responsabilități :coordonarea și organizarea activităților de recoltare pentru diferite soiuri de legume, recoltarea soiurilor de legume, ghidarea și sprijinirea muncitorilor agricoli în îndeplinirea sarcinilor lor,asigurarea unei recolte suficiente, colaborarea strînsă cu conducerea firmei,experiență în agricultură la cultivarea și recoltarea de legume în cimp în seră hală.Sunt în total 30 de culturi diferite.(salate verzi,conopidă,varza,brocoli,ierburi gen patrunjel,mărar,....ceapă,bostani).Locatia:Saerbeck .Locuri disponibile:2 .Perioada de lucru:cît de repede posibil sau la o dată aleasa și pînă la sfîrsitul luni noiembrie 2024.Se lucrează în jur de 45-48 ore pe săptămînă de luni-vineri și o sâmbătă da,una nu.Munca se incepe la ora 06:30-07:00.Seplătește un salariu brut de 14euro oră brut .Angajatul rămâne în jur de 11,20euro net oră. Pentru depozitarea salariului este necesar cont bancar în Euro. Tipul contractului:muncitor cu asigurare socială.Permis de conducere:Da,angajatul trebuie să știe să conducă tractorul.Cazarea este asigurată de angajator în căsuțe de lemn 1-2 persoane pe cameră,căsuțele sunt dotate cu toate cele necesare:bucătărie comună,bai dușuri comune,barbati femei separat.Pat cu saltea,pernă și pătură, cearșafuri, frigider. Costul cazarii 5euro pe zi. Este supermarket in apropiere.Masină sau biciclete electrice sunt puse la dispoziție de angajator. Prinzul este pus la dispoziție de angajator si costa 3,40 euro pe zi. Se acordă avansuri după 3zile de muncă.Transportul pe distanța România-Germania revine în sarcina angajatului. Angajatorul plătește transportul la sosire pe baza documentului fiscal primit de la transportator în sumă de 150euro, și i se va retine muncitorului din primul salariu. Dacă angajatul pleacă înainte de data stabilita în contract I se va retine din salariu costurile cauzate angajatorului, inclusiv taxele de plasament. Informații la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Titulescu nr.5, tronson A, spațiul comercial nr.2.de luni-vineri între orele 10-16, sau la numerele de telefon: ,tel.mob: .
-
Promovat
Angajam pentru postul de lucratori comerciali in magazinul alimentar,doua doamne,pentru primirea si aranjarea marfurilor ,servirea clientilor,curatenie. Program 8 ore zi,contract de munca,salariu 2700 lei luna net. Mai multe informatii la telefon ,intre orele 10-18.
-
Promovat
Cămin de bătrâni angajează bucatareasa Posibilitate de cazare și masa Pentru detalii suplimentare sunați la
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Pizzeria Maestro și-a deschis de curând porțile în zona Unirii, București, și căutăm persoane entuziaste și dedicate pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești în căutarea unei oportunități de a lucra într-un mediu dinamic și plin de energie, vrem să te cunoaștem! **Posturi disponibile:** - Vânzătoare - Pizzar - Modelator covrigi - Ajutor pizzar - Ajutor în bucătărie - Femeie de serviciu **De ce să ni te alături?** - Oportunități de dezvoltare profesională într-o locație nou deschisă - Atmosferă de lucru prietenoasă și sprijin din partea unei echipe pasionate - Training și suport pentru a excela în rolul tău - Posibilități de avansare în carieră **Ce căutăm:** - Energie și pasiune pentru muncă - Abilități de comunicare și lucru în echipă - Dorința de a învăța și de a crește profesional Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești pregătit să faci parte dintr-o echipă de succes, nu mai sta pe gânduri! Programează un interviu chiar acum și vino să faci parte din familia Maestro. **Contactează-ne la -Ionut ,pentru a programa interviul sau trimite-ne CV-ul tău la ** **Te așteptăm cu drag să construim împreună o poveste de succes!**
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Cautam un coleg pentru pozitia de - INGINER TEHNOLOG Candidatul ideal Ai absolvit o facultate cu specializarea în industria alimentară (sau similară) şi îţi doreşti o carieră în acest domeniu? Noi, la Voipan, căutăm un o super coleg colegă pentru departamentul nostru de producţie din Câmpina, jud. Prahova, unde tu vei avea un rol foarte important în planificarea şi coordonarea eficientă a producţiei. Ne dorim ca tu: Să fi absolvit o facultate cu profil în tehnologia alimentară sau similar; Să ai experienţă în producţia alimentară, de minim 1-5 ani (preferabil in tehnologia produselor de cofetărie, patiserie, brutărie); Să iţi doresti sa inveti si sa iţi imbunătătesti activitatea proprie şi a celor din jur Să poti coordona şi sprijini in dezvoltare o echipa; Să fii orientat ă către obţinerea de rezultate, sa ai iniţiativă şi atenţie la detalii; Să ai abilităţi de organizare, planificare şi comunicare; Să ai cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena ; Să ai cunostinte de operare MS Office ; Descrierea jobului Responsabilităţi: Coordonarea departamentului de producţie, dupa finalizarea instruirii; Planificarea eficientă a producţiei ( lunar săptamânal zilnic) şi asigurarea resurselor umane şi materiale necesare; Colaborarea cu seful de sectie in vederea intocmirii necesarului de aprovizionare tinand cont de stocurile existente; Respectarea procedurilor retetelor si instructiunilor de fabricatie pentru fiecare tip de produs si actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime; Focus pe imbunătătirea calitătii proceselor şi a produselor ; Monitorizarea parametrilor calitativi si de siguranta alimentului pentru produsele finite ,materiile prime, materialele auxiliare si ambalajele introduse in fluxul tehnologic, in concordanta cu documentatiile tehnice de produs; Asigurarea suportului tehnic pentru implementarea de produse şi fluxuri de producţie noi; Analizarea si imbunătătirea continuă a costurilor de producţie; Asigurarea respectarii procedurilor bazate pe principiile HACCP pe fluxul tehnologic; Efectuarea de inregistrari in documentele sistemului de trasabilitate; Asigurarea livrarii produselor finite in conformitate cu cerintele legale si ale clientilor ; Identificarea si tratarea neconformitatilor pe intreg fluxul de productie; Verificarea reclamațiilor în legătură cu problemele de calitate ale produselor; Efectuarea de verificari și întocmirea fișelor de produs; Verificarea intocmirii documentelor de evidenta primara si centralizarea acestora in raportele de productie; Verificarea modului de ambalare și etichetare a sortimentelor de produse finite, lotizarea și depozitarea acestora; Asigurarea aplicarii normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor; Verificarea igienei preoperațională, operațională și postoperațională a spațiilor de producție, utilaje, vestiare, etc; Instruirea personalului din depozit conform Planului anual de instruiri si ori de cate ori considera necesar; Păstrarea confidenţialitatii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă. Descrierea companiei Acum mai bine de 25 de ani am indrăznit sa facem bunătăţi pe care ni le doream dar nu le găseam de cumparat. Azi continuăm aceasta traditie a produselor proaspete fabricate zilnic şi inca ne dezvoltăm pe toate cele patru segmente in care activam cu ajutorul unei echipe pasionate formate atat din colegi la inceput de drum cat şi din mulţi colegi cu o bogată experienţă. Suntem in permanentă cautare a unor oameni talentaţi şi dornici de face bunătăţi cu multa pasiune, fie ca au experienţa sau sunt dornici sa o dezvolte impreună cu noi. Beneficii: Instruire intensiva, care sa iţi permită sa preiei aceasta pozitie rapid; Un mediu de lucru provocator, cu o echipă entuziastă si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune; Posibilitatea de avansare profesională, durata depinde de viteza ta de invăţare Reducere la produsele noastre delicioase; Un salariu motivant si tichete de masă. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV la adresa de mail: sau ne poti contacta la numarul de telefon:
-
Firma noastra de catering specializata in organizarea evenimentelor este in cautarea unui gestionar dedicat si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Locatia postului este in Sectorul 2, Bucuresti. Cautam o persoana dinamica, cu abilitati excelente de gestionare si o atitudine orientata spre detalii. Candidatul Ideal: studii medii, liceu finalizat, detine notiuni de baza de gestiune constituie un avantaj, experienta pe posturi similare constituie un avantaj, experienta operare PC, pachetul Microsoft Office, eventual un program de gestiune, capacitatea de a invata si respecta detaliile prezentate, acuratete in indeplinirea sarcinilor, atentie distributiva si buna observatie a detaliilor, persoana responsabila si organizata, capabila pentru lucru in echipa.
-
Angajez confectionera sector 2(floreasca) full time program flexibil salariu motivant 072668194(cel.mai.bine ne auzim la tel)