Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-01-31-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Tranșarea cărnii în condiții de maximă eficiență; Prelucrarea și ambalarea cărnii în vederea expunerii la vânzare; Pregătirea cărnii în vederea producției de mezeluri și preparate din carne (respectarea rețetelor proprii); Cerințe: Calificare în domeniu; Experiența în tranșarea și prelucrarea cărnii; Experiență în comercializarea cărnii și a preparatelor din carne; Seriozitate, flexibilitate, dinamism Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Angajam personal cu experienta si limba italiana pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pentru inlocuire sau perioada lunga.
-
Promovat
Romguard Security angajeaza urgent agenti de securitate inclusiv personal feminin , pentru supraveghere și control acces port Constanta oferim salarizare incepand cu 2650 ron net , program de lucru flexibil, echipamnet si scolarizare gratuita. relatii la tel
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Berceni, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienți noștri. Oferiți informa ii despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program :7:00-20:30 Se lucreaza 3 zile pe saptamana astfel : O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie in domeniu vanzare cofetarie patiserie
-
Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie Se cere experienta in domeniu vanzare patiserie-cofetarie
-
Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie Se cere experienta in domeniu vanzare patiserie-cofetarie 5 ani la acelasi angajator .
-
Ne marim echipa! Daca sunteti o persoana dedicata, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, va invitam sa aplicati pentru aceasta pozitie. Responsabilitati: curatarea si intretinerea zilnica a camerelor de hotel conform standardelor noastre de calitate schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor asigurarea unui mediu curat si igienic in camerele de hotel reumplerea stocului de produse de igiena si consumabile in camere identificarea si raportarea defectiunilor in camerele de hotel respectarea politicilor si procedurilor de securitate si confidentialitate ale hotelului Cerinte : experienta anterioara in domeniul ospitalitatii sau intr-o pozitie similara reprezinta avantaj atentie la detalii si abilitati de organizare comunicare si interactiune placuta cu oaspetii Suntem in Piata Romana, cu acces imediat la metrou si alte mijloace de transport. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu atractiv.
-
Angajam bucatar, ospatar, si ajutor de bucatar cu experienta in restaurant ,in Bradesti, dolj, ( Popasul lui Radu SRL ) pentru mai multe informatii ne puteti contacta la nr de tel .
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Angajam soferi categ. C+E ( experienta min 1 ani) pentru transporturile de marfuri perisabile (frigorifice) pe comunitate.
-
26 1 Angajam Sudori in Fier Numele companiei;SC DELTANET SRL Tip job; full time Sudor Descriere Pregateste si verifica aparatele si echipamentele de sudura; Potriveste piesele in vederea taierii sau sudarii, utilizand, dupa caz, echipamentele pentru evitarea deformatiilor; Curata si controleaza partile care trebuie sudate de eventualele defecte sau impuritati; Taie sau sudeaza piesele primite, utilizand procedeul de taiere sudare din proiect si realizand cordonul de sudura fara defecte, conform normelor orare si cerintelor tehnice si de calitate (productivitatea muncii exprimata in lungimea cordonului de sudura unitatea de timp si cu incadrarea in consumurile specifice); Consolideaza partile uzate ale pieselor prin acoperirea cu straturi de aliaje; CERINTE: -Cunoasterea procedeelor de sudura: sudare sub flux Capacitate de intelegere a detaliilor tehnice, bune abilitati de comunicare, lucru in echipa, Disponibilitate de deplasarE Permis de conducere Cat.B constitue un avantaj,dat nu este obligatoriu Seriozitate Punctualitate BENEFICII: Salariu - 3700 net in mana Bonuri de masa -800lei Prime de sarbatori Abonament servicii medicale Program de 8h de luni pana vineri
-
-
Angajăm Ajutor de bucătar (4 posturi) la restaurantul asiatic Taste of Bali, din Timisoara. Cerinte: - experienta de lucuru in bucatarie asiatica pe post de Ajutor de bucatar; - cunostiinte temeinice despre mâncărurile si ingredientele din bucataria din Asia de Sud-Est, ni special Idnonezia; - disponibilitate de lucru după un program flexibil, in ture. Salariu net negociabil: 2500 - 3500 lei. Pentru detalii despre restaurat, vezi profilul nostru pe Google, Facebook, Tazz si Glovo. Pentru detalii despre locul de munca, contacteazä-ne telefonic Whatsapp la , Luni - Sâmbat , 10:00 - 18:00.
-
Cautam persoane cu studii superioare tehnice (mecanic, electromecanic, electric etc.) de scurta sau lunga durata, in vederea autorizarii ca personal tehnic de specialitate ISCIR, dornice sa invete sa depaneze centrale termice, cunostinte in domeniu constituie avantaj.
-
Disponibil online
Angajez part time traducator site,creeator retea socializare linkdin facebook insta
Doresc creearea unei imagini de piata atat pe retelele de socializare linkdin facebook instagram, cat si propunere modificare site si adaugare cel putin 3 limbi straine in meniul acestuia . Deasemenea doresc o propunere de realizare prezentare a produselor si lansarea lor pe piata externa. Ofer contract part time.
-
Candidatul Ideal Cautam colegi :) pentru Magazine : BoboShop Palas Iasi, Insula Kaufland Tatarasi, Insula Kaufland Pacurari - pasionati in comunicarea cu clientii - comunicativi - resposabili - calmi - rabdatori - punctuali - capacitatea de a lucra in echipa - dorinta in a se dezvolta personal intr o companie ce ofera sansa de avansare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu experiență sau fara în vânzări și dornică să lucreze într-un mediu colaborativ, te invităm să aplici! Descrierea jobului - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite. - Promovarea produselor și serviciilor noastre. - Întocmirea documentelor de vânzare și gestionarea tranzacțiilor. - Menținerea relațiilor cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. - Experiență anterioară în vânzări nu este necesarea dar constituie un avantaj. - Abilități excelente de comunicare. - Spirit proactiv și orientat către rezultate. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a se adapta la un mediu dinamic. - Beneficii:Pachet salarial competitiv. Comision din vanzari.Oportunități de dezvoltare profesională.Mediu de lucru prietenos și colaborativ.Dacă ești pregătit să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău. Descrierea companiei Suntem o companie românească cu o experiență de peste 29 de ani pe piață, cunoscută pentru adaptabilitatea, inovația și originalitatea noastră. Ne adaptăm mereu la nevoile clienților și piață, oferind soluții unice și inovatoare. Suntem încântați să vă oferim servicii de calitate și să fim partenerul dumneavoastra de încredere pentru proiectele dumneavoastra.
-
Candidatul Ideal Cautam colega :) pentru Magazin Lenjerie Intima - Triumph Palas Iasi - pasionata in comunicarea cu clientii - comunicativa - resposabila - calma - rabdatoare - punctuala - capacitatea de a lucra in echipa - dorinta in a se dezvolta personal intr o companie ce ofera sansa de avansare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu experiență sau fara în vânzări și dornică să lucreze într-un mediu colaborativ, te invităm să aplici! Descrierea jobului - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite. - Promovarea produselor și serviciilor noastre. - Întocmirea documentelor de vânzare și gestionarea tranzacțiilor. - Menținerea relațiilor cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. - Experiență anterioară în vânzări nu este necesarea dar constituie un avantaj. - Abilități excelente de comunicare. - Spirit proactiv și orientat către rezultate. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a se adapta la un mediu dinamic. - Beneficii:Pachet salarial competitiv. Comision din vanzari.Oportunități de dezvoltare profesională.Mediu de lucru prietenos și colaborativ.Dacă ești pregătit să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău. Descrierea companiei Suntem o companie românească cu o experiență de peste 29 de ani pe piață, cunoscută pentru adaptabilitatea, inovația și originalitatea noastră. Ne adaptăm mereu la nevoile clienților și piață, oferind soluții unice și inovatoare. Suntem încântați să vă oferim servicii de calitate și să fim partenerul dumneavoastra de încredere pentru proiectele dumneavoastra.
-
Assistant manager Our company is looking for a dedicated and proactive Assistant Manager to join our dynamic team. If you are organized, results-oriented and keen to develop your leadership skills, this position could be right for you. Responsibilities: Registration and tracking of invoices in the Navision corporate system Payment preparation Tracking of released orders Assisting the manager in planning and coordinating daily activities Supervising the team and ensuring compliance with quality standards Close collaboration with different departments to achieve company goals Effective time and resource management Requirements: Graduate of the faculty of economic sciences and business management or similar Knowledge of the Spanish language Previous experience in a similar position is an advantage Excellent communication and negotiation skills Ability to work under pressure and solve problems effectively Customer orientation and attention to detail Flexibility and adaptability to change Benefits: The opportunity to work in a dynamic and stimulating environment The opportunity to develop your leadership and management skills Trainings and personal development programs Motivating salary package and additional benefits A professional and friendly team If you are a motivated person with a positive attitude and willing to take on responsibilities, we encourage you to apply for the position of Assistant Manager within our company. We look forward to having you join our team! Please send your CV at Asistent Manager Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și proactiv pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și dornică să-și dezvolte abilitățile de leadership, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Inregistrarea si urmariea facturilor in sistemul corporativ Navision Pregatirea platilor Urmarirea comenzilor lansate Asistarea managerului în planificarea și coordonarea activităților zilnice Supervizarea echipei și asigurarea respectării standardelor de calitate Colaborarea strânsă cu diferite departamente pentru atingerea obiectivelor companiei Gestionarea eficientă a timpului și a resurselor Cerințe: Absolvent al facultatii de stiinte economice si gestiunea afacerilor sau similar Cunoasterea limbii spaniole Experiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele eficient Orientare către client și atenție la detalii Flexibilitate și adaptabilitate la schimbare Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile de leadership și de management Traininguri și programe de dezvoltare personală Pachet salarial motivant și beneficii suplimentare O echipă profesionistă și prietenoasă Dacă ești o persoană motivată, cu o atitudine pozitivă și dornică să-și asume responsabilități, te încurajăm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în cadrul companiei noastre. Așteptăm cu interes să faci parte din echipa noastră! Va rugam sa trimiteti CV la adresa de mail
-
AS GENERAL CONSTRUCT MANAGEMENT SRL este o companie de construcții recunoscută pentru serviciile de cea mai bună calitate, încredere și echipa noastră specializată. Expertiza noastră cuprinde o gamă largă de servicii, inclusiv: Construcții de Blocuri la Roșu: Cu vastă experiență în construcții de blocuri, folosim tehnologia modernă de cofraje pentru a asigura execuții rapide și precise. Case cu Structuri Cadre: Oferim servicii complete pentru construcția de case cu structuri cadre, punând accent pe calitate și durabilitate. Fundații Durabile: Construim fundații solide folosind materiale de înaltă calitate și tehnici avansate. Alte Structuri și Lucrări: Gestionăm o varietate de proiecte complexe, de la radiere la trotuare, platforme betonate, ziduri de sprijin și garduri de mare întindere. Suntem experți în realizarea unei game variate de proiecte, incluzând case cu structuri de cadre, construcții la roșu, structuri din beton armat, blocuri, hale, anexe, cofrări panouri doka sau tego, ziduri de sprijin, garduri, fundații, betoane, zidărie, șape și trotuare betonate. Descrierea rolului: Căutăm un Inginer de Ofertare în Construcții, cu experiență și dedicație, pentru a se alătura echipei noastre. Rolul principal va fi elaborarea de oferte tehnice și comerciale pentru proiectele noastre de construcții. Candidatul ideal va avea o înțelegere profundă a industriei construcțiilor și abilitatea de a evalua și a calcula costurile eficient. Responsabilități principale: Evaluarea cerințelor proiectului și elaborarea ofertelor Calcularea costurilor și estimarea bugetelor Colaborarea strânsă cu echipa de proiect pentru asigurarea acurateței ofertelor Menținerea relațiilor cu furnizorii și subcontractorii Urmărirea tendințelor de piață și actualizarea ofertelor conform necesităților Cerințe: Studii superioare în Inginerie Civilă sau domenii conexe Experiență relevantă în ofertare și sau management de proiect în construcții Cunoștințe solide în estimarea costurilor și planificarea proiectelor Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă Ce oferim: Oportunitatea de a lucra la proiecte diverse și provocatoare Un mediu de lucru dinamic și susținut Salariu competitiv, negociabil în funcție de experiență și competențe Posibilitatea de a colabora pe proiecte, cu plată în funcție de proiect
-
Companie angajeaza Muncitori necalificati pentru productia si repararea de paleti. Identificarea si repararea paletilor cu defecte. Activitatea se desfasoara in interior in conditii bune de munca. Se ofera: - Salariu 3300 RON NET (bani in mana) - Program lucru L V; - Se asigura transport pentru echipe; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Permisul de conducere constituie avantaj; Activitatea se desfasoara in Turda.
-
Companie angajeaza Muncitori necalificati pentru productia si repararea de paleti. Identificarea si repararea paletilor cu defecte. Activitatea se desfasoara in interior in conditii bune de munca. Se ofera: - Salariu 3300 RON NET (bani in mana) - Program lucru L V; - Se asigura transport pentru echipe; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Permisul de conducere constituie avantaj; Activitatea se desfasoara in Turda.
-
Scopul postului: Asigurarea curateniei si igienei in camerele de hotel, pentru a oferi o experienta placuta si confortabila oaspetilor. Responsabilitati: - Curatarea si igienizarea camerelor de hotel, inclusiv baia - Schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor - Asigurarea aprovizionarii cu produse de igiena si consumabile necesare in camere - Verificarea si inlocuirea obiectelor deteriorate sau lipsa din camera - Respectarea standardelor de curatenie si igiena impuse de hotel - Raportarea oricaror probleme sau neconformitati la supervizorul de etaj - Respectarea regulilor de securitate si sanatate in munca Cerinte: - Experienta anterioara in domeniul hotelier sau in curatenie reprezinta un avantaj - Abilitati de comunicare si relationare cu oaspetii hotelului - Atentie la detalii si capacitatea de a lucra cu rapiditate si eficienta - Capacitatea de a lucra in echipa si de a respecta regulile impuse de hotel - Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend-uri Calificari: - Studii medii absolvite reprezinta un avantaj, dar nu este obligatoriu Beneficii: - Salariu competitiv 3700 lei (3000 lei salariu fix + card bonuri 700 lei) - Card de bonuri - Card cadou de sarbatori
-
Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!
Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate !