Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-03-26 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Familie din Bucuresti doresc colaborarea cu o menajera interna , cu experienta , recomandari care sa se implice la curatenia unei case ,calcatul rufelor si implicare la gatit .In programul de zi mai exista o menajera angajata . Profil dorit: muncitoare , ordonata , ingrijita , sanatoasa , meticuloasa, responsabila. Facilitati :cazare , masa asigurate , 4 zile libere luna Salariu min 5000 lei Pentru alte detalii contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Interventie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Detine atestat agent securitate; Detine permis conducere de minim 2 ani; Varsta maxima 45 ani; Experienta pe un post similar consituie avantaj. VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Program de lucru in ture 24 48. Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074
-
Promovat
Căutăm muncitori necalificați pentru postul de Ambalator într-o fabrică care se ocupă cu realizarea produselor din material plastic. Beneficii: Venitul net lunar ajunge la 4000 lei + tichete masă + bonus producție de 100-400 lei: Salariu de 2500 lei net Tichete de masă de 30 lei zi lucrată Bonus de prezență de 500 lei net lună Bonus de producție de între 100-400 lei net lună Spor de noapte de 25% Spor ore suplimentare de 75% Spor de weekend Cerințe specifice: Bărbat, cu vârsta, preferabil, de până în 45 ani Minim 8 clase Disponibilitate la efort fizic Disponibilitate la lucru în schimburi Abilități de lucru în echipă Program: 12-24 ; 12-48 Locație: str. Preciziei nr.9 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, după care urmează pe perioadă nedeterminată.
-
Promovat
Colegii nostri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forte noi pentru portofoliul de proiecte in continua crestere si cauta colegi cu urmatoarele abilitati care vor sa se califice la locul de munca in meseria de Operator CNC: - Experienta pe un post de lacatus mecanic minim 2 ani - Responsabili - Promptitudine fata de incadrarea in termene - Cunostinte desen tehnic - Cunostinte minime de operare calculator - Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilitati - Executarea operatiilor de debitare pentru realizarea constructiilor metalice, pieselor si semifabricatelor pe baza documentatiei primite: scadentar si desene de executie Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Tichete de Masă - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă Daca ai citit tot anuntul si ai ajuns pana aici, acum fa pasul final si aplica! Trimite CV-ul pe adresa de email sau suna la 0720 221 199 0759 045 980. Te va contacta colega noastra care recruteaza oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discutie super placuta si de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie tehnologica, infiintata in 1949, cu sediul in Romania, cu proiecte in intreaga lume, lider pe piata constructiilor energetice din Romania. Electromontaj proiecteaza, construieste, transforma si mentine infrastructura pentru distributia inteligenta a energiei electrice si este o companie cu capital privat 100% autohton. Din Grupul Electromontaj fac parte companiile Emfor, Iproeb, Electrotehnica si Hidroconstructia. Activitatea de productie interna este organizata in puncte de lucru raspandite pe tot cuprinsul tarii, in unitati de productie proprii in Bucuresti (Fabrica de Stalpi Zincati) si in Campina (Fabrica de Cleme si Armaturi), precum si Statia de Testari pentru Stalpi Electrici din Bucuresti, una dintre cele mai mari din lume. Grupul Electromontaj are peste 2.000 de angajati. Locatii Electromontaj in Romania: Sediul Central : Bucuresti Sucursale in tara: Bucuresti, Bacau, Craiova, Pitesti. Locatii Electromontaj externe: Sucursale: Bulgaria, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Iordania. P
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Angajăm Ajutor de bucătar (4 posturi) la restaurantul asiatic Taste of Bali, din Timisoara. Cerinte: - experienta de lucuru in bucatarie asiatica pe post de Ajutor de bucatar; - cunostiinte temeinice despre mâncărurile si ingredientele din bucataria din Asia de Sud-Est, ni special Idnonezia; - disponibilitate de lucru după un program flexibil, in ture. Salariu net negociabil: 2500 - 3500 lei. Pentru detalii despre restaurat, vezi profilul nostru pe Google, Facebook, Tazz si Glovo. Pentru detalii despre locul de munca, contacteazä-ne telefonic Whatsapp la , Luni - Sâmbat , 10:00 - 18:00.
-
Cautam persoane cu studii superioare tehnice (mecanic, electromecanic, electric etc.) de scurta sau lunga durata, in vederea autorizarii ca personal tehnic de specialitate ISCIR, dornice sa invete sa depaneze centrale termice, cunostinte in domeniu constituie avantaj.
-
Candidatul Ideal Cautam colegi :) pentru Magazine : BoboShop Palas Iasi, Insula Kaufland Tatarasi, Insula Kaufland Pacurari - pasionati in comunicarea cu clientii - comunicativi - resposabili - calmi - rabdatori - punctuali - capacitatea de a lucra in echipa - dorinta in a se dezvolta personal intr o companie ce ofera sansa de avansare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu experiență sau fara în vânzări și dornică să lucreze într-un mediu colaborativ, te invităm să aplici! Descrierea jobului - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite. - Promovarea produselor și serviciilor noastre. - Întocmirea documentelor de vânzare și gestionarea tranzacțiilor. - Menținerea relațiilor cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. - Experiență anterioară în vânzări nu este necesarea dar constituie un avantaj. - Abilități excelente de comunicare. - Spirit proactiv și orientat către rezultate. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a se adapta la un mediu dinamic. - Beneficii:Pachet salarial competitiv. Comision din vanzari.Oportunități de dezvoltare profesională.Mediu de lucru prietenos și colaborativ.Dacă ești pregătit să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău. Descrierea companiei Suntem o companie românească cu o experiență de peste 29 de ani pe piață, cunoscută pentru adaptabilitatea, inovația și originalitatea noastră. Ne adaptăm mereu la nevoile clienților și piață, oferind soluții unice și inovatoare. Suntem încântați să vă oferim servicii de calitate și să fim partenerul dumneavoastra de încredere pentru proiectele dumneavoastra.
-
Candidatul Ideal Cautam colega :) pentru Magazin Lenjerie Intima - Triumph Palas Iasi - pasionata in comunicarea cu clientii - comunicativa - resposabila - calma - rabdatoare - punctuala - capacitatea de a lucra in echipa - dorinta in a se dezvolta personal intr o companie ce ofera sansa de avansare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu experiență sau fara în vânzări și dornică să lucreze într-un mediu colaborativ, te invităm să aplici! Descrierea jobului - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite. - Promovarea produselor și serviciilor noastre. - Întocmirea documentelor de vânzare și gestionarea tranzacțiilor. - Menținerea relațiilor cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. - Experiență anterioară în vânzări nu este necesarea dar constituie un avantaj. - Abilități excelente de comunicare. - Spirit proactiv și orientat către rezultate. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a se adapta la un mediu dinamic. - Beneficii:Pachet salarial competitiv. Comision din vanzari.Oportunități de dezvoltare profesională.Mediu de lucru prietenos și colaborativ.Dacă ești pregătit să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău. Descrierea companiei Suntem o companie românească cu o experiență de peste 29 de ani pe piață, cunoscută pentru adaptabilitatea, inovația și originalitatea noastră. Ne adaptăm mereu la nevoile clienților și piață, oferind soluții unice și inovatoare. Suntem încântați să vă oferim servicii de calitate și să fim partenerul dumneavoastra de încredere pentru proiectele dumneavoastra.
-
Assistant manager Our company is looking for a dedicated and proactive Assistant Manager to join our dynamic team. If you are organized, results-oriented and keen to develop your leadership skills, this position could be right for you. Responsibilities: Registration and tracking of invoices in the Navision corporate system Payment preparation Tracking of released orders Assisting the manager in planning and coordinating daily activities Supervising the team and ensuring compliance with quality standards Close collaboration with different departments to achieve company goals Effective time and resource management Requirements: Graduate of the faculty of economic sciences and business management or similar Knowledge of the Spanish language Previous experience in a similar position is an advantage Excellent communication and negotiation skills Ability to work under pressure and solve problems effectively Customer orientation and attention to detail Flexibility and adaptability to change Benefits: The opportunity to work in a dynamic and stimulating environment The opportunity to develop your leadership and management skills Trainings and personal development programs Motivating salary package and additional benefits A professional and friendly team If you are a motivated person with a positive attitude and willing to take on responsibilities, we encourage you to apply for the position of Assistant Manager within our company. We look forward to having you join our team! Please send your CV at Asistent Manager Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și proactiv pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și dornică să-și dezvolte abilitățile de leadership, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Inregistrarea si urmariea facturilor in sistemul corporativ Navision Pregatirea platilor Urmarirea comenzilor lansate Asistarea managerului în planificarea și coordonarea activităților zilnice Supervizarea echipei și asigurarea respectării standardelor de calitate Colaborarea strânsă cu diferite departamente pentru atingerea obiectivelor companiei Gestionarea eficientă a timpului și a resurselor Cerințe: Absolvent al facultatii de stiinte economice si gestiunea afacerilor sau similar Cunoasterea limbii spaniole Experiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele eficient Orientare către client și atenție la detalii Flexibilitate și adaptabilitate la schimbare Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile de leadership și de management Traininguri și programe de dezvoltare personală Pachet salarial motivant și beneficii suplimentare O echipă profesionistă și prietenoasă Dacă ești o persoană motivată, cu o atitudine pozitivă și dornică să-și asume responsabilități, te încurajăm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în cadrul companiei noastre. Așteptăm cu interes să faci parte din echipa noastră! Va rugam sa trimiteti CV la adresa de mail
-
Companie angajeaza Muncitori necalificati pentru productia si repararea de paleti. Identificarea si repararea paletilor cu defecte. Activitatea se desfasoara in interior in conditii bune de munca. Se ofera: - Salariu 3300 RON NET (bani in mana) - Program lucru L V; - Se asigura transport pentru echipe; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Permisul de conducere constituie avantaj; Activitatea se desfasoara in Turda.
-
Companie angajeaza Muncitori necalificati pentru productia si repararea de paleti. Identificarea si repararea paletilor cu defecte. Activitatea se desfasoara in interior in conditii bune de munca. Se ofera: - Salariu 3300 RON NET (bani in mana) - Program lucru L V; - Se asigura transport pentru echipe; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Permisul de conducere constituie avantaj; Activitatea se desfasoara in Turda.
-
Scopul postului: Asigurarea curateniei si igienei in camerele de hotel, pentru a oferi o experienta placuta si confortabila oaspetilor. Responsabilitati: - Curatarea si igienizarea camerelor de hotel, inclusiv baia - Schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor - Asigurarea aprovizionarii cu produse de igiena si consumabile necesare in camere - Verificarea si inlocuirea obiectelor deteriorate sau lipsa din camera - Respectarea standardelor de curatenie si igiena impuse de hotel - Raportarea oricaror probleme sau neconformitati la supervizorul de etaj - Respectarea regulilor de securitate si sanatate in munca Cerinte: - Experienta anterioara in domeniul hotelier sau in curatenie reprezinta un avantaj - Abilitati de comunicare si relationare cu oaspetii hotelului - Atentie la detalii si capacitatea de a lucra cu rapiditate si eficienta - Capacitatea de a lucra in echipa si de a respecta regulile impuse de hotel - Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend-uri Calificari: - Studii medii absolvite reprezinta un avantaj, dar nu este obligatoriu Beneficii: - Salariu competitiv 3700 lei (3000 lei salariu fix + card bonuri 700 lei) - Card de bonuri - Card cadou de sarbatori
-
Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!
Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate !
-
Clinica Oftalmologica din Brasov cauta registrator medical . Cerințe: -Experiență: minim 1 an într-o poziție similară într-o clinică medicală (nu este obligatoriu) -Cunoștințe de operare PC (pachet Office, Internet) -Bune capacități de organizare -Persoană activă, dedicată, deschisă către dezvoltare profesională și personală -Abilități de comunicare și relaționare cu pacienții; -Nivel ridicat de seriozitate și implicare în responsabilitățile zilnice -Atenție la detalii Responsabilitati: -Intampina clientii care sosesc in clinica si le ofera informatiile solicitate, ii indruma catre cabinetul medical unde va avea loc consultatia investigatia; -Preia apelurile telefonice -Programeaza sau reprogrameaza pacientii la diferite consultatii investigatii -Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si completeaza facturi fiscale -Gestioneaza dosarele medicale, fisele si cererile pacientilor -Recomanda lentile si rame de ochelari pentru clientii care doresc sa isi faca comanda de ochelari
-
Companie cu sediul în Marea Britanie căutăm Office Admin Tax Assistant în regim full-time pentru o poziție remote. Nu este necesară experiență anterioară - se va oferi instruire. Căutăm persoane cu abilități de comunicare în limba engleză și competențe în utilizarea programelor Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și a fișierelor Adobe PDF. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră în limba engleză la adresa:
-
Candidatul Ideal: - Calificare de lacatus mecanic si experienta de minim 2-3 ani; - Cunostinte de baza tehnic mecanica teoretice conditie obligatorie; - Cunostinte bune de citire si interpretare scheme pneumatice si desen tehnic; - Cunostinte bune de mecanica si organe ansamblate; - Abilități de comunicare și lucru în echipă; - Atentie la detalii. Descrierea jobului: - Mentine linia de productie in parametri optimi de functionare, prin verificari zilnice mecanice. - Efectueaza interventii preventive conform planurilor de mentenanta preventive. - Efectueaza interventii corective in momentul in care linia este oprita accidental. - Comunica in timp util responsabilului mecanic, nivelul de piese de schimb din magazia de piese. - Propune imbunatatiri pe linia de productie. - Realizeaza intretinerea liniilor din fabrica din punct de vedere mecanic
-
"Recrutăm personal pentru bucătărie, - chef de partie, - chef tournant, - sous chef, ospătari, personal la curățenie, receptionisti pentru diferite Hoteluri situate in Baden-Württemberg, Germania. Salarizarea (incepand cu 12,80 pe ora) se face in functie de performanta si de asemenea va puteti baza pe compensatii pentru orele suplimentare efectuate, bonusuri pentru zilele de duminica si sarbatori legale etc. Aplică acum si trimite un CV in engleza sau germana la pentru a te alătura echipei noastre!
-
Angajez croitoreasa pentru reparații, ajustări ,modificări, cu experienta în domeniu, dorim seriozitate.
-
DESCRIERE Cerintele noastre: -Abilităţi de comunicare şi relaţionare interpersonală, -Acurateţe în prelucrarea informaţiilor, -Atenție distributivă și la detalii, -Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor, -Corectitudine în relațiile de muncă, -Angajament profesional la nivel ridicat, -Permis de conducere categoria B. -Autorizatie ISCIR pentru stivuitor Responsabilitati: -Gestionarea fizica a stocului de marfa -Receptioneaza cantitativ şi calitativ marfa și manevrează bunurile aflate în depozit -Eliberează mărfurile din gestiune numai pe baza de documente şi în limita cantităţilor specificate în documente -Pregăteşte şi verifică spaţiile de depozitare pentru produsele recepţionate şi asigură depozitarea lor în condiţii corespunzătoare, pe grupe de sortimente; -Eliberează mărfurile din gestiune numai pe baza de documente şi în limita cantităţilor specificate în documente -Prezintă superiorului ierarhic, în timp real, date despre orice degradare sau deficienţă constatată la produsele din gestiune (materiale proprii cat si in depozitare) şi întocmeşte documentele specifice -Pregătește magazia pentru inventar și participă la inventarele anuale sau inopinante a produselor din gestiunea sa alături de comisia de inventar; -Verifică și sesizează problemele de calitate la curătenia din depozit -Alte sarcini punctuale privind gestionarea depozitului de materii prime Ce iti oferim noi: -Contract de muncă pe durată nedeterminată -Pachet salarial motivant -Bonuri de masă de 30 RON pentru fiecare zi lucrată -Transport asigurat din localitatile: Săliste, Săcel, Orlat, Gura Râului, Mag, Fântânele, Cristian; Avrig, Turnu Roșu, Racovița, Tălmaciu, Vestem, Cisnădie -Alte avantaje care se vor discuta la interviul față în față Pentru mai multe detalii, aplica cu CV, iar noi te contactăm în cel mai scurt timp sau contactați-ne la telefon ( .
-
Societatea PIZZA SIDORO SRL angajaza o persoana pentru postul de lucrator bucatarie ( spalator vase mari) Locație București, Sector 6. Se cauta o persoana serioasa,apta de munca, fără antecedente penale. Program full time CV si interviu online
-
Best Tires angajaza gestionar si manipulatori marfa pentru locatia din Sebastian. Despre post: Gestionar salariu 3500 lei + tichete de masa. Adresa: Str. Serg. Nutu Ion, Nr. 08 - 10, Sector 5, Bucuresti. Zona Sebastian. Manipulatori marfa cu traning la locul de munca - salariu 3000 lei + tichete de masa. Adresa: Str. Serg. Nutu Ion, Nr. 08 - 10, Sector 5, Bucuresti. Zona Sebastian. Str. Drumul Dealu' Bradului, Nr. 50 - 80, Sector 4, Bucuresti. In spate la Metro Berceni Atitudine pozitiva, persoana organizata si cu bune capacitati d a lucra in echipa. Atentie si comportament decent cu colegii si clientii. Seriozitate si punctualitate. Program de lucru: Luni - Vineri 08.00 - 18.00 cu pauza de masa intre 12.00 si 12.40. Sambata 08.00 - 12.30, doar in lunile Aprilie, Mai, Iunie si Octombrie, Noiembrie si Decembrie. Mediu de lucru foarte placut si curat.
-
Parfums de Sofia Suceava angajează pentru magazinul situat in Complexul Comercial Bucovina consilier vânzări (fete si baieti) cu experiență minima de 10 ani. Salarizare peste 4000 ron net, program flexibil, posibilitate de avansare în carieră. Relatii la .
-
Restaurantul Happy situat pe str Cornul Caprei 53, sector 3, langa Rondul de la Piata Alba Iulia angajează full time ospatar, program de luni până vineri de la ora 12:00 la ora 22:00 , Sâmbătă și Duminică inchis