Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-05-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Doriți să vă alăturați unei companii dinamice, în plina dezvoltare? Doriți să vă alăturați unui grup industrial cu 1000 de angajați? ALĂTURAȚI-VĂ GRUPULUI AIM PENTRU POZIȚIA DE OPERATOR PRODUCTIE Cerintele postului: Asigura productia pieselor si impachetarea lor, in conformitate cu cerintele clientilor. Face inspectia vizuala a produselor si comunica orice defect catre seful de schimb. Comunica si transmite informatiile referitoare la procesul de productie sefului ierarhic Completeaza fisele de lucru Cunostintele de desen tehnic, constituie un avantaj. Disponibilitate pentru 3 schimburi Studii : minim 8 clase Spirit de echipa Seriozitate si indemanare Beneficii : Pachet salarial motivant; Tichete de masa de 30 lei Transport asigurat Prime anuale Prima de vechime Contract pe perioada nedeterminata Postul este disponinil in Localitatea Prejmer, Jud.Brasov
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Conditii: Seriozitate, Implicare, Limba engleza nivel mediu Venituri totale: 4500 - 6000 lei Program Full Time: 2 cu 2 Program Part Time: Luni - Vineri: 11:30 - 14:30
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
RPG SECURITY angajeaza Agenti Securitate pentru McDonalds Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Experienta pe un post similar si certificatul de calificare atestat agent securitate constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0737439711
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Certificări tehnice/profesionale necesare: Studii medii Conostinte telecom, experienta anterioara in domeniu constituie un avantaj Gestionarea proiectelor in lucru implementare, intocmire fisa de lucru Permis categoria B, constituie un avantaj Competențe, cunoștințe și experiență: Instalare si configurare echipamante Instalare si comisionare echipamente de transmisiuni (MW/FO/MUX) Diagnostic si depanare echipamante Diagnostic, analiza si depanare echipamante de POWER si Fibra Optica Proces instalare cabluri fibra optica si UTP/FTP Responsabilități principale: Interventii si lucrari programate in teren, conform procedurilor interne si principiilor de bune practice tehnice Participa in situatii de criza alaturi de toti ceilalti membrii ai echipei de interventii pentru restaurarea serviciilor la clientii (defecte majore /fenomene meteo extreme) Respecta procedurile interne si de H&S - sanatate si securitate in munca Asigura support pentru gestionarea resurselor umane in mod cross-functional, pentru a se asigura de livarea obiectivelor stabilite, in timpul stabilit Asigura support pentru deblocarea eventualelor disfunctionalitati si procese, in masura in care apar, pentru a asigura livrarea la timp a obiectivelor Activitate de birou si deplasari in teren Instalare conexiuni pe fibra optica si UTP/FTP in locatiile clientilor Dezinstalarea conexiunilor in proces de reziliere si recuperarea echipamentelor La solicitarea superiorului ierarhic, îndeplinește și alte sarcini, care au legătură directă cu responsabilitățile principale mai sus detaliate Participă la toate cursurile interne obligatorii, comunicate de către Angajator și la toate programele/cursurile de formare profesională stabilite și comunicate de către Angajator Stabilește, împreună cu managerul direct, obiectivele individuale și/sau de grup, atât cele profesionale, cât și cele de dezvoltare personală și le inserează în sistemul online specific al Angajatorului. CONDITII DE MUNCA / RISCURI: Condiţiile de lucru sunt partial in teren, partial in mediu curat cu clima controlată într-o arie deschisa cu birouri. Poate fi cazul de expunere la stres.Termenele limită sunt de obicei critice. Lucrul la inaltime pe diverse structuri pe care sunt amplasate echipamentele Conducerea autovehicolului companiei, inclusiv pe drumuri neasfaltate Activitati ce presupun contactul cu curent electric la joasa tensiune, conform procedurii specifice Activitati de teren ce presupun expunerea la variatii de temperatura, precipitatii, praf, murdarie Efort fizic mediu/mare Pentru activitatile ce presupun lucrul la inaltime, contactul cu curent electric si conducerea auto, compania organizeaza cursuri si teste specifice la care angajatul va trebui sa participe. Echipamentul de protectie si de lucru acordat a carui purtare este obligatorie Poate sa fie necesar lucrul in diferite locatii ale companiei Durata timpului de munca de 8 ore / zi, 40 ore / saptamana, 5 zile pe saptamana. Programul poate presupune lucrul in zilele de sambata si duminica si sarbatori legale, activitatea fiind organizata in ture, incluzand si munca de noapte. De asemenea, specificul activitatii (dupa cum a fost mai sus mentionat) poate presupune perioade in care angajatul, la solicitarea angajatorului, sa fie disponibil in afara programului sau de lucru, pentru a interveni in situatii de urgenta.
-
Candidatul Ideal Cunoștințe despre costume bărbătești: Abilitatea de a identifica și recomanda costume potrivite pentru diferite tipuri de corp, ocazii și stiluri personale. Abilități de comunicare excelente: Capacitatea de a construi relații cu clienții, de a le asculta nevoile și de a le oferi o experiență de cumpărături plăcută. Atitudine pozitivă și orientată spre client: Entuziasm pentru a ajuta clienții să găsească costumul perfect și pentru a le depăși așteptările. Prezență profesională: Aspect impecabil și ținută vestimentară conformă cu stilul magazinului. Capacitatea de a lucra în echipă: Abilitatea de a colabora eficient cu colegii pentru a atinge obiectivele comune ale magazinului. Organizare și gestionarea timpului: Abilitatea de a gestiona eficient programul de lucru și de a prioritiza sarcinile. Descrierea jobului Responsabilități: Întâmpinarea și primirea clienților cu o atitudine prietenoasă și profesională. Ascultarea nevoilor și preferințelor clienților pentru a le recomanda costumele potrivite. Prezentarea costumelor și a accesoriilor disponibile, evidențiind caracteristicile și beneficiile fiecărui produs. Efectuarea tranzacțiilor de vânzare și procesarea plăților. Oferirea de sfaturi de îngrijire și întreținere a costumelor. Menținerea ordinii și curățeniei în zona de vânzare. Respectarea politicilor și procedurilor magazinului. Contribuirea la crearea unei atmosfere plăcute și primitoare pentru clienți. Beneficii: Salariu de baza + bonusuri lunare în funcție de atingerea țintelor de vânzări. Mediu de lucru plăcut și dinamic, într-o echipă tânără și entuziastă. Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional în domeniul modei masculine.
-
Spitalul As Medica angajeaza asistent medical generalist dedicat sa se alăture echipei noastre: Posturi disponibile: un asistent pentru sectie medicină internă gastroenterologie. si un asistent medical generalist pentru cabinet medicină internă. Experienta în domeniul reprezinta un avantaj. Asteptam CV-urile pe adresa de email: , cu mentiunea postului vizat. Va multumim!
-
Organizatia noastră caută personal de curatenie dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de curățenie, suntem interesați să vă cunoaștem. Descrierea jobului Efectueaza curatenia si o intretine in toate spatiile interioare ale cladirii conform sarcinilor. Respecta regulile de igienizare, curatenie, dezinfectare conform normelor actuale Candidatul Ideal Persoana amabila, calma cu atitudine pozitia Spirit de observatie si atentie la detalii Contract de munca pe perioada nedeterminata Experienta pe un post similar constituie un avantaj Asteptam CV-urile dumneavoastra pe whatsapp la nr de tel afisat Mai multe detalii oferim in timpul interviului.
-
Haide să sudăm împreună porțile care ne aduc clienții acasă! Angajăm sudor lacatus mecanic pentru a suda cadre de porti, garduri, etc. Dorim seriozitate pentru a primi seriozitate. Salar: 3000 lei NET, masă asigurată și bonusuri de performanță. Dacă ești interesat, sună-ne să discutăm!
-
Societate de transport din Lugoj angajează conducător auto pe camion pe intern salar atractiv 8000 lei + cerințe: permis C+E atestat pregătire profesională ADR constituie un avantaj Detalii la telefon:
-
Societatea IASICON SA IASI, cu sediul in Iasi, B-dul. Tudor Vladimirescu nr. 45A , angajeaza RIGIPSARI. Cerinte: persoane cu experienta in structuri din gips-cartonsi finisaje, serioase, responsabile, punctuale si fara pasiuni bahice, diponibil pentru deplasari( cand este cazul). Executa lucrari de construcutii in conformitate cu instructiunile, procedurile de lucru si cu documentatia specifica, asigurand respectarea standardelor de calitate impuse, sub indrumarea tehnica a inginerilor din santiere; Se ofera salariu motivant, decontare transport la persoanele care fac naveta si bonuri de masa; Relatii la sediul societatii sau la tel
-
- Permis de conducere - categoria B(obligatoriu) - Abilități excelente de comunicare și negociere; - Proactivitate sporită; - Abilități foarte bune de organizare și planificare a activității; - Studii medii superioare finalizate; - Rezistenta la efort fizic. Descrierea companiei : CENTRUL DE CARTE STRAINA SITKA s-a infiintat la sfarsitul anului 1999 ca raspuns la cererea din ce in ce mai mare de publicatii pentru invatarea limbilor straine de larga circulatie. In momentul infiintarii noastre doar unele dintre marile edituri britanice erau prezente pe piata si niciuna din Franta sau Germania,de exemplu. Ne-am propus, deci, sa oferim publicului din Romania cele mai noi materiale educationale produse de renumite edituri specializate in domeniul invatarii limbilor straine. Colaboram cu cele mai prestigioase edituri din lume. Ne-am implicat intens in promovarea publicatiilor editurilor pe care le reprezentam organizand seminarii si workshop-uri,prezentare de carte, expozitii cu vanzare, participand activ la conferintele, consfatuirile, cercurile pedagogice, reuniunile profesorilor de limbi straine. Am fost prezenti la toate targurile de carte organizate in Bucuresti sau in alte orase ale tarii, targuri precum Bookfest, sau Gaudeamus. Prezenta noastra a fost deosebit de apreciata de vizitatori. Nu in ultimul rand,am invitat delegati pedagogici si teacher trainers internationali ai editurilor ai caror parteneri suntem organizand conferinte in diverse orase ale tarii si in Bucuresti. In expozitia permanenta de la sediul nostru central din Piata Romana profesorii, elevii, publicul in general a fost intampinat cu caldura oferindu-i-se consultanta de specialitate. De aici realizam distributia catre toate punctele tarii, primind comenzi prin e-mail, posta, telefon, on-line, expedierea facandu-se cu rapiditate.In cazul in care stocul nu este suficient sau nu este disponibil ne straduim sa aducem cartile in cel mai scurt timp posibil. Reprezentatii si consultantii nostri din tara au stat si stau la dispozitia tuturor celor interesati de publicatiile pe care le oferim. Ne straduim permanent sa mentinem la standarde inalte activitatea noastra.
-
In flota noastră se fac bani frumoși și ai susținere din partea echipei Tazz,la început poți primii banii tot a2a zi! Poți câștiga până la 6000-7000net,te așteptăm cu drag
-
#jobdisponibil Ne bucurăm să avem în echipă oameni devotați, care pun suflet și pasiune în munca lor. Educatori, consilieri școlari, psihologi, profesori - împreună avem scopuri și valori comune. Vino și tu în echipa noastră! Dacă îți place să lucrezi cu copiii, ești empatic, creativ și responsabil, atunci acesta este locul de muncă perfect pentru tine Cerințe: cunoștințe de limba germană Îți oferim: - salariu atractiv - program part-time/full-time - posibilitatea de a participa la diverse cursuri/seminarii de dezvoltare personală și profesională Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi printr-un mesaj privat sau să ne trimiți CV-ul tău pe adresa de e-mail Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Electricon Yard SRL Pitesti angajeaza electricieni, pentru lucrari de instalatii electrice jt + mt in judetul Arges. Conditie obligatorie : permis auto categoria B, minim scoala profesionala. Salariu net 4000 lei
-
Societate comerciala angajeaza agent de securitate Detalii la telefon
-
Societate comercială acreditata in domeniul gaze naturale,angajează instalatori,proiectant și muncitori necalificați. Salariu atractiv.
-
Htd Enterprise Ind S.R.L. angajeaza 1 post Lurator comercial. Cerinte: Cunostinte la nivel mediu de limba engleza, Experienta minim 1 an in domeniu, Studii medii. Selectiile se fac in baza CV-urlor primite la adresa de mail: office @ recrutari-personal.ro
-
Angajez muncitori calificati pentru ridicare case la rosu, salariu motivant, bonuri de masa, cazare, transport de la cazare în santier
-
Firmă de construcții angajează ferari betoniști în Tulcea, calificați și necalificați. Salariul se negociază în funcție de competențe.
-
Suntem o Cofetărie din Urziceni și căutăm o persoană serioasă, stabilă, ambițioasă și sociabilă pentru un post de vânzător. Ce trebuie să facă această persoană? Sa se asigure că prăjiturile și torturile sunt mereu aspectuoase, iar vitrina are o prezentare impecabilă Sa se asigure că întreaga cofetărie este curată și igienizată. Să gestioneze activitatea de la casa de marcat și închiderea de seară, Să realizeze periodic activitatea de inventar a cofetăriei. Să țină legatura cu colegii din cofetarie pentru necesarul de produse. Să țină evidența comenzilor care vin și pleacă din cofetărie. Să ofere suport clienților din cofetărie. Cum ar trebui să fie persoana ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? Să fie amabil/ă și orientat/ă către client. Să îi placă să lucreze în echipă. Să fie de treabă, ne înțelegem bine în firmă și nu vrem să strice cineva atmosfera. Să dea dovadă de implicare, profesinalism și seriozitate. Să iși facă toată treaba cu clientul în minte (pentru noi clientul este cel mai important). Experiența în vânzări nu este neapărat necesară. Să fie punctual/ă și organizat/ă. Să aibă minim studii gimnaziale finalizate. Beneficii: Contract de muncă. Salariu fix (dar atractiv) Între 2500 - 2800 / NET (ÎN MANA) (în functie de experienta) Tichete de masă. Mediu plăcut de lucru, colegi prietenosi. Seriozitate (salariul îl vei primi fără întârzieri...de fiecare dată) Bonusuri și prime. Program: 2 zile la munca / 2 zile liber Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivesti perfect cu cerințele noastre, asteptam sa ne contactezi telefonic sau sa ne trimiti CV-ul tău și te vom contacta noi.
-
SC. angajeaza soferi cu experienta categoria C+E ..(AMAZON) CONTAINERE ,LA PRELATA GERMANIA - Asiguram transport dus-intors. ( mai multe detalii la nr de tf: .)(nu raspundem la mesaje)
-
Societatea noastră COSALI TERM urmărește să garanteze cele mai bune servicii pentru clienții săi iar pentru asta avem nevoie de tine. Alătură-te nouă și devino membru al echipei noastre. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și transport, plăti aniversare și zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente. Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională.
-
KATREIN SRL Bacau ANGAJEAZA Muncitor necalificat la spargerea si taierea materialelor de constructii
KATREIN SRL din Bacau ANGAJEAZA Muncitor necalificat la spargerea si taierea materialelor de constructii"