Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-05-30-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea unui controlor de calitate dedicat și meticulos pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană atentă la detalii, cu experiență în domeniul controlului calității și dornică să contribuie la asigurarea calității produselor noastre, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: Inspectarea și testarea produselor finite pentru a verifica conformitatea cu specificațiile și standardele companiei Identificarea și raportarea non-conformităților sau a defectelor de fabricație Monitorizarea proceselor de producție pentru a identifica și remedia potențialele probleme de calitate Colaborarea cu echipa de producție pentru a îmbunătăți procesele și a asigura calitatea constantă a produselor Întocmirea rapoartelor de control calitate și documentarea rezultatelor inspecțiilor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul controlului calității, preferabil într-un mediu industrial Cunoștințe solide în interpretarea specificațiilor tehnice și a standardelor de calitate Abilități excelente de observație și analiză, cu atenție la detalii Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă Beneficii Salariul: 3750 lei brut majorare salariala dupa 6 luni 4050 lei brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare Mai multe detalii la telefon: 0729 800 746
-
Promovat
SC PASTUR S.R.L., firma de transport din Oradea, este in căutarea unui dispecer expeditor talentat si dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Asteptam CV-urile la adresa de mail: sau telefonic la Cerințe: Experiența in domeniu , constituie un avantaj Cunoașterea unei limbi de circulație internaționala nivel mediu (engleza); Cunoștințe de operare PC, Excel, Word. etc; Abilitate de lucru in echipa; Abilitați foarte bune de comunicare, planificare si organizare a activităților. Cunostinte in utilizarea burselor de transport ( 1,2,3 Cargo, Timocom, etc) Descrierea jobului: Responsabilități: Coordonează activitatea flotei alocate; Identifica soluțiile optime de transport, negociază termenii transportului; Sa optimizeze costurile legate de transport.; Optimizarea rutelor, comunicarea cu conducătorii auto si supravegherea desfășurării curselor; Customer suport - oferă alternative clientului si statusuri referitoare la transport; Negociază preturile cu transportatorii clienții; Oferă consultanta transportatorilor clienților oferindu-le soluții optime; Beneficii: Mediu de lucru dinamic si interactiv; Echipa tânără , mediu de lucru plăcut; Instrumente de lucru moderne. Transportul se deconteaza Salariu motivand si progresiv in functie de capacitatile tale, perspicatitatea si perseverenta de care vei da dovada Sustinem oameni cu potential care inteleg ca interesul acordat job-ului il va propulsa din punct Posibilitate de avansare
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
De marți 27.02 avem un caz nou disponibil, cu 135 euro zi plătit. Este pentru doamne cazul. Se cere diplomă de asistentă medicală, este DOAR PENTRU *ASISTENTE MEDICALE*. Pe zona Steiermark, în Austria e cazul. Un pacient ce locuiește la casă cu mama lui, trebuie îngrijiți. Vă așteaptăm cu drag să ne contactați, dacă sunteți interesate, la numerele de telefon: și zi buna vă dorim!
-
Angajam vanzatoare la fast-food gara! Programul de munca este de doua zile lucrătoare și doua zile libere! Pentru mai multe detalii va așteptăm la un interviu!
-
WIGSTEIN SRL angajeaza 2 Muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor. Va oferim -Contract de munca pe perioada nedeterminta; -Salariu atractiv in functie de expierenta si implicare; -Program: Luni-Vineri -Posibilitate de dezvoltare profesionala; -Mediu de lucru placut, echipa tanara si dinamica.
-
Angajez bonă menajera pentru periodă îndelungată. Locatie: Comuna Gusoeni, judetul Valcea. Căutăm o persoană calmă, iubitoare de copii, organizată și cu reale aptitudini in supravegherea copilului. Contract full-time sau part-time in funcție de disponibilitatea dumneavoastră. Vă rugăm să incarcati sau sa transmiteți un CV. cu fotografie Pe WhatsApp Tel. . Vă mulțumim!
-
Angajam Sudori, Vopsitori , Lacatusi cu experienta IN DOMENIUL CONFECTIILOR METALICE (Porti, Garduri, Balustrade - Fier Forjat) Locul Sediului este Plopeni județul Prahova la firma Ferostil Confectii Srl Pogram de lucru Luni-Vineri Se ofera Bonuri de Masa Se decontează transportul Salariu atractiv! Contact : sau
-
Angajez femeie îngrijire bătrân, care merge singur (acum cu baston, după o operație la șold) se hrănește singur și care folosește toaleta. Fiind în perioada de recuperare după operație și cu o ușoară demență, bătrânul trebuie supravegheat permanent. Locuiește cu soția sa, la casă, în Craiova, zona Ciupercă, 1 Mai. Programul de lucru este intern, de joi dimineața până duminică dimineața, în fiecare săptămână. Oferim salariu atractiv și decontarea cheltuielilor de transport sau navetă. Informații suplimentare la .
-
SC YANNGO SRL Angajeaza 6 Muncitor necalificat la demolarea cladirilor, captuseli zidarie, placi mozaic, faianta, gresie, parchet Cerinte: o conditie fizica buna, cazier curat. Salariu: 4582 Brut si Cazare
-
Oferim locuri de munca in Austria in domeniul ingrijirii batranilor la domiciliu . Cerinte :nivel minim de limba germana si curs de ingrijire . Organizam cursuri de pregatire on-line de limba germana si ingrijire pentru cei interesati. Tel
-
Sala de jocuri "Black Star Slots" cauta coleg !a pentru postul de casier in locația din Negresti- Oas! Căutăm persoane serioase, responsabile și sociabile. Sarcinile tale principale vor fi: Informarea clienților în legătură cu serviciile oferite și regulamentul de joc; Efectuarea plăților către clienți; Supravegherea sălii de joc. Oferim perioadă de training, un mediu de lucru plăcut și un salariu atractiv. Experiența nu este obligatorie, dar poate fi un avantaj. Detalii la tel. sau în mesaj privat!
-
Angajam personal fast-food cu sau fără experienta (18-45) programul de munca este de doua zile lucrătoare și doua zile libere salariul este cuprins între 2300 -3000.La persoanele care au copii în îngrijire oferim și deducere suplimentara. Contractul se face pe perioada nedeterminata,carte de munca,zile de concediu platite,prime de sărbători, sărbători legale libere.Masa personalului este suportata de firma. Pentru mai multe detalii va așteptăm la un interviu la fast-food gara lângă farmacia Catena.
-
Locatie: Cluj Napoca! Program de luni pana vineri in doua schimburi. Contract pe perioada nedeterminata! Salariu 2700 RON. Bonusuri lunare! Al 13-lea salariu! Transport decontat sau asigurat! Detalii la:
-
Angajăm operator bobinator dublator Programul de lucru: 3 schimburi Cerințe: minim 10 clase Pachet salarial: Salariu Tichete 30 lei Asigurare privată de sănătate Bonus individual si de performanta Prima recomandare Prime sarbatori Zone transport: Brașov, Sita Buzăului, Întorsura Buzăului, Budila, Dobârlău, Lunca Mărcușului, Lunca Calnicului, Ilieni, Dobolii de Jos, Podu Olt, Prejmer, Sânpetru, Bod, Hălchiu, Ariușd.
-
Job Profile: - întocmirea de documente de secretariat, asigurarea legăturii dintre persoana cu funcție de conducere și alte persoane din cadrul organizației sau din afara acesteia, preluarea apelurilor telefonice, programarea întâlnirilor managerului. Este un post care presupune redactarea de documente, întocmirea de documente de contabilitate; - facturare si citire utilitati aferente chiriasilor si transmiterea in SPV - este responsabila de buna desfasurare a activitatii privind suportul chiriasilor - Coordonează fluxul de corespondenţă şi comunicările din unitate - Preia şi menţine fluxul corespondentei prin telefon, fax, email; - Selectează, distribuie şi expediază corespondenţa scrisă şi electronică. - Menţine un sistem eficient şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor, asigurându-se că acestea sunt aşezate în ordine cronologică; - Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor administrative, la solicitarea şefului nemijlocit; - Răspunde de buna organizare a agendei Directorului General pe care îl asistă în activităţile sale, la solicitarea acestuia; - Menţine relaţia cu furnizorii şi clienţii firmei, consultându-se cu acestea pentru soluţionarea problemelor şi îmbunătăţirea activităţii; - Verifică avizele de însoţire a mărfurilor sau a corespondenţei livrate, urmărind ca toate să fie confirmate prin semnătura persoanei care a realizat recepţia cantitativă şi calitativă; - Asigură suportul organizaţional necesar şi circuitul informaţiei între diferitele locaţii sau reprezentanţe ale unităţii (companiei, instituţiei); - Asigură actualizarea şi transmiterea informaţiilor privind modificările în legislaţie relevante pentru activitatea companiei; - Asigură respectarea regulilor de acces a persoanelor străine în zona de birouri de la sediu; - Răspunde de activităţile de protocol din cadrul firmei sau la deplasările oficiale organizate în afara unităţii (companiei, instituţiei); - Majoritatea activităţilor se desfăşoară în mediu protejat la sediul companiei sau ocazional la sediul clienţilor sau partenerilor de afaceri - primeşte înregistrează, scanează documente contabile şi le distribuie conform procedurilor interne; - pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces.
-
Dorim colaborare pentru finisarea unui apartament (glet, lavabila,parchet, gresie, faianta); lucrarea este în Târgoviște. Pentru detalii sunati la telefon whatsapp !
-
Angajez ingineri constructori pentru Centura Biharia.Experienta nu este necesara,pot fi si studenti in an terminal.Se asigura contract de munca pe perioada nedeterminata,salarizare buna,transport la locul de munca.
-
-
Societate comerciala angajeaza excavatorist cu experienta in demolari din judetele Alba, Timisoara, Cluj, Iasi Informatii la
-
Companie de transport marfuri angajeaza soferi Categoria B din Bucuresti sau zonele limitrofe pentru transport marfuri interne. Detalii la Angajam doar soferi cu experienta pe Autoutilitare de 3,5 Tone.Mai multe detalii la nr de telefon Pentru o selectie a candidatilor pentru acest post trimiteti CV pe adresa de mail
-
Societate comerciala angajeaza pentru lucrarile sala de apa,canalizare muncitori necalificati -Disponibilitatea pentru deplasari -Seriozitate,punctualitate si responsabilitate Se ofera: -salariu motivant -cazare asigurata -diurna -transportul de la cazare la punctul de lucru -salariul se acorda lunar -se incheie contract de munca
-
"Căutăm un ospătar si ajutor de ospatar talentat și pasionat! Ai experiență în servirea clienților ? Hai să facem echipă!" Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul ospitalității - Abilități bune de comunicare și interacțiune cu clienții