Anunțuri
Locuri de munca Bihor Disponibil din: 2021-05-30-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vrei să faci parte din echipa noastră dinamică și prietenoasă? Căutăm coleg barman talentat și plin de energie pentru a se alătura familiei noastre la Dio Căsuța cu Nuci! Cerințe: Experiență în domeniu este un plus, dar nu este obligatorie Abilități de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra în echipă și de a fi disciplinat Abilități organizatorice și de gestionare a timpului Beneficii: Mediu de lucru plin de viață și prietenos Oportunități de creștere profesională Program flexibil
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bors/Oradea, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Oradea se lucrează 5H, interval orar - 17:00>22:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; bonuri de masa; decont de transport pe OTL. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 07********21 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Cautam un electromecanic calificat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre- domeniu de activitate al fabricii este productia de prefabricate din beton. Responsabilități: Diagnoza și remedierea defecțiunilor la echipamentele electrice și mecanice; Întreținerea preventivă a mașinilor și utilajelor; Instalarea și întreținerea sistemelor electrice; Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura funcționarea eficientă a echipamentelor; Cerințe: Calificare în domeniul electromecanic sau electrician Experiență minimă de 3 ani pe un post similar Cunoștințe solide în diagnosticarea și repararea echipamentelor electrice și mecanice Abilități bune de comunicare și lucrul în echipă Atitudine proactivă și orientată către rezultate Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net; Tichete de masa 700 lei; Tichete de vacanta 3000 lei an; Prime de sarbatori; Bonus anual - al 13lea salariu; Contract de munca - perioada nedeterminata;
-
Promovat
Descrierea ofertei Sunteti o persoana dinamica si gata sa accepte noi provocari cu experienta in productie? Fantastic, pentru că avem nevoie de sprijinul tău în producția noastră. Alăturați-vă echipei noastre și ajutați la modelarea productiei noastre moderne de ambalare si etichetare a produselor din carne vita si porc Cerințe: Formare în sectorul alimentar, de exemplu specialist în tehnologia alimentelor, operator de mașini. Personalitate puternica, motivată și rezistentă , cu spirit de echipă. Stil de lucru independent, responsabil, orientat spre obiective și soluții. Nivel ridicat de conştiinciozitate in executarea calitativa si in conditii de igiene a produselor. Condiții: Sprijin in integrarea dumneavoastra in Germania Chirie si Transport (contra cost) Salariu motivant si bonusuri de productie (de la 14 brut ora) Lucru intr-o echipa tanara si dinamica ...si multe altele. Responsabilități: Operarea mașinilor și sistemelor moderne de producție și ambalarea a produselor din carne. Asigurarea unui flux continuu de produse în funcție de performanța liniei. Monitorizarea și controlul constant al parametrilor și stărilor mașinii. Controlul și optimizarea fluxurilor de productie. Efectuarea controalelor de calitate și respectarea standardelor de siguranță, calitate și igienă la locul de muncă NB-ne gasiti si pe whatsapp la nr indicat in caseta corespunzatoare
-
Curatatoria MagicShine angajeaza pt rolul de incarcator descarccator sortare lenjerie , pt pct de lucru str Lapusului, Iosia Nu necesita exp, training oferit Indatoriri: incarcare descarcate lenjerie din masinai, sortarea acesteia Salar net 3000lei. Orar: Luni 8 - 20 Marti 8-17 Miercuri 8- 20 Joi 8-17 Vineri 8-20 Sambata 8-17
-
Curatatoria MagicShine angajeaza pt rolul de incarcator descarccator sortare lenjerie , pt pct de lucru str Lapusului, Iosia Nu necesita exp, training oferit Indatoriri: incarcare descarcate lenjerie, sortarea acesteia Salar net 3000lei. Orar: Luni 8 - 20 Marti 8-17 Miercuri 8- 20 Joi 8-17 Vineri 8-20 Sambata 8-17
-
Angajam in Oradea, personal calificat, pentru un client specializat in domeniul industriei instalatiilor HVAC, sistemelor de ventilatie industriale, sistemelor de protectie la incendiu ai al automatizarii acestora, cu o vechime de peste 30 de ani. SUDOR MIG-MAG Cerinte: - Calificare de sudor; - Experienta in sudura MIG-MAG, teava si tubulatura, minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. INSTALATOR Cerinte: - Calificare in instalatii; - Experienta in domeniul instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. LACATUS Cerinte: - Calificare in lacatuserie; - Experienta in domeniul lacatuseriei instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17.
-
Angajam SPECIALIS IN DOMENIUL CALITATII pentru clientul nostru din Oradea, o companie care fabrica produse metalice obtinute prin forjare. Cerinte: - Studii superioare tehnice; - Experienta practica in departamentul calitatii de minim 3 ani; - Limba engleza la nivel conversational. Responsabilitati: - Realizarea obiectivelor de performanta SMI solicitate de clientii companiei; - Intocmeste documentatia referitoare Sistemelor de Calitate Clientii(SQEP Caterpillar, etc); - Tine legatura cu beneficiarii si furnizorii din punct de vedere al calitatii; - Coordoneaza si organizeaza activitatea de control al calitatii produselor; - Se asigura de pregatirea si activitatea de training al personalului din subordine; - Participa la stabilirea si managementul actiunilor de ameliorare continua; - Urmareste nivelul de calitate al produselor societatii; - Asigura functionarea si avizarea metodelor si mijloacelor de control; - Organizeaza personalul din departamentul calitatii in asa fel incat sa asigure buna functionare a productiei si a livrarilor. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-5000 lei; - Tichete de masa de 35 lei; - Program de lucru de luni pana vineri 8-16; - Decont transport.
-
Recrutam REFERENT RESURSE UMANE, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice; - Experienta pe un post similar; - Atentie la detalii; - Abilitati bune de comunicare; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Gestionarea pontajului lunar; - Eliberarea adeverintelor si documentelor solicitate de catre angajati; - Redactareaa si centralizarea documentelor specifice departamentului de Resurse Umane; - Ofera suport pentru alte activitati administrative cu privire la operatiunile departamentului resurse umane. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
-
Candidatul ideal: - Studii medii; - Responsabil, serios, punctual, implicat - Spirit de initiativa; - Capacitate de lucru in echipa; - Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă - Experienta in domeniul Distributiei constituie un avantaj. Pentru mai multe informatii: L-V intre orele: 08-16 Descrierea companiei: Partner Drinks o companie locala puternic dezvoltata pe coordonate solide : experienta de 7 ani in distributie . Portofoliul Partner Drinks include marci internationale precum Mizse, Becks, Stella Artois, Staropramen, Hell energy, Leffe, Hoegarden, Franziskaner, Borsodi , Chio Chips , Nutline si Pom - Bar, etc. Ne caracterizeaza inovatia , spiritul intreprinzator , creativitatea si lucrul in echipa . Filozofia noastra se bazeaza pe un proces rapid de luare a deciziilor, actiuni eficiente si solutii inteligente . Alatura-te echipei noastre si adu-ti contributia la succesul Partner Drinks !
-
Firma de constructii civile angajează zugravi, faiantori, zidari. Salariu motivant Carte de munca Program luni - vineri, Sambata se lucreaza optional, fiind platita suplimentar. Dispunem de masina de serviciu și toate uneltele necesare pt a crea un job placut și cât mai ușor posibil . Permis de conducere cat.B-constitue un avantaj. Experienta este obligatorie ! .
-
Angajam femeie la curatenie in magazine haine din Oradea in Lotus Mall(cartierul Nufarul). Salar: 1.400 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Tel:
-
Angajez muncitori pentru lucrari in cimitir. Muncitori necalificati , program 8 ore pe zi. Sambata si duminica liber. Mai multe relati prin tel. Permis cat B avantaj.
-
Se lucrează in hală special amenajată in condiții normale la bandă , prosoape lenjerii de pat si alte materiale textile care provin din Hoteluri( materialele textile vin pe banda ,trebuie sortate). Menționez ca nu sunt firma de recrutare , sunt persona fizica ,mai exact sunt un simplu angajat care lucrez in domeniu de aproximativ 4 ani si am fost imputernicit sa aduc oamenii la munca. Se oferă cazare 2 persoane cameră, cazarea este oferită in mod gratuit de catre angajator, se plătesc lunar doar utilitățile. Salariul lunar net 2.500 euro, banii din care se retrag lunar utilitățile de la cazare. Se lucrează de luni pana vineri program de 8 ore de dimineață de la ora 9:00 pana la orele 17:00 cu pauza de masa 30 minute. Se ofera banii in avans pentru nevoi personale care se retrag din prima luna de salarizare , maxim 500 euro. Data plecarii 4 iunie 2024 dar se poate pleca si mai devreme. Transportul este asigurat de catre angajator si se retrage din prima luna de salarizare. Mentionez ca este contract european , care se inregistreaza la ITM unde trebuie platit 100 de lei taxa impusă de catre stat , acești banii se duc in mod direct catre ITM. Acte necesare: Copie buletin. Adeverinta medicala. Cazier judiciar.
-
Angajam personal la restaurant program de zi si cazare pentru ture de noapte, pentru pensiune turistica in Oradea, full-time, part time si de sezon. Conditii: Experienta, calificare si studii in domeniu, seriozitate, minim 12 clase. Salar: 2500 - 3500 RON in functie de experienta si disponibilitate. Se ofera: Decontare transport, program flexibil de munca, bonuri de masa, masina de serviciu daca detine permis si experienta categoria B. La nevoie se asigura cazare. Pentru detalii, se va depune CV pe Calea Santandreiului Nr 33 sau in anunt ( mesajele care nu au CV atasat, nu vor fi luate in considerare).
-
Prestez asistență în cabinet stomatologic part-time sau full time în Oradea.
-
Dacă ești pasionat de rețelistică depanare hardware, ești dornic să te implici în problemele hardware și software apărute în cadrul departamentelor din compania noastră și poți oferi ajutor în rezolvarea acestora, ești candidatul ideal pentru funcția de NETWORK ENGINEER. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii superioare absolvite, în domeniu tehnic sau IT; - experiență în rețelistică și sisteme de securitate; - cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C; - cunoștințe legate de circuite, procesoare, cipuri, echipamente electronice, echipamente hardware și software de calculator, inclusiv programe și programare; - disponibilitate pentru lucru la înălțime și deplasări; - permis de conducere cat. B; - alte calificări și certificări în domeniu (constituie un avantaj). RESPONSABILITĂŢILE PRINCIPALE: - instalarea și configurarea echipamentelor: date - voce, sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, detecție incendiu, control acces; - configurarea si realizarea modificărilor de hardware software la echipamentele instalate; - actualizarea programelor și configurațiilor de pe echipamentele existente; - acordarea de suport tehnic la nivel avansat tehnicienilor din echipă. SE OFERĂ: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial motivant, în funcție de abilitățile candidatului; - diurnă pentru deplasări; - bonusuri de performanță; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Asteptam CV-ul tău!
-
Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! CE VEI FACE ALĂTURI DE NOI? Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de: - supraveghere video; - date - voce; - alarmă; - detecţie incendiu; - control acces. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric; - cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj); - disponibilitate de lucru la înălțime; - disponibilitate pentru deplasări; - permis de conducere cat. B (opțional). CE ÎŢI VOM OFERI: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - diurnă pentru deplasări; - instruire și calificare la locul de muncă; - pachet salarial atractiv; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Asteptam CV-ul tău!
-
Ești la începutul carierei în IT sau ai încercat deja mai multe joburi care nu ți s-au potrivit? Nexia îți propune o shimbare oportună, cu multe beneficii în favoarea ta. Dacă ai nevoie de acel "quelque chose" motivant și visezi să lucrezi într-o capitală europeană de prestigiu, aplică acum! CERINȚE: - experiență relevantă în dezvoltarea de aplicații cu diferite grade de dificultate; - competențe tehnice și de programare în: PHP, ASP.NET, JAVA, SAP, ABAP, C C++, PL SQL sau ANGULAR; - cunoștințe de limba franceză, nivel mediu (criteriu obligatoriu!); - cunoștințe de limba engleză, nivel avansat; - disponibilitate de relocare în Franța (Paris). RESPONSABILITĂȚI: - dezvoltarea de proiecte software captivante și provocatoare, pentru companii străine, în funcție de limbajul de programare cunoscut, în arii diferite de activitate (telecomunicații, medical, servicii). BENEFICII: - transport asigurat către Franța; - cazare asigurată pe durata contractului; - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - abonament mijloace de transport în comun în Franța; - - asigurare de sănătate; - diurnă; - 25 zile de concediu; - bonusuri în funcție de performanță. Așteptăm CV-ul tău și dorim să te cunoaștem!
-
Birou-Brokeri de Asigurari din Oradea, cautam o colega cu experienta minima obligatorie in acest domeniu, pentru emiterea si vanzarea de asigurari generale, oferim si solicitam seriozitate maxima, o buna experienta in utilizarea PC-ului, atentie la detalii si capacitatea de implicare, rezolvare si dezvoltare a cunostintelor in domeniul asigurarilor cat si o prezenta placuta avand amabilitate in comunicarea cu clientii si disponibilitate pentru job full time. Pentru detalii va rugam sa ne contactati telefonic sau sa ne trimiteti un CV pe email sau whatsapp.
-
Cautam în regim de PFA: Coafeze 2-4 persoane Manichiura-pedichiură 1 persoana Salonul dispune de un spațiu generos,luminos,dotat și intr-o zona cu vad comercial.
-
Angajez șofer taxi cu atestat. Pe Dacia Logan cu gpl la Fulger Taxi Oradea