Anunțuri
Locuri de munca Arad doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati (BARBATI)- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
-
Promovat
Angajam personal curatenie in ARAD: se lucreaza in 2 schimburi. Oferim: salarii decente+bonusuri, tichete de masa si prime de sarbatori. Daca sunteti interesati asteptam telefonul dumneavoastra: .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
- Programul de lucru este pe baza orelor de funcţionare a Mall-ului. Se va lucra 2 zile, cu 2 zile pauză - în unele săptămâni se va lucra 3 zile, în altele 4 zile. - Nu este o problemă dacă nu ai experiență, instruirea se va face de la 0 pentru fiecare post în parte: Casier, pizzar, Ajutor bucătar, tăietor de carne, Barman Meso's, preparator. - Salariu net: 2400 2500 lei în funcție de experiența + tichete de masă în valoare de 600 lei aprox. - 2 mese pe zi asigurate Nu angajăm minori sau part-time. Pentru un interviu:
-
Căutăm personal pentru un restaurant de tip fast-food, situat în Atrium Mall. Program : 2 zile se lucrează și 2 zile liber. Pauză: 1 oră pe zi Masă: se oferă 2 mese pe zi gratuit Bonuri: Bonuri de masă pe card Sodexo (440 lei) Posibilitate de avansare în funcție de experiență și rezultate. Bonusuri: Prime de Crăciun și Paște. Salariu: începând de la 2500 lei Net, în funcție de rezultate/experiență. Posturi disponibile: - Casier -Tăietor de carne -Ajutor bucătar (bucătărie) -Preparator pentru realizarea produselor de tip fast-food - Ospătar - Barista Cerințe: -seriozitate -punctualitate -atenție la detalii -responsabili -menținerea igienei la locul de muncă -rapiditate la realizarea comenzilor -bună comunicare în relația cu clienții -rezistenta la stres Pentru mai multe detalii vă rugăm să sunați la nr.de telefon: .
-
Societate comerciala angajeaza conducator auto profesionist pentru transport intern de marfa .Salariu intre 6000 si 9000 ron .Sfarsitul de saptamana acasa .
-
Angajez sofer camion C+E Curese intern plecarea Arad retur la sfarsitul saptamani Arad . Salar intre 6500 si 8000
-
-
Salonul Magic by Dora Tomsa inchiriaza post la coafura. Salonul este situat în centru, strada closca nr 2. Informații la numărul de telefon
-
-
Angajam meseriasi Finisaje interioare exterioare Jud Arad -Timisoara Salar motivant de la 250-350lei zi Plata saptamanal Program L-V 8 la 17:30 Detalii la
-
Ne marim echipa. Cautam colega pentru postul de coafeza . Salonul este situat pe Malul Mureșului in apropiere de Ornella. Detalii la telefon <<<Noemi >>> SHAEAR SALOON
-
Angajam vânzătoare la Patiserie Bakery de pe strada Poetului nr 70 mai multe detalii la telefon rog seriozitate
-
Angajam vânzătoare la Patiserie - Brutărie - Bakery-. Programul de munca se încadrează în 2 schimburi a câte 8 ore, magazinul este deschis de la 6 - 22. Locațila brutărie se află pe strada Poetului nr. 70. Atenție seriozitate anunțului.
-
Angajam vânzătoare la Patiserie Bakery de pe strada Poetului nr 70 mai multe detalii la telefon rog seriozitate. Program normal 2 schimburi de luni pana sâmbătă pentru mai multe detalii la telefon sau la locul de față.
-
HPA recruteaza Tehnician Calitate pentru o fabrica de productie din judetul Arad Program de lucru: 2 schimburi Cerinte: - Minim studii medii profil tehnic - Cunoştinţe relevante în domeniu calitatii; - Cunostinte desen tehnic; - Abilitati pentru utilizarea instrumentelor de masura si control; - Buna dexteritate si acuitate vizuala, spirit de observatie dezvoltat; - Abilitati in completarea documentelor calitate si in respectarea specificatiilor scrise; - Abilităţi reale de planificare, organizare, viteză de reacţie si capacitate de decizie; - Cunoştinţe de limba engleza nivel mediu ( germana constituie avantaj); - Cunoştinţe operare PC pachetul Office avansat; - Cunsotinte de asigurarea calitatii, imbunatatire procese, analiza informatiei; - Capacitate de invatare rapida; - Experienta in industria automotive constituie avantaj; Responsabilitati: - Receptie calitativa scrap, magneziu pur si elemente de aliere (control vizual si analiza spectrala) - Verificarea si supravegerea procesului de reciclare magneziu: - Verificarea si supravegherea procesului de turnare a anozilor: - Verificarea si supravegherea procesului de finisare a anozilor: - Reclamatii clienti alerta de calitate; - Teste de laborator; - Analiza reclamatii participarea directa la analiza cauzei radacina in cazul reclamatiilor + urmarirea in process ca actiunile luate sunt corespunzator implementate si respectate pe toata durata procesului de productie; - Rapoarte de neconformitate realizarea rapoartelor de neconformitate pentru produsele care au fost detectate ca neconforme la receptie; Beneficii: Salariu brut 5000 lei; Tichete de masa 35 ron zi; Al 13 lea salariu, 50 % din valoarea prime cu ocazia sarbatorilor pascale si 50 % din valoarea primei cu ocazia sarbatorilor de iarna; Asigurare medicala pentru intreaga familie la Medlife; Concediu de odihna anual de 23 zile; Transport asigurat pe ruta Arad Zimand Santana si decontat de pe alte rute. Pentru mai multe informații, sunați la numărul de telefon: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
CAUTAM, Asistent manager Responsabilitati: - abilitati de comunicare si ralationare cu clientii; - atitudine pozitiva, proactiva si organizare riguroasa a activitatii; - face toate demersurile necesare in vederea administrarii si indeplinirii eficiente a sarcinilor de serviciu; - evidenta stricta a platilor catre furnizorii de servicii (ex. curent, gaz, apa, telefonie mobila etc) precum si incheierea modificarea rezilierea contractelor incheiate cu acestia; - intocmirea necesarului in vederea desfasurarii activitatii in bune conditii; - activitati de Registrul Comertului , OCPI , Directia fiscala , Primarii etc; - atenta la detalii. Cerințe: - Licența economică sau universitară în drept constituie un avantaj - Experienta de lucru intr-o pozitie similara minim doi ani; - Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook); - Abilitati interpersonale, foarte bune abilitati de comunicare; - Atitudine proactiva, pozitiva si foarte flexibila; - Învățare rapidă; acțiune rapidă; gândire rapidă; - Organizator foarte bun;
-
Promovat
-
-
Candidatul Ideal: Experiență relevantă pe o poziție similară; Bune cunostințe de operare PC; Autorizație ISCIR (de preferat). Descrierea rolului: Inregistrează în timp util în sistemul informatic toate mişcările de recepţie livrare a mărfii Verifică mărfurile pregătite inainte de livrarea lor la clienti Verifică documentele la introducerea NIR-ului şi semnalează eventualele neconcordanţe Raspunde impreuna cu seful de depozit de cantitatea si calitatea tuturor produselor si materialelor aflate in gestiune.
-
Atelier Mirabel specializat in croitorie comanda, tinute de ocazie si mirese, cu comenzi in toata tara si strainatate, angajeaza CROITORESE DAMA CU EXPERIENTA SI INCEPATOARE. Spatiu de lucru linistit si prietenos . Angajarile se fac cu proba de lucru iar salariile in functie de experienta. Programari interviuri 0 zero 7 sapte 4 patru 8 opt 2 doi 2 doi 9 noua 4 patru 6 sase 7 sapte .
-
Angajam curier pentru platforma Tazz by eMag. Posturi disponibile in toate orașele unde Tazz activează.
-
Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi! Competențe și Abilități: Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal; Cunostinte in managementul resurselor umane; Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila; Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa; PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Oferirea de suport proceselor de salarizare si de administrare personal; Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor, Întocmirea documentelor și operarea modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetări); Este responsabil de gestionarea programului Revisal; Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, concedii medicale, evenimente deosebite sau a altor documente aferente activității salariaților; Centralizarea și verificarea pontajelor; Intocmeste rapoarte periodice si ocazionale; Mentine legatura cu institutiile statului din sfera sa de activitate; Administrarea si arhivarea dosarelor de personal; Emiterea de adeverinte necesare angajatilor (pentru banca, medic de familie, venit, etc.) Actualizarea si mentinerea bazei de date specifice domeniului. Program de lucru: luni - vineri 08:00 - 17:00. Pentru detalii si informatii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon sau la sediu din Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr. 282 1.