Anunțuri
Locuri de munca Brasov Brasov doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Hai în echipa Sergiana ! Angajam OSPATAR Dacă ești o persoană: - responsabilă, organizată; - cu abilități foarte bune de comunicare; - cunoscătoare a unei limbi de circulație internaționala; - cu experiență relevantă în domeniu; Pe lângă salariul , noi îți oferim: - bonuri de masă; - procent din vânzări - bonus de recomandare personal - spor de fidelitate; - abonament de sănătate la o clinică privată. - decontare abonament sala de sport. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău. Mai multe detalii: 0725594472
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
Descriere post: Medic veterinar sau tehnician veterinar pe farmacie veterinară Compania noastră caută un Medic veterinar sau Tehnician veterinar pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din farmacie. Dacă iubești animalele și ești dornic să oferi îngrijire de calitate, acest post ar putea fi potrivit pentru tine. Responsabilități: Consilierea clienților cu privire la sănătatea și bunăstarea animalelor de companie și de rentă. Vânzarea de medicamente, hrană și accesorii pentru animale de rentă sau animale de companie. Supervizarea stocului de medicamente si hrană, întocmirea de liste cu necesarul de produse și gestionarea lor. Educație continuă pentru a-ți îmbunătăți cunoștințele și abilitățile. Salariu motivant - în funcție de realizări (salariu de baza + tichete de masa + bonusuri vânzări) Cerințe: Persoană dinamică, sociabilă, cu atenție distributivă și foarte implicată. Diplomă de Medic veterinar sau Tehnician veterinar. Experiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Pasiune pentru animale și grija față de bunăstarea acestora. Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient sarcinile. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dedicat îngrijirii animalelor Posibilitatea de a avansa în carieră Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă Programul este de la 9:00 - 17:00 de luni până vineri, iar sâmbăta de la 9:00 - 13:00. Dacă ești pasionat de medicina veterinară și vrei să aduci o contribuție valoroasă în domeniu, te invităm să aplici pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm pentru bunăstarea animalelor noastre.
-
Promovat
Angajam Controlor calitate la o fabrica din Brasov. CERINTE: - minim școala profesională - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 07:00-15:00 15:15-23:00 23:00-07:00 - cunoștințe operare PC (MS-Office, SAP, PLM) - experiență minim 1 an ca operator în producție RESPONSABILITATI: - realizează inspecţiile pentru care este autorizat conform autorizatiei eliberate de departamentul de calitate - verifică piesele după cerințele din comanda de producție, cerintele planului de verificare, ale reglementărilor de producție și examinare, precum și a prevederilor din documentele de construcție prin utilizarea mijloacelor de verificare - verifică dacă piesele sunt marcate corect, participă la analiza reclamatiilor, identifică deviațiile, participă activ la îmbunătățirea proceselor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sc Funeris s.r.l. Brașov, furnizor național de monumente comemorative, angajează un coleg cu bune abilitati de coordonare și organizare pentru postul de supervizor activitate în cimitir. Detaliile postului și oferta noastră o regăsiți în cele ce urmează. CERINȚE POST: - Studii medii; - Experiența în domeniul constructiilor, constituie un avantaj; - Abilitati de comunicare si relationare interumana; - Abilitati de lucru cu casa de marcat (constituie un avantaj); - Bun coordonator; - Seriozitate și punctualitate; - Responsabilitate, loialitate, corectitudine și disciplină; - Permis de conducere categoria B. OFERTA NOASTRĂ BENEFICII: - Salariu negociat în funcție de experiența și abilitati; - Tichete de masă (40 lei pentru o zi lucratoare); - Siguranța și stabilitatea locului de muncă (contract de muncă pe perioadă nedeterminată); - Program de lucru într-un singur schimb; - Ore suplimentare plătite; - Echipă dinamică și profesionistă. DESCRIEREA POSTULUI: - Coordoneaza și supravegheaza echipa de la serviciul inmormantari. - Verifica terenul (ordinea și curățenie) după efectuarea serviciului de înmormântare. - Relationeaza cu beneficiarii și ii conduce pe aceștia pe teren pentru verificarea locului de veci. - Incaseaza și factureaza contravaloarea serviciilor. - Verifica în permanenta bunul mers al activitatii în cimitir. - Comunica managerului general orice situatie problematica nou aparuta.
-
FUNERIS Brasov, furnizor național de monumente comemorative, își mărește echipa! Suntem în căutarea unui coleg sau colega cu bune abilitati de relationare si planificare, cu spirit de echipa și atitudine proactiva pentru postul de ASISTENT VANZARI. CERINȚE POST: - Studii medii sau superioare. - Experiența în domeniul vanzarii, pe un post similar, constituie un avantaj. - Abilitati de comunicare si relationare interumana. - Seriozitate și punctualitate. - Responsabilitate, loialitate, corectitudine și disciplină. - Creativitate și gândire critica. - Abilitati de lucru pe calculator - pachetul MS Office (Excel-ul, în mod special), internet, e-mail. - Cunoasterea programului Corel Draw, reprezintă un avantaj. BENEFICII: - Tichete de masă (40 lei pentru o zi lucratoare). - Siguranța și stabilitatea locului de muncă (contract de muncă pe perioadă nedeterminată). - Program de lucru într-un singur schimb. - Echipă dinamică și profesionistă. DESCRIEREA POSTULUI: - Relationeaza cu clientii și potentialii clienți ai firmei. - Dezvolta portofoliul de clienți. - Asigura suportul clientilor și le ofera acestora informații despre produsele și serviciile firmei. - Analizeaza continuu satisfactia clientilor si propune strategii inovative de dezvoltare a acesteia. - Efectueaza comenzi către furnizorii firmei. - Are responsabilități administrative și de organizare (contractare, facturare, bonuri de consum, diverse tabele situatii).
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Recrutam operatori pentru masina de etichetat! Punctul de lucru: Son, Olanda depozit cu produse alimentare Candidatul ideal: Vorbeste limba engleza conversational Este dispus sa conduca sa se deplaseze cu bicicleta electrica (oferita de catre agentie) Este motivat sa progreseze profesional si financiar Va oferim: Tarif: 13.27 + 0.17 brut h (timp de 11 saptamani, ulterior angajatii vor creste salarial) Masina de serviciu bicicleta electrica Cazare (contra cost) Suport din partea agentiei pentru a te integra si avansa in cariera intr-un termen cat mai scurt Alte informatii Program: 2 schimburi, luni-sambata Angajatii vor munci in productie timp de 14 zile pentru a se familiariza cu spatiul de lucru si a demonstra ca sunt motivati si dornici sa evolueze , ulterior vor incepe training-ul pentru operator etichetare, training-ul are o durata de 9 saptamani
-
ANGAJĂM MUNCITORI ÎN AGRICULTURĂ LA O SERĂ DE ROȘII DIN OLANDA, ÎN ZONA ROTTERDAM. Ofertă și beneficii: - salariu de început este 9.50-10 Euro net oră; - program de lucru full-time; - job stabil, se lucrează tot anul 2024; - contract românesc pe perioadă nedeterminată (carte de muncă în România); - detașare în Olanda prin formularul A1; - cazare și mașină de serviciu asigurate gratuit; - asistență permanentă din partea angajatorului. Cerințe: - experiență anterioară în agricultură (avantaj); - permis de conducere cat. B (obligatoriu); - limba engleză la nivel conversațional (avantaj); - rezistență la efort fizic și temperaturi ridicate; - persoană muncitoare, responsabilă și de încredere. Ce veți lucra: - plantare răsaduri; - legat, curățat și copilit plantele; - cules și depozitat roșiile.
-
Angajăm Tâmplari navali care să lucreze la construcții restaurări yachturi și vase de croazieră în Olanda. Beneficii: - salariu de început 13,50 - 14,50 Euro net oră; - job full time, posibilitate de ore suplimentare; - cazarea gratuită (o persoană în cameră) și mașină de serviciu asigurată; - job stabil, contract pe perioadă nedeterminată; - contract românesc (carte de muncă în România), detașare în Olanda cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Olanda. Cerințele postului: - minim 2-3 ani experiență anterioară ca tâmplar naval; - limba engleză la nivel conversațional mediu (obligatoriu); - permis de conducere cat. B (avantaj). Responsabilitățile postului: - montarea și ajustarea de mobilier pe nave de pasageri, vase de croazieră și yachturi; - lucrări de modernizare, întreținere și ajustare cabine; - montaj de mobilier pe structură metalică.
-
Angajăm Șef echipă electricieni cu limba germană pentru a coordona proiecte în Germania, în domeniul civil și industrial. Disponibilitate de la sfârșit de aprilie început de mai. Compania noastră caută să completeze echipa de electricieni cu o persoană vorbitoare de limba germană. Dacă ești un electrician calificat și vorbești fluent limba germană, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Condiții: - salariu 16 Euro net oră (minim 2500 Euro net lună); - program de lucru full time; - posibilitate efectuare ore suplimentare; - cazare și mașină de serviciu în Germania asigurate gratuit; - angajare cu contract în România, pe perioadă nedeterminată; - detașare în Germania cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Germania; - asistență permanentă din partea noastră ca și angajator. Responsabilități: - șeful de echipă oferă suport echipei de electricieni și coordonează activitatea pe proiecte; - participă la ședințele de lucru și urmărește buna funcționare a planului de lucru pentru fiecare proiect derulat; - execută lucrări de instalații electrice alături de echipă: trasare cabluri, control și revizii ale instalațiilor electrice conform planului, montare dispozitive de iluminat - becuri leduri de toate tipurile, supraveghere video, detecție incediu, control acces, sisteme audio-video etc. Cerințe: - calificare de electrician; - 5+ ani experiență practică ca electrician; - experiența în coordonarea unei echipe constituie avantaj; - cunoștințe de lucru după plan tehnic; - cunoștințe de limba germană la nivel avansat; - permis de conducere cat. B (avantaj); - disponibilitate la deplasări în interes de serviciu.
-
Angajăm lucrător comercial pentru magazin mixt La Doi Pași din zona Astra-Brașov Program 8 ore sch I 7-15 sch II 15-23 1 weechend lucrat 1 liber Pachet salarial 2.700 net ,plus tichete de masă de 25 ron -ore suplim plătite,bonusuri de perfotmanță Cerințe: - să scaneze și să încaseze corect produdele - să marchentizeze marfa - să păstreze curățenia la locul de muncă - să verifice termenele de valabilitate Ptr alte detalii la telef
-
Angajam Controlor de calitate in fabrica in Brasov Program de 3 schimburi Salariu atractiv+ 730 lei tichete de masa + sporuri Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
SC NORDTEC SRL Brasov este o firma care proiecteaza produce vitrine si rafturi frigorifice. Cerinte postului: Studii medii tehnice - electrician electromecanic; Experienta in domeniu - minim 1-2 ani; Cunostiinte - electrice si citire scheme - reprezintă un avantaj Cunoștințe generale despre automatizări industriale frigotehnie; Abilitati de planificare si organizare; Punctual, atent la detalii; Capacitate de lucru în echipa; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time într-un schimb 7:30-16:30 cu o oră pauză; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Ore suplimentare achitate; Tichete de masă; Salariul atractiv. Responsabilități: Executie instalatii electrice la echipamente frigorifice; Realizeaza lucrari de intretinere si reparatii specifice, conform cu instructiunile tehnice; Repara si intretine utilaje si echipamente electrice, cum ar fi: mașini si echipamente de productie, instalatii; Executa acțiuni de întreținere preventiva si de reparații reglaje respectând tehnologiile recomandate; alege materialele, dispozitivele, echipamentele şi aparatele de măsură conform specificaţiilor din schemă; Executa elementele componente instalatiei electrice la vitrine rafturi frigorifice - cablul de alimentare, tuburi neon, ventilatoarele electrice, tabloul de alimentare; Monteaza instalatia electrica pe vitrine rafturi; Stabileşte traseul instalaţiei în funcţie de cerinţe şi disponibilităţi; Montează tuburile de protecţie, conductorii şi echipamentele şi realizează conexiunile şi izolaţiile conform schemei şi normelor tehnice de securitatea muncii; Pune sub tensiune instalaţia şi utilizează aparate, tehnici şi proceduri specifice pentru verificarea funcţionării acesteia; Alte activitati conform fisei de post.
-
Restaurantul La Ceaun, unul dintre cele mai bine cotate restaurante din Brașov (https://laceaun.com/about-us) este în căutare de ajutor de bucătar Ce oferim Posibilitatea de a lucra pentru unul dintre cele mai bine cotate restaurante din Brașov; O echipă frumoasă, formată din colegi profesioniști; Pachet salarial atractiv; Stabilitate și posibilitate de creștere; Profilul căutat Dorința de a se dezvota in domeniul bucătăriei; Rigurozitate în regulile de igienă în alimentația publică; Atitudine plăcută și pozitivă; Atenție la detalii; Dacă spiritul de echipă, inițiativa și puterea de muncă îți sunt familiare, așteptăm să ne contactezi
-
Sarcini principale Pregătește băuturile din retetarul unității în conformitate cu standardele în vigoare; Gestionează stocurile de băuturi și materiale necesare, verifică calitatea şi cantitatea băuturilor; Ce oferim Posibilitatea de a lucra pentru unul dintre cele mai bine cotate restaurante din Brașov; O echipă frumoasă, formată din colegi profesioniști; Pachet financiar atractiv; Stabilitate și posibilitate de creștere; Profilul căutat Foarte bune abilități de comunicare, bună colaborare în cadrul echipei; Atitudine plăcută și pozitivă; Experiența anterioară similară este de preferat; Atenție la detalii;
-
Candidatul Ideal: Pregătire: mecanică, lăcătușerie, electrică Minim 2 ani experiență în mentenanța electromecanică a echipamentelor industriale Atenție la detalii și spirit organizatoric Disponibilitate pentru a lucra in 3 schimburi (06.30 - 14.30; 14.3 re schimb cu pauză de 30 de minute inclusă în programul de 8 ore) Familiarizat cu mediul de producție și activități de reparații utilaje Responsabilități: Execută lucrări de întreținere și reparații la părțile electrice, mecanice, hidraulice și pneumatice ale utilajelor Verifică ungerea rulmenţilor, lagărelor (planul de grasare de la utilaje) Controlează regimul de funcţionare al utilajelor vibraţii, regim tehnic Execută dispozitive pentru fixarea aparatelor electrice pe maşini şi utilaje Întreţine şi repară sistemele de ventilaţie ale utilajelor Verifică gresarea lanturilor, axelor precum recipientii în cazul ungătoarelor automate Verifică starea cuplajelor şi le înlocuieşte pe cele uzate Execută diverse lucrări de natură mecanică pentru echipamentele electrice Înlocuiește componentele defecte (uzate) sau care nu funcționează la parametrii proiectați de natura electrică, mecanică, hidraulică sau pneumatică, dupa care anunță șeful direct pentru a aproviziona piesele consumate În timpul întreținerii preventive, verifică apariția de jocuri în sistemul cinematic al utilajului (repară sau înlocuieste arbori, transmisii, lanțuri) Dacă se constată pierderi de lichid la instalațiile hidraulice încearcă să le remedieze imediat sau aprovizionează piesele necesare pentru a finaliza reparația cât mai repede posibil Verifică filtrele din instalația de aer comprimat ca acestea să fie curate și să conțină lichid de lubrifiere dacă este echipat cu recipientul respectiv Își organizează precis etapele de intervenție la utilaje Respectă și menține curățenia și 5S din atelier și locurile de muncă respectiv magazia de piese de schimb. Beneficii: Salariul negociabil în funcție de experiență (peste 5.500 lei brut) Tichete de masă în valoare de 35 lei zi lucrată Bonus de performanță în valoare maximă de 1.000 lei brut lună Primă de Paște 300 lei net Primă de Crăciun 300 lei net Primă de vacanță în valoare de 1.000 lei net se acordă in 2 tranșe Primă de vechime începând cu o valoare netă de 100 Euro după o activitate de 3 ani în cadrul companiei Bonus de recomandare în valoare de 3.000 lei net - se acordă pe o perioadă de 6 luni Abonament 7Card Abonament Bookster Abonament medical privat Transport asigurat Trimite CV la adresa: Informatii la tel:
-
Angajam PERSONAL CURATENIE in birouri situate in Brasov. Oferim loc de munca stabil, angajator serios, salariu platit la timp. Program full-time L - V. Detalii la numarul de telefon din anunt.
-
Ador Mobila angajaza: reprezentant vanzari Candidatul Ideal CERINTE: - minim studii medii - cunostinte Word, Exel - cunostinte contabilitate primara (facturare, emitere bon fiscal) - persoana sociabila cu abilitati de comunicare - persoana spontana si cu initiativa - experienta in relationarea cu clientii - disponibilitate de lucru si in weekend Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - consilierea clientilor din magazin sau clientilor care solicita telefonic informatii - emiterea de facturi, bon fiscal, avize - transmiterea comenzilor si intretinerea documentelor de inregistrare a vanzarilor (registru de casa, stocuri) - cunoasterea produselor, promovarea si vanzarea acestora - punctualitate si ordine in magazin BENEFICII: - contract de munca pe perioada nedeterminata - pachet salarial motivant - program de lucru in 2 ture, avand saptamani si cu 3 zile libere - pregatire profesionala sustinuta prin training-uri si informatii de specialitate - posibilitati de promovare profesionala si dezvoltare a carierei - mediu de lucru elegant Descrierea companiei Ador Mobila se diferentiaza de alti producatori de pe piata din Romania, prin faptul ca ofera servicii de design si productie pentru aproape orice solicitare, respectand cu strictete termenele si specificatiile tehnice agreate. Idei complete pentru un interior armonios, proiectare detaliata in 2D si 3D, posibilitatea de a alege dintr-o gama variata de materiale si accesorii combinata cu asistenta profesionala iti creaza confortul de a-ti da frau imaginatiei.
-
Promovat
Cerinte - experienta minim 3 ani; - permis categ. B si C - experienta in distributie FMCG; - domiciliul stabil in locatia mentionata; - cazier fara antecedente penale; - aviz psihologic. Descrierea jobului -receptia marfii de la gestionar -pregatirea marfii cf. facturi avize de livrare - predarea marfii la clienti - gestiunea documentelor; Beneficii : Pachet salarial format din: salariu fix, bonusuri în funcţie de performanţă, tichete de masă
-
Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in aproape 30 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Real Estate Company, Covasna Christina Epure Telefon: Telefon WhatsApp: email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart & Olanda, Amsterdam Telefon WhatsApp: Skype: christina.epure1
-
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Lucrători comerciali- pentru Prăvălia Sergiana din Stupini PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităti reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament medlife - decontare abonament sala de sport. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
Căutăm - BUCATAR - pentru restaurantul Casa Tudor PROFILUL TĂU: - Responsabil ă, organizat ă, creativ ă; - Cu experiență relevantă în domeniul culinar; - Cu abilități bune de comunicare; PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - abonament retea medicală privată. - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare.