Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Persoane Disponibil din: 2020-06-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant zona Berceni angajam ajutor de bucatar, persoane serioase pt intregirea echipei. Oferim masa, bonificatii si tips. Venit total 3500-4000 lei in functie de aptitudini, domiciliu in sectorul 4 sau adiacent sector 4 inclusiv Popesti-Leordeni.
-
Promovat
Caut sa angajez secretara. Salariu net in mana este de 3.000 lei. Salariul va creste in timp. Caut o persoana credincioasa si cu frica de Dumnezeu, care a trecut prin greutati si care stie ce inseamna valoarea muncii si a banului. Caut o persoana care intelege sa traga pentru firma, in fiecare zi si pe toata perioada de munca a zilei, caci de acolo vine banul cu care este platita lunar, iar banii munciti se castiga greu in ziua de azi. Caut o persoana care sa puna suflet in ceea ce face. Ofer conditii de munca decente, fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Salariul va creste in timp. Munca consta in munca de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul: investitional. Programul este Luni - Vineri de 6 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Crangasi. Ca sa ma uit pe intentia dvs. de angajare pentru acest job, va rog sa-mi scrieti si cateva randuri proprii, de la dvs., in care sa-mi precizati sincer de ce va doriti acest job si ce va motiveaza si va califica sa lucrati la mine din cele prezentate de mine mai sus. Ulterior, am sa va sun eu, daca este ceea ce caut. Va multumesc de intelegere.
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Promovat
Clinica stomatologica sector 5, angajam doamna, ordonata ,serioasa pentru postul de asistenta cu fara experienta, cu fara studii postliceala.Ne dorim o persoana empatica,punctuala si dornica de a invata si a se dezvolta intr-un mediu curat,placut si ordonat. Varsta cuprinsa intre 30-50 ani. Cerinte: -program full time, in ture (9-15, 15-22. , sambata de 2 ori luna, prin rotatie, doar tura de dimineata) -pregatirea materialelor necesare medicilor -dezinfectarea si sterilizarea intrumentarului -dezinfectarea cabinetului dupa fiecare pacient -curatenia zonei de lucru si a spatiilor auxiliare Salariul net intre 3200-3500lei, in functie de implicare si dedicare. Va rugam sunati la nr.din anunt nu raspundem mesajelor!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Doamnă cu experiență, fără obligații ,nefumatoare, 62 ani, caut job in domeniul companiei si ingrijirii persoanelor in etate.
-
BMF Security cauta Agenți Securitate cu experienta pentru obiective în BUCUREȘTI pe magazin H&M. 12 ore pe zi (2 ture la munca 2 liber) Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu se încasează pe data de 20 ale luni pe card la Banca Transilvania.
-
BMF SECURITY cauta Agenți Securitate pentru obiective în BUCUREȘTI. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Magazine Comerciale ( Fashion H&M) Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la numărul de telefon afișat. Atestatul și experienta constituie un avantaj. Salariu pe card Banca Transilvania. Toate orele declarate plus Bonuri de masa.
-
Angajez curier,cer și ofer seriozitate,ofer salariu bun,plus bonus curier,cine dorește va rog să mă sunați!
-
pizzar cu experienta pentru cuptor cu lemne, program 2 cu 2 (9:30- 22) .Se ofera 250 de lei tura, carte de munca + alte bonusuri din vanzare. pizzeria este situata in sectorul 6 militari. Mediul de lucru placut. Pizzerie cu o vechime de 7 ani. Te asteptam in echipa noastra!
-
firma de catering angajam femeie pentru curatenie si spalat vase. se lucreaza 5 zile pe saptamana de la ora 14 la ora 22. se ofera contract de munca si o masa pe zi. locatia este in militari sector 6
-
ISRA CENTER MARKETING RESEARCH SRL ANGAJEAZA CERCETATOR IN SOCIOLOGIE SI MANAGER TEHNOLOGIA INFORMATIILOR SI COMUNICARII. CV TEL
-
Angajez consiliera vânzare la magazin tip insulă cu produse pentru copii. Programul este 1 zi lucrătoare cu 1 liberă . Salariu plus comision . Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF
-
Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF
-
Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Tehnician ascensoare - București Dacă și tu dorești să faci parte dintr-o echipă profesionistă și dinamică sau îți dorești o carieră nouă, trimite-ne CV-ul tău pentru a aplica pentru poziția de montator ascensoare, în București. Ești canditatul ideal dacă : Ai studii medii absolvite sau o școală profesională finalizată; Experiență sau studii finalizate în domeniul electric, mecanic, tehnic reprezintă un avantaj; Ești o persoană dinamică; Poți să lucrezi ușor în echipă; Ești deschis pentru a învăța lucruri noi. Ce sarcini vei avea? Vei fi responsabil de montaj ascensoare; Vei pregătii și vei planifica partea tehnică a montajului; Vei pregătii și vei identifica necesarul de componente pentru montaj; Vei asambla și vei monta componentele ascensorului conform instrucțiunilor de la producător; Vei fi responsabil de instalarea cablajelor electrice și a echipamentelor de control în conformitate cu schematica; Vei verifica și vei testa funcționării corecte a tuturor componentelor și funcționarea corectă a sistemelor ascensorului, iar cea mai importantă sarcină va fi asigurarea că ascensorul funcționează conform standardelor de siguranță. Cum va fi răsplătită munca ta Vei avea contract individual de muncă pe perioadă determinată de 6 luni, cu posibilitate de prelungire; Vei primii bonuri de masă de 30 RON pentru fiecare zi de muncă prestată; Vei primii prime de sărbători; Vei avea concediu de odihnă, și zile libere de sărbători; În cazul delegațiilor se va oferi diurnă, cazare; Vei avea ocazia de a călătorii, fără să ai nevoie de permis de conducere; Vei avea program de muncă de la 09:00-18:00; Abonament privat medical; Salariu competitiv; Vei face parte dintr-o echipă profesionistă, colegi care te vor ajuta în munca ta; Vei participa la training de specialitate. Dacă te-am convins și ești pregătit pentru noi provocări asteptăm CV-ul tău la : sau pentru mai multe detalii: #tehnician #jobbucuresti #2024locuridemunca #tehnicianascensoare #tehnicianbucuresti #jobinbucuresti #ascensoare #job2024tehnician #carierebucuresti
-
Montator ascensoare - București Dacă și tu dorești să faci parte dintr-o echipă profesionistă și dinamică sau îți dorești o carieră nouă, trimite-ne CV-ul tău pentru a aplica pentru poziția de montator ascensoare, în București. Ești canditatul ideal dacă : Ai studii medii absolvite sau o școală profesională finalizată; Experiență sau studii finalizate în domeniul electric, mecanic, tehnic reprezintă un avantaj; Ești o persoană dinamică; Poți să lucrezi ușor în echipă; Ești deschis pentru a învăța lucruri noi. Ce sarcini vei avea? Vei fi responsabil de montaj ascensoare; Vei pregătii și vei planifica partea tehnică a montajului; Vei pregătii și vei identifica necesarul de componente pentru montaj; Vei asambla și vei monta componentele ascensorului conform instrucțiunilor de la producător; Vei fi responsabil de instalarea cablajelor electrice și a echipamentelor de control în conformitate cu schematica; Vei verifica și vei testa funcționării corecte a tuturor componentelor și funcționarea corectă a sistemelor ascensorului, iar cea mai importantă sarcină va fi asigurarea că ascensorul funcționează conform standardelor de siguranță. Cum va fi răsplătită munca ta Vei avea contract individual de muncă pe perioadă determinată de 6 luni, cu posibilitate de prelungire; Vei primii bonuri de masă de 30 RON pentru fiecare zi de muncă prestată; Vei primii prime de sărbători; Vei avea concediu de odihnă, și zile libere de sărbători; În cazul delegațiilor se va oferi diurnă, cazare; Vei avea ocazia de a călătorii, fără să ai nevoie de permis de conducere; Vei avea program de muncă de la 09:00-18:00; Abonament privat medical; Salariu competitiv; Vei face parte dintr-o echipă profesionistă, colegi care te vor ajuta în munca ta; Vei participa la training de specialitate. Dacă te-am convins și ești pregătit pentru noi provocări asteptăm CV-ul tău la : sau pentru mai multe detalii: #montator #jobbucuresti #2024locuridemunca #montatorascensoare #montatorbucuresti #jobinbucuresti #ascensoare #job2024montator #carierebucuresti
-
Mica brutarie artizanala, cu specific frantuzesc, angajeaza vanzator cu program redus, de luni pana vineri intre orele 9-15, pe perioada nedeterminata. Se ofera salariu fix si bonusuri în funcție de performante. Condiții de munca excelente si un mediu de lucru prietenos. Locatia se afla in sectorul 2, aproape de statia de metrou Piata Muncii.
-
Societate comerciala angajeaza urmatoarele categorii de meseriasi. ZIDARI Rigipsari Dulgheri Meseriasi finisaje Pentru mai multe detalii ma puteti contacta la urmatorul nr de telefon Multumesc
-
Angajez muncitor mpntaj fatada ventilata alucobond,fibrociment,trespa.dulgher montaj acoperis tigla metalica ceramica,ardezie.
-
Angajez montator fatada ventilata placat cu alucobond,trespa,fibrociment si dulgher montator acoperis tigla metalica tigla ceramica ardezie.