Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Persoane Disponibil din: 2021-01-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Studii medii, calificare electrician sau instalator; Experienta in administrare de imobile - constituie avantaj; Atestat ANRE, gr. I B II B - constituie avantaj; Permis auto categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti si Ilfov; Seriozitate. Descrierea jobului Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirilor administrate; Mentine echipamentele din imobile in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor; Beneficii Salariu net 4.500 lei; Tichete de masa de 30 lei; Masina de serviciu; Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie. Descrierea companiei Global Vision Property Management este o companie specializata in dezvoltari imobiliare si administrarea de cladiri de birouri, cladiri de locuinte, facilitati comerciale (mall-uri, parcari) si parcuri industriale. Pentru mai multe detalii accesati site-ul companiei: www.globalvision.ro
-
Promovat
-
Promovat
Firma de curierat angajeaza curieri cu experienta pe autoutilitara 3,5 tone pentru livrari in Bucuresti si Judetul Ilfov, cazier judiciar fara inregistrari. Nu se lucreaza sambata si duminica.
-
Promovat
Deziclean este o societate specializata in prestarea de servicii profesionale de curatenie. Compania noastra asigura servicii de curatenie in aproape toate orasele mari din Romania. Suntem in cautare de agenti de curatenie pentru obiective din Sector 1 (Pipera). Atribuții: - Efectuarea si asigurarea activitații de curațenie din zona alocata, conform programului de lucru stabilit; - Sa manifeste atentie in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire. Program de lucru: 8h pe zi, Luni-Vineri. Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Conditii avantajoase de salarizare (salariu peste 3000 lei): -> Bonuri de masa; -> Plata ore suplimentare; -> Bonusuri. Daca ești o persoana responsabila și organizata, te așteptam în echipa noastra.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Urgent Angajez Spalator auto numai cu experinta Șoseaua Fundeni Carte de munca, salariu plus comisioane, vestiar
-
Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF
-
Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF
-
Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Firma de paza angajeaza agenti de securitate pentru farmacie in Militari Shopping (Militari), Mega Mall (Pantelimon), Veranda Mall (Bucur Obor), Vitantis Shopping ( La Cocos - Vitan Barzesti).Salariu 3000 lei net.
-
Promovat
Cerințe: -control vizual in baza unor instructiuni de lucru -retusare piese metalice -separare in piese acceptate, respinse -intocmire rapoarte de lucru -acuitate vizuala si atentie la detalii -disponibilitate ore weekend -lucru in schimburi: 8 ore zi; 2 3 schimburi Condiții: -cazier curat -minim 10 clase -apt medical pentru efort fizic -instruire la locul de munca -calificarea in una din meseriile: sculer matriter, slefuitor, lacatus mecanic, ajustor, prelucrator prin aschiere, controlor calitate, precum si cunostiinte de utilizare a echipamentelor de masura si control reprezinta un atu. Responsabilități: -pentru calitatea activitatii prestate -conform fisei postului Va rugam contactati telefonic ( ) pentru mai multe detalii si trimite CV ()
-
CRISMI BEAUTY SALON (B-dul București Noi nr 162 ,Sector 1 , București , vis a vis de OMW ) ANGAJEAZĂ : FRIZER SI COAFEZA CU EXPERIENȚA IN DOMENIU MINIM 6 LUNI !!!!!!!! INCHIRIAZA POST MANICHIURA-PEDICHIURA! Pentru mai multe inf!ormații contactați :
-
ATENȚIE ! SUPER JOB ! SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - Studentă Elevă Sau alte Doritoare cu aspect plăcut și varstă 18-38 Program Flexibil. DISPONIBILĂ LA ANUMITE DEPLASĂRI pentru achiziții , închirieri sau licitații. Cu Sau Fără Experientă 3-4 ore pe zi. Salariu-2.000-3.000 lei. (este un salariu FOARTE BUN raportat la nr. de ore , la sarcini și pregătirea necesară jobului) Dornică SĂ ÎNVEȚE SĂ ORGANIZEZE ȘI SĂ PLANIFICE PRIORITĂȚILE UNEI COMPANII . Este un JOB SIMPLU. Notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocaziionale etc... Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate , NUMAI ALE COMPANIEI NOASTRE. Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor VĂ AȘTEPTĂM ÎN COLECTIVUL NOSTRU. TRIMITEȚI PE WHATS APP la nr. doar STUDII, VARSTĂ ȘI INTERVALUL ORAR ÎN CARE PUTEȚI PARTICIPA LA JOB-FĂRĂ ALTE DATE PERSONALE și vă vom programa imediat la un interviu.
-
Promovat
Nu este necesara experienta, operatiunile pot fi invatate pe parcurs. Cerinte obligatorii : indemanare si viteza in efectuarea operatiunilor adaptabilitate rapida la sarcini noi aparute in fluxul tehnologic organizare in lucru atentie la detaliile foarte mici ale broderiei, vedere buna Program de luni pana vineri de la 7 la 15.30, cu posibilitatea de a se lucra si peste program sau sambata, cu plata extra. Activitatea se va desfasura in Bucuresti, zona metrou Costin Georgian, B-dul Basarabia, Morarilor. Salariul net 3000 lei Detaliile suplimentare se stabilesc in cadrul unui prim interviu. Va rugam trimiteti cv pentru stabilirea interviului.
-
Angajam persoană menaj și îngrijire batran fara probleme deosebite de sănătate. Dorim persoană internă. Se asigură cazare, condiții deosebite și salariu motivant negociabil. Detalii suplimentare telefonic
-
Tencuiala Mecanizara MP75. Plecari urgent. Salariu 1800 e, Cazare si transport pana la munca este Asigutat. Ptr detail sunat.
-
Clubul Romanței caută restaurant de preferință central in București pentru organizare evenimente muzicale.Sunati
-
Om de afaceri potent financiar cu activitate în 2domenii angajez urgent secretara personala pentru birou propiu.Salariul 9000 RON lunar plus alte bonusuri discutabile.Se cere discretie maxima, sa fie o persoana fără obligații, open.La semnarea contractului se acorda un bonus de 2000 RON.Domiciliul permanent București, studii medii sau superioare, vârstă maxima 55ani, program flexibil luni vineri 9 15 30.Se pune la dispoziție mașină și sofer personal dacă se poseda permis doar mașină. Nu se cere experienta în domeniu, dacă se cunoaște limba engleza se acorda bonusuri.
-
Angajam zidari pentru Șantiere din București. Pentru mai multe detalii, sunați la numărul din anunț.
-
Guard One angajeaza agenti de securitate doar din Bucuresti pt urmatoarele locatii: 1. Militari Rezidence 2.Drumul Taberei 3.Bucur Obor
-
Angajam manichiurista, salon de infrumusetare in sectorul 5. Cerinte: -experiență minim 2 ani; -seriozitate Oferim: -contract de munca -salariu procent -bonusuri -servicii preferentiale în cadrul salonului -pregatire profesionala continua Program: o zi cu o zi, 2 weekend-uri libere luna Sos Salaj, nr 136, sector 5 Vino alaturi de noi !
-
Angajam inginer agronom / horticol pentru activitate vanzari fertilizanti organici din alge marine. Pentru ca pe judetele BT+SV am gasit un coleg, extindem aria de angajare pt judetele VN, GL, BR, TL, CT.