Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Persoane Disponibil din: 2021-11-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Scopul Postului: Asigurarea unui mediu educațional stimulativ și susținerea dezvoltării educaționale și sociale a copiilor din clasele 0-4, în cadrul programului After School. Responsabilități Principale: 1. Supervizare și Îndrumare: Supraveghează și îndrumă copiii în timpul activităților școlare și extracurriculare, facilitând o atmosferă de învățare pozitivă. 2. Asistență Academică: Furnizează suport academic și ajutor la teme, contribuind la dezvoltarea abilităților cognitive și a interesului pentru învățare. 3. Planificare și Implementare: Elaborează și implementează planuri de activități recreative și educaționale, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui grup de vârstă. 4. Comunicare Cu Părinții: Menține o comunicare eficientă cu părinții pentru a monitoriza progresul copiilor și a oferi feedback regulat. 5. Dezvoltare Personală: Promovează dezvoltarea personală și socială a copiilor, încurajând respectul, responsabilitatea și spiritul de echipă. 6. Urmărirea Tendințelor Educaționale: Rămâne la curent cu tendințele și metodologiile educaționale, aducând inovații și îmbunătățiri constante în cadrul programului. Cerințe: Licență în Psihopedagogie sau învățământ primar. Experiență anterioară relevantă în educație sau activități cu copiii. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu copiii și părinții. Creativitate și flexibilitate în abordarea diverselor nevoi ale copiilor. Disponibilitate pentru formare continuă. Beneficii: Mediu de lucru pozitiv și prietenos. Oportunități de dezvoltare profesională. Participare la evenimente și proiecte educaționale inovatoare. Pentru înscriere, vă rugăm să trimiteți un mail la adresa noastră: Acceptăm full time și part time.
-
Promovat
Nu este necesara experienta, operatiunile pot fi invatate pe parcurs. Cerinte obligatorii : indemanare si viteza in efectuarea operatiunilor adaptabilitate rapida la sarcini noi aparute in fluxul tehnologic organizare in lucru atentie la detaliile foarte mici ale broderiei, vedere buna Program de luni pana vineri de la 7 la 15.30, cu posibilitatea de a se lucra si peste program sau sambata, cu plata extra. Activitatea se va desfasura in Bucuresti, zona metrou Costin Georgian, B-dul Basarabia, Morarilor. Salariul net 3000 lei Detaliile suplimentare se stabilesc in cadrul unui prim interviu. Va rugam trimiteti cv pentru stabilirea interviului.
-
Promovat
Club Sportiv , angajam personal pentru Curatenie , Bucuresti sector 3 , zona Titan . Contract de munca , job stabil . Mai multe informatii la numarul de telefon.
-
Promovat
Angajez menajera interna cu experienta, in Bucuresti. Doresc o persoana serioasa Salariu motivant si conditii de cazare excelente.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam ospatar pe mic dejun,spălător la vase pe mic dejun!Va așteptăm la interviu la hotel venezia piața Mihail Kogălniceanu!
-
Cautam casiera pentru un magazin 1 minute. Locatia este Piata Presei la capatul tramvaiului 41. Program de luni pana vineri de la 8-18. Salariul este de 3.300 net
-
Firma Asevi de detergenti situata in zona Dimitrie Leonida (sector 4, in curand Branesti), este in cautare de Operator Linie Umplere pentru la Branesti. Cerinte: - Functia principala a operatorului de umplere este de a realiza la timp productia planificata si calitatea stabilita. - Primeste planificarea produselor pentru umplere, cantitatile si termenele de finalizare. - Intelege si clarifica nelamuririle cu privire la planificarea productiei cu reponsabilul departamentului. - Executa operatiunile de umplere si ambalare in conformitate cu intructiunile stabilite. Program de luni pana vineri de la 8:00 la 16:30 (cu pauza de masa). Contract pe perioada nedeterminata. Experieta de minim 1 an pe un post similar constituie un avantaj.
-
Angajam URGENT electricieni si ajutoare de electrician cu experienta de santier.Pentru persoanele din provincie asiguram si cazare iar salariul va fi negociat in functie de performante.Pentru detalii va rugam sa ne contactati telefonic sau sa ne trimiteti CV-urile pe email -
-
Căutam oameni noi pentru echipa noastra. Flexibilitate si autodeterminare. Daca esti pasionat de partea financiara si vrei sa incepi o cariera ca si consultant financiar acesta este momentul. Numai implicarea ta este ceea ce decide cat de departe poti ajunge la noi. O cariera de consultant in cadrul Companiei ICredit este locul ideal in care poti sa te dezvolti pe plan profesional cat si pe plan personal - nu trebuie sa fii expert in probleme financiare pentru a putea incepe la noi - implicarea ta iti va determina renumerarea - poti sa iti structurezi intreaga activitate de zi cu zi in conformitate cu ideile proprii Esti pregatit pentru o noua provocare? Vezi detalii pe www.romjob.ro
-
C&A Car Route SRL angajaza Mecanic Auto. Cerinte minime: - Experienta anterioara in domeniu auto; - Corectitudine, implicare, initiativa; - Abilitatea de a lucra in echipa; - Spirit de observatie. Responsabilitati: - Analizeaza starea autovehiculului; - Stabileste diagnosticul si identifica piesele care necesita inlocuire; - Efectueaza operatiile de reparatii necesare; - Efectueaza interventii uzuale pe diferite marci; - Realizeaza lucrari de demontare, reparare si montare la toate tipurile de autovehicule; - Colaboreaza eficient cu colegii pentru a asigura un flux de lucru optim; Se ofera contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu atractiv si motivant in concordanta cu cerintele postului si performanta obtinuta. Program de lucru L-V 09:00-18:00 cu pauza de masa 13:00-13:30. Locatia se afla in pe soseaua Vitan-Barzesti 9a, Sectorul 4. Oferim seriozitate si cerem seriozitate. Pentru detalii va rugam sa ne contactati la nr. 07****32(Costi Duica - Conducator unitate).
-
PRINCIPALELE TALE RESPONSABILITĂȚI: Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități; Să asiguri dimensionarea corectă și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/ livrare; Să asiguri comunicarea și implementarea politicilor comerciale (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu; Să urmărești zilnic performanța magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora. Te recunosti? Vino cu mine in Lumea Carrefour! Carrefour tine cu tine: Tichete de masa Asigurare medicala privata Cupoane de magazin Prime de sarbatori Prima de vacanta Cursuri de formare Tine de tine: Sa te asiguri ca ai pregatit magazinul intr-un mod atractiv: completat cu marfa, curat, aranjat, corect si semnalizat. Sa faci vizita clientilor cat mai placuta \. Sa fii alaturi de colegi pentru a rezolva impreuna cat mai rapid orice situatie. Intra acum in Lumea Carrefour! E mai mult! E despre oameni! SC Artima SA, Autostrada Bucuresti-Pitesti km 11-12, Centrul Comercial Carrefour Militari, et.1, biroul A, Chiajna, Ilfov- vom prelucra datele tale pentru desfășurarea recrutării, în baza consimțământului tău acordat prin trimiterea candidaturii. În acest scop, putem transmite datele tale către societățile Grupului Carrefour (Carrefour România S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L., Supeco Investment S.R.L.), si/sau catre parteneri contractuali care ne sprijina in desfasurarea recrutarii, sau alte persoane către care dezvăluirea este cerută de lege. În cazul în care vom încheia cu tine un contract de muncă, vom păstra datele tale pentru 75 de ani, conform legii. În cazul în care candidatura ta nu este aleasă, dorim să păstrăm candidatura ta până la 1 an pentru (i) a putea demonstra cum am desfășurat recrutarea și (ii) pentru a te avea în vedere pentru poziții similare, în cadrul societăților Carrefour. Dacă nu vrei să avem în vedere candidatura ta pentru alte poziții similare in cadrul societăților Carrefour, te rugăm să ne scrii la adresa disponibila in cadrul Politicii de confidentialitate. Pentru mai multe detalii, te invităm să consulți politica de confidențialitate disponibilă pe www.carrefour.ro sau cea afișată la biroul Relații Clienți, disponibilă în orice magazin din proximitatea ta. Dacă alegi să ne trimiți candidatura ta, ai dreptul de a ne solicita accesul la datele tale, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de te opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor sau dreptul de a depune plângeri la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
-
Principalele tale responsabilități: - Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ; - Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse; - Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă; - Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face ziua mai frumoasă tuturor celor din jur. Ceea ce oferim: - Tichete de masă - Primă de vacanță si de fidelitate; - Cupoane de magazin de Paști și Crăciun; - Asigurare privată de sănătate - Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; - Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; - Cursuri de formare adaptate nevoilor tale. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție. La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale. Și tu poți face parte din echipa noastră! Aplică și vino în echipa Carrefour! Artima SA, Autostrada Bucuresti-Pitesti km 11-12, Centrul Comercial Carrefour Militari, et.1, biroul A, Chiajna, Ilfov- vom prelucra datele tale pentru desfășurarea recrutării, în baza consimțământului tău acordat prin trimiterea candidaturii. În acest scop, putem transmite datele tale către societățile Grupului Carrefour (Carrefour România S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L., Supeco Investment S.R.L.), si sau catre parteneri contractuali care ne sprijina in desfasurarea recrutarii, sau alte persoane către care dezvăluirea este cerută de lege. În cazul în care vom încheia cu tine un contract de muncă, vom păstra datele tale pentru 75 de ani, conform legii. În cazul în care candidatura ta nu este aleasă, dorim să păstrăm candidatura ta până la 1 an pentru (i) a putea demonstra cum am desfășurat recrutarea și (ii) pentru a te avea în vedere pentru poziții similare, în cadrul societăților Carrefour. Dacă nu vrei să avem în vedere candidatura ta pentru alte poziții similare in cadrul societăților Carrefour, te rugăm să ne scrii la adresa disponibila in cadrul Politicii de confidentialitate. Pentru mai multe detalii, te invităm să consulți politica de confidențialitate disponibilă pe www.carrefour.ro sau cea afișată la biroul Relații Clienți, disponibilă în orice magazin din proximitatea ta. Dacă alegi să ne trimiți candidatura ta, ai dreptul de a ne solicita accesul la datele tale, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de te opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor sau dreptul de a depune plângeri la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
-
-
Angajam Ospatar pentru Mic dejun, cu sau fără experinta. Salariu atractiv. Program 6 ore pe zi 6 zile pe săptămâna. Mai multe detalii in privat.
-
Societatea noastră angajează muncitori calificați sau echipe cu plata la mp lucrare . Lucrări de construcții, finisaje interioare și exterioare, placări fațade polistiren.
-
Angajam personal calificat în construcții, acceptam și subcontractanti cu plata la mp sau lucrare.
-
Firma de Securitate Angajeaza urgent Agentii de Paza, Pipera Bucuresti,langa D.R.C.P.I.V(Permise) Agenti de Securite,cu sau fara atestat Pentru detali sunati la Tel luni sambata 8:00 18:00
-
SC Help Instal Serv SRL : Suntem o societate in plina dezvoltare, autorizata ANRE, ISCIR si agreata de DISTRIGAZ SUD RETELE si cu o experienta de peste 25 de ani in executia lucrarilor de instalatii si mentenanta ; Noi ne dezvoltam activitatea si cautam in primul rand: 1. INSTALTOR AUTORIZAT GAZE ; 2. INSTALTOR CU EXPERIENTA . Fii dornic de cunoastere si dezvoltare, iar noi - Help Instal Serv - vom fi dornici de colaborare. Responsabilitatile, beneficiile si dezvoltarea personala si profesionala, se vor discuta la interviu HELP INSTAL SERV SRL, cu sediul social în BUCURESTI, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către HELP INSTAL SERV SRL.
-
Manager vanzari Contabil Masinist croitoreasa- zona Izvor. Esti pasionat a de industria fashion si vrei sa activezi in cadrul unui brand de lux? Vin-o alaturi de noi! Se cauta urgent: manager vanzari cu experienta salariu oferit 4500-5000 net. Contabil 3500-4000 net Masinist croitoreasa 3500 net Locatia este in zona Izvor. Programul 9-17. Nu se percep taxe, comisioane, dosare etc. !Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon sau whatsApp:
-
Electrician Automatist BUCURESTI 5000 NET+ BENEFICII (ESTE NEGOCIABIL) SE CAUTA URGENT Electrician Automatist - aveti mai jos descrierea postului: Cerinte: - studii de specialitate (medii superioare) in domeniul tehnic, de preferat electric automatizari electrotehnic; - experienta relevanta in activitati de interventie si mentenanta echipamente de productie - constituie un avantaj experienta in domeniul automatizarilor intr-o fabrica de productie din industria alimentara; - abilitati de lucru si de comunicare in echipa, flexibilitate, capacitate de a lua decizii in limita competentei, disponibilitate de a lucra in schimburi. Responsabilitati: - realizeaza activitati de urmarire si interventie executie pentru buna functionare a echipamentelor de productie si de realizare a programului de mentenanta; - efectueaza interventii imediate la sistemele tehnice din domeniul electric automatizari mecanic pentru buna functionare a utilajelor instalatiilor, pentru realizarea programului de productie; - realizeaza activitati de supraveghere a functionarii in parametri a utilajelor si instalatiilor, semnaland si intervenind in momentul aparitiei unor neconformitati. Nu se percep taxe, comisioane, dosare etc. !Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon sau whatsApp:
-
Angajez instalator gaze , permis de conducere . Nu se lucreaza pe santiere , rog seriozitate.
-
Angajăm INFIRMIERA pentru Clinică Medicală - in Bucuresti, Sos Mihai Bravu nr 465 471 (langa statia de metrou Mihai Bravu). Responsabilități: Curățarea și întreținerea spațiilor clinicii conform standardelor noastre de igienă și curățenie Asigurarea că toate zonele clinicii sunt curate și ordonate în permanență Respectarea protocoalelor de curățenie și dezinfectare a echipamentelor Dezinfecţia zilnică a mobilierului din spaţiile unde îşi desfăşoară activitatea personalul clinicii Curatarea si spalarea, ori de câte ori este necesar, a geamurilor din interiorul şi exteriorul clinicii Curăţarea şi dezinfectarea zilnica a grupurilor sanitare Asigură aprovizionarea cabinetelor si a grupurilor sanitare cu materialele necesare Cerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei sau a lucrului în medii similare este un avantaj Disponibilitatea de a lucra în ture: dimineata de la , dupamasa de la ora 13:00 21:00 Atitudine pozitivă și atenție la detalii. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru profesionist și prietenos Dacă ești interesat ă sa te alaturi echipei te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email sau să ne contactezi la numărul:
-
-
Angajam personal pentru pregatire comenzi in depozit logistic situat pe centura Bucuresti,zona Rudeni. Program de lucru in doua schimburi de Luni pana Vineri. Salarizare incepand de la 2700 ron + tichete de masa. Cerinte: Abilități de lucru cu transpaleta manual electric; Abilități de lucru cu scanner wms; Bune abilități de organizare și comunicare; Lucru în echipă; Experiență anterioară în domeniul logisticii reprezinta un avantaj. Disponibilitate de a lucra in schimburi program special.