Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Persoane

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Angajez ajutor de electrician

    Angajez ajutor de electrician. Experiență nu este necesară. Ofer salariu corect plus beneficii.

  • 12

    Personal Asistent Virtual - Remote - De acasa

    Personal Asistent Virtual Suntem in cautare de persoane care sunt atrase de vanzarile online. Oferim pregatire de specialitate si instrumente necesare pentru a lucra alaturi de noi. Nu este necesara nici o investitie, doar dorinta de a invata si lucra alaturi de noi.

  • 2

    Muncă la domiciliu!!! - Asistent Virtual

    Muncă la domiciliu!!! Materialele pentru lucru sunt GRATIS!!! Bani în funcție de volumul de lucru făcut!!!! #Urgent am nevoie de personal feminin!!!

  • 6

    Administrator Online - Remote - De acasa

    Esti in cautarea unui loc de munca de acasa, din confortul casei tale? Ai nimerit exact unde trebuie! Suntem in cautare de persoane disponibile sa lucreze online de acasa. Oferim castiguri intre 250 euro si 500 euro saptamanal. Daca esti interesat, asteptam un mesaj si o sa iti oferim cat mai multe detalii.

  • 6

    Tester aplicatii online - Job Remote

    Salut, Suntem in cautare de doamne sau domnisoare care doresc sa isi mareasca veniturile saptamanale. Cautam persoane dispuse sa petreaca 2-3 ore zilnic facand teste online. Daca esti interesata de aceast job asteptam mesajul tau! Castiguri garantate saptamanala intre 500 si 1000 de lei!

  • 1

    Servire mese snackbar și dishwasher în Olanda

    Servire mese în snackbar și dishwasher. Sezonier aprilie - septembrie cu posibilitate prelungire. Limba engleza obligatorie. Șalariu net 1675 euro cu cazare și utilități incluse. Detalii la telefon sau mail

  • Angajez sofer Bolt logan 2017 1,5 d

    Angajare sofer Bolt masina Logan 1,5 motorina, 2017 la ramanere

  • 3

    Sudor

    Sudor Societate comerciala angajeaza sudori MIG MAG. Descrierea jobului: Pregateste si verifică echipamentele de sudare; Controlează vizual toate suprafeţele ce urmează a fi sudate de eventuale defecte; Respectă instrucţiunile de lucru referitoare la preîncălzire şi sudare; Utilizează dispozitive de masură pentru verificarea grosimii stratului depus prin sudură; Asigură trasabilitatea informaţiilor prin completarea fişei de sudare; Se asigura ca toate produsele executate în proces indeplinesc condiţiile de calitate şi specificatiile tehnice; Pastreaza in bune conditii de functionare atat echipamentul tehnic pe care il opereaza, precum si sculele, dispozitivele si toate echipamentele pe care le utilizeaza; Candidatul ideal Absolvent Scoala Profesionala Liceu profil Sudura sau Mecanic Experienta de lucru relevanta de minim 2ani in sudura Cunostinte despre sudura manuala Programul de lucru: se lucreaza in 2 schimburi. Locatia: Sector 4 , Bucuresti Se ofera salariu motivant, bonuri de masa, plata orelor suplimentare, orele in weekend se platesc dublu.

  • Căutăm un consultant de vânzări

    Îi invităm pe vorbitorii comunicativi de limba germană să ne contacteze: vă rugăm să sunați numai, conversație în germană

  • Cautam contabil a sef a pentru SES

    ROLE DESCRIPTION SUMMARY The key role and responsibility of a Senior Accountant is to ensure the completeness and accuracy of the general ledgers for the companies assigned to you. This includes performance of financial analysis, application of any local regulations, and compliance with SES s policies and procedures for those companies. You will be able to fully close a significant entity autonomously and you have a good understanding of the processes feeding into the General Ledger accounting. You will be responsible for (this is not an exhaustive list): Completeness and documentation of financial records Ensure accuracy of the general ledgers for all assigned entities, including understanding revenue recognition, income taxes, etc. prepared by other departments Record manual journal entries, with appropriate supporting documentation Prepare or obtain account reconciliations so that all balance sheet positions are supported on a monthly basis Compliance of the financial records with SES policies and procedures Respect strict closing deadlines, including daily processing of bank transactions Ensure intercompany transactions are properly recorded and reconciled Complete central reporting package to allow timely consolidation of SES s results Fulfilment of regulatory obligations associated with each entity Prepare annual statutory financial statements on a legal entity basis, and prepare any other tax filings or other reporting obligations Ensure compliance with intercompany recharging mechanisms, required profit margins, and the like Financial analysis over the entity, or subgroups of entities On a regular basis, prepare a formal review of the assigned companies results, including analysis of variances to prior, budget, and forecast, and proof of compliance with intercompany recharging mechanisms and required profit margins Support monthly reviews of results for aggregated groups of companies by the local accounting manager Oversight over external accounting service providers (if required) Review monthly reports from external providers, ensuring accuracy, including correct use of SES s standard chart of accounts and cost centres Maintain reconciliation between IFRS consolidation ledger and local ledger (in SAP), as well as be-tween local ledger (in SAP) and local ledger (in external provider s system) YOUR PROFILE: Must Have: Bachelor s Degree in Accounting or directly relevant professional qualification More than five years operational experience in a similar role, preferably in an international organisation SAP experience Fluency in English and German, both oral and written Nice to Have: Advanced professional qualification (such as ACCA) preferred Strong analytical skills and detail-focused Continuous improvement mindset Ability to plan own time carefully and to prioritise with limited supervision WHAT S IN IT FOR YOU Flexible working policy Bonus plan Comprehensive and competitive benefits plan A range of wellness activities and employee assistance programs An employer that values all aspects of Diversity and respects every individual s story GOOD TO KNOW SES is an Equal Opportunity Employer, committed to workplace diversity & inclusion. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, disability, or other characteristics protected by local, state, or federal law.

  • 6

    Receptie front desk clinica medicala

    Clinica medicala Premier multi-specialitate, zona centrala, angajeaza Receptionist(a), program full-time, de luni pana vineri. Cerințe: - Cunoștințe lucru calculator (Word, Excel, Internet, mail); - Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu; - Experiență într-o poziție similară reprezintă avantaj (call center, casierie, receptie, secretariat); - Aspect fizic placut. Condiții: - Minim studii liceale - Abilitati comunicare si amabilitate Responsabilități: - Preia apelurile telefonice, realizeaza programari si ofera informatii pacientilor; - Mentine arhivele, completeaza documentele specifice si le pastreaza in ordine; - Acorda asistenta personala, asistenta informationala pacientilor; - Este responsabil de buna desfasurare a activitatilor de primire a pacientilor, sau a reprezentantilor acestora, asigurand o atmosfera profesionala si competenta; - Verifica corespondenta intrari-iesiri (postale, fax, e-mail, note telefonice); - Atributii de casierie (transmite tarife, inregistreaza plati cash card, realizeaza inchiderea zilei). Clinica este multi-specialitate, dotari de ultima generatie, spatiul este central, generos, colectiv tanar, atmosfera relaxata si deschisa, program flexibil. Clinica Premier este situata pe Bld Unirii 55-57,Bucuresti,sector 3 Pentru detalii:Elisei Vlad

  • 107

    Caut soferi categ B

    Companie de transport marfuri angajeaza soferi Categoria B din Bucuresti sau zonele limitrofe pentru transport marfuri interne. Detalii la Angajam doar soferi cu experienta pe Autoutilitare de 3,5 Tone.Mai multe detalii la nr de telefon Pentru o selectie a candidatilor pentru acest post trimiteti CV pe adresa de mail

  • 39

    Agenti imobiliari cu sau fara experienta

    Agenti imobiliari cu sau fara experienta pentru zonele Tineretului, Unirii, Vitan, Alba Iulia, Nerva Traian, Iancului, Mosilor, oferim initiere, contract munca, auto, decont taxi, departament juridic, garantam performanta,portofliu de clienti!COMISION PROGRESIV! La noi agentul face un singur lucru,doar coexiuni intre cerere si oferta,NU FACE ACTE SI NU POSTEAZA ANUNTURI avem departamente specializate!

  • 33

    Jurista,delegat notarial agentie imobiliara

    Jurista,delegat notarial agentie imobiliara absolventa studii juridice cu/fara experienta,permis conducere B,cunostinte in materia contractelor,redactare contracte,dinamica,spirit de echipa,bun organizator, responsabila, program 10-18,NU SE FAC INSTANTE.

  • 2

    Angajam secretara studenta program flexibil obligatoriu engleza si cunostinte it

    studenta program flexibil obligatoriu engleza si cunostinte it

Salvează căutarea