Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Bucuresti Nivel de studii: Absolvent Carnet conducere: B

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 4

    Devino un agent imobiliar d succes! Alaturi d CAUTLOCUINTA.RO dai avantul carierei tale, si nu esti singur! Vei beneficia d intregul suport din partea agentiei si a retelei pentru a-ti atinge telurile, alaturi d cel mai d succes brand din imobiliare. Biroul nostru, CAUTLOCUINTA.RO, este in cautare d persoane care nu se mulțumesc cu puțin și care sunt pregătiți să cucerească piața imobiliară prin munca, perseverenta si determinare - cautam oameni cu sau fara experienta in imobiliare pentru a-i transforma in agenti imobiliari ultra-performanti - iar pentru asta este nevoie de dedicare si ambitie. Noi le avem. Poti spune acelasi lucru despre tine? Ce cautam in oameni: Dorinta d a se dezvolta profesional continuu si determinarea d a avea success, dar si d a depune efort in a-l obtine si a trece peste dificultati Bune abilitati d comunicare, socializare si prezentare. Prezentabil, ingrijit. Experienta anterioara in antreprenoriat si/sau vanzari reprezinta un avantaj. C vei f c : Prosp ctar si cuno ster continu pi t i. Asist r cli ntilor d - lungul intr gului proc s d tranz ction r imobili r . Promovar propri tatii si g sir celui m i potrivit client. Organiz re timpului si muncii, lucrul riguros cu un sistem d dministr re a bazei de cli nti (CRM) P str rea legaturii si a relatiei cu portofoliul de clienti. Dezvoltarea continua prin educatie atat cea oferita prin intermediul retelei CAUTLOCUINTA.RO, cat si autoeducatie, networking, lectura, seminarii, dar si prin experienta capatata pe teren, cu suportul echipei noastre. Vei incheia tranzactii si incasa comisioane consistente, proportionale cu munca depusa. Beneficiile pe care le ai in echipa noastra: Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Educatie continua, riguroasa, eficienta si structurata - pentru rezultate maxime si palpabile - vei fi unul dintre cei mai bine pregatiti agenti imobiliari din tara, atat teoretic cat si practic, dar cel mai important dintre toate - in vederea obtinerii rezultatelor. O echipa mereu gata sa ofere tot suportul, mentoratul, indrumarea necesare, atat la inceputul carierei, cat si pe tot parcursul ei. Retea veti face parte dintr-o retea care lucreaza impreuna, local si international. Recunoasterea profesionala cu cat devii mai recunoscut, apreciat si recomandat pentru munca pe care o depui, cu atat nivelul de castiguri creste. Suportul echipelor noastre de specialisti din diverse domenii. Un mediu de lucru modern, placut, dinamic. Lucram doar prin intermediul contractului de colaborare, iar remuneratia consta in comisionul incasat in urma tranzactiilor efectuate.

  • 1

    Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,telefon Android Punct de lucru: Bucuresti si zonele limitrofe Oferim loc de munca stabil cu oameni profesionisti si cu program flexibil asa cum iti doresti! Tip job: Full time sau part time Se livreaza produse food si non food din magazine specializate parteneri Bringo(90% din Carrefour) Program flexibil, salariu intre 2500-4000 lei net in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Pentru fiecare livrare veti primi 17 lei ,plata se face saptamanal. Cerintele postului : permis de conducere minim 2 ani,amabilitate,seriozitate Beneficii: asigurarea unui loc stabil de munca prin intocmirea unui contract de munca pe perioada nedeterminta Un venit net lunar intre 2500-4000 pe masura eficientei muncii tale Oferim suport cu orice problema referitoare la aplicatie Va punem la dispozitie POS pentru cumparaturile efectuate prin card Veti avea un card cu o suma disponibila pentru achizitionarea comenzilor Ce ne dorim? Sa ai o atitudine pozitiva si sa lucrezi eficient impreuna cu colegii tai ca sa ne poti reprezenta cu succes in fata clientilor Va asteptam in echipa noastra!

  • 1

    Angajez șofer taxi .plan la 24 de ore discutabil

  • Jobul constă în ridicarea și livrarea comenzilor din restaurante și magazine partenere la domiciliul clientului . 14 lei/comandă Plata se face la două săptămâni Oferim Suport oricât este nevoie Bani de rulaj 150-200 lei/zi pentru achitarea comenzilor cash, bani ce vor fii restituiti la predarea comenzii către client . Program flexibil Se oferă diverse bonusuri pe oră sau performanță (tip grilă). Se cere : Mașină personală / Bicicletă / Scuter / Trotinetă electrică Telefon Android sau iOS Seriozitate și punctualitate Oferim contract de munca ! Pentru detalii și informații îți stăm la dispoziție la numărul de telefon ! Experiența în domeniu nu este necesară !!!

  • Jobul constă în ridicarea și livrarea comenzilor din showroom eMag la domiciliul clientului . 13,5 lei/ora Plata se face la două săptămâni Oferim Suport oricât este nevoie Program fix Luni-Sâmbătă 09:00-21-00 Duminică 09: Showroom TITAN Showroom BĂNEASA Showroom CRÂNGAȘI La 40 de comenzi pe săptămână se mai oferă un bonus de 350 lei !!! Se cere : Mașină personală Telefon Android sau iOS Seriozitate și punctualitate Oferim contract de munca ! Pentru detalii și informații îți stăm la dispoziție la numărul de telefon ! Experiența în domeniu nu este necesară !!!

  • Jobul constă în ridicarea și livrarea comenzilor din restaurante și magazine partenere la domiciliul clientului . 14 lei/comandă Plata se face la două săptămâni Oferim Suport oricât este nevoie Bani de rulaj 150-200 lei/zi pentru achitarea comenzilor cash, bani ce vor fii restituiti la predarea comenzii către client . Program flexibil Se oferă diverse bonusuri pe oră sau performanță (tip grilă). Se cere : Mașină personală / Bicicletă / Scuter / Trotinetă electrică Telefon Android sau iOS Seriozitate și punctualitate Oferim contract de munca ! Pentru detalii și informații îți stăm la dispoziție la numărul de telefon ! Experiența în domeniu nu este necesară !!!

  • 3

    Sofer categoria B din anul 1991 cu mașină personală Logan vreau un loc de muncă exclus taxi sau Uber. Fara cazier auto sau judiciar Nu consum alcol nu fumez un om ok șofer în București și împrejurimi ,îmi doresc un program normal .

  • Caut de lucru in domeniul auto Part time sau 3 zile pe săptămână Electrician auto cu certificat de calificare Experientă minimă/4 ani Dornic să invete meserie Aștept oferte de muncă Doar în București.

  • Se ofera salariu atractiv +bonusuri pentru ore suplimentare -un mediu de lucru curat si linistit -telefon si masina de serviciu - posibilitate de promovare -cursuri de specializare platite de angajator - posibilitate asigurare locuinta de serviciu Cerinte: -studii superioare economice si/sau tehnice finalizate -cunostinte operare PC -permis de conducere -disponibilitate program prelungit -disponibilitate deplasari trimiteti CV pe adresa :

  • Distributie. Vânzări.Agent comercial cu masina firma .Distribuitor Curier.auto....

  • 7

    Firma transport, angajăm conducători auto categoria C + E pe autocamioane marca Mercedes, euro 6. Contract internațional ( tur - retur ), salariu competitiv. Necesar: analize medicale, permis de conducere C+ E, carte identitate, card tahograf, atestat - toate valabile. Cazier personal și de trafic curat. Sa utilizeze și să întrețină camionul în standarde de operare optimă și de bun simț. Referințe și / sau recomandări din partea foștilor angajatori sunt un plus pentru viitoarea noastră colaborare.

  • Descriere Loc de munca: Reprezentant vanzari pentru mocheta, tapet, alte elemente decorative: Prospectarea pietei Colectare de informatii legate de piata Intocmirea de rapoarte specifice activitatii Negociere cu clientii Mentinerea relatiei cu clientii (vizite, participare la targuri etc.) Promovarea produselor noi ale companiei, ofertelor speciale etc. CERINTE: Studii superioare Experienta relevanta Capacitate de organizare si planificare Persoana dinamica Disponibilitate pentru deplasari in tara Pregatit pentru lucrul sub presiune si rezistenta la stres Cunostinte bune de operare in MS Office (Word si Excel) Aptitudini de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Bune abilitati de comunicare si interrelationare

  • doresc angajare sofer categ B

  • 1

    Candidatul ideal Minim studii superioare - Experien a în muncă:Preferabil 2 ani experienta in activitati similare. Cuno tin e, Aptitudini & Abilită i: - Cunostinte operare calculator (Word, Excel, navigare internet) nivel mediu; - Comunicare verbala si scrisa cu clienti atat interni, cat si externi; - Bune abilitati de prezentare si negociere; - Abilitate de a planifica si organiza activitati, de a stabili prioritatile; - Initiativa; - Abilitate de a lucra sub presiune, de a respecta termene limita si de a indeplini corect sarcinile de serviciu; - Abilitatea de identifica si solutiona probleme; - Capacitate de coordonare a activitatilor. Descrierea jobului Vanzarea produselor si serviciilor oferite de companie, respectand standardele si politicile companiei. RESPONSABILITĂ I PRINCIPALE: - Promoveaza si vinde produsele si serviciile companiei in zona desemnata sau segmentelor de clienti special alocati pe baza cunostintelor aprofundate despre produse, astfel incat sa realizeze obiectivele cantitative si calitative stabilite; - Identifica nevoile clientilor si formuleaza solutiile optime; - Identifica noi conturi catre care sa promoveze si sa vanda produsele si serviciile companiei; - Contacteaza clientii alocati si de asemenea prospecteaza piata pentru a identifica potentiali clienti pentru a creste cota de piata a companiei; - Realizeaza rapoarte de activitate periodice despre rezultatele de vanzari, contractele din intervalul de timp stabilit, propuneri, astfel incat sa asigure incheierea cu success a tranzactiilor; - Mentine relatii foarte bune, bazate pe profesionalism cu toti clientii de care raspunde; - Asigura prezentarea produselor si serviciilor companiei intr-o maniera profesionista; - Responsabil de planificarea optima a activitatii, a deplasarilor si a resurselor materiale astfel incat sa acopere eficient zona alocata, asigurand minimizarea costurilor si maximizarea timpului; - Participa la intalnirile departamentului de vanzari si la programele de instruire astfel incat sa detina toate informatiile legate de obiectivele de vanzari, promotii, noi produse si servicii, etc;

  • 5

    Candidatul ideal Absolvent de studii superioare - turism Experienta dovedita in domeniul hotelier si marketing de minim 10 ani Bune cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Internet) Limba engleza fluent Cunostinte solide si actuale despre industria ospitalitatii si piata locala Bune abilitati de comunicare si prezentare Bun negociator si ai abilitati de up-selling Proactiv(a), perseverent(a), capabil(a) sa gasesti solutii, creativ(a), cu initiativă, spontan(a), energic(a) Disponibilitate pentru program prelungit Permis de conducere categoria B Descrierea jobului Formularea si dezvoltarea startegiei de marketing si vanzari a companiei pentru serviciile/produsele hoteliere Realizarea de studii comparative de analiza interna si a competitiei pentru serviciile/produsele hoteliere Prospectarea pietii, identificarea unor noi oportunitati de vanzare si a clientilor noi. Identificarea si implementarea unor masuri eficiente de crestere a veniturilor Formularea, dezvoltarea si implementarea strategiilor de pret Formularea, dezvoltarea si implementarea campaniilor de promotii si publicitate Dezvoltarea si mentinerea categoriilor de produse, conceperea unor oferte atractive Participarea la actiunile de promovare organizate pe plan local, national si international conform programului de vanzari Gestionarea si imbunatatirea portofoliului de clienti, prin vizite la acestia si promovarea/prezentarea in cadrul intalnirilor a serviciilor/produselor hoteliere Negocierea, incheierea si urmarirea contractelor de colaborare cu clientii hotelului Stabilirea unor parteneriate strategice cu clientii si evaluarea gradului lor de satisfactie Indeplinirea targetului stabilit prin politica tarifara Gestionarea platformelor de vanzare online Gestionarea si evaluarea informatiilor cu privire la propria activitate, solutionarea cererilor si reclamatiilor clientilor Realizarea analizelor si rapoartelor periodice de activitate/vanzari. Se ofera: salariu/procent din venituri/parteneriat Andy Hotels & Conferince SRL, detine 2 hoteluri in Romania: Hotel Andy*** in Bucuresti si Hotel Andy**** in Predeal.

  • Salveaza cautarea