Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Bucuresti Nivel de studii: Absolvent Experienta: Experienta 1-3 ani

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 3

    Avocat titular Membru al Baroului București. Experienta in domeniul dreptului civil, societar, penal, familiei, contravențional, adminstrativ, executare silita, ONG-uri etc. Printre acțiunile formulate se numară: Ordine de protectie Executari silite - contestatii la executare, validare poprire etc. Evacuare Ordonanta de plata Divort Autoritate parinteasca minori / stabilire locuinta minori / program vizita minori / pensie de intretinere minori Partaj Mosteniri Recuperari creante Infiintari Firme / Modificari acte constitutive, schimbare de sediu, schimbare de auditor financiar/cenzor, schimbare forma juridica, suspendare activitate, modificare obiect de activitate, majorare capital social, cooptare asociati etc. Insolventa Asistenta in procedura de camera preliminara si la judecata in fond sau in caile de atac- infractiuni contra persoanei, infractiuni contra bunurilor etc Cereri de eliberare conditionata Cereri de reabilitate Contestatii la executate Telefon la Date contact: Avocat Mateias Andreea Sediu central - Piata unirii

  • 4

    Candidatul ideal - Studii - liceu/scoala profesionala/curs calificare lacatus mecanic - Experienta pe un post intr-o pozitie similara min. 2 ani; - Disponibilitate pentru lucru in 3 schimburi. Descrierea jobului - Intretinere si mentenanta echipamente de productie produse de panificatie. Beneficii: - Salariu net 3000-3200lei; - Tichete de masa(20lei); - Alte beneficii in functie de vechimea in companie;

  • 2

    Angajam ingineri specialitatea instalatii pentru indeplinirea functiei de sef de punct de lucru

  • Firma producatoare de rame pentru ochelari de corectie angajeaza REPREZENTANTI VANZARI (pentru fiecare dintre zonele Ardeal / Moldova / Oltenia). Cerinte obligatorii: - experienta in vanzari; - disponibilitate pentru deplasari in tara si capacitate de organizare; - permis auto categoria B. Beneficii: salariu fix + COMISION DIN INCASARI, telefon si masina de serviciu. Activitati principale: - reprezentantul de vanzari se ocupa de vanzarea si promovarea produselor in zona arondata - identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale - preia comenzile si se ocupa de incasarea soldurilor - raporteaza activitatea zilnica si saptamanala.

  • 2

    Descrierea postului: - ambalarea in mod corespunzator a coletelor; - aranjarea produselor in depozit; - incarcarea si descarcarea produselor in/din masini; - inregistrarea in sistemul de gestiune a fluxurilor de marfa; - participa la diverse activitati in cadrul magazinului (curatenie, inventariere); - participa la receptia cantitativa a produselor care intra in magazin. Minim 20 de caractere Cerinte: - responsabil, comunicativ si cu spirit de echipa; - fara cazier; - cu bune cunostinte de utilizare a calculatorului si internetului; - fara probleme de sanatate, conditie fizica buna; - permis de conducere; - varsta maxima 35 ani; - cadidatul ideal trebuie sa fie de sex masculin. Oferta (beneficii, bonusuri): - salariu atractiv + bonusuri de performanta; - carte de munca; - acordarea de concediu in limitele prevazute de lege si zile libere de sarbatorile legale; - program de lucru de luni - vineri, 09.00-17.30, cu pauza; - achizitii de produse la pret de furnizor; - locatie langa statia de metrou Piata Sudului.

  • 6

    S.C. Octopuss srl Secretară cu atribuții atribuții de Administrator. Se lucrează part time 4 ore pe zi de luni până vineri. Salariu net lunar 1000 Ron. Bucuresti, sector 6 Domeniu de activitate Firma Irlandeză S.C. Octopuss srl angajează Secretară cu atribuții de Administrație care va conduce și coordonează punctul de lucru. Descriere esponsabilitati Experienta in marketing online ; Cunoasterea mediilor sociale online (Facebook, Google, etc.), Experienta in derularea campanii PPC in Google Adwords si Facebook; Cunostinte despre piata e-commerce din Romania și Europa. Experienta minima de lucru cu platformele de email marketing; Cunostinte despre SEO si SEM Cerinte Propune si implementeaza campanii de marketing online: campanii PPC (Adwords si Facebook) Administreaza si optimizeaza campaniile in derulare; Optimizeaza si valorifica bugetul destinat promovarii online; Realizeaza concepte creative pentru promotiile derulate; Creeaza texte si concepte pentru newsletter, bannere si alte materiale de promovare; Analizeaza lunar eficienta campaniilor online gestionate si propune idei pentru imbunatatirea lor; Colaboreaza activ cu echipa de programatori, designeri si seo; Experienta de lucru pe proiecte in afara tarii constituie un avantaj Gestioneaza relatia cu clientii si promoveaza activ serviciile firmei; Beneficii Oferite - program part time, dar flexibil mai ales pentru secretară. - cursuri de specializare platite de noi - plata orelor suplimentare si bonusuri pentru proiecte finalizate cu succes Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 4

    Este un un job care sa ofere posibilitatea de a exprima fara oprelisti ideile, sa fie ascultat si respectat pentru ideile sale, noi suntem gata sa punem in valoare creativitatea candidatului. Cautam un specialist in retele sociale cu suficienta experienta in domeniu incat sa propuna modalitati creative si eficiente de promovare pe Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Youtube etc. Ce trebuie sa faca si sa stie candidatul. cunoasterea foarte buna a Facebook Ads; realizarea continutului pentru campaniile de promovare, text, media si orice format este necesar; Cunoasterea unui program de editare video si foto la un nivel suficient pentru a realiza continut; Monitorizarea si interpretarea statisticilor provenite de la tool-urile folosite; Capacitatea de a comunica facil clientilor operatiunile in desfasurare; O foarte buna stapanire a limbii romane; Job-ul este full time, de luni pana vineri la sediul nostru din Bucuresti! Pachetul salarial se va stabili in functie de experienta si pregatire. Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresă de mail sau Wathsap

  • 4

    Angajam MANAGER DEZVOLTARE AFACERI . Castig lunar 2.000 Euro Dorim doar candidati cu experiență și portofoliu clienți. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea i pregatirea reprezentan ilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clien i i a gradului de satisfac ie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentan i pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performan elor inregistrate in zonele in care isi desfă oară activitatea, in scopul identificării dificultă ilor existente i solu ionării eficiente a acestora, prin vizitarea clientilor la domiciliul acestora. Alte informatii -pachet salarial atractiv -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 1

    Sunt avocat titular, membru in Baroul Bucuresti. Caut colaborare part-time cu societati. Experientă de 3 ani în domeniul dreptului comercial, civil, familiei, penal, contravențional, executare silită, insolvență. tel: 0736955310

  • 6

    Domeniu de activitate Serviciu Clienți Tip jobFull time (normă întreagă) Nivel carierăJunior/Entry Level S.C. Octopuss srl angajează vanzatoare pentru Show Room din sectorul 6 Bucuresti Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: -salariu fix 2200 Ron + bonusuri de performanță -bonuri de masa -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.

  • 2

    Secretara atribuții de administrator. Job part timp. Se lucrează 4 ore pe zi. Program luni - vineri 14 - 18. Salariu lunar net 1000 Ron. Tip job Part time BUCUREȘTI. Sector 6 Mobilitatea postului: Locatie stabila Descriere Cerințe: - Experiența pe un post de coordonare si conducerea unui punct de lucru. - Studii superioare; - Foarte bune cunoștințe de operare MS-Office; - Foarte bune abilitați de comunicare și de interrelationare personala; - Foarte bune abilitați manageriale (planificare, organizare, monitorizare, control, evaluare si motivare); - Proactivitate, rezistenta la stres. Responsabilități: - Monitorizează și evaluează activitatea firmei - Participa la implementarea și dezvoltarea strategilor de lucru - Ghidează și oferă suport atunci când este necesar; - Asigura coordonarea cu alte departamente pentru a identifica și pentru a rezolva situațiile identificate - Este în strânsa colaborare cu departamentul de HR pentru recrutare și onboarding; - Întocmește rapoartele periodice. Beneficii: - Sansa de a lucra într-o echipa tânăra și prietenoasa - Posibilitatea de dezvoltare profesionala - Bonusuri lunare în funcție de performante. Pachet salarial: Salariu fix 1000 Ron. Se lucrează 4 ore pe zi Beneficii multiple. Bonusuri lunare trimestriale si anuale in funcție de performante. Trimiteți CV în limba română format PDF pe Wathsap sau email.

  • Service auto-franciza Euromaster din sectorul 3, angajeaza mecanic auto,mecanic auto vulcanizare Cerinte;le jobului: -angajam mecanici auto pentru vulcanizare si intretinere tren de rulare -dorim angajati cu experienta minima sau nivel mediu, peste 2 ani experienta intr-o pozitie similara- -locatia service-ului este in sector3, zona industriala Catelul -jobul este full-time -angajati sa doreasca sa lucreze intr-un mediu profesionist, vor sa invete lucruri noi,seriosi,comunicativi ,sociabili. Oferim: -mediul de lucru profesionist(se fac traininguri periodice de catre Euromaster si marii distribuitori de piese auto) -salariu atractiv,in functie de realizari -posibilitatea de avansare -rugam sa fim contactati doar de persoanele cu adevarat interesate ! Va multumim si va asteptam cu un C.V.la adresa de email:

  • MIDO'94 SRL - angajaeaza pentru depozit materiale constructii (tigla) - lucrator gestionar cu autorizatie ISCIR (stivuitorist) Conditii: - experienta minim 2 ani - studii medii - atestat motostivuitorist - carnet conducere Responsabilitati: - incarcarea/descarcarea marfurilor; - pregatirea comenzilor si intocmirea documentelor de livrare (Aviz expeditie) - receptia cantitativa a marfurilor; - gestionarea corecta si eficienta a materialelor in depozit; - livrare cu auto 3.5 to Se ofera: - Salariu negociabil - Tichete masa: 20 lei/zi lucrata - Decontare transport - Program flexibil (L-V: 9-17) Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la: locatie: Aleea Teisani nr.125, Bucuresti, sector 1 (Zona Pod DN1 linia Centura/Otopeni)

  • 7

    Firma transport, angajăm conducători auto categoria C + E pe autocamioane marca Mercedes, euro 6. Contract internațional ( tur - retur ), salariu competitiv. Necesar: analize medicale, permis de conducere C+ E, carte identitate, card tahograf, atestat - toate valabile. Cazier personal și de trafic curat. Sa utilizeze și să întrețină camionul în standarde de operare optimă și de bun simț. Referințe și / sau recomandări din partea foștilor angajatori sunt un plus pentru viitoarea noastră colaborare.

  • 4

    Gradinita particulara din sector 4 angajaza colega cu studii in pedagogie pentru postul de educator. Studiile în domeniu reprezinta o cerinta obligatorie, minim liceul pedagogic. Ne dorim o persoana calda și căreia sa ii placa lucrul cu copiii, sa le ofere afecțiune și toata atenția de care au nevoie. Oferim un mediu de lucru placut, conditii avantajoase, masa calda, acces la cursuri de formare continua, angajament pentru lunga durata. Mai multe detalii le veti afla in cadrul interviului. Asteptam cu nerăbdare CV-ul dvs!

  • sandero 2011 , logan 2009 si golf 5 variant

  • Salveaza cautarea