Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Nivel de studii: Calificat Disponibil din: 2021-05-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și pentru lucrările din țară și din afara țării. Cerinte: - Cunoștințe de mecanică generală; - Atestat automacaragiu - Experiență de minim 3 ani in domeniu Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară și în afara țării) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Despre companie: Vera Fashion este un atelier de croitorie pe comanda pentru dame si totodata de retus, infiintat in anul 2017. Punctul de lucru se afla pe bulevardul Ion Mihalache si este renovat dupa cele mai inalte standarde. Detinem utilaje nou inovative, un ambient placut la locul de munca si dorim sa va avem in echipa noastra. Cerinte: - Realizarea produselor cap-coada, dupa ce acestea au fost deja croite - Realizarea retusurilor - Ordine si disciplina in timpul programului de lucru cat si dupa terminarea acestuia Beneficii: - Salariu 3.300 Lei - 4.300 Lei NET (în mână) - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Cresterea salariului in functie de experienta de lucru si de vechimea la locul de munca - Orele suplimentare sunt platite DE 3 ORI MAI MULT - Zile libere de toate sarbatorile legale - Toate weekend-urile libere - Mediu de lucru foarte placut
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Promovat
Tehnician cu experienta pentru cablare instalare si service sisteme de securitate, alarme si camere video. Permisul de conducere este obligatoriu iar cursul ARTS este un plus. Disponibilitate pentru deplasari in tara si program prelungit. Salarizare excelenta, diurna, bonusuri lunare in functie de performanta, cazare in apartament de serviciu (pentru cei din provincie), relatii la telefon. Salarizarea se stabileste in functtie de experienta. Sa sune doar cei care au macar un minim de experienta in acest domneiu !!!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509
-
Salon cu clientela de 20 ani anjqjqm urgent coafeza si frizer cu experienta. Program o zi cu o zi un weekend liber unul lucrat.
-
Firma, angajam montatori aer condiționat, instalatori centrale termice și sanitare. Oferim salariu și bonusuri de performanta.
-
Angajez lucrători cu experiență în domeniul instalațiilor termice și sanitare . Cerințe: - Limba engleză - experiență > 5 ani < - permis de conducere categoria B Salariu : 2700-3000 Euro CONTACT:
-
RESPECT SECURITY SRL angajeaza TEHNICIENI SISTEME DE SECURITATE. Cerinte: detinere certificat, experienta in domeniu. Programari interviu la . Rugam seriozitate.
-
Firmă de paza , angajează agenți de pază , femei și bărbați, cu sau fără atestat, șefi tură și dispeceri la obiective , centrale - administrative .
-
SC angajeaza electricieni in constructii in Bucuresti . Salariul final se discuta la interviu. Se solicita pentru postul de electrician in constructii: - calificare si experienta minim 1 an in montaj doze, prize, diverse întrerupatoare, pat cable, legat in tablouri dupa scheme monofilare, etc; - citirea si punerea in aplicare a planului de instalatii electrice. Oferim: - seriozitate; -contract de munca perioada nedeterminata; -program L-V 8h 9h in functie de santier Sambata nu se lucreaza. -salariul la timp, bonusuri de performanță Sunati, nu dati mesaje.
-
mai sunt 2 locuri disponibile in dulgherie în orașul Berlin pt mai multe detalii la Nr de telefon
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Atelier de Creatie haine de dama, angajam croitoreasa in zona centrala pentru realizarea produselor pe care le executam la comanda. Program flexibil de 8 ore pe zi, luni - vineri, salarii intre 4500-6000 lei
-
Profesor în învățământul preșcolar Educatoare Liceul Româno-Finlandez cauă profesor pentru învățământul preșcolar educatoare pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea calificare și experiență în educație și va fi capabil să ofere experiențe de învățare pozitive și stimulante pentru copii. Daca esti o persoană veselă, creativă, pozitivă, calmă dar si fermă, ordonată, pasionată de interacțiunea cu copiii, ne-am bucura foarte mult să vii în echipa noastră. Așteptăm CV-ul tău la adresa secretariat.grădiniță pentru a putea programa o întâlnire de cunoaștere. Ce va face un Profesor in invatamantul prescolar Educatoare? Planifică și implementează activități de învatare care să dezvolte abilitățile cognitive, sociale și emoționale ale copiilor; Monitorizează progresul copiilor și adaptează activitățile de învățare pentru a se potrivi nevoilor individuale ale fiecărui copil; Colaborează cu părinții și cu colegii pentru a crea un mediu de învățare pozitiv și susținător; Asigură siguranța și bunăstarea copiilor în timpul programului; Participă la întâlniri de echipă și la formări pentru a-și îmbunătăți abilitățile și cunoștințele. Ce calificări și abilități sunt necesare? Licența în învățământul preșcolar; Experiență anterioară în educație, preferabil în învățământul preșcolar; Cunoștințe solide despre dezvoltarea copiilor și despre metodele de învățare adecvate vârstei; Deținerea gradelor didactice reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu copiii, părinții și colegii; Capacitatea de a lucra în echipă și de a contribui la un mediu de învățare pozitiv și susținător; Flexibilitate și capacitatea de a se adapta la nevoile individuale ale copiilor și ale echipei. Ce beneficii oferim? Salariu motivant; Oportunități de dezvoltare profesională și de formare continuă; Mediu de lucru pozitiv și susținător; Abonament medical la o clinică privată; Mese zilnice; Oportunitatea de a lucra cu copiii și de a contribui la dezvoltarea lor.
-
European Fair Trade, producător produse alimentare, angajează pe postul de Operator calculator Senior+administrativ în locatia din București, sector 3. Responsabilitati: - lucru cu programul de gestiune(emitere facturi, avize, creare clienți, date logistice, stocuri, achiziții,..etc) - lucru in platforme IKA: Doc process Mercareon-Kaufland Auchan Extranet Pallex Carrefour Ecologic 3R GS1 Vendor-Mega Image Frigonet Edenred FanCurier - evidente si declarații: dsv, afm, ecologic stocuri proceduri Experienta în poziție similara constituie un avantaj major în procesul de recrutare. - diverse-administrative: acte angajări, adeverințe, concedii, împuternicire, declaratii achiziții rechizite-consumabile, comanda produse curatenie bonuri, diurne, relația cu firma de IT pregătire anumite documente contabilitate diverse rapoarte Condiții necesare: Experienta în poziție similara minim 3 ani sau relevanta Capacitate de lucru în echipa CV-urile sunt așteptate la
-
Angajez vanzatoare cu experienta magazin alimentar mixt situat in Militari Residence! Salariu 3000 lei in mana! Magazinul cu program NON STOP. Doua zile 07-19 00 Doua zile 19 00- 07 00 Doua zile liber.
-
Vanzatoare magazin mixt alimentar situate in Militari Residence!! Domiciliu in apropiere un avantaj! Salariul 3000 lei. in mana! Program; O saptamana 06 30- 14 30 O saptamana 13 30- 21 30 Salariul 3000 lei in mana.
-
Titularul postului are rolul de a asigura aplicarea corectă a procedurilor optometrice , de vânzare a ramelor, lentilelor oftalmice, lentilelor de contact, ochelarilor ş.a.. Activităţi principale: Efectuarea de consultaţii optometrice evaluarea acuitatii vizuale si examinarea diferitelor probleme oculare ; Întocmirea reţetelor de ochelari şi lentile de contact si trimiterea acestora către laboratoarele de specialitate; Promovarea ofertelor de rame, lentile de contact şi lentilelor oftalmice , a ochelarilor de soare si vanzarea acestora; Adaptarea lentilelor de contact; Informarea clienţilor despre modul de păstrare şi utilizare a ochelarilor şi lentilelor de contact; Identificarea nevoilor clienţilor şi formularea de recomandări competente. Sarcini şi îndatoriri specifice: Participarea la întocmirea propunerilor de comandă pentru aprovizionarea magazinului; Participa la planificarea, organizarea, controlul si evaluarea activitatii magazinului ; Transmite către Directorul general raportările (săptămânale, lunare) privind vânzările, furnizorii noi etc. Responsabilităţi ale postului: Este responsabil pentru verificarea produselor aflate în stoc şi pentru efectuarea inventarului periodic. Răspunde pentru calitatea serviciilor oferite beneficiarilor Beneficii -salariu motivant -bonusuri -bonuri de masa
-
Esti un mecanic auto cu un nivel avansat al performantei si vrei sa fii recompensat pe masura rezultatelor tale remarcabile? Avem oportunitatea potrivita pentru tine! In echipa noastra, salariul tau va fii determinat de nivelul tau de performanta si vei beneficia de recompense unice. Daca iti cunosti nivelul de performanta, iti poti alege salariul de la 6500 sau 7000 lei la 9800 lei cash. posilitate de a primi bacsis (intre 1000 3000lei); Conditii de lucru foarte bune. Scule pentru lucru performante. Posilitate de dezvoltare tehnica in domeniu Mediu de lucru pozitiv, dinamic si prietenos Lucru in echipa Training-uri de dezvoltare a abilitatilor specifice activitatii Contract de munca full time Pasionati pentru a creste impreuna! Service Auto Vitan Societatea noastră este dedicată exclusiv serviciilor auto. Deviza noastra este : "Servicii de calitate, profesionalism si exigenta!'' Societatea are ca domeniu de activitate repararea autovehiculelor, mentenanta, diagnosticarea cat si vanzarea, distributia de piese si accesorii auto. Societatea isi desfasoara activitatea in incinta complexului AUTOVIT. Descrierea jobului Re lizar în bune condiții a lucrărilor de mecanică general (schimb distribuții, reparații motoare, schimb ambreiaje), într țin r și repar ții autov hicul lor (c lit te excelentă, timp scurt); Asigurarea satisfacției loialității și a dorinței de recomandare a clienților; Organizarea propriilor resurse și activități; Cooperarea și lucrul împreună cu ceilalți colegii din cadrul companiilor; Respectarea normelor de securitate a muncii și PSI. Efectuam mecanica auto multimarca: Revizii filtre si uleiuri. Reparatii motoare benzina si diesel Schimb distributii lant + curea Schimb ambreiaje Schimb elemente directie Schimb elemente suspensie Schimb elemente franare Schimb elemente esapament Schimb ulei cutie automata (se face training pentru folosire aparat profesional). Cat si alte lucrari care mai sunt necesare si importante Pe perioada contractului mecanic va beneficia de lucru, de elevator, truse cu scule, si sdv-uri pentru lucrari specifice. Mediul de lucru este pozitiv si benefic, echipa este prietenoasa si desfasurarea activitatii se face in conditii bune. Contacteaza-ne acum!.
-
-
ANGAJAM EDUCATOARE EDUCATOR PUERICULTOR PROFILUL CANDIDATEI IDEALE: - persoana specializata in predarea prescolarilor anteprescolarilor, deschisa, calda si apropiata de copii, creativa, cu spirit de echipa, rabdatoare, perseverenta. - buna capacitate de a comunica cu parintii, de a coopera cu colectivul - absolventă de Liceu Pedagogic, specializările: învăţători-educatoare, educator puericultor sau Facultatea de Stiinte ale Educatiei, specializarea invatamant primar si prescolar; -limba engleza, reprezinta un avantaj, deasemenea experienta relevanta in unitati de invatamant prescolar (particulare sau de stat). Persoanele interesate sa se alature echipei noastre sunt rugate să ne contacteze la numarul de telefon: și sa trimita un CV pe adresa de mail: "
-
Firma specializata in import materiale electrice, proiectare si executie de tablouri electrice si automatizari, service grupuri electrogene. Candidatul Ideal: Absolvent scoala profesionala, studii medii tehnice-calificare electrician, tehnician Experienţă în domeniul echiparii de tablouri electrice si de automatizari. Capacitate de a citi si interpreta scheme electrice. Persoana serioasa, responsabila, simt tehnic, indemanare, spirit de echipa. Responsabilitati: - echiparea tablourilor electrice conform documentatie. - executare teste de fuctionare. - mentenanta generatoare electrice Beneficii - se acorda bonuri de masa - decont transport - prime de sarbatori - salariu motivant in functie de experienta 1000 - 1200Euro
-
Suntem o companie românească ce furnizează soluții complete de telecomunicații și servicii de tip B2B, prezenți pe piața telecomunicațiilor din 1992. Angajam : - tehnicieni sisteme de curenți slabi pentru proiectele din București și județul Ilfov Responsabilități - Instalarea și punerea în funcțiune a sistemelor de curenți slabi (antiefracție, control acces, supraveghere video, detecție incendiu) - Instruirea beneficiarului asupra utilizării și întreținerii soluției instalate - Mentenanță preventiva și service pentru sistemele instalate la sediul clienților - Operațiuni tehnice de extindere a sistemelor existente la beneficiari - Realizarea documentației tehnice si asigurarea suportului tehnic pentru intervențiile de service executate - Colaborează cu Dispeceratul de service pentru gestionarea și rezolvarea solicitărilor de intervenție Cerințe - Minim studii medii cu diploma de Bacalaureat; - Experiența minim 2 ani în domeniul instalarea și întreținerea sistemelor de curenți slabi (efracție, incendiu, control acces, CCTV, sonorizare etc.) - Experiența în lucrări de cablare structurata și curenți slabi, conectare și configurare echipamente, etc - Cursuri de specialitate, certificări și autorizări în domeniu reprezintă avantaj - Disponibilitate pentru anumite deplasări și intervenții în afara orelor normale de lucru și pentru deplasări la sediul clienților - Carnet de conducere: categoria B Beneficii - Pachet salarial motivant, - Asigurare medicală privată - Participare la cursuri de pregătire - Lucrul într-o echipa dinamica - Oportunități de promovare Adresa jobului: București - zona metropolitană,