Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-01-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Restaurant La Giul caută osparat, grataragiu, ajutor de bucătar și femeie pentru spălat vase. Locație: Prelungirea Ghencea 103 Sector 5 Detalii la telefon.
-
Promovat
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descrierea jobului Colectare Produse de la Raft (pahare, vaze, icoane) Ambalare Colete pentru expediere prin Curier (folie cu bule, carton) Aranjare Marfa pe Raft in Depozit Etichetare produse Depozitul este in Bucuresti, Sector 2, zona Mega Mall, str Torentului Cerinte: Indemanare la ambalare Rezistenta efort fizic moderat. Cazier curat Atentie la detalii Varsta minima 18 ani Ce iti oferim: Salariu NET 3000 lei Contract de munca Loc de munca stabil. Program de lucru Luni-Vineri 8:30-17:00 cu 30 minute pauza de masa. Nu se lucreaza in week-end. Nu se lucreaza peste program. Concediu odihna 20 zile lucratoare pe an. Trimiteti CV pe email office [at] classgifts.ro sau pe WhatsApp la
-
Descrierea jobului Colectare Produse de la Raft (pahare, vaze, icoane) Ambalare Colete pentru expediere prin Curier (folie cu bule, carton) Aranjare Marfa pe Raft in Depozit Etichetare produse Depozitul este in Bucuresti, Sector 2, zona Mega Mall, str Torentului Cerinte: Indemanare la ambalare Rezistenta efort fizic moderat. Greutate medie colet 3 - 5 kg Cazier curat Atentie la detalii Varsta minima 18 ani Ce iti oferim: Salariu NET 3000 lei Contract de munca Loc de munca stabil. Program de lucru Luni-Vineri 8:30-17:00 cu 30 minute pauza de masa. Nu se lucreaza in week-end. Nu se lucreaza peste program. Concediu odihna 20 zile lucratoare pe an. Trimiteti CV pe email office [at] classgifts.ro sau pe WhatsApp la
-
Angajăm montator mobilier PAL MDF, rafturi. Se lucrează pentru atât pentru proiecte private, cât și pentru amenajarea interioara a supermarketurilor. Oferim: Salariu de la 4.500 lei net, în funcție de experiență; Diurnă și cazare în deplasări; Echipament de lucru. Cerințe: Disponibilitate la deplasări; Seriozitate și fidelitate; Atenție la detalii și implicare; Spirit de echipă; Permis de conducere cat. B (optional) .
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Suntem în căutarea unui tăpiter talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea experiență în domeniul tapițeriei și va fi capabil să lucreze cu diverse tipuri de materiale pentru a crea mobilierul tapițat. Responsabilități: - Confecționarea și repararea mobilierului tapițat conform specificațiilor și cerințelor clienților. - Selectarea și tăierea materialelor pentru tapițerie (piele, stofe, etc.). - Montarea și fixarea tapițeriei pe cadrele de lemn metal. - Utilizarea uneltelor și echipamentelor de tapițerie în mod corespunzător și sigur. - Asigurarea calității și esteticului produselor finite. - Respectarea standardelor de calitate. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul tapițeriei (minim 2 ani). - Abilitatea de a lucra cu diferite materiale de tapițerie. - Dexteritate manuală și atenție la detalii. - Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă. - Cunoașterea tehnicilor și uneltelor specifice tapițeriei. - Creativitate și simț estetic dezvoltat. - Capacitatea de a interpreta schițe și planuri tehnice reprezintă un avantaj. Beneficii: - Salariu competitiv cu posibilitate de crestere in functie de randament. - Mediu de lucru prietenos și dinamic. - Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în carieră. - Program de lucru flexibil. - Training și suport continuu pentru dezvoltarea abilităților. Atelierul este situat pe Bld. Iuliu Maniu 187,Sector 6 (incinta Nufarul), Mijloace de transpor in comun in apropierea locatiei Metrou Preciziei, RATB Statia Nufarul. Dacă ești pasionat de tâmplărie și tapițerie și dorești să te alături unei echipe de profesioniști, te rugam sa ne contactezi la (Adrian). SALARIU 3500-4500 RON NET.
-
Responsabilități: Confecționarea și repararea mobilierului tăpitat conform specificațiilor tehnice. Selectarea și tăierea materialelor pentru constructia de lemn a modelelor ce urmeaza a fi tapitate. Montarea si fixarea cadrului de lemn sau metal. Utilizarea uneltelor și echipamentelor de tâmplărie și în mod corespunzător. Cerinte: Experiență anterioară în tâmplărie (minim 2 ani). Abilitatea de a citi și interpreta schițe și planuri tehnice. Dexteritate manuală și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient. Cunoașterea materialelor și a tehnicilor de tamplarie. Flexibilitate și capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan. Ce oferim: Salariu competitiv cu posibilitate de crestere in functie de randament. Mediu de lucru dinamic și prietenos. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră. Program de lucru flexibil. Atelierul este situat pe Bld. Iuliu Maniu 187,Sector 6 (incinta Nufarul), Mijloace de transpor in comun in apropierea locatiei Metrou Preciziei, RATB Statia Nufarul. Dacă ești pasionat de tâmplărie și tapițerie și dorești să te alături unei echipe de profesioniști, te rugam sa ne contactezi la (Adrian). SALARIU 3500-4500 RON NET.
-
Căutăm un tâmplar talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre specializate în realizarea mobilei la comandă. Candidatul ideal va avea o atenție deosebită la detalii și va fi capabil să transforme ideile clienților în piese de mobilier unice și funcționale. Responsabilități: - Realizarea mobilei la comandă conform schitelor thenice. - Selectarea și pregătirea materialelor necesare pentru fiecare proiect. (Lemn MDF PAL etc.) - Montarea,asamblarea și finisarea pieselor de mobilier utilizând unelte și echipamente specializate. - Interpretarea și citirea schițelor și planurilor tehnice. - Colaborarea cu echipa pentru a asigura respectarea cerintelor si preferintelor prevazute in planuri. - Menținerea standardelor de calitate și siguranță în toate etapele procesului de producție. Cerințe: - Experiență anterioară în tâmplărie și realizarea mobilei la comandă (minim 3 ani). - Abilitatea de a citi și interpreta schițe și planuri tehnice. - Cunoștințe solide despre tipurile de materiale utilizate în realizarea mobilei. - Dexteritate manuală și atenție la detalii. - Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă. - Creativitate și simț estetic dezvoltat. - Flexibilitate și capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan. - Permis Cat. B reprezinta un spor benficiu. Beneficii: - Salariu competitiv cu posibilitatea de crestere in functie de randament. - Mediu de lucru prietenos și colaborativ. - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră. - Program de lucru flexibil. - Training și suport continuu pentru dezvoltarea abilităților. Atelierul este situat pe Bld. Iuliu Maniu 187,Sector 6 (incinta Nufarul), Mijloace de transpor in comun in apropierea locatiei Metrou Preciziei, RATB Statia Nufarul. Dacă ești pasionat de tâmplărie și tapițerie și dorești să te alături unei echipe de profesioniști, te rugam sa ne contactezi la (Adrian). SALARIU 4000-5000 RON NET.
-
Auto taxi 2019 benzina cu gpl colantate meridian taxi(se poate colanta și meridian taxi plus) Se oferă contract de munca, aplicatia star, permis otopeni,aplicatia meridian,statie și pos(garanție 200lei) inclusa in planul de încasări . Se cauta: 1 sofer schimb de zi zona Pantelimon-Fundeni Meridian Taxi 2,59lei km Dacia Logan 2019 Echipaj Dacia Logan 2019 Meridian Taxi 2,59lei km 1 sofer sau echipaj Dacia Logan 2015 Meridian taxi 2,59lei km(valabil cu data de 25.05.2024) Se oferă si se dorește respect si profesionalism. Relatii la
-
Angajez sofer profesionist cat. C+E pentru curse interne pe ansamblu de 40t , prelata. Cerinte: - Sa fie din Bucuresti sau imprejurimi. - Experienta minima de 1 an. - Detinator cartela tahograf si atestat profesional de transport marfa - Aviz medical si psihologic valabil. Se ofera: -salariu intre 6500 si 8500 (in functie de performanta dv.) -se lucreaza pe daf xf 2012 eev in stare tehnica si estetica buna dotat cu clima de stationare , frgider , aer conditionat si webasto functional. - semiremorci krone 2015 - 2019 - garajul se afla langa simpotrans dacia afumati . Se cere si ofera seriozitate. Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati:
-
Candidatul Ideal Pansiprod Distributie, companie de distributie la nivel national de dispozitive medicale si suplimente alimentare, angajeaza Operator telesales, pentru relatia cu clientii farmacii. Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale de vanzari. CERINTE Studii medii superioare Abilitati de vanzare si negociere Persoana dinamica, responsabila, orientata spre clienti si obtinerea de rezultate Perseverenta, aptitudini pentru lucrul in echipa Cunostinte operare PC nivel mediu Descrierea jobului Promovarea si vanzarea prin telefon a produselor companiei catre clienti Cresterea volumului de vanzari si a numarului de clienti Indeplinirea target-ului si obiectivelor stabilite lunar Programari la plata cu clientii Gestionarea bazei de date a portofoliului de clienti De ce sa te alaturi echipei noastre? Salariu de baza + bonus lunar din vanzari; Bonus trimestrial de performanta. Tichete de masa; Pachet servicii medicale la o clinica privata Vei face parte dintr-o echipa tanara, flexibila, proactiva Descrierea companiei Import si distributie la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice. Service dispozitive medicale Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică. Cu peste 15 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea. Dezvoltăm și consolidăm continuu contacte puternice cu partenerii de afaceri: spitale, clinici și comunitatea farmaceutică, devenind un partener implicat și atent la nevoile pieței.
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Companie germana angajeaza Montatori mobilier Ikea Venitul este de 120 Euro net zi la montaj bucatarii, si 100 Euro net zi la mobila generala Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Cerinte: experienta in montaj mobillier Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la telefon: . Melania
-
OUTLET_magazin de incaltaminte din piele cu branduri renumite made in Italy angajam urgent vanzatoare full time cu contract de munca pe perioada nedeterminata. CERINTE GENERALE: - Persoana serioasa, sociabila, prezentabila, comunicativa si cu initiativa - Domiciliul stabil in Bucuresti - Absolventa liceu cu BAC - Experienta in vanzari minim 1 an - Cunostinte minime operare calculator - NEFUMATOARE CONDITII: - Pachet salarial motivant (intre 2.000 - 2400 lei net ) cu posibilitate de majorare dupa perioada de proba. - posibilitate acordare tichete de masa - mediu placut de lucru - zona centrala stradala - cartier Aviatiei sector 1 Bucuresti RESPONSABILITATI GENERALE: - consilierea clientilor - aranjarea produselor - promovarea colectiilor - monitorizarea stocurilor
-
Societate din Bucuresti ,angajeaza urgent frigotehnisti/ instalatori AC/HVAC Beneficii: salariu motivant tichete de masa prime/bonusuri permisul catB prezinta un avantaj / masina Oferim training& perioada de formare!
-
Fabrica care produce detergent de uz casnic este in cautarea unui Operator introducere si prelucrare date, cu minim de experienta pe parte logistica si avand cunostinte medii de limba spaniola. Beneficii: - dupa 1 an in firma al 13 lea salariu si asigurare medicala privata -contract pe perioada nedeterminata; - program de lucru L-V in intervalul 8:00 - 16:30;
-
Societate structuri metalice angajeaza operator pod rulant cu comanda de la sol in Bucuresti Pentru relatii puteti apela la tel 0728975236 sau email :
-
Angajam agent de vanzari pentru pomovarea si prezentarea produselor companiei.Cautam persoane comunicative cu spirit de echipa.Oferim training gratuit si posibilitatea de a promova professional. 0738796007
-
Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.
-
Responsabilități: - Elaborarea soluțiilor tehnice pentru sistemul tehnic de detecție si semnalizare la efracție și control acces, incendiu și televiziune cu circuit închis (TVCI); - Proiectarea sistemelor de securitate: detecție si avertizare la efracție, control acces, supraveghere video și interfonie, detecție incendiu; - Proiectarea sistemelor de comunicații: voce și date; - Monitorizarea execuției și verificarea proiectului tehnic; - Întocmirea studiilor de prefezabilitate și de fezabilitate; - Întocmirea ofertelor tehnico-comerciale la proiecte; - Întocmirea bugetelor aferente proiectelor aflate în derulare; - Execută vizite on site și culege informații pentru procesul de ofertare; - Analizarea în permanență a pieței; - Întocmirea devizelor de ofertă și elaborarea proiectelor tehnice în vederea participării la licitații publice; - Studierea și întocmirea documentației pentru clienți: caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic, pentru sisteme integrate de securitate; - Programarea și organizarea echipamentelor demo cu producătorii; - Asigură, la nevoie, coordonarea derulării lucrărilor conform contractelor încheiate, normativelor în vigoare, urmărind buna gestionare a resurselor umane și materiale; - Elaborarea de proceduri de operare a sistemelor integrate de securitate: În relația cu clienții: - Oferă consultanță de specialitate clienților firmei pe toate canalele de comunicare; - În cazul solicitărilor venite din partea clienților, realizează clarificările tehnice. Cerințe: - Studii tehnice absolvite profil electric: inginerie electrică, electronică, electrotehnică, electroenergetica, construcții; - Reprezintă avantaj - autorizare ARTS inginer sisteme de securitate / proiectant inginer sisteme de securitate; - Alte cunoștințe în domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizări, BMS, instalații electrice) sunt apreciate; - Minim 2 ani experiență în ofertare și derulare contracte; - Cunoașterea brand-urilor importante de pe piața sistemelor de securitate și incendiu (AXIS, Bosch, Honeywell, Schrack, Securiton, Dahua, DSC); - Abilitați foarte bune de comunicare și negociere; - Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză și planificare; - Cunoștințe solide operare PC: MS Office, Autocad, MS Project; - Bune cunoștințe de limba engleză în special vocabular tehnic; - Spirit de echipă și de colaborare; - Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitiva; - Permis de conducere auto categoria B. Beneficii: - Salariul motivant - Tichete de masă; - Pachet servicii medicale; - Abonament sala de sport - Participare la cursuri de pregătire; - Prime si tichete cadiu de sarbatori - Logistică și echipamente pentru buna desfășurare a activității. Locația jobului: București
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact