Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Experienta: Experienta 1-3 ani Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Nume Kereszteș Valentin Bună ziua sînt pensionar militar fost jandarm cu drept de munca. Dețin atestat de securitate Vîrsta 49 ani. Lucrez în domeniu de aproape anii
-
Promovat
Tehnician cu experienta pentru cablare instalare si service sisteme de securitate, alarme si camere video. Permisul de conducere este obligatoriu iar cursul ARTS este un plus. Disponibilitate pentru deplasari in tara si program prelungit. Salarizare excelenta, diurna, bonusuri lunare in functie de performanta, cazare in apartament de serviciu (pentru cei din provincie), relatii la telefon. Salarizarea se stabileste in functtie de experienta. Sa sune doar cei care au macar un minim de experienta in acest domneiu !!!
-
Promovat
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA, LEMN -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC ABM Concept Internațional SRL,cu sediul în București,sect.5, angajaza șoferi profesioniști categoria C+E ,ptr.curse interne RO-RO. Salariul prima lună 6500 lei, apoi se negociază în funcție de abilitățile șoferului. Angajăm șoferi și ptr.curse locale București.
-
Candidatul Ideal Ești candidatul ideal dacă ai: *Experiență anterioară pe un post similar în vânzări (constituie un avantaj); *Studii superioare finalizate (avantaj); *Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; *Implicare, asumarea responsabilității și seriozitate; *Cunoștințe în efectuarea operațiunilor de încasare și înregistrări în sistemul de management al vânzărilor; *Cunoștințe de operare PC și contabilitate primară; *Bune abilități de învățare și flexibilitate; *Limba engleză (avantaj). Esti o persoana: *Comunicativă, organizată și cu atenție la detalii; *Eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor; *Atentă la nevoile clientului, amabilă; *Orientată către identificarea de soluții; *Iți dorești să lucrezi într-un mediu profesional de lux ? Vino în echipa Bravo și vei beneficia de: *Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată sau part time *Pachet salarial competitiv în funcție de experiență; *TS bonus - 5% lunar - conform procedurii interne; *Bonusuri vânzări; *Bonus pentru recomandare angajati, conform politicii interne; *Discount angajat la achizitia de bijuterii - conform procedurii interne; *Program în ture (locație mall); *O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră; *Training dedicat pentru a fi pregătit, specializarea te va ajuta să te dezvolți atât pe plan profesional și cât și pe plan personal. Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: *Vei fi brand amsabador Roberto Bravo în relația cu clientul; *Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor; *Vei consilia clienții prin recomandari individualizate; *Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli; *Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative; *Participi la inventarierea mărfii din magazin; *Vei efectua activități administrative de gestionare a activității magazinului inclusiv efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă de inventar etc.) Descrierea companiei **ROBERTO BRAVO o piatră prețioasă în mixul de magazine din Promenada Mall. Roberto Bravo este o companie fondată în anul 1948, câștigându-și notorietatea internațională cu fiecare din cele peste 130 de magazine din întreaga lume. Fiecare colecție Roberto Bravo spune o poveste în toată complexitatea ei, prin fiecare piesă de bijuterie care are ca inspirație o temă din natură sau istorie, ilustrată în toată complexitatea ei, iar numele alese pentru colecţii ilustrează exact autenticitatea brandului: Monarch Butterfly, Swan Lake, Gallica, Global Warming, Le Grand Bleu sau Noah s Ark. Inspirate din stilul renascentist, fiecare din ele având o poveste magică, bijuteriile Roberto Bravo se disting prin designul inovator şi prin valoarea materialelor folosite pietre preţioase şi semipreţioase, diamante, email şi metale nobile precum aur sau argint. Piesele sunt lucrate manual si poarta amprenta a trei generaţii de creatori pasionaţi de bijuterii. Colectiile Roberto Bravo se bucură de un design îndrăzneț, rafinat și de combinații pline de creativitate. Ele introduc iubitorii de bijuterii într-o lume fascinantă, misterioasă și plină de culoare. Fii unic ! Fii Bravo !
-
Companie din sector 3, zona Pallady, specializata în comercializarea de mobilier finit, angajam manipulator marfa în depozit, persoana serioasa, permis categoria B, rezistent la efort fizic, absolvent de liceu, de preferat sa locuiască în sector 3, 2 sau zona Glina, Gară Cățelu, cartier 23 August. Program 9.00-18.00 L-V și 9.00-14.00 S, salariu 4500-5000 lei.
-
Candidatul Ideal Experiență minimă 1 an în design grafic, cu accent pe prepress și DTP, dovedită printr-un portofoliu; Cunoștințe solide despre procesul de tipar și pregătirea fișierelor pentru tipar (prepress); Cunoștințe solide de operare a programelor Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop; Experiență în pregătirea fișierelor pentru print digital si offset; Creativitate și atenție la detalii; Abilități bune de comunicare, organizare și planificare; Dorință de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă; Capacitatea de a lucra cu termene limită strânse și de a coordona mai multe proiecte simultan; Perseverență și capacitatea de a înțelege cu ușurință nevoile și dorințele colegilor și superiorilor; Organizare eficientă a timpului pentru a maximiza productivitatea la locul de muncă; Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu sau avansat este un plus; Constituie avantaj cunoasterea echipamentelor de print digital Canon ImagePress C10000vp si C10010 VP Responsabilități: Crearea și dezvoltarea de concepte grafice pentru Colectia de Calendare si Agende; Crearea și dezvoltarea de concepte grafice pentru diferite materiale promoționale (cataloage, pliante, afișe, bannere etc.); Pregătirea materialelor pentru tipar (prepress); Pregatirea lucrarilor pentru stante, matrite zinc, lac selectiv etc; Lucrul cu diferite tipuri de software de design grafic și DTP (Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop etc.); Verificarea fișierelor și pregătirea acestora pentru imprimare; Realizarea de layout-uri și machete grafice după sabloanele companiei; Vectorizare și prelucrare sigle; Prelucrare imagini; Realizare grafică pentru tipărituri (postere, flyere, cataloage, calendare, broșuri, calendare, agende) după cerințele clientului; Beneficii: Program de lucru de 8 ore de la 8:00-16:30 cu 30 de minute pauză de masă la ora 12:00; Salariul de început este între 3000 și 4000 lei net, în funcție de experiență; Contract pe o perioadă nedeterminată, carte de muncă; Bonuri de masă; Decontare transport; Prime in cursul anului și o primă mai mare la sfârșitul anului; Spațiu de lucru plăcut, cu dotări moderne. Descrierea companiei Cu o prezență stabilă pe piața de articole promoționale începând din anul 2008, DeMedia a construit un portofoliu impresionant de clienți, o realizare care poate fi atribuită angajamentului și profesionalismului cu care abordăm satisfacerea cerințelor fiecărui client. Secția noastră de producție dispune de echipamente avansate, fiind astfel pregătită să răspundă unei game largi de cerințe în domeniul tiparului comercial și al produselor promoționale. Utilizând tehnologie de tipărire offset și digitală de ultimă generație, împreună cu un atelier de legătorie specializat, avem capacitatea de a gestiona diverse proiecte de tipar comercial. În plus, avem un stoc propriu de articole promoționale, ceea ce ne permite să oferim soluții personalizate cu livrare rapida. Datorită eficienței și resurselor noastre, ne angajăm să executăm comenzi cu promptitudine și profesionalism, fără a compromite calitatea. Ne caracterizează experiența vastă, flexibilitatea în abordare, capacitatea de adaptare și colaborările strânse cu furnizori de renume pentru importuri directe. Implementăm tehnici de personalizare de ultimă oră și ne angajăm în asigurarea calității superioare a produselor noastre. În plus, cultura organizațională este susținută de un management tânăr și modern, care promovează un mediu de lucru pozitiv și încurajează dezvoltarea profesională a angajaților. Suntem în permanență deschiși către inițierea de noi parteneriate și ne ghidăm activitatea după principii de integritate și profesionalism.
-
Cabinetul medical Kineto Ortoclinic situat în București sector 5 ( vis a vis de hotel Marriott), angajează fete kinetoterapeut Candidatul trebuie: - sa dețină diploma de specialitate - elaborarea programelor de recuperare medicala pentru copii și adulti - competente solide în efectuarea diferitelor tipuri de masaj - experienta de minimum 1 an în domeniu - capacitatea de a comunica eficient cu pacienții - persoana activa și responsabila - punctuala și serioasa - se da proba practica Descrierea postului : - stabilirea programului de recuperare medicala pentru copii și adulți - realizarea sesiunilor de masaj terapeutic, relaxare, drenaj limfatic, anticelulitic, reflexoterapie - stabilirea și aplicarea tehnicilor necesare pentru atingerea obiectivelor terapeutice - promovarea serviciilor și imaginea firmei - program de lucru full time 12 - 20 - respectarea programului de lucru - posibilitatea formarii și învățării de utilizare a aparaturii medicale
-
Restaurant, situat in Bucuresti,sector 4,Bd.Alexandru Obregia ,angajeaza personal pe urmatoarele posturi: -bucatar cu experienta, bucatarie internationala si romaneasca , salariu 4500-6000lei -barman cu experienta, salariu 2800-3500lei -ospatari, picoli salariu 2500-3000lei -ospatarite, picolite, salariu 2500-3000lei -personal curatenie vase, salaiu 2300,2800 lei