Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-01-26 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RPG Security angajeaza Operator Dispecer Monitorizare Video Candidatul ideal: Studii medii; Fara antecedente penale; Foarte bune cunostinte PC Microsoft Office(Excel, Word, Power Point); Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor; Seriozitate, meticulozitate si adaptibilitate Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Program de lucru in ture 12 24-12 48. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0728683074.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Calificare lăcătuș mecanic masini utilaje - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi, și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 07 arata numarul 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Ajuti la receptia materiilor prime esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv tichete de masa de 30 RON zi, sporuri si alte bonusuri. Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare. P
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Inginer horticol cu experienta in intretinerea plantelor, oferte comerciale, rapoarte activitati domeniul agricol, consultanta, diverse activitati administrative.
-
Responsabilități: Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică Organizarea agendei zilnice de întâlniri Contactarea partenerilor în vederea stabilirii unei întâlniri de afaceri Să verifice și să gestioneze atât corespondența electronică cât și pe cea fizică Să stabilească diferite rapoarte și situații cerute (grafice, ppt, etc) Să gestioneze documentele de interes general ale societății Să organizeze întâlnirile de echipă Să elaboreze și să redacteze documente și situații cerute de management Să gestioneze fluxul de documente Cerințe: Cunoștințe de operare PC Studii superioare avantaj Experiență în management Cunoașterea limbii engleze Cunoștințe foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook, etc) Atitudine profesională Seriozitate și adaptabilitate Rezistență la stres Capacitate de planificare, organizare și coordonare Experiență în rezolvarea problemelor și în găsirea soluțiilor Permis de conducere, categoria B
-
Ingrijire batrani la domiciliu in București si Ilfov
-
Bistro Market isi mareste echipa! Suntem in cautare de vanzator casier, pentru locatia din sectorul 3, strada Campia libertatii. Pentru mai multe detalii suna la numarul de telefon. Te asteptam!
-
Echipa Bistro Market isi mareste echipa! Suntem in cautare de vanzatoare casierita, pentru locatia din sectorul 3, strada Campia libertatii. Pentru mai multe detalii suna la numarul de telefon. Te asteptam!
-
Bistro Market isi mareste echipa! Suntem in cautare de vanzator casier, pentru locatia din sectorul 3, strada Campia libertatii. Pentru mai multe detalii suna la numarul de telefon. Te asteptam!
-
- Introducerea articolelor de deviz in programul specializat pentru ofertare - Solicitarea cererii de oferta de la furnizorii de materiale si echipamente. - Stabilirea furnizorilor de materiale si echipamente pentru intocmirea ofertelor. - Devize oferta dupa antemasuratori existente, deviz general investitie, deviz pe obiect, extrase de deviz: liste de material, manopera, utilaje, transport pentru executie lucrari. - Intocmirea ofertei tehnico-economice si calificare in conformitate cu cerintele documentatiei pentru participarea la licitatii publice. - Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), si a intregii documentatii pentru licitatii inclusiv eligibilitate. - Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte. - Urmarirea proiectelor. - Transmiterea clarificarilor pentru oferta predata. - Solicitarea de clarificari( daca este cazul). - Cunoasterea legislatiei in vigoare. - Intocmirea graficelor de executie . - Intocmirea Propunerelor Tehnice, Planul Calitatii sau alte necesare pentru dosarul de oferta . - Intocmirea documentatiei aferente Cartii Constructiei (in colaborare cu celelalte departamente si colegi din santiere, inclusiv procese verbale de lucrari) Candidatul ideal: -Absolvent Facultatea de Constructii (secția inginerie - constituie avantaj -Experienta peste 2 ani în domeniu; - constituie avantaj -Cunoștințe operare PC, Office, Autocad, program de întocmire devize -Capacitatea de lucru în echipă/ individual; -Abilitatea de a negocia termene și condiții cu al i colaboratori; -Inițiativă; Oferim: -bonusuri -echipamente de lucru -telefon si autoturism de serviciu -salariu bun -seriozitate -mediu de lucru placut
-
Angajam sofer cat. C+E pentru curse externe regulate ROMANIA (Bucuresti) - BULGARIA (Sofia), tur-retur, contract perioada nedeterminata, camion cu remorca (tandem) pentru textile. Mai multe detalii se discuta la telefon.
-
Angajam talpuitor in domeniul cizmariei pentru lucru pe comanda, pereche cu pereche. Majoritatea modelelor stiletto. -locatia serviciului excelenta-mijloace de transport, magazin in apropiere -salariu bun -colectiv prietenos si sociabil. Te asteptam in echipa noastra. Detalii la telefon;
-
-
Rotis Lux caută reprezentant/ă vanzari prin telefon: -prezinta si promoveaza telefonic produsele/serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti; prospecteaza piata in vederea identificarii de noi clienti; -mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora; -întocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, potentialii clienti; -realizează planul zilnic de vanzari; -urmareste încasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienții fideli; -transmite managerului direct informațiile cu privire la sesizările si/sau reclamațiile de orice natură privind relația dintre firmă și client. Pachet salarial atractiv Pentru informatii suplimentare :
-
Angajam in domeniul confectii incaltaminte, lucru la masa si masina, o singura fata care sa le stie pe ambele sau 2 fete care sa se imparta, una cu lucru la masa, una la masina. Lucru pereche cu pereche pe comanda, colectiv dragut, locatie buna,salariu avantajos Te asteptam in echipa noastra! Detalii la telefon
-
Complex hotelier Premium Wellness Sport angajeaza contabil cu experienta: Conditii: - studii superioare economice finalizate - cunostinte operare PC (Excel - avansat, sisteme informatice de contabilitate) - buna cunoastere a legislatiei fiscale nationale - capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor - spirit analitic, cu atentie la detalii - corectitudine, initiativa, proactivitate - abilitati de comunicare si lucru in echipa. Atributii: - Inregistrează corect si la timp în programul de contabilitate facturile de furnizori, extrase de banca, registru de casă si deconturi de cheltuieli ale salariatilor; -Monitorizează cheltuielile veniturile înregistrate în avans; - Procesează toate documentele aferente intrărilor-iesirilor de mijloace fixe, investitii, alte imobilizări corporale necorporale (conturi clasa 2) inclusiv amortizarea; - Intocmeste si înregistrează note contabile TVA, taxe diverse, rezultat reportat, subventii, etc; Intocmeste declaratiile lunare semestriale anuale corect si la timp; - Verifică fisa sintetica de la ANAF; - Intocmeste declaratiile privind taxele si impozitele datorate de societate la bugetul local; - Participă la întocmirea lucrarilor de închidere a exercitiului financiar-contabil; - Participă la procesul de inventariere anuală; - Participă la procesul de auditare anuală a situatiilor financiare ale societătii, colaborând cu auditorii externi;
-
Om de afaceri potent financiar angajez urgent secretara personala pentru birou propiu.Salariul 9000 RON lunar plus alte bonusuri substanțiale care rămân discutabile.Se cere discretie maxima, persoana fără obligații, open.La semnarea contractului se acorda 3000 RON prima de instalare. Se pune la dispoziție mașină și sofer personal. Vârstă maxima 55ani, domiciliu permanent București, studii medii liceul obligatoriu, program flexibil luni vineri 9 15 30.Se face contract de munca pe o perioada nedeterminata. Nu se cere experienta, dacă se cunoaște limba engleza se acorda anumite bonusuri.
-
DescriereHomey revoluționează industria ospitalității prin servicii inovatoare, bazate pe tehnologie, locuri de cazare inspirate și bine gândite, combinate într-o singură experiență gestionată fără probleme. LA HOMEY: - Veti îndeplini sarcini de menaj care includ, dar nu se limitează la: curățarea băilor, bucătăriilor, spațiilor de locuit, schimbarea lenjeriei de pat și a ștergarelor, spălarea geamurilor, lustruirea suprafețelor, balcoane, ridicarea gunoiului / reciclare, aspirarea covoarelor, curățarea podelelor, ștergerea prafului; - Veti asigura că tot mobilierul, aparatele și facilitățile sunt curate și în stare de funcționare; - Veti realinia mobilierul și dotările în conformitate cu amenajarea prescrisă; - Veti asigura că holurile, spațiile de birouri, holurile pentru oaspeți, si lifturile sunt curățate conform standardelor Homey ; - Veti asigura confidențialitatea și securitatea camerelor oaspeților; - Va veti deplasa în locații homey distribuite în tot orașul; - Veti raportaa orice probleme de întreținere, pericole de siguranță, probleme de securitate sau deteriorări ale proprietății Homey; - Veti utiliza o aplicație sau o tehnologie mobilă, smartphone/dispozitiv necesar; CE CĂUTĂM: - Un profesionist cu o atitudine pozitivă, care are capacitatea de a lucra eficient atât într-o echipă, cât și independent; - Experiența anterioară în domeniul hotelier este un avantaj; - Un profesionist care poate îmbrățișa utilizarea aplicațiilor mobile și a tehnologiei; - Cunoașterea unei mari varietăți de produse de igienizare, tehnici și metode de curățare; - Cunoștințe practice de operare a echipamentelor de curățenie; - Rezistență fizică și mobilitate, inclusiv capacitatea de a ridica, îngenunchea și apleca; Avem, de asemenea, beneficii extraordinare pentru a vă face viața mai ușoară, astfel încât să vă puteți concentra asupra a ceea ce vă pricepeți cel mai bine: - Salariu 3000 lei Net; - Perioada de concediu flexibilă; - O companie cu o viziune uriașă, un mediu de lucru dinamic și o echipă de colegi inteligenți, ambițioși și cu care este plăcut să lucrezi! Suntem un angajator cu șanse egale și apreciem diversitatea în cadrul companiei noastre. Nu facem discriminare pe bază de rasă, religie, culoare, origine națională, sex, orientare sexuală, vârstă, stare civilă, statut de veteran sau statut de handicap sau alte clase protejate. Publi24
-
Urgently looking for head chef, sous chef & demis chef - gastro pub chain located in Kenmare Ireland For one of our clients, a very busy gastro pub located in Kenmare/Ireland , we are urgently looking for head chef, sous chef & commis/demis chef with immediate start ; we can provide work permit for Non Eu jobseekers Terms of employment: 2 years contract ; 45-48 hours /week depending the season ; accommodation provided into a single room at a cost of 90 euro /week ; meals provided on duty ; salaries are depending on experience : head chef 45-50 k gross/year , sous chef 38-40 k gross/year , demis chef 30 k gross/year REQUIREMENTS: Min 2-3 year experience into a similar position into a busy gastro pub or casual dining restaurant; experience in preparing European and International cuisine; a very good English required To register please forward your Curriculum Vitae by email at ; G&G RECRUITMENT MICHELIN & ELITE HOSPITALITY RECRUITMENT www.ihrc.ro OVER 23 YEARS EXPERIENCE IN: RECRUITMENT SELECTION CONSULTANCY EMPLOYMENT AGENCY-HOTEL OPENINGS IMMIGRATION STAFF FOR EVENTS & OUTSOURCE STAFF OVERSEAS RECRUITMENT HEAD HUNTING CHEFS JOBS PERMANENT JOBS IN ROMANIA-UK- IRELAND CHANNEL ISLAND CRUISE LINES
-
Candidatul Ideal Cerințe: Responsabilitate, seriozitate, implicare; Bune abilitati de comunicare si adaptare; Capacitate de reactie si dinamism; Cunostinte privind modul de executie al sarcinilor; Studii medii/postliceale, studii in curs de desfasurare; Permis conducere categoria B Descrierea jobului Responsabilități: Executa reparatii minore in apartamentele homey: schimbarea becurilor, prize, montare tablouri, rafturi, etc. Executa renovari/reparatii generale in apartamentele homey, precum: aplicarea, instalarea, intretinerea podelelor, peretilor, si repararea acoperisurilor/sistemelor de izolatie, instalarea geamurilor in ferestre sau alte cadre Primeste, confirma si executa lucrarile necesare, in raport cu traseul si timpii comunicati de Manager Proiect/Dispecer/Suport Clienti, dupa o ruta prestabilita, zilnic Ridica comenzi online de la magazine, primeste si verifica facturi, chitante, documente justificative, face plati cash/card Transport materiale reparatii si decoratiuni amenajari Intretine sculele din pachetul de mentenanta Lucrări specifice activității de mentenanță, distribuite în funcție de specializare; Păstrarea și depozitate materialelor și a sculelor ce sunt necesare pentru desfășurarea activității; Realizarea corectă ale sarcinilor alocate; Păstrarea relațiilor bune cu colegii de echipă și partenerii companiei. Beneficii: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată cu toate contributiile si beneficiile aferente; Concedii conform legislației; Salariu motivant în funcție de experiență și performanță. Echipamente si dotari individuale de lucru; Dotari cu scule si echipamente specifice activitatiilor desfasurate; Sustinerea in activitate; Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in domeniu.
-
Angajam croitor in domeniul cizmariei, lucru pereche cu pereche pe comanda, colectiv dragut, locatie buna, salariu avantajos Te asteptam in echipa noastra! Detalii la telefon
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru