Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-02-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pentru clientul nostru, companie multinationala specializata in distributia de materiale de constructii si sisteme de drenare cu depozitul in zona Ciorogarla (A1, km. 13), suntem in cautare de noi colegi cu experienta in depozit pentru postul de Manipulant Marfa. Cerinte: 8 Clase finalizate; Experienta pe un post similar; Rezistenta la efort fizic; Responsabilitati: Receptionarea si descarcarea marfurilor; Depozitarea corespunzatoare a produselor; Pregatirea comenzilor pentru expediere conform facturilor sau listelor de picking; Montarea produselor dezasamblate; Program de Lucru: L-V, interval 07:30 - 16:30; Transport ASIGURAT si GRATUIT din Bucuresti, de la statia de metrou "PACII" Pachet de Beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Salariu NET: 3.000 lei pentru primele 3 luni, 3.250 lei ulterior; Tichete de Masa: 630 lei luna; Ore suplimentare platite dublu (daca este cazul); Abonament medical privat; Dupa 3 luni: Bonus de Performanta: 50 - 500 lei luna; Prima de prezenta: 300 lei luna; Calificarea la locul de munca in functie de aptitudini si implicare; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Promovat
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial de pana la 3200 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 30 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.
-
Promovat
DESCRIERE Compania Noastră Suntem o companie de prestigiu în domeniul instalațiilor electrice, cunoscută pentru calitatea serviciilor noastre și pentru echipa noastră de profesioniști dedicată. Căutăm Un electrician calificat cu experiență, pasionat de meseria sa și gata să se alăture echipei noastre. Candidatul ideal este o persoană responsabilă, cu abilități tehnice solide și o atitudine orientată către rezolvarea problemelor. Responsabilități Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice Citirea și interpretarea planurilor și schemelor electrice Respectarea normelor de sănătate și securitate în muncă Colaborarea eficientă cu colegii și clienții Cerințe Certificat de calificare ca electrician Experiență de minim 2 ani în domeniu Cunoștințe solide despre sistemele electrice și standardele de siguranță Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj) Oferim Salariu competitiv și beneficii Oportunități de dezvoltare profesională și instruire continuă Mediu de lucru sigur și plăcut Echipă suportivă și profesionistă Aplicați acum! Trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de email sau prin intermediul whatssap la numarul de telefon din anunt.
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salariu între 5000-5500 lei în funcție de experiența Tâmplărie Sănătoasă de la BDM Systems Angajează Montatori de Tâmplărie PVC Despre Noi: La Tâmplărie Sănătoasă de la BDM Systems, ne mândrim cu furnizarea de soluții inovatoare și de înaltă calitate în domeniul tâmplăriei PVC Rolul Tău: - Instalarea tâmplăriei PVC în locații diverse, asigurându-te că fiecare proiect este finalizat la cele mai înalte standarde de calitate - Colaborarea strânsă cu echipa pentru a respecta termenele limită și cerințele clienților - Mentinerea unei atmosfere placute in cadrul echipei - Sa se respecte indicatiile de montaj oferite din companie Ce Căutăm: - Experiență în montarea tâmplăriei PVC - Atitudine proactivă și o abordare serioasa muncii - Abilitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă - Disponibilitatea de a învăța și de a se adapta la metodologii noi Ce Oferim: - Un pachet salarial atractiv, negociabil în funcție de experiență. In functie de experienta salariul poate varia intre 3500 si 4500 de lei, cu posibilitate de bonusuri suplimentare in functie - Un mediu de lucru plăcut Dacă sunteți interesați să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să ne apelati sau se ne scrieti pe Whatsapp
-
Cautam persoane serioase, care se bazeaza pe un loc de munca stabil in depozitul nostru din zona Crangasi-Giulesti. Exista perioada de proba. Suntem o firma ce comercializeaza produse alimentare coreene si japoneze impachetate. Cateva dintre responsabilitatile cerute: - Pregatirea marfii pentru magazine (produse uscate congelate refrigerate) - Receptie de marfa - Asezarea marfii pe categorii (Acestea sunt numai cateva dintre responsabilitatile majore) Acesta este un post ce necesita munca fizica. Salariul mentionat (2600) este salariul de inceput, exista posibilitati de crestere.
-
Responsabilitati Urmareste permanent echipamentele si instalatiile frigorifice monitorizate; Inregistreaza evenimentele si centralizeaza in rapoarte/ baze de date interne pe fiecare magazin in parte; Aplica procedurile de escaladare conform regulilor interne; Transmite imediat orice document rezultat din monitorizarea instalației frigorifice; La solicitarea beneficiarilor, transmite grafice de temperatură; Menține relații de parteneriat foarte bune cu echipa de întreținere a magazinului monitorizat; Comunică permanent cu superiorul cu privire la starea magazinelor monitorizate și orice intervenție externă asupra parametrilor prescriși. Cerinte Studii superioare tehnice (de preferat: instalatii termice, automatica, mecanica); Cunostinte tehnice in domeniu frigului comercial (avantaj); Disponibilitate de a lucra in ture; Cunostinte avansate de MS Office; Cunostinte limba engleza si italiana; Gandire logica, capacitate de diagnoza tehnica rapida; Atentie la detalii si atentie distributiva; Rabdare si autodisciplina; Abilitati de relationare cu clientii; Domiciliul in Bucuresti. Programul de lucru se desfasoara in ture, astfel: - tura de zi: 12 ore lucrate, 24 ore libere;. - tura de noapte: 12 ore lucrate, 48 ore libere. Oferim: - Mediu de lucru stabil si placut, alaturi de o echipa profesionista - Tichete de masa - Tichete cadou (Paste si Craciun) - Asigurare sanatate/ servicii medicale - Bonus recomandare colegi - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in firma - Zile libere pentru evenimente deosebite
-
Societate comerciala, angajam in Bucuresti Sector 6, Sef de Depozit cu experienta in : -gestionarea eficienta a stocurilor -aprovizionarea corecta si optima cu marfurile lipsa -asigurarea expeditiei la timp a marfurilor. Cerinte : Experienta minim 5 ani in functia de sef de depozit. Abilitati sporite de organizare si comunicare. Cunostinte bune de utilizare a computerului si a mediului on-line. Oferta: salariul : 5000 lei Pentru interviu, va rog, depuneti cv la adresa whatzzup:
-
VITRINA CU DULCIURI doreste sa se extinda si angajează cofetar si ajutor de cofetar. Locatia este in sector 1, zona Parc Bazilescu Candidatul ideal Ne dorim colegi e care: -sa aibe cunostinte solide despre producție de cofetarie și desigul prajiturilor și al torturilor -sa respecte retetele stabilite -sa găsească soluții pentru gestionarea situațiilor neprevazute -sa demonstreze creativitate și pasiune -sa își gestioneze eficient timpul pentru respectarea termenelor de livrare și a programului de lucru -sa colaboreze cu membrii echipei -sa respecte standardele de igiena și sa mențină un spațiu de lucru curat și organiat Ce oferim Salariu între 3500 și 5000 lei net în funcție de cunostinte, experienta și disponibilitate Mediu de lucru prietenos Program lejer ( cu excepția sarbatorilor și a perioadelor aglomerate) Oportunități de pregătire și perfecționare profesionala
-
Angajez operator pe pompa fixa stationara de beton , santier fix . Contract de munca nedeterminat. Salariu plus bonusuri. Program flexibil. Daca candidatul detine permis de conducere cat B+E constituie un avantaj . Detalii la nr de tel .
-
Suntem in cautare de ajutor bucatar cu experienta si diploma, pentru o gradinita privata din sectorul 6, cu pitici intre 1an si 6 luni si maxim 6 ani, care sa ajute la servirea mesei, in bucatarie la pregatirea bucatelor, la curatenie si la spalat vase. Prezinta un avantaj experienta de lucru in cantina scolara. Pentru mai multe detalii, va rog sa ne contactati la nr de telefon
-
Colaboratorul nostru, Queisser Pharma, este in cautarea unei persoane serioase și responsabile care sa asigure curatenia in sediul central al companiei din București, Sector 1, strada Grigore Alexandrescu 97 (aproape de stațiile de metrou Ștefan Cel Mare, Piața Victoriei și Piața Romană). Rolul ti se potriveste daca ești o persoană care: Se adaptează ușor; Este amabila, serioasa si responsabila; Este atent atentă la detalii. Viitoarele tale responsabilitati: Utilizarea materialelor, substanțelor și echipamentelor destinate activității de curățenie conform specificațiilor primite din partea reprezentantului companiei; Efectuarea zilnica a curateniei in birouri, toalete si salile de protocol; Colectarea sacilor de gunoi menajer si depozitarea lor in locurile special amenajate; Aprovizioanarea cu materiale consumabile (prosoape de hartie, sapun, hartie igienica, detergenti, etc.). Ce vrei primi in schimb? Un salariu motivant; Tichete de masa; Acces la un mediu de lucru placut; Abonament la o clinica privata de sanatate. Despre Queisser Pharma Queisser Pharma este o companie germană care, de mai bine de 100 ani dezvolta, produce si comercializeaza produse destinate menținerii sănătății. In prezent, au disponibile suplimente alimentare, dispozitive medicale si cosmetice, precum si o prezență dincolo de granițele României și ale Germaniei.
-
-
Oferim posibilitatea obtinerii urgente de forta de munca necalificata din Sri Lanka. 30 de muncitori sunt deja sositi in Romania. Detaliile si conditiile se stabilesc direct. Asteptam sa ne contactati prin email si telefon.
-
Angajam ajutor bucatar pentru cantina salariati, cu abilitati de lucru cu oamenii, program de lucru fix, de luni pana vineri, in sectorul 4 Bucuresti. Oferim: salariu bun, tichete de masa, tichete cadou, prime sarbatori, colectiv placut, stabilitate post.
-
Responsabiități: Preluarea și rezolvarea situațiilor în care apar neconformități. Asistarea clientului în procesul de luare a deciziei de cumpărare prin furnizarea detaliilor solicitate despre produse și servicii. Oferirea de soluții pentru diverse probleme: plasarea comenzilor, livrare și returnarea produselor. Activitatea se va desfășura pe toate canalele de comunicare, inclusiv chat și apel telefonic, asigurând o experiență cuprinzătoare și fără probleme pentru clienți. Cerințe: Dorința de a obține experiență: Este în regulă dacă este primul tău job; vei învăța alături de noi. Competență în limba germană la un nivel avansat, cuprinzând abilități de scriere, vorbire și lectură, echivalente cu nivelul C1. Cunoștințe de bază în limba engleză (nivel B1).
-
S.C. Autorun Service Center SRL, cu sediul in Bucuresti, sector 3, Str. Chiciurei nr.28-32, avand nr. inregistrare la ONRC J40 8406 12.05.2021, CUI 44258134 cauta sa angajeze pentru ocupare urmatorelor posturi: - mecanic auto cod COR 723103 - 4 posturi; - electrician auto cod COR 723101 - 2 posturi; -muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor - 10 posturi; -maistru electrician - 311303 - 1 post. Cerinte de ocupare post: limba engleza obligatoriu, studii medii, EXPERIENTA PE POSTURI SIMILARE. CV-urile se trimit prin e-mail la adresa firmei, iar interviul se va desfasura la la punctul de lucru al societatii noastre situat in Strada Chiciurei nr.28-32, sector 3, Bucuresti.
-
Principalele tale responsabilități: - Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ; - Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse; - Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă; - Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face ziua mai frumoasă tuturor celor din jur. Ceea ce oferim: - Tichete de masă - Primă de vacanță si de fidelitate; - Cupoane de magazin de Paști și Crăciun; - Asigurare privată de sănătate - Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; - Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; - Cursuri de formare adaptate nevoilor tale. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție. La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale. Și tu poți face parte din echipa noastră! Aplică și vino în echipa Carrefour! Artima SA, Autostrada Bucuresti-Pitesti km 11-12, Centrul Comercial Carrefour Militari, et.1, biroul A, Chiajna, Ilfov- vom prelucra datele tale pentru desfășurarea recrutării, în baza consimțământului tău acordat prin trimiterea candidaturii. În acest scop, putem transmite datele tale către societățile Grupului Carrefour (Carrefour România S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L., Supeco Investment S.R.L.), si sau catre parteneri contractuali care ne sprijina in desfasurarea recrutarii, sau alte persoane către care dezvăluirea este cerută de lege. În cazul în care vom încheia cu tine un contract de muncă, vom păstra datele tale pentru 75 de ani, conform legii. În cazul în care candidatura ta nu este aleasă, dorim să păstrăm candidatura ta până la 1 an pentru (i) a putea demonstra cum am desfășurat recrutarea și (ii) pentru a te avea în vedere pentru poziții similare, în cadrul societăților Carrefour. Dacă nu vrei să avem în vedere candidatura ta pentru alte poziții similare in cadrul societăților Carrefour, te rugăm să ne scrii la adresa disponibila in cadrul Politicii de confidentialitate. Pentru mai multe detalii, te invităm să consulți politica de confidențialitate disponibilă pe www.carrefour.ro sau cea afișată la biroul Relații Clienți, disponibilă în orice magazin din proximitatea ta. Dacă alegi să ne trimiți candidatura ta, ai dreptul de a ne solicita accesul la datele tale, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de te opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor sau dreptul de a depune plângeri la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
-
PRINCIPALELE TALE RESPONSABILITĂȚI: Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități; Să asiguri dimensionarea corectă și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/ livrare; Să asiguri comunicarea și implementarea politicilor comerciale (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu; Să urmărești zilnic performanța magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora. Te recunosti? Vino cu mine in Lumea Carrefour! Carrefour tine cu tine: Tichete de masa Asigurare medicala privata Cupoane de magazin Prime de sarbatori Prima de vacanta Cursuri de formare Tine de tine: Sa te asiguri ca ai pregatit magazinul intr-un mod atractiv: completat cu marfa, curat, aranjat, corect si semnalizat. Sa faci vizita clientilor cat mai placuta \. Sa fii alaturi de colegi pentru a rezolva impreuna cat mai rapid orice situatie. Intra acum in Lumea Carrefour! E mai mult! E despre oameni! SC Artima SA, Autostrada Bucuresti-Pitesti km 11-12, Centrul Comercial Carrefour Militari, et.1, biroul A, Chiajna, Ilfov- vom prelucra datele tale pentru desfășurarea recrutării, în baza consimțământului tău acordat prin trimiterea candidaturii. În acest scop, putem transmite datele tale către societățile Grupului Carrefour (Carrefour România S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L., Supeco Investment S.R.L.), si/sau catre parteneri contractuali care ne sprijina in desfasurarea recrutarii, sau alte persoane către care dezvăluirea este cerută de lege. În cazul în care vom încheia cu tine un contract de muncă, vom păstra datele tale pentru 75 de ani, conform legii. În cazul în care candidatura ta nu este aleasă, dorim să păstrăm candidatura ta până la 1 an pentru (i) a putea demonstra cum am desfășurat recrutarea și (ii) pentru a te avea în vedere pentru poziții similare, în cadrul societăților Carrefour. Dacă nu vrei să avem în vedere candidatura ta pentru alte poziții similare in cadrul societăților Carrefour, te rugăm să ne scrii la adresa disponibila in cadrul Politicii de confidentialitate. Pentru mai multe detalii, te invităm să consulți politica de confidențialitate disponibilă pe www.carrefour.ro sau cea afișată la biroul Relații Clienți, disponibilă în orice magazin din proximitatea ta. Dacă alegi să ne trimiți candidatura ta, ai dreptul de a ne solicita accesul la datele tale, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de te opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor sau dreptul de a depune plângeri la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
-
RIGHTMAN SRL, cu sediul in Bucuresti Sector 2, scoate la concurs urmatoarele posturi: 1. FEMEIE DE SERVICIU - 15 POSTURI 2. INGRIJITOR CLADIRI - 15 POSTURI 3. MUNCITOR NECALIFICAT LA AMBALAREA PRODUSELOR SOLIDE SI SEMISOLIDE - 30 DE POSTURI 4. MUNCITOR NECALIFICAT IN INDUSTRIA CONFECTIILOR - 50 DE POSTURI 5. LUCRATOR BUCATARIE (SPALATOR VASE MARI) - 10 POSTURI 6. AJUTOR BUCATAR - 30 DE POSTURI 7. MANIPULANT MARFURI - 30 DE POSTURI 8. SLEFUITOR, LUSTRUITOR - 30 DE POSTURI 9. OPERATOR LA MASINI-UNELTE SEMIAUTOMATE SI AUTOMATE - 30 DE POSTURI 10. MONTATOR SUBANSAMBLE - 30 DE POSTURI 11. AJUTOR OSPATAR - 20 DE POSTURI 12. RECEPTIONIST - 15 POSTURI 13. INSOTITOR GRUP TURISTIC - 10 POSTURI 14. HAMAL - 10 POSTURI 15. BARMAN - 20 DE POSTURI 16. INSOTITOR GRUP TURISTIC - 10 POSTURI 17. BUCATAR - 20 DE POSTURI 18. STIVUITORIST - 20 DE POSTURI 19. OSPATAR (CHELNER) - 20 DE POSTURI 20. OPERATOR LA MASINI-UNELTE CU COMANDA NUMERICA - 30 DE POSTURI 21. LUCRATOR PENTRU SALUBRIZARE - 20 DE POSTURI 22. MACELAR - 5 POSTURI SELECTIA SE VA REALIZA IN DATA DE 28 FEBRUARIE 2024. CV-URILE SE VOR TRIMITE PE ADRESA DE EMAIL AFISATA.
-
Candidatul Ideal Manager dezvoltare rețea Abilitati de negociere; Responsabilitate; Cunoașterea limbii ruse constituie un avantaj; Permis de conducere; Masina personala reprezinta un avantaj. Cerințe: cunoașterea limbii ruse si române vorbite. masina personala pentru deplasare - domiciliu in Romania; - Cunostinte MS Office, cunoștințe bune PC - mobilitate Salariu: 5000 lei + cheltuieli de transport Bonusul la deschiderea magazinului este de 10.000 lei. Angajator: persoană juridică română Angajare: cu normă întreagă Descrierea jobului Cautare spatiu, incheiere contract de inchiriere Efectuarea tranzacţiilor. Deschiderea unui magazin (rezolvarea problemelor tehnice, organizatorice necesare deschiderii magazinului). Descrierea activitatii desfasurate Administrarea unui proces amplu de activitati; Stabilirea spațiilor comerciale; Negocierea si semnarea contractul de închiriere; Deschiderea punctului de lucru. Organizarea si monitorizarea intregului proces tehnic pana la deschidere; Transferarea obiectul pregătit tehnic către departamentul de achiziții pentru livrarea mărfurilor. Conditii de lucru: Angajare în baza unui contract de prestari servicii; Program de lucru flexibil; Deplasari in interes de serviciu. Descrierea companiei Suntem una dintre cele mai mari rețele de magazine de pe piața est-europeană - MERE. In Rusia, Belarus și Kazahstan suntem cunoscuți sub marca Svetofor . În acest moment, rețeaua noastră include peste 3.000 de supermarketuri. În 2018, compania noastră a început dezvoltarea în țările UE. Avem supermarketuri in Romania, Germania, Grecia, Polonia, Lituania și Letonia
-
Angajam confectionera pentru masina simpla sau triplock. Atelierul este situat pe soseaua fundeni,sect 2 .Program de lucru de luni pana vineri, intre orele 7-15.30. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati
-
angajam operator buldoexcavator jcb , cu permis de conducere cat. B ,C sau TR , se cere minimul de experienta in domeniu, punct de lucru in Bucuresti . salariu se negociaza in functie de experienta
-
Căutăm colegii pentru postul de montatori uși interior și metalice și muncitori necalificați. Șalariu atractiv și bonusuri în funcție de performanță. Ofer și cer seriozitate. Pentru mai multe detalii sunați la sau trimiteți CV la adresa de mail