Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-04-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate infiintata din 2007 angajeaza montatori Gips carton pe perioada nedeterminata si deasemenea cauta subcontractori de montatori gips carton si vopsitorii lavabile. Pentru mai multe detalii nu ezitati in a ne contacta . Va asteptam cu drag sa faceti parte din echipa noastra!
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de Securitate Locatia se afla in Bucuresti, sediul PETROM din str. Coralilor, mijloace de transport in comun metrou si STB. Locatia: Petrom City Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului) Experienta in domeniu constituie un avantaj. Atestatul reprezinta un avantaj. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!
-
Promovat
Firma Suedeza angajeaza soferi categoria CE Firma are baza la Malmo si efectueaza transport de marfuri generale doar intern in Suedia. Camioane de generatie noua Scania si Volvo dotate cu : invertor,cuptor micro,cafetiera,frigider Cerinte: - Experienta de minim 5 ani - Conducem marfa de grupaj. Poate fi orice de la 1 la 5-6 descărcare încărcare - Pernis categoria CE - Atestat transport marfa - ADR - constitue grupaj - Card tahograf - Limba engleza scris vorbit nivel conversational ( se lucreaza direct cu disponenti suedezi in limba engleza) - Disponibil la program de 3 luni de munca - 1 luna liber - Disponibil pe un program de 11 luni de muncă 25 de zile vacanță plus 2 săptămâni de Crăciun (22-23 decembrie - 6-7 sau 13 ianuarie, în funcție de cât de mult loc de muncă există) - Seriozitate Se Ofera : - Contract de munca suedez cu depunere acte pentru rezidenta in suedia - Weekend la baza din Malmo , unde aveti la dispozitie , bucatarie, toalete, dusuri, masini de spalat, uscatoare , camera de recreere Se respecta programul de lucru si este interzis manipularea tahografului Salariul atractiv in functie de zilele lucratoare din luna si perfomanta (nu se fac favoruri) Trimiteti CV in limba engleza la email Pentru detalii puteti suna la numarul de telefon afisat in anunt. Salariu tot de la 30 000 SEK netto - 38 000 SEK netto Depinde cum lucrezi Vă rugăm să contactați prin e-mail sau să trimiteți un mesaj în aplicație The Swedish company hires CE category drivers The company is based in Malmo and transports general goods only domestically in Sweden. New generation Scania and Volvo trucks equipped with: inverter, micro oven, coffee maker, refrigerator Requirements: - Experience at least 5 years - We drive groupage cargo. It can be anything from 1 to 5-6 unloading loading - Requirement CE category - Cargo transport certificate - ADR - Groupage - Tachograph card - Written and spoken English at a conversational level (working directly with Swedish managers in English) - Available on a schedule of 3 months of work - 1 month off - Available on a schedule of 11 months of work 25 days holiday plus 2 weeks christmas (December 22-23 - January 6-7 or 13 depend how much job there is) - Seriousness It offers : - Swedish employment contract with submission of documents for residency in Sweden - Weekend at the base in Malmo, where you have at your disposal, kitchen, toilets, showers, washing machines, dryers, relaxing room The work schedule is respected and the manipulation of the tachograph is prohibited Attractive salary depending on the working days of the month and performance (no favors are given) Send your CV in English to email For details, you can call the phone number displayed in the ad or send email to Salary all from 30 000 SEK netto - 38 000 SEK Netto It depends on how you work Please contact by email or send message in the application
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Promovat
Angajam pregatitor colete [pick & pack] manipulant marfa in depozit de accesorii si consumabile pentru motociclete Cerinte: studii medii, experienta minim 2 ani, corectitudine, atentie, cazier curat, punctualitate. Avantaje: permis cat A, B, abilitati PC. Descriere job: receptionare marfa de la furnizori si asezarea la raft, pregatirea comenzilor pentru livrare, impachetare, alte activitati specifice de depozit. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) . Job ideal pentru un motociclist! Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Vrei sa castigi cat vrei cand vrei tu? Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,un smartphone cu sistem de operare Android si NFC, cu care sa puteti accesa aplicatia Bringo Se livreaza produse food si non food din magazine specializate parteneri Bringo, platite cu banii firmei, din magazinele Carrefour, Cora, Penny si alte magazine partenere din zona pe care ti-o alegi Punct de lucru: Bucuresti si zonele limitrofe Oferim un loc de munca stabil si program flexibil asa cum iti doresti! Contract de munca individual sau colaborare cu P.F.A. sau S.R.L. Tip job: Full time sau part time Program flexibil(iti alegi singur programul pentru saptamana viitoare!), salariul net variaza intre 2500-7000 de lei in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Plata salariului se face saptamanal sau lunar Cerintele postului :vorbitor fluent de limba romana, permis de conducere ,amabilitate,seriozitate,capacitate de efort. Beneficii: asigurarea unui loc de munca stabil , contract de munca pe perioada nedeterminta, bonusuri periodice care se adauga salariului Oferim training tuturor angajatilor la inceputul colaborarii,deci nu este nevoie de experienta anterioara in livrari si suport pe toata perioada contractuala. Va punem la dispozitie POS pentru plata cu cardul si de asemenea un card de cumparaturi necesar achizitionarii produselor Ce ne dorim? Sa ai o atitudine pozitiva si sa lucrezi eficient impreuna cu colegii tai ca sa ne poti reprezenta cu succes in fata clientilor
-
ANGAJAM VANZATOARE ZONA POD MIHAI BRAVU-VACARESTI cu experienta,preferabil din zona pentru magazin alimentar, program in ture de 7ore,,singura pe tura,posibilitatea de marire a salariului in functie de implicare, conditii bune de munca,prog luni-vineri 7,30-21.00 s 09-21 2800net(bani in mana) carte de munca+concediu de odihna
-
Salon aflat in sectorul 1 langa P ta Victoriei stradal angajeaza coafeza stilist Pentru detalii va rog sunati la numarul din anunt Va asteptam cu drag
-
Angajam agenti de securitate (barbat si femeie) pentru zona Mogosoaia ( femeie 2300 lei- str.Buiacului - str.Garii)Chitila (str. Ciobanului - 2000 lei), zona Ciorogarla (Logistic Parks - 1500 lei), zona Gara Progresul (barbat - 1500 lei),zona Popesti Leordeni (linia de centura - barbat 1500 lei),Andronache
-
Hotel Unique Piata Romana angajeaza receptioner.. Interviurile se tin la sediul hotelului str.Caderea Bastiliei nr 35. Se ofera o masa pe zi si decontarea transportului pentru cei din provincie. Salariu 3000 lei. Program 12 cu 24 12 cu 48. Limba engleza fluent .
-
Grădiniță Montessori nou înfiintată zona 1 mai , sector 1, cauta pe tru lcomunitatea 0-3 un educator de preferat certificat AMI/AMS sau orice alt organism acreditat. Colega/, colegul nostru trebuie asa fie o persoana calma, echilibrata, empatica, cu experienta in lucrul cu copiii. .În anumite conditii, angajatorul poate oferi training pentru specializare în alternativă Montessori. Cei interesați pot trimite CV la adresa : sau pot suna /watsapp la nr .
-
Societate de contabilitate si expertiza contabila membra Ceccar, angajeaza 1 persoana pe pozitia de contabil (cu experienta minima 3 ani) pentru inregistrarea documentelor pentru un portofoliu de clienti alocat. Program de lucru de luni-vineri intre orele 9:00-18:00 de luni-vineri. Cerinte: - studii medii / superioare profil economic-contabil; - experienta profesionala minim 3 ani (partida simpla /partida dubla ) - cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate); - acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor; - spirit analitic, atentie distributiva; - capacitate de organizare. Salariul se v-a stabili in urma interviului. Daca te incadrezi in profilul nostru, trimite-ne CV-ul tau pe adresa de mail: si vom fi bucurosi sa te primim in echipa noastra!
-
Descriere: Birou contabilitate angajeaza Contabil primar cu atributii de secretariat si teren Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Atentie distributiva; - Rezistenta la stres; - Loialitate, seriozitate, atitudine pozitiva. - Absolvent liceu economic sau cel putin absolvent de cursuri de contabilitate primara. Descrierea jobului: - Contabilitate primara specifica birou de contabilitate, lucrari de secretariat (scanare de documente, procesare acte, etc.) - arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile, - Relationarea cu clientii / furnizorii (telefon, email, deplasare pentru plasare sau ridicare documente) - Deplasari la diverse institutii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 09 18 (1 ora pauza) Salariu se va discuta la interviu in functie de nivelul de cunostiinte.
-
Angajez lucrator comercial casier pentru magazin Partener Profi, zona Iuliu Maniu,Sector 6, Bucuresti. Orarul de functionare a magazinului între orele 8:00-22:00,se lucreaza in 2 schimburi, 5 zile lucratoare cu doua zile libere saptamana. Orele suplimentare se platesc. Salariul cuprins intre 2500-3000 lei net, in functie de experienta Pentru mai multe detalii,va rugam sa ne contactați!
-
Responsabil vanzari si marketing- platforme marketplace Cautam un coleg/colega care sa ne ajute cu gestionarea platformelor de marketplace pe care suntem prezenti, gestionarea site-ului nostru si promovarea pe diverse canale online. Te asteptam cu drag in echipa noastra daca: - ai mai lucrat pe acest segment (de preferat) -esti pasionat de mediul online, -esti cunoscator al platformelor de retele sociale (instagram, tik tok, facebook, youtube, pinterest) cu experienta pe content online (descrieri produse), -esti creativ, familiarizat cu bazele de date in EXCEL (functii, formule), responsabil si serios in rezolvarea task-urilor -esti orientat catre rezultate si catre atingerea tintelor de vanzari propuse in obiective -esti organizat in ceea ce faci si duci la indeplinire taskurile in termenele stabilite Activitatea de baza va fi gestionarea de conturi pe platforme de vanzari online si gestionarea site ului nostru introducere produse noi creare documentatie pentru produse ( descrieri, detalii) calcularea si stabilirea preturilor in concordanta cu politica firmei obtinerea de imagini/poze ale produselor promovarea produselor pe platformele pe care suntem prezenti se lucreaza si cu excel postari pe retelele de socializare preluarea comenzilor si a solicitarilor din partea clientilor ofertarea de produse/servicii catre clientii firmei Pentru site-ul propriu avem nevoie de content si introducere produse noi, dar si optimizare/promovare. Ce oferim? VENIT lunar NET incepand cu 4000 lei salariu fix plus bonus din vanzari (procent din vazarile suplimentare efectuate) laptop, telefon mobil contract de munca pe perioada nedeterminata Program flexibil si hibrid ( parte de work on site si parte de woks from home)
-
Companie de distributie ambalaje coffee to go angajam agent vânzări București. Experienta în domeniul cacelei este un avantaj. Oferim salariu fix si procent din vânzări . Toate veniturile pe cartea de munca. Program Luni-Vineri , 9-17.
-
Promovat
Despre companie: Vera Fashion este un atelier de croitorie pe comanda pentru dame si totodata de retus, infiintat in anul 2017. Punctul de lucru se afla pe bulevardul Ion Mihalache si este renovat dupa cele mai inalte standarde. Detinem utilaje nou inovative, un ambient placut la locul de munca si dorim sa va avem in echipa noastra. Cerinte: - Realizarea produselor cap-coada, dupa ce acestea au fost deja croite - Realizarea retusurilor - Ordine si disciplina in timpul programului de lucru cat si dupa terminarea acestuia Beneficii: - Salariu 3.300 Lei - 4.300 Lei NET (în mână) - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Cresterea salariului in functie de experienta de lucru si de vechimea la locul de munca - Orele suplimentare sunt platite DE 3 ORI MAI MULT - Zile libere de toate sarbatorile legale - Toate weekend-urile libere - Mediu de lucru foarte placut
-
Angajam lucrator depozit( Depozit usi interior) Program: Luni-Vineri (09:30-18:00) Salariu Net: 3000 RON Cerinte:Seriozitate,Dorinta de munca Depozitul se afla pe Bd.Timisaora 104,sector 6,Bucuresti
-
-
We're hiring Game Presenters for: English Greek Mandarin Bulgarian Competitive salary + perks Meal vouchers Team events Join our team for an exciting online casino experience!
-
Angajam electricieni si instalatori cu experienta si tineri dornici de a invata o meserie , pentru lucrari de santier. Program full time . E-mail : Tel:
-
Disponibil online
Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO
Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!