Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2022-03-02

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajam CONSILIER JURIDIC ( contestatie executare ,Recalculare pensie).

    ASRECOVER ASRECOVER.RO Candidatul ideal: Studii superioare Drept. De preferat sa fi lucrat intr-un BEJ.( BIROU DE EXECUTARE SILITA), cabineete avocatura, notariate. EXPERIEN Ă: într-o activitate similară -cunostinte legislatie specifica. -cunostinte d limba enegleza; -cunostinte operare PC MS-Office - Excel si Word Powerpoint ; -abilitati foarte bune d comunicare si interlationare; -capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp. -capacitatea de a respecta teremene limita; -punctualitate; -atentie catre detalii; -invatare rapida, atentie distributiva; -Abilită i d negociere. -Spirit organizatoric. -Capacitate de a lucra in echipa. Descrierea jobului 1.Planifica ctivit til af rente procesului de contestati l executar - urmareste formele de executare optime; - monitorizeaza dosarele; - participa la elaborarea, implementarea si imbunatatirea procedurii de contestatie la executarea silita. - elaboreaza clauzele contractuale standard cu impact in recuperarea creantelor comerciale. 2. Acorda asistenta juridica necesara reprezentarii companiei in procesele de recuperare creante, precum si in litigiile in care societatile grupului au calitatea de debitor in vederea solutionarii litigiilor: - obtine si studiaza documentele relevante pentru dosar; - formuleaza cereri si aparari, cai de atac; - reprezinta firma in instanta. - redacteaza materiale pentru explicarea unor aspecte juridice din domeniul recuperarii creantelor. -interpretare rapoarte bonitate . 3. Mentine bunele relatii cu alte parti ( executori judecatoresti, notari publici, etc) implicate in procesul de recuperare a creantelor astfel incat sa obtina o cat mai buna implicarea a acestora.

  • Lucrator comercial

    Suntem in cautare de colegi Lucratori Comerciali pentru locatiile ChilipirShop Obor si Chilipir Shop Crangasi Programul de lucru este in ture de 2 zile lucratoare cu 2 zile libere. Actititate consta in : Aprovizionarea, ordonarea și aranjarea mărfurilor pe rafturi, expunerea marfurilor intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor. Postarea pozelor produselor dîn stoc pe pagina de Facebook a magazinului Salariu net (in mana) 2850 RON Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati!

  • JN Boutique - Hotel 4 Stele Angajeaza receptionist a

    JN Boutique, Hotel de 4 stele aflat in imediata vecinătate a hotelului JW Marriott, zona 13 Septembrie, angajeaza rceptioner a Vei avea nevoie de urmatoarele: - Spirit de echipa; - Limba Engleza (Obligatoriu) - Sa fii familiarizat a cu PC-ul si cu programe de tip Word; - Punctual a; - Disponibil a la program de 12h. (Se lucreaza mixt, atat de noapte, cat si de zi) Salariul pleaca de la 2500 lei Luna. Pentru programari la interviu, ne puteti contacta intre orele 10:00 si 20:00.

  • Angajez sofer profesionist Curse Locale

    Angajez sofer curse locale prelata 22T Bucuresti si imprejurimi. Se fac 2 3 curse pe zi, incarcarile sunt majoritatea prin spate la necesitate incarcam si pe lateral. Program de lucru Luni-Vineri incepand cu orele 07:00 se termina in functie de cursele din ziua respectiva. Pachetul salarial incepe de la 5.300 lei+ bonusuri Garajul se afla in zona Bdul Timisoara Sector 6. Ofer loc de munca stabil si pe perioada nedeterminata. Varsta minima pentru angajare este de 28 de ani. De preferat ca soferul sa fie din zona.

  • 12

    Angajare Casiera, Shaormar

    Angajez Casiera, Shaormar in zona Splaiul Independentei, Drumul Taberei, Bulevardul Uverturii, Bulevardul 1 Decembrie 1918. SALARIU CASIERA 3600 lei, SHAORMAR 6600 lei. Pentru mai multe detalii, va rog sunati la numarul de telefon .

  • Key Account Business

    Vanzare B2B catre companii de proiectare si executie in piata de constructii a sistemelor de incalzire si degivrare AMASS. Organizare de intalniri zonale si Bucuresti, controlul si cresterea zonei fata de concurenta si dezvoltarea de colaborari noi B2B cat si mentinerea bazei de colaboratori si cresterea rezultatelor acestora Obtinerea de contracte si noi leeduri. Conlucrarea cu managementul companiei privind strategia pe zona. Sustinerea imaginii AMASS in teritoriu. Salariu + masina + comisioane incasari si incheieri contracte. Posibilitatea de a avea echipa zonala. Participare la cursuri pentru imbunatatirea nivelului profesional.

  • 3

    Personal curatenie

    Suntem în căutare de persoane care sa asigure curatenia in spatiile MINA, primul spațiu imersiv din România, cel mai mare centru de artă digitală și tehnologii emergente din Europa de Sud-Est. Avem nevoie de o persoană care să fie energica, serioasa si implicata. Descrierea jobului: - Asigura curatenia, alaturi de colegi, in toate spatiile MINA - Utilizeaza cu atentie si grija utilajele de curatenie care ii sunt puse la dispozitie; Program: Miercuri - Duminica intre

  • Angajam personal curatenie

    Companie specializata in furnizarea serviciilor profesionale de curatenie, angajam ingrijitori imobile agenti curatenie pentru spatii de birouri, zona Aurel Vlaicu. Program 4 ore, de la 06:00 la 10:00 de luni pana vineri Oferim: Salariu - 1030 lei net Tichete de masa - 30 lei

  • 14

    Internship pentru studenti

    Aplica la un internship ! Stim ca este greu sa gasesti un job la inceput de drum, de accea suntem aici pentru tine. Cautam consultanti entuziasti care sa raspunda cu zambetul pe buze clientilor! Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care sa te poti dezvolta profesional si personal? Compania multinationala este locul potrivit pentru tine! Iti oferim posibilitatea de a deveni un profesionist prin programe de pregatire, coaching si dezvoltare personala in cadrul Academiei de Vanzari . Pentru a avea succes in acest rol, este necesar sa ai abilitati de comunicare, sa inspiri incredere si sa fii corect. Experienta si Abilitati: - esti sociabil si responsabil - esti organizat - creativ - ambitios - om de actiune - abilitati de leadership si comunicare - abilitati de negociere - studii medii/superioare - cunostiinte Pachet MS Office Beneficii - Iti oferim pregatire si training - ai un program flexibil care iti permite sa dedici timp si proiectelor tale personale - ai posibilitatea de a lucra si a te dezvolta intr-o echipa performanta - esti recompensat pe masura implicarii si a eforturilor tale. Sentimentul nostru este ca raspunsul tau va fi afirmativ asa ca iti multumim inca de pe acum ca ne lasi sa facem parte dintr-un proiect atat de important din viata ta! Compania multinationala te vrea in echipa! Trimite Cv-ul tau .

  • 1

    angajez spalator vase si ajutor bucatar restaurant floreasca

    ne marim echipa!! restaurant pe calea floreasca specific international angajeaza: spalator vase ajutor bucatar salarii fixe carte de munca decont transport mai multe detalii la telefon

  • 4

    Angajam persoana pt curatenie

    Bazin de inot situat in sectorul 6,cautam persoana pt curatenie. Se lucreaza in doua schimburi si un weekend pe luna.

  • 5

    Angajam Agenti Paza - Sectorul 6 Bucuresti

    Suntem în căutarea unor persoane responsabile și vigilente pentru a se alătura echipei noastre în calitate de agenți de pază. Dacă vă place să lucrați într-un mediu dinamic și să asigurați securitatea și siguranța, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Obiectivele sunt localizate in : Ciorogarla -Complex vile Sectorul 6 Bucuresti Responsabilități: Monitorizarea și patrularea zonei alocate pentru a detecta activități suspecte sau comportamente neconforme. Asigurarea respectării regulilor și procedurilor de securitate ale companiei. Răspuns rapid și eficient în caz de situații de urgență sau alarme. Colaborarea cu autoritățile competente atunci când este necesar. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul securității sau a lucrului într-un mediu similar este un avantaj. Abilități excelente de comunicare și de rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta procedurile stabilite. Integritate și responsabilitate în desfășurarea activităților de pază. Beneficii: Salariu competitiv și beneficii atractive. Oportunități de avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru stabil și sigur. Training și instruire continuă pentru dezvoltarea abilităților. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul afisat:

  • 4

    Caut colega florarie Gorjului

    Caut colega, creativa, energica, careia ii plac provocarile, pasionata de flori si plante, dornica sa lucreze intr-un mediu vesel si placut. Floraria este situata pe Bdul Iuliu Maniu, vis-a-vis piata Gorjului. Va astept cu drag sa ma contactati pentru detalii.

  • 7

    Caut Salahor sau Meserias - Plata la zi

    Caut Salahor sau Meserias pentru o renovare completa a unui apartament in zona Victoriei. Plata la zi

  • 8

    Ajutor preparator Pizza Ajutor prepararea alimentelor de tip Fast-Food

    Descrierea companiei: Domino's Pizza Maxim SRL este franciza renumitului brand american Domino's Pizza Inc. si se poate mandri cu peste 17000 de magazine in toata lumea! Domino s Pizza a venit din America si vinde pizza in Romania de peste 12 ani; Ne marim echipa si cautam ajutor bucatar, cu sau fara experienta ; Descrierea jobului: pregatirea si asamblarea preparatelor conform retetarului; pastrarea exemplara a curateniei la locul de lucru; experienta in domeniu nu este obligatorie, dar cu toate astea ne asteptam la un minim de cunostinta in bucatarie. trainingul va fi oferit in incinta bucatariei noastre in primele saptamani de lucru. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu fix + tichete de masa ; Bonusuri in functie de volumul de munca Program de lucru relativ flexibil in ture( full time part time); Ore suplimentare platite; Acces la produsele companiei la un pret redus; Posibilitate de promovare Candidatul Ideal: Esti prietenos și comunicativ; Ești orientat spre servicii de calitate și către rezultate; Ești confortabil cu un program de lucru flexibil (in ture) și ești disponibil sa lucrezi si în weekend; Ești o persoana adaptabila, motivata, care se simte confortabil într-un mediu inovator și dinamic. Vrei sa faci parte din echipa noastra? Nu ezita sa ne contactezi!

  • 3

    Oportunitate de Angajare: Secretară și Redactor de Documente pentru Cabinet de Avocat

    Cabinetul nostru de avocat caută o persoană dinamică, inteligentă și dornică de a învăța pentru a se alătura echipei noastre în calitate de secretară și redactare de documente. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de a lucra într-un mediu profesional, cu un program flexibil și oportunități de dezvoltare continuă, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Responsabilități: Gestionarea corespondenței și a comunicărilor cabinetului de avocat. Redactarea și pregătirea documentelor și a corespondenței, arhivarea corespondentei si a documentelor in dosarele corespunzătoare; Menținerea unui program de lucru organizat și gestionarea eficientă a timpului.Colaborarea cu avocații și cu clienții pentru a asigura respectarea termenelor limită și a cerințelor legale.Asigurarea unui mediu de lucru plăcut și profesionist. Cerințe: Excelente abilități de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient și precis într-un mediu dinamic.Atitudine proactivă și orientată către rezultate.Experiență anterioară în domeniul secretariatului sau al redactării de documente constituie un avantaj.Flexibilitate și capacitate de adaptare la sarcini variate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic. Program flexibil și oportunități de dezvoltare profesională.

  • 1

    Touring Imobiliare SRL angajeaza

    TOURING IMOBILIARE SRL, cu sediul in Bucuresti, Sectorul 2, scoate la concurs urmatoarele posturi: 1. RECEPTIONER HOTEL - 3 POSTURI 2. CAMERISTA HOTEL - 5 POSTURI 3. MASEUR - 2 POSTURI 4. OSPATAR (CHELNER) - 3 POSTURI 5. BARMAN - 3 POSTURI 6. LUCRATOR BUCATARIE (SPALATOR VASE MARI) - 3 POSTURI 7. BUCATAR - 3 POSTURI 8. AJUTOR BUCATAR - 5 POSTURI 9. HAMAL - 2 POSTURI SELECTA SE VA REALIZA IN DATA DE 22 MARTIE 2024. CV-URILE SE VOR TRIMITE PE ADRESA DE E-MAIL AFISATA.

  • Anunț angajare Smart Rentals SRL

    Societatea Smart Rentals SRL, cu sediul în București, Sector 2, Strada Lt. Victor Manu, nr. 28, angajează 10 Spălător Vehicule și 10 Agenți de Vânzări. CV-urile să fie trimise pe adresa de mail din cadrul anunțului.

  • 2

    Angajez personal fast food

    Angajam lucrător comercial și casier Spartan Sun Plaza.Salariu motivant,masa gratuita,zilele de sărbătoare legala plătite dublu,prime pana la 20% pentru îndeplinirea obiectivelor,prime de sărbătorile legale

  • 24

    Angajam femeie de servici - pentru bloc

    Asociatie de Proprietari angajeaza femeie de servci pnetru bloc - 2 scari - 8 etaje, cu program de 4H zi. Rugam seriozitate

Salvează căutarea