Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 5 Persoane Experienta: Experienta peste 3 ani

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Sudori si muncitori la conducte in Germania

    Firma din Germania angajeaza 2 sudori (sudare autogena) si pana la 6 muncitori la conducte (pipe workers). Loc de munca: Virburg. Salariu net: min 12 eur ora Plata: in data de 15 Ora de lucru: 56 ore pe saptamana Cazare asigurata de catre firma. Trasnport zilnic la santier si inapoi la locul de cazare: asigurat. Sentierul este pe termen lung. Afara de limba romana, limba germana (sau engleza) reprezenta un avantaj. WHATSAPP ESTE OBLIGATORIU!

  • inginer devize constructii

    intocmesc devize constructii, oferte financiare pentru licitatii, situatii de lucrari, program propriu devize

  • 4

    Personal intretinere tehnica hotel

    Experienta min 3 ani în domeniul intretinere cladiri hoteluri. Minime cunostinte tehnice, electrice pentru departament tehnic; Abilitatea de a citi si interpreta documente precum desene tehnice, instructiuni de operare si intreținere echipamente hotel (tv, minibar, aer conditionat, instalatii sanitare, centrale, echipamente bucatarie, samd). Cunostinte reparatii camere hotel, suport pentru realizarea aranjamentelor salilor de conferinte. Seriozitate, punctualitate, disciplina, respect fata de clientii hotelului si personalul din departamentele cu care colaborarea. Colaborarea directa cu departamentul housekeeping pentru remedierea problemelor care apar in camerele clientilor, dar si in restul hotelului. Colaborarea cu departamentul receptie vanzari- suport in remedierea problemelor semnalate de clienti conducere. Program de lucru full-time; Contract de munca pe o perioadă nedeterminata; Concedii conform legislației; Salariu: 4500 lei (3800 lei net si card de masa Edenred de 700 lei).

  • Consultant cu Experienţă normă întreagă

    Consultant cu Experienţă normă întreagă Îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști entuziaști, dedicată și pasionată de domeniul financiar? Nexia ABS Financial Services își mărește echipa și căutăm un nou coleg pentru a se alătura forțelor noastre! Cine suntem: Nexia ABS Financial Services este o echipă unită și orientată spre rezultate, cu o vastă experiență în industria financiară. Ne mândrim cu abilitatea noastră de a oferi soluții personalizate și de a susține clienții în atingerea obiectivelor lor financiare. Beneficii: Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator; Program hibrid flexibil pentru un echilibru optim între muncă și viață personală; Locație centrală, în inima Bucureștiului, în Sectorul 5, cartierul Cotroceni; Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță; Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală privată și tichete de masă; Responsabilități: Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocaţi; Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale; Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale; Calcularea statelor de salarii; Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client; Supervizarea și instruirea colegilor juniori. Candidatul Ideal: Absolvent de studii superioare; Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală; Cel puțin 2-4 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (situații financiare statutare anuale și semestriale); Abilități software avansate (Microsoft Office), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus; Cunoașterea procedurilor de control intern; Nivel limba engleză minim B2; Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client; Abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple. Echipa noastră așteaptă cu nerăbdare să te întâmpine și să îţi ofere oportunitatea de a vă dezvolta într-un mediu de lucru stimulant și motivant. Dacă te regăsești în descriere sau știi pe cineva potrivit, te invităm să trimiți un CV la !

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bucuresti

Localități

Sector-5
Salvează căutarea