Anunțuri
Locuri de munca Cluj Disponibil din: 2021-12-25 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
We are seeking motivated individuals residing in Romania who are interested in remote work opportunities. The role involves conducting phone sales and marketing market information, primarily in the Romanian market. Previous experience in a call center environment is considered advantageous. Responsibilities: Conduct phone sales with companies according to provided guidelines. Accurately record and document sales activities using our online system. Adhere to scheduled office hours, Monday to Friday, from 08:00 to 12:00 and 13:00 to 16:00, i.e., 7 hours per day. Requirements: Own a computer, headset, and possess a reliable internet connection. Fluent in English. Previous experience in a call center or sales environment is advantageous but not mandatory. Benefits: Remote work opportunity. Base gross salary of 3300 RON month, with a commission system based on sales performance. Opportunity for growth and development within the company. If you meet the requirements and are interested in joining our team, please submit your CV along with a cover letter detailing your relevant experience. We look forward to hearing from you.
-
Promovat
Căutăm un barista barman pentru a se alătura echipei noastre din Baza sportiva La Terenuri, Mănăștur. Dacă ești entuziast, orientat către clienți și ai o pasiune pentru cafea băuturi, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine să te alături unei echipe dinamice și să contribui la crearea unei experiențe memorabile pentru clienți. Responsabilități: * Prepararea și servirea băuturilor * Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de lucru și în zona de servire * Gestionarea comenzilor și a plăților în mod precis și eficient * Asigurarea unui serviciu clienți de excepție și crearea unei atmosfere prietenoase și primitoare Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul serviciilor de cafea băuturi este un avantaj, dar nu este obligatorie * Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții * Atitudine pozitivă și orientare către satisfacerea clienților * Flexibilitate în programul de lucru și disponibilitate pentru a lucra în weekend-uri și sărbători Beneficii: -Salariu competitiv între 3200 și 4000, în funcție de experiență și abilități -Orar flexibil adaptabil nevoilor tale, cu posibilitate de lucrul full time part time.. -Oportunități de creștere și avansare în cadrul companiei -Mediu de lucru dinamic și prietenos Pentru mai multe detalii vă rog să ne contactați la numărul de telfon
-
Promovat
Suntem în căutarea unui coleg dedicat pentru postul de ajutor electrician - Seriozitate - Permis de conducere B - nu este obligatoriu, ar fi un avantaj Ce oferim: - Mediu de lucru plăcut - loc de munca stabil si pe termen lung - Diversitate in proiecte: instalatii electrice și curenti slabi, sisteme de supraveghere, antiefracție, control acces, detectie incendiu, automatizari și multe altele. - Salariu pe măsura rezultatelor - Pentru mai multe detalii, sună-ne sau trimite un mesaj pe WhatsApp.
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Thessaly Greek Taverna din Cluj își mărește echipa. Avem 2 locuri disponibile pe următorul post: -preparator grill Programul de muncă este de 2 zile la muncă cu 2 zile libere, de la 10:00 la 22:00. Contract de muncă pe perioada nedeterminată, mâncarea asigurată în timpul programului plus alte beneficii. Salariile pleacă de la 4000 lei net. Salariile sunt negociabile și există posibilatea de creștere în funcție de implicare. Locația este pe bulevardul 21 Decembrie 1989 numărul 120 Mărăști, Cluj. Contact: Cosmin.
-
Angajam muncitori calificați in constructii. Jobul presupune amenajari interioare si exterioare in zona Județului Cluj. Cautam persoane serioase, organizate si atente la detalii. Pentru mai multe detalii va rugam sa imi scrieți in privat.
-
-
SC Rodavedi angajeaza conducator auto profesionist cat. BC pentru transport extern Romania-Italia tur retur, pe camionete de 7.5-12 tone. Pt mai multe detalii sunați va rog la nr afișat Diurna Salariu atractiv.
-
Societate comerciala, angajeaza ablsolvent de drept, pentru departamentul achizitii. Program de lucru de luni-vineri, de la ora 08.00-16.00.
-
Societate comerciala angajeaza peronal, in departamentul de achizitii. Program de lucru de luni-vineri , de la ora 08.00-16.00
-
SC FOOD BNK DELIV SRL ANGAJEAZA AJUTOR BUCATAR - Salariu fix. - Program 8 ore. - Rugam seriozitate.
-
Descriere Angajam lucrător comercial (cod:522303) 1 posturi in magazin universal, pentru mai multe datelii, va rog sa ne contactati telefonic!
-
Angajăm gestionar la un magazin de mobilă din Gherla, județul Cluj. Salariu atractiv. Info la tel
-
Societate comercială angajează personal calificat în executarea instalațiilor sanitare, termice. Experiența minimă 1an, permis conducere categoria B. Dacă ești o persoană dornică de a face lucruri bune, durabile, atunci ești potrivit pentru echipa noastră, cerem și oferim seriozitate, oferim salariu motivant, bonusuri de sărbători, un mediu de lucru fără stres. Dacă ești interesat, nu ezita să ne contactezi.
-
SC GDI ELECTRIC CAB SRL, cu sediul in Com. Babeni, Sat Ciocmani, Nr. 324, Judet Salaj, angajeaza 8 lucratori sortatori deseuri reciclabile, cod COR 932907, la punctul de lucru din Com. Baciu, Strada Nadasului, Nr. 16, Jud. Cluj. Salariul oferit 3300 RON brut.
-
Hotel Delaf 3* angajeaza bucatar Pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la numarul de telefon .
-
Angajam infirmieră la centrul pentru vârstnici Asocitia Casa Antonia. Sediul se afla pe str. Andrei- Mureșanu, nr. 43. Pentru mai multe detalii sunați la:
-
Dorim să ne extintem atât echipa de producție tablouri cât și echipa de execuție lucrări electrice. * Oferim contract de muncă de 8 ore zi pe termen nedeterminat pentru: ELECTRICIAN TABLOTIER: - echiparea tablourilor electrice ELECTRICIAN ÎN CONSTRUCȚII: - execuție lucrări de instalații electrice de joasă tensiune MANAGER ȘANTIER: - coordonarea activităților de pe șantier Cerințe: Studii tehnice sau școala profesională cu profil electric Cunoștințe de bază în domeniul electric Cerințe suplimentare pentru postul de Manager Santier: - experință min 2 ani de coordonare echipa Oferim: * nivel salarial negociat la interviu * tichete de masă * bonusuri ocazionale * mediu de lucru plăcut, primitor * program de lucru de luni până vineri intre orele 7 - 15:30 ** alăturat căte imagini despre proiectele noastre
-
Societate comerciala cu domeniul de activitate în distribuția produselor de papetărie, birotica și curățenie angajează agent vânzări. Candidatul ideal: Experiența de lucru în vânzări. Experienta intr-o societate similara. Abilității de comunicare, prezentare, de organizare și o atitudine pozitivă. Seriozitate si raspundere pentru activitatile asumate. Permis de conducere cat. B. Disponibilitatea pentru munca de teren Descrierea jobului: Prezintă și promovează direct produsele serviciile prin realizarea de oferte pentru potențiali clienți si cei existenți. Participa activ la implementarea strategiei de vânzări. Realizeaza targetul de vânzări stabilit în conformitate cu politica de vânzări a firmei Prospecteaza în permanență piața in ved rea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piața a produselor și serviciilor. Intocmeste corect oferte si incheie contracte. Angajare conform normelor in vigoare Pachet salarial bazat pe un salariu fix plus comision din vânzări sau contract de colaborare. Mașina de serviciu, telefon. Program de lucru 8 ore zi luni - vineri Asteptam cv-uri la adresa:
-
AmaCofee angajeaza barista full time pentru noua locație din cartier Mărăști Cluj-Napoca, experienta în domeniu constitue avantaj.
-
Recrutăm BARMAN pentru un important Grup din domeniul HoReCa, cu o vechime de peste 25 de ani pe piața clujeană, care deține un restaurant, bucătărie specială pentru livrări și expressuri în regim Fast food, precum și francize la nivel național. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă și masă asigurată; Tichete cadou de sărbători; Prime și bonusuri interne; Programe de teambuilding; Mediu de lucru plăcut și stabil.
-
Angajam Asistent Manager in sprijinirea Managerului General in administrarea eficienta a operatiunilor zilnice ale companiei si in atingerea obiectivelor strategice. Cerinte: Cunostinte avansate de utilizare a computerului, inclusiv Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint). Diploma de licenta intr-un domeniu relevant Abilitati excelente de comunicare in limba romana Abilitati solide de organizare si gestionare a timpului. Atitudine proactiva si capacitatea de a lucra independent. Experienta anterioara intr-o pozitie similara este un avantaj. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunitati de dezvoltare profesionala.
-
Societate comerciala angajeaza consilier juridic cu studii superioare juridice finalizate cu diploma de licenta cu - experienta minim 2 ani in calitate de jurist. - experienta in redactarea actelor cu caracter juridic: notificări, somații, adrese către diverse instituții, cereri de executare silită, plângeri penale, contestații, întâmpinări și alte acte cu caracter juridic; - experienta in colaborarea cu autoritati si institutii publice: ORC, ANAF, OCPI, UAT etc; - capacitatea de a comunica clar atât in scris cat si oral; - cunoștințe foarte bune de utilizare a Ms Word, Ms Excel; Descrierea jobului - reprezentarea intereselor societatii in fata instantei; - consilierea managementului societatii in probleme juridice; - reprezentarea societatii in fata autoritatilor si institutiior publice, a persoanelor fizice/juridice; - punerea in executare a hotararilor judecatoresti; - redactarea si depunerea de documente necesare efectuarii mentiunilor/inregistrarilor in Registrul Comertului, hotarari AGA, notificari, instiintari, somatii de plata; - depunerea si gestionarea documentelor necesare pentru realizarea formalitatilor pentru Cartea Funciara a imobilelor; - monitorizarea permanenta a modificarilor legislative si aducerea la cunostinta a obligatiilor ce revin societatii din punct de vedere legal.