Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Cluj

Categorii

Judete

Localitati

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cautam electrician (m/ f) In numele unor clienti bine-cunoscuti din regiunea Achern din Germania cautam electrician. La ce va puteti astepta de la noi: • Loc de munca sigur • Pachet salarial atractiv conform tarifului german • Contract de munca pe perioada nedeterminata • Ajutam la gasirea unei locuinte • Sprijin personal (vorbim si limba romana) Sarcinile dumneavoastra: • Instalarea, intretinerea si repararea instalatiilor electrice • Monotorizarea si verificarea instalatiilor electrice • Efectuarea de modificari si extinderi de instalatii electrice Profilul dumneavoastra: • Studii incheiate cu succes intr-una din meseriile electrice • Experienta in istalatii intr-o cladire noua, intretinere si servicii catre clienti • Efectuarea de lucrari de conectare la reteaua electrica • Capacitatea de a lucra intr-o echipa • Limba germana (nivel mediu) Descrierea companiei ACTIEF Personalmanagement este o firma din sud-vestul Germaniei, cu experienta de peste 29 de ani. Avem aproximativ 6.500 de angajati in 90 de orase si facem parte din TOP 15 agentii de locuri de munca din Germania. Ne puteti trimite C.V-ul dumneavoastra prin e-mail la adresa: diana.music@actief-personal.de

  • Assistent Manager Candidatul nostru ideal Studii superioare finalizate; Cunoasterea limbii engleze; Cunoasterea pachetului Microsoft Office, Word- avansat; Persoana motivata, pozitiva si energica; Rezistenta la stres. Responsabilitati Receptionarea apelurilor si redirectionarea acestora catre departamentele din cadrul societatii; Mentinerea relatiilor cu partenerii nostrii; Intocmirea diverselor documente necesare societatii; Oferirea de informatii clientilor corecte si coerente; Aspect si tinuta business. Beneficii Pachet salarial peste medie; Posibilitate reala de avansare si dezvoltare profesionala; Munca intr-un domeniu activ, alaturi de o echipa dinamica. Poti trimite Cv-ul tau pe adresa: mihaelaracila.hr@gmail.com, mentionand postul pentru care aplici si noi te contactam.

  • Candidatul ideal • Studii superioare juridice finalizate • Gandire analitica, integritate si atentie la detalii • Abilitati de relationare interpersonala si de comunicare • Proactivitate, implicare, pasiune pentru cariera • Abilitati dezvoltate de planificare si organizare • Cunostinte de operare PC (pachetul MsOffice, Excel) Descrierea jobului • Analizeaza contractele de munca din punct de vedere legal • Asista angajatii in cadrul proceselor de angajare, verifica dosare de angajare si intocmeste contracte de munca • Analizeaza toate documentele companiei pentru a asigura respectarea prevederilor legale si ofera consultanta juridica clientilor companiei • Actualizeaza permanent informatiile referitoare la noile modificari de legislatie de interes comercial • Consiliaza managementul cu privire la corectitudinea si modul de realizare a planurilor si strategiei elaborate, din punct de vedere legal • Administreaza documentele corporatiei si comunica cu Registrul Comertului, Camera de Comert, Camera de Munca si celelalte organisme de reglementare • Realizeaza evidenta contractelor de munca, de intermediere • Monitorizeaza respectarea prevederilor legale din contracte • Colaboreaza cu departamentele interne ale companiei • Mentine relatia cu reprezentantii Inspectoratului teritorial de munca si cu alte institutii publice • Raporteaza orice modificare aparuta in Monitorul Oficial cu privire la aspecte relevante activitatii Ce iti putem oferi? -Un pachet salarial atractiv -Un mediu propice pentru dezvoltarea personala -Lucru intr-o echipa tanara si motivata Daca iti doresti sa utilizezi toate abilitatile de mai sus si sa inveti mai mult, te invitam sa aplici pentru acest job pe adresa mihaelaracila.hr@gmail.com si noi te contactam.

  • Iti place sa lucrezi cu oamenii, sa-i asculti si sa interactionezi cu ei? Daca lucrul acesta te defineste si ai putea sa bifezi toate caracteristicile de mai jos, hai in echipa noastra! Iti promitem un mediu de lucru placut, o echipa tanara si antrenanta, alaturi de care te poti dezvolta si forma o cariera! Ce asteptari avem de la tine: ? Competente de comunicare si mediere ? Cunostinte de utilizare Microsoft Office si Internet Browser ? Capacitati de organizare si planificare ? Un bun management al timpului ? Dinamism, motivatie, constiinciozitate si perseverenta ? Dorinta constanta de autodezvoltare si perfectionare ? Dorinta de asociere cu un brand puternic in domeniu ? Creativitate si comportamente proactive. Ce trebuie sa faci pentru clientul nostru: ? Sa preiei apelurile telefonice si sa consiliezi telefonic clientii ? Excelente activitati de planificare ? Capacitate de organizare, integritate si orientare pe rezultate. ? Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productive Responsabilitati/Beneficii: ? Preluarea apelurilor telefonice ? Consilierea telefonica a clientilor ? Activitati administrative: fax, email ? Pregatirea si promovarea anunturilor pe site-urile de specialitate ? Receptia in sediu si asistenta clientilor prin oferirea de informatii ? Prospectarea pietei imobiliare ? Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti. Noi iti oferim posibilitatea unei cariere pe termen lung, posibilitatea de dezvoltare personala si promovare in cadrul firmei, training-uri si cursuri de specialitate gratuite, mijloace de lucru moderne puse la dispozitie, mediu de lucru profesionist si oportunitatea unui castig salarial pe masura. Daca te regasesti in cele enumerate, trimite-ne Cv-ul tau pe adresa mihaelaracila.hr@gmail.com si noi te vom contacta pentru un interviu.

  • Descrierea postului: Postul de Sales Assistant vizeaza mentinerea legaturii cu clientii cu care colaboram, precum si orientarea catre identificarea noilor clienti care prezinta interes pentru ofertele noastre. In plus, un assistant manager trebuie sa prezinte ofertele firmei, sa ofere consilierea necesara clientilor si negociere in ceea ce priveste vanzarea serviciilor companiei. Sarcini si atriburii: *Prospecatrea pietei si aducerea de noi client *Stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii *Analizarea cerintelor potentialilor beneficiari *Pregatirea ofertelor comerciale *Utilizarea unor strategii adecvate de promovare in vederea realizarii optime a vanzarilor *Particularizarea ofertei de produse si servicii pentru fiecare potential beneficiar *Folosirea planificarii strategice in vederea realizarii productivitatii serviciilor Oferta: *Telefon mobil, laptop *Cariera pe termen nedelimitat *Dezvoltare personala si profesionala *Mediu de lucru profesionit care implica dinamicitate *pachet salarial motivant Pentru a aplica la postul de Sales Assistant, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa de e-mail:carlapopescu.hr@gmail.com:, iar in coditiile in care prezinti abilitatile necesare candidatului ideal, te vom contacta in vederea programarii unui interviu.

  • Responsabilitatile pe care acest post le implica sunt: •Coordonarea contactelor de afaceri •Comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor •Intretinerea actualizata a bazei de date •Promovarea eficienta a companiei prin diverse canale de publicitate •Mentinerea relatiilor cu clientii si identificarea nevoilor acestora •Realizarea rapoartelor Expectantele pe care firma noastra le are de la dumneavoastra fac referire la urmatoarele: •Cunostinte medii de operare pc •Persoana da dovada de abilitati ridicate de relationare cu clientii si sa se asigure ca acestia primesc informatiile necesare in timp util •Persoana este punctuala, serioasa, constiincioasa si acorda atentie detaliilor •Implicare in vederea respectarii termenelor limita si a sarcinilor(abilitati de organizare si planificare) •Dorinta intensa de autoperfectionare si capacitate de invatare •Adaptabilitate la programul de lucru Ofertele puse la dispozitia dumneavoastra sunt: •Telefon si laptop din partea firmei •Pachet salarial atractiv •Posibilitatea de a va dezvolta din punct de vedere personal si professional •Posibilitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu Puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de e-mail:dumaandrada@gmail.com, e-mail-ul continand, de asemenea, si specificarea postului pentru care aplicati.

  • Postul presupune: •Promovarea eficienta oferta/cererea de pe piata •Prospectarea pietei si aducerea de noi clienti •Pregatirea prezentarilor necesare pentru serviciile firmei •Particularizarea ofertei de produse si servicii pentru fiecare potential beneficiar •Negocierea si incheierea contractelor Cerinte: •Experienta in munca (cel putin 6 luni) •Cunostinte limba engleza(nivel mediu) •Promovarea ofertelor prin diverse canale •Abilitati de comunicare , negociere si persuasiune •Flexibilitate, perseverenta Beneficii: •Probabilitate de promovare •Pachet salarial atractiv •Atmosfera placuta de munca •Training (dezvoltare personala si profesionala) •Program flexibil Va puteti depune CV-ul la adresa de e-mail:carlapopescu.hr@gmail.com, urmand sa va contactam in urma analizarii acestuia.

  • Cerinte: ? Studii superioare finalizate; ? Experienta in domeniu de minim 1 an; ? Cunoasterea limbii engleze; ? Cunoasterea pachetului Microsoft Office, Word- avansat; ? Persoana motivata, pozitiva si energica; ? Rezistenta la stress; ? Capacitate de sinteza, organizare si rezolvare a problemelor; ? Capacitatea de analiza, organizare si rezolvare a problemelor; ? Capacitate de comunicare, influentare si negociere. Responsabilitati: ? Coordoneaza si raspunde de activitatile de Front Office, ? Coordonarea activitatii, gestionarea sarcinilor si responsabilitatilor fiecarui membru al echipei, ? Rezolvarea cu promptitudine a solicitarilor venite din partea clientilor persoane fizice/juridice si a diversilor parteneri, ? Dialogul permanent cu clientii noi sau deja existenti, referitor la serviciile oferite, ? Mobilizarea resurselor necesare in scopul atingerii obiectivelor impuse. Noi iti oferim posibilitatea unei cariere pe termen lung, posibilitatea de dezvoltare personala si promovare in cadrul firmei, training-uri si cursuri de specialitate gratuite, mijloace de lucru moderne puse la dispozitie, mediu de lucru profesionist si oportunitatea de asociere cu unul dintre cele mai reprezentative brand-uri de pe piata clujeana. Daca te regasesti in cele enumerate, trimite-ne Cv-ul tau pe adresa mihaelaracila.hr@gmail.com si noi te vom contacta pentru un interviu.

  • <p> <b>Cautam o persoana:</b><br> • comunicativa, cu spirit de echipa;<br> • personalitate deschisa, energica, dinamica;<br> • cu studii medii sau superioare;<br> • ce detine cunostinte de limba engleza la nivel conversational;<br> • cunostinte de operare PC;<br> • care se adapteaza usor la schimbari, este organizata si atenta la detalii.<br> </p> <p> <b>Responsabilitati:</b><br> • intocmirea, inregistrarea si arhivarea documentelor;<br> • mentinerea legaturii cu colegii din celelalte departamente; <br> • preluarea si inregistrarea corespondentei, a telefoanelor si fax-urilor; <br> • planificarea si organizarea evenimentelor zilnice;<br> • promovarea ofertelor companiei, consilierea clientilor, daca este nevoie;<br> • executarea altor activitati solicitate de conducerea ierarhica in vederea bunei desfasurari a activitatii organizatiei.<br> </p> <p> <b>Beneficii:</b> • mediu de lucru competitiv si dinamic;<br> • posibilitatea de a te dezvolta personal intr-o echipa tanara;<br> • castiguri motivante.<br> </p>

  • <p> <b>Candidatul ideal:</b><br> • persoana comunicativa cu abilitati de lucru in echipa;<br> • studii medii sau superioare;<br> • competente de operare PC;<br> • cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;<br> • responsabilitate si abilitiati de organizare si planificare a timpului;<br> </p> <p> <b>Responsabilitati:</b><br> • administrare baza de date;<br> • organizarea si planificarea activitatii;<br> • asigurarea legaturilor telefonice din interiorul si exteriorul companiei;<br> • organizarea si planificarea intalnirilor cu colaboratorii si clientii companiei;<br> • promovarea produselor si serviciilor companiei;<br> </p> <p> <b>Beneficii:</b><br> • oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, si unita;<br> • mediu dinamic cu posibilitati de dezvoltare personala;<br> • pachet salarial atractiv.<br> </p>

  • <p> <b>Iti place sa lucrezi cu oamenii, sa-i asculti si sa interactionezi cu ei? Daca lucrul acesta te defineste si ai putea sa bifezi toate caracteristicile de mai jos, hai in echipa noastra! Iti promitem un mediu de lucru placut, o echipa tanara si antrenanta, alaturi de care te poti dezvolta si forma o cariera!</b><br> </p> <p> <b>Ce asteptari avem de la tine:</b><br> Competente de comunicare si mediere<br> Cunostinte de utilizare Office si Internet Browser<br> Capacitati de organizare si planificare<br> Un bun management al timpului<br> Dinamism, motivatie, constiinciozitate si perseverenta<br> Dorinta constanta de autodezvoltare si perfectionare<br> Creativitate si comportamente proactive.<br> </p> <p> <b>Ce trebuie sa faci pentru clientul nostru:</b><br> Preluarea apelurilor telefonice si consilierea telefonica a clientilor<br> Initierea si sustinerea relatiilor sociale si de parteneriat productive<br> Pregatirea si promovarea anunturilor pe site-urile de specialitate<br> Receptia in sediu si asistenta clientilor si oferirea informatiilor necesare<br> Prospectarea pietei si intelegerea modificarilor aparute si adaptarea la acestea<br> Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti.<br> </p> <p> Noi iti oferim posibilitatea unei cariere pe termen lung, posibilitatea de dezvoltare personala si promovare in cadrul firmei, training-uri si cursuri de specialitate gratuite, mijloace de lucru moderne puse la dispozitie, mediu de lucru profesionist si oportunitatea unui castig salarial pe masura.<br> <b>Daca te regasesti in cele enumerate nu ezita sa aplici!</b>

  • <p> <b>Cerinte:</b><br> • studii medii sau superioare – de preferat finalizate;<br> • cunoasterea limbii engleze sau a altor limbi straine;<br> • cunostinte operare PC – in special pachetul Office;<br> • abilitati de comunicare, comerciale si de negociere;<br> • persoana organizata, proactiva, dedicata;<br> • autonomie si spirit de echipa;<br> • experienta constituie un avantaj.<br> </p> <p> <b>Descrierea postului:</b><br> • prospectarea pietei si dezvoltarea unui portofoliu de clienti;<br> • urmarirea si abordarea proiectelelor specifice, obtinand informatiile necesare in vederea ofertarii;<br> • crearea relatiilor individuale cu clientii si mentinerea acestora;<br> • intretinerea relatiilor de comunicare si colaborarea cu toate departamentele;<br> • participarea activa la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;<br> </p> <p> <b>Beneficii:</b><br> • mediu de lucru dinamic;<br> • posibilitatea de dezvoltare personala;<br> • castiguri motivante si progresive.<br> </p>

  • Atributiile postului de lucru Mentinerea intr-un mod eficient a relatiei dintre colaboratori si parteneri, telefonic si prin e-mail Pregatirea si promovarea ofertelor companiei pe site-urile de specialitate si cautarea de noi clienti Actualizarea bazei de date a companiei Preluarea si directionarea apelurilor telefonice Realizarea activitatilor administrative Asigura directionarea vizitatorilor in functie de departamente Cerinte candidat Abilitatea in gestionarea timpului si in prioritizarea activitatilor Bune abilitati de comunicare si relationare in cadrul echipei Atitudine pozitiva si indreptata spre client Dorinta de a invata lucruri noi, in dezvoltare personala si profesionala Capacitate de a indeplini mai multe sarcini in acelasi timp Personalitate caracterizata prin perseverenta, spirit de echipa si eficienta Cunostinte in utilizarea calculatorului(MS Office) Beneficii Oportunitate in construirea unei cariere prin posibilitate de avansare si promovare Mediu tanar si dinamic Pachet salarial atractiv

  • Responsabilitatile postului de lucru Cunoasterea ofertelor de serviciu ale companiei si promovarea acestora Gestionarea documentelor care intra sau ies din companie, urmarind indeplinirea sarcinilor in termene impuse Monitorizarea activitatilor administrative Stabilirea si intretinerea relatiilor cu clientii prin telefon, e-mail sau la sediul companiei Cautarea si gasirea de noi clienti Preluarea si directionarea apelurilor telefonice Selectionarea si trimiterea corespondentei Cerinte candidat Abilitati excelente de comunicare, relationare, prezentare, organizare si planificare Atentie de la detalii Personalitate remarcata prin gandire pozitiva, eficienta, onestitate si dinamism Capacitate in organizarea timpului, multitasking si coordonare Capacitatea de a implementa proceduri si a indeplini activitati administrative Spirit de observatie si echipa, cu orientare spre rezultat Cunostinte in utilizarea calculatorului(MS Office) Beneficii Posibilitatea de a construi o cariera prin avansare si promovare in cadrul firmei Posibilitatea de integrare intr-un mediu placut, dinamic si ambitios Salariu motivant

  • Descrierea postului de lucru Propunerea si implementarea activitatilor si proiectelor de marketing Activitati de publicitate si promovare a serviciilor companiei in mediul online si social media Creearea si mentinerea unei imagini pozitive a companiei Analiza constanta a pozitiei serviciilor promovate de companie pe piata Asigurarea suportului de marketing in vederea atingerii obiectivelor Analiza pietei pentru contactarea potentialilor clienti Intocmirea prezentarilor, rapoartelor si analizelor Candidatul ideal Studii superioare finalizate Cunostinte operare PC si SEO Persoana dinamica, pozitiva, orientata spre indeplinirea obiectivelor si obtinerea de rezultate Abilitatea de a interpreta rezultatele obtinute si de a gasi solutii de imbunatatire Spirit critic si gandire strategica Pasiune pentru marketing, perseverenta si atentie la detalii Beneficii Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala Pachet salarial atractiv

  • Descrierea jobului Efectuarea activitatilor de marketing si promovare, de ofertare si servicii ale companiei Intocmirea rapoartelor si analizelor pentru clienti si furnizori Mentinerea permanenta a relatiei cu clientii Dezvoltarea portofoliului de clienti prin generarea de noi oportunitati de colaborare Participarea si sigurarea suportului in desfasurarea evenimentelor Examinarea constanta a pietei in urma serviciilor promovate de companie Candidatul ideal Absolvent de studii superioare Cunostinte operare PC si SEO Abilitati de comunicare, organizare, planificare, sinteza si selectie a informatiilor Capacitate de lucru individual si in echipa Orientare catre client, performanta si rezultate Persoana ambitioasa, creativa si proactiva Beneficii Posibilitati de promovare Mediu de lucru profesionist Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala Salariu atractiv

  • Descrierea jobului Pregatirea si promovarea ofertelor companiei pe site-urile de specialitate Cautarea de noi clienti Primirea si directionarea apelurilor telefonice Mentinerea cat mai eficienta a relatiei dintre companie si clienti prin intermediul telefonului, e-mail sau la sediul firmei Introducerea, editarea si mentinerea bazei de date a companiei Indeplinirea activitatilor administrative si de protocol Preluarea si distribuirea corespondentei in functie de departamentele Candidatul ideal Excelente abilitati in comunicare, relationare si lucru in echipa Prioritizarea eficienta a sarcinilor Initiativa in rezolvarea si gestionarea problemelor Dorinta de autodezvoltare si perfectionare Cunostinte in utilizarea calculatorului(MS Office) Abilitatea de a rezolva mai multe sarcini in acelasi timp Beneficii Mediu de lucru deschis si dinamic Oportunitatea de dezvoltare si avansare in cadrul companiei Pachet salarial atractiv

  • Responsabilitati Preluarea si directionarea apelurilor telefonice Preluarea si distribuirea corespondentei in functie de departamentele companiei Asigurarea fluxului de comunicare dintre companie si clienti prin intermediul telefonului sau e-mail Suport administrativ in activitatile companiei Coordonarea telefonica si prin e-mail a relatiei dintre companie si colaboratori Cautarea de noi clienti Introducerea, editarea si mentinerea informatiilor din baza de date Cerinte Bune abilitati administrative, de organizare si indeplinire a activitatilor solicitate Capacitate analitica si de a lucra in echipa Excelente abilitati de comunicare si relationare Atitudine pozitiva prin dorinta de a invata lucruri noi Cunostinte in utilizarea calculatorului(MS Office) Beneficii Climat organizational deschis, tanar si dinamic Oportunitate de dezvoltare personala si profesionala Pachet salarial atractiv

  • Criterii: -Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa, un comportament profesional, orientare spre client -Atentie deosebita la detalii -Bune abilitati de organizare si prioritizare in rezolvarea task-urilor -Abilitati de operare PC si navigare internet -Cunostinte medii de limba engleza,alte limbi cunoscute pot constitui un avantaj Descrierea jobului -Oferirea de asistenta in procesarea tuturor cerintelor sosite de la clienti -Asigurarea corespondentei telefonice,fax,e-mail -Primirea persoanelor din afara(clienti,candidati etc.) ;directionarea lor catre persoanele potrivite -Introducerea informatiilor in baza de date si actualizarea celor existente -Activitati administrative la cererea managementului Beneficii: -Conditii bune de munca -Salariu motivant

  • Cerintele candidatul ideal ar fi: ? Persoana cu studii medii/superioare absolvite/in curs; ? Abilitati de comunicare deosebite; ? Orientare catre nevoile clientului si spre atingerea obiectivelor; ? Seriozitate, corectitudine, responsabilitate; ? Cunostinte foarte bune de utilizare PC; ? Persoana sociabila, prietenoasa, cu o atitudine pozitiva, optimista; Responsabilitati: ? Va mentine relatia cu clientii deja existenti; ? Va extinde portofoliul de clienti: identificare si atragere de noi clienti; ? Va cunoaste in detaliu oferta de servicii si o va putea explica si prezenta clientilor; ? Promovarea si vanzarea serviciilor oferite de catre companie. Beneficii: ? Munca intr-un domeniu activ, alaturi de o echipa dinamica; ? Program flexibil; ? Posibilitate de auto-dezvoltare si avansare profesionala; ? Salariu atractiv, in functie de performante.

  • Salveaza cautarea