Anunțuri
Locuri de munca Constanta Disponibil din: 2021-03-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Alăturați-vă echipei noastre de elită! Suntem în căutarea unor profesioniști dedicați să se alăture echipei noastre dinamică la un ApartHotel de prestigiu în Constanța. Oferim un mediu de lucru excepțional și oportunități de dezvoltare profesională într-o locație de vis. Poziții Disponibile: Cameriste: Responsabilități includ menținerea curățeniei și ordinii în camerele oaspeților, respectând standardele înalte ale hotelului. Călcătorese: Căutăm persoane meticuloase pentru îngrijirea rufelor, asigurând că toate articolele textile sunt curate și impecabil prezentate. Cerințe: Experiența anterioară în HORECA este un plus, dar nu obligatorie. Atenție la detalii și o abordare meticuloasă. Capacitatea de a lucra în echipă și de a susține standardele noastre de excelență. Rezidență în Constanța Oferim: Salariu competitiv și beneficii atractive. Mediu de lucru plăcut și suportiv. Oportunități de avansare și dezvoltare profesională. Contracte pe durată nedeterminată pentru tot anul.
-
Promovat
Angajam personal permanent pentru curatatorie haine
-
Promovat
Cautam operatori productie si muncitori necalificati care sa lucreze la masini de tiparit, bobinat, laminat, sectionat intr-o societate de productie cu specific de tipografie. Ai un avantaj daca ai lucrat intr-un domeniu inrudit sau in orice activitate de productie si esti familiarizat cu operarea utilajelor automatizate. Daca nu ai o astfel de experienta dar doresti un loc de munca stabil si vrei sa inveti, iti oferim posibilitatea de a te forma profesional si de a te specializa la locul de munca. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata, tichete de masa, decontare transport, bonusuri si posibilitati de avansare. Sediul nostru este pe Str. Celulozei nr. 6 (Rodata SRL), in zona industriala. Pentru interviu va rugam sa va prezentati la sediul nostru in fiecare zi de marti, miercuri si joi, intre orele 10-16. Va rugam sa aveti la Dvs. cartea de identitate.
-
Promovat
MastersGym angajează receptionera. Salariul atractiv,post permanent! Detalii la nr:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Hotel Vraja Marii Eforie Nord angajează pentru sezonul estival 2024, receptioner cu domiciliul în Tuzla, Eforie Sud Nord, Techirghiol, Agigea. Detalii la telefon:
-
Hotel Vraja Marii Eforie Nord angajează pentru sezonul estival 2024, camerist a cu domiciliul Tuzla, Eforie Sud Nord, Techirghiol, Agigea. Detalii la telefon:
-
Compania Nisa Tehnic Construction SRL este în căutarea de dulgheri și fierari betonisti calificați pentru a se alătura echipei noastre din orașul Constanța. Responsabilități: Execuția lucrărilor de dulgherie și fierărie betonistă conform planurilor și specificațiilor tehnice; Montarea, ajustarea și demontarea cofrajelor conform cerințelor proiectului; Gestionarea și utilizarea eficientă a materialelor și echipamentelor în timpul lucrărilor. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul construcțiilor, în special în lucrările de dulgherie sau fierărie betonistă; Calificare pentru postul de munca. Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele de livrare a proiectelor. Beneficii: Salariu de 7.000 de lei. Mediu de lucru stabil și sigur, cu respectarea tuturor normelor de sănătate și securitate în muncă. Pentru a aplica, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon
-
am o experienta de 7 ani cu bolnavii care au dementie si cu boala Parchinson pot lucra 24 24 dar si pe ore
-
angajăm operator calculator gestiune, contabilitate primară , casierie , șoferi , agent vânzări , șoferi , manipulați , motostivuitorsti
-
Cautam pentru iulie si august o persoana de gen feminin pentru curatenie, preferabil cu experienta in domeniu, cu varsta intre 20 si 55 ani. Program flexibil, de la 9 la 15. O zi libera pe saptamana. In zilele fara plecari sosiri turisti sau doar cu o plecare sosire, se poate pleca si mai devreme de ora 15. Nu asiguram cazare. Va asteptam la o cafea sa ne cunoastem si sa discutam restul detaliilor.
-
Buna ziua, Angajam contabil sau contabil junior, acreditat sau nu in domeniul turismului Zona Bd. Mamaia Nord, Constanta. Necesita prezenta la sediu. Mai multe detalii putem oferi in privat
-
!! Aparthotel Ella angajeaza recepționera !! Cautam o persoana communicativa, sociabila si amabila, cu bune abilitati de organizare pentru a se alatura echipei. Cunostintele de operare pe calculator si experienta anterioara intr-un post similar sunt necesare. Contituie avantaj cunosterea programului Pynbooking. Oferim: salariu atractiv care se va negocia la interviu in functie de experienta si aptitudini contract pe perioada nedeterminata, nu doar sezonier bonusuri in functie de performanta CV-urile se vor trimite la adresa: [email protected]
-
Angajam pe postul de volist si excavatorist in cariera de piatra- Loc Culmea, jud. Constanta, salariu 6000 Ron.
-
-
Engros Eden angajeaza zugrav cu experienta. Se ofera contract de munca, salariu 6000 lei.
-
Societate Comerciala de productie mobilier PAL/MELAMINAT, angajeaza personal productie mobilier tamplari (circularist ,operator CNC , montaj-teren, sef atelier) cu experienta ,conditii avantajoase . Cerinte: capacitate de comunicare si coordonare Se ofera: -contract de munca -salariu intre 2000-5000 lei in functie de pregatirea profesionala si indemanare -conditii de lucru bune -pauza de lucru -echipa creativa Descrierea companiei : Design si produtie mobilier la comanda ,realizat si manual. Pentru mai multe detalii sunati la telefon
-
-
Servicii de consultanță în domeniul managementului resurselor umane și salarizării. Consultanța în Resurse Umane este un serviciu esențial pentru managementul de personal și constă în dezvoltarea și punerea în aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care să ajute organizația în găsirea și implementarea celor mai eficiente soluții în timpul întregului proces de angajare, de la determinarea nevoii de angajare, recrutarea resursei umane și până la părăsirea companiei. Domeniul resurselor umane reprezintă o provocare, aceea de a demonstra că experiența acumulată în 25 de ani de activitate în acest domeniu poate fi pusă în slujba dumneavoastră la un nivel maxim de profesionalism care implică cele mai avantajoase costuri. Pachetul serviciului de resurse umane con ine următoarele activități: Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară și a Regulamentului de Organizare i Func ionare; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă i asisten ă în negocierea acestuia cu salaria ii; Întocmirea Ofertei de Angajare personalizată pentru fiecare pozi ie, respectiv pentru fiecare viitor angajat; Întocmirea Fi ei de Post pentru pozi iile din companie în conformitate cu specificul activită ii clientului; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă și a Contractului Individual de Muncă (cu diferitele sale componente: perioada determinată, nedeterminată, perioada de proba, clauze speciale: neconcurenta, fidelitate, formare profesională, confiden ialitate, alte clauze în func ie de profilul companiei client); Întocmirea Panificării concediilor de odihnă; Întocmirea Actelor Adi ionale (modificări de salariu, de func ie, clauze, delegare, deta are, schimbare a locului de muncă); Întocmirea de Decizii (de sanc ionare; de suspendare în cazul concediului de maternitate, cre tere copil; de încetare a activită ii; de concediere individuală / colectivă / omaj); Întocmirea Evaluărilor profesionale ale angajaților; Întocmirea Fi ei de Lichidare. Transmiterea tuturor documentelor prin aplicația REGES REVISAL. Pachetul serviciului de salarizare con ine următoarele activități: Preluare i verificare date primare; Calcul salarial (calculul orelor/zilelor de orice tip standard, suplimentare, de noapte); Calcul bonus / concedii de odihnă; Eviden ierea absen elor nemotivate sau a concediilor fără plată; Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.); Înregistrarea re ineri / avansuri / propriri; Calculul îndemniza iei pentru concediile medicale sau pentru concediile de cre tere/ îngrijire a copilului; Întocmire stat de salarii i generare flutura i de salariu; Întocmire fi ier pentru plata salariilor prin bancă/card; Generare i depunere declara ie D112 privind obliga iile de plată a contribu iilor sociale, impozitul pe venit i eviden a nominală a persoanelor asigurate; Întocmire listă tichete de masă i plasarea comenzii către furnizorul de tichete; Asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii După caz, la preluarea activității, înregistrăm serviciul externalizat la Inspectoratul Teritorial de Muncă de care aparțineți și ne asumăm răspunderea privind corectitudinea datelor declarate în REVISAL. Externalizarea serviciilor de resurse umane reprezintă atât reducerea substanțială a costurilor, dar și un grad ridicat de eficiență și profesionalism în rezolvarea problemelor ce implică administrarea personalului pentru dumneavoastră, cu prețuri negociabile.
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Spălătorie textile angajează doamne cu experiență pentru postul de călcătoreasă. Oferim salariu motivant și asiguram transport.
-
Ofer servicii de menaj si sau calcat ,in timpul liber(2 zile pe saptamana)Cer si ofer seriozitate.
-
Hotel 4 stele situat in Constanta, angajeaza Receptioner de noapte cu experiența in domeniul hotelier. Se ofera contract de munca permanent, salariu motivant. Pentru detalii , va așteptăm la interviu.
-
Angajam ajutor cofetar in laborator cofetarie, cu sau fara experienta, salariul 3000 lei
-
Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!