Anunțuri
Locuri de munca Iasi Iasi doar cu poze Companii Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant din sud-vestul Germaniei, zona orașului Freiburg im Breisgau, angajează o doamnă bucatar cu experiență în bucătăria italiană internațională. Limba germană nu este obligatorie. Se oferă salariu net lunar 1800 - 2000 de euro în funcție de experiență. Cazarea și masa sunt asigurate gratuit. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul afișat.
-
Promovat
Companie de Constructii & Instalatii, atestata ANRE, specializata in executia instalatiilor electrice aferente constructiilor comerciale, civile si industriale, cu activitate in piata de peste 10 ani, angajeaza: Electrician in constructii Responsabilitati principale: Executie Instalatii Electrice rezidentiale (case vile persoane fizice) si instalatii electrice comerciale institutii publice (spatii birouri); Executie Instalatii Electrice de legare la pamant; Verificare si emitere buletine PRAM; Realizare conexiuni si montaj tablouri electrice; Cerinte: Experienta relevanta in domeniul instalatiilor electrice; Abilitati bune de diagnosticare si rezolvare a problemelor; Atitudine proactiva si atentie la detalii; Ne dorim persoane serioase care sa faca parte din echipa curenta si cu care sa avem o colaborare pe termen lung si f lung, persoane care doresc stabilitate la locul de munca si respect reciproc. Asiguram conditii de muncă excelente, seriozitate si un mediu de lucru placut; Fara intarzieri salariale; Contract de munca; Concediu de odihna.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
O companie mare de apărare angajează lucrători necalificați pentru a lucra în producția pe linie de fabricație din fabrică. Candidatul ideal este sănătos, în formă, munca implică multe ore de stat în picioare pe linia de producție, într-un mediu natural (sală hangar). Echipamentul de protecție și îmbrăcămintea vor fi furnizate de către angajator pentru a proteja împotriva zgomotului și a contactului cu substanțe periculoase (ne-toxice). Atât bărbații, cât și femeile sunt binevenite. Candidații selectați trebuie să prezinte un cazier judiciar curat și să confirme că nu utilizează și nu au utilizat substanțe halucinogene, psihotrope sau substanțe care afectează în vreun fel capacitatea de raționament și acțiune. Munca se desfășoară în schimburi, inclusiv în schimbul de noapte și implică manipularea ocazională a obiectelor grele (15-20 kg). Perioada minimă de contract este de 12 luni, cu un perioadă de probă de trei luni. Salariul este cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate. Transportul aerian și terestru, cazarea în Israel, concediul plătit, îmbrăcămintea, echipamentul, mesele la locul de muncă și pensia sunt oferite candidaților selectați. Lucrătorii de succes vor avea, de asemenea, posibilitatea de a avansa către poziții de conducere care implică mai multă responsabilitate. Pentru a programa un interviu telefonic, trimiteți-vă numele la sau contactați-ne prin email la
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerințe de calificare profesională - Studii medii superioare în domeniul tehnic; - Cursuri de calificare în domeniul Securității si Sanatății in Muncă; - Cursuri de formare profesională în domeniul Situatiilor de Urgență. Cerințele postului: - Capacitate de lucru şi integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităţi de comunicare şi relaţionare; - Adaptabilitate la situaţii noi şi flexibilitate; - Abilităţi de organizare şi planificare a timpului; - Iniţiativă şi perseverenţă în atingerea obiectivelor; - Experiența anterioară în cadrul unui serviciu extern intern prezintă un avantaj. Descrierea generală a activității: În domeniul securității și sănătății în muncă: - Întocmirea fişelor individuale de instruire şi efectuarea instructajelor de securitate şi sănătate în muncă, prim ajutor în caz de accidente la locul de muncă pentru societățile din portofoliu; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; - Întocmirea înstrucţiunilor proprii de securitate şi sănătate în muncă pentru toate posturile locurile de muncă; - Întocmirea tematicilor de instruite și a graficelor de control precum și a procedurilor interne de prevenire și protecție; - Consultanță pentru întocmirea și completarea registrelor de evidență conform cerințelor legislației s.s.m.; - Întocmirea necesarului pentru acordarea EIP și a materialelor igienico-sanitare; - Colaborarea cu medicii de medicina muncii în vederea menținerii sub control a supravegherii sănătății în muncă; - Supravegherea efectuării lucrărilor periculoase cu indicații privind siguranța efectuării lor, precum și întocmirea documentelor specifice, după caz; - Efectuarea semnalizării la locul de muncă, a zonelor periculoase cf.Hg. nr. 971 din 2006; - Efectuarea controalelor specifice, constatarea neconformităților și deficiențelor de la locurile de muncă, precum și propunere de soluții în vederea remedierii lor; - Întocmirea graficelor de verificare și reparații ale echipamentelor de muncă din unitate; - Întocmire de rapoarte pentru aducere la cunoştință problemele depistate în cadrul societăților din portofoliu; - Organizarea și efectuarea exercițiilor și demonstrațiilor practice privind utilizarea echipamentelor individuale de protecție; În domeniul situațiilor de urgență: - Întocmirea și completarea fișelor individuale de instruire conform cerințelor legale în vigoare; - Efectuarea instructajelor specifice pentru salariații societăților din portofoliu - Întocmirea necesarului pentru dotarea cu mijloace de stingere a incendiilor adecvate, în funcție de specificul construcției, materialelor depozitate și a echipamentelor deținute; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul situațiilor de urgență și organizarea apărării împotriva incendiilor; - Întocmirea instrucțiunilor pentru prevenirea și stingerea incendiilor, specifice domeniului de activitate și locului de muncă; - Întocmirea fişei obiectivului şi a îndeplinirii obligaţiilor ce vă revin conform Legii 307 2006, art.16, privînd obligaţiile conducătorului unităţii în domeniul situațiilor de urgență; - Întocmirea planurilor de evacuare şi organizare privind apărarea împotriva incendiilor; - Organizarea și efectuarea exercițiilor de evacuare și intervenție în caz de situații de urgență și consilierea beneficiarilor în vederea întocmirii rapoartelor specifice. Contact: Contact: office.intersafety gmail.com
-
Propune masuri de implementare a cerințelor identificate si urmărește in mod activ modul lor de realizare; Reprezintă compania in relația cu autoritățile pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor in lipsa coordonatorului SSM; Participa la elaborarea și distribuția documentelor cerute de legislația in vigoare in domeniul SSM si situații de urgenta; Aplica reglementările de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și ale locurilor de muncă posturilor de lucru; Verifica cunoașterea și aplicarea de către toți lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire și protecție, precum și a atribuțiilor și responsabilităților ce le revin în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului; Participa la identificarea echipamentelor individuale de protecție necesare pentru posturile de lucru din șantier și întocmește necesarul de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecție, conform prevederilor Hotărârii Guvernului privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecție la locul de muncă; Urmărește asigurarea desfășurării activităților lucrătorilor in condiții de maxima siguranță; Participa la elaborarea instrucțiunilor proprii de securitate si sănătate in munca si se asigura de cunoașterea acestora de către angajați; Asigura instruirea lucrătorilor și testează periodic personalul cu privire la normele de securitate si sănătate in munca si PSI; Studii superioare tehnice; Experiență in domeniul construcții (șantier) de preferat; Experiență pe un post similar de minim 1 an prezintă un avantaj; Cunoaște cadrul legislativ general pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor; Cursuri care sa ateste pregătirea in domeniul securității si sănătății in munca (atestat certificat); Curs cadru tehnic cu atribuții PSI. Contact: office.intersafety gmail.com
-
Haide sa lucrezi la Misavan, cu produse de curatenie Misavan si treaba este pe jumatate facuta. Cautam o persoana care sa ne ajute cu curatenia in birouri, sali de protocol, toalete, sali de masa. Program de lucru de luni - vineri. Sediul nostru se afla in Parc Industrial Miroslava, langa Iasi. Iti asiguram transport pe raza orasului Iasi. Iti oferim salariu + bonuri de masa de 40 lei zi, reducere la achizitia de produse Misavan pe care sa le iei acasa.
-
Spitalul Elytis Iasi, angajeaza infirmier Cerinte: calificare în domeniu; experienta nu este obligatorie dar reprezinta un avantaj; sa poti sa comunici cu pacientii si sa ai o fire empatica, prietenoasa; munca în echipă se numara printre valorile tale diploma curs igiena Asteptam CV ul tau pe adresele de mail ale spitalului sau la sediul ELYTIS Hospital, str. Gh. Săulescu, nr. 43A, Iaşi În urma slecției CV-urilor, doar candidații potențiali vor fi anuntaţi pentru interviu
-
SC INTERTRANSCOM SRL angajeaza conducatori auto cu experienta in transport persoane, categoria D, cu atestat. Curse judetene, salariu motivant.
-
Daca ai experienta in distributie,esti comunicativ,organizat,ai prezenta de spirit,esti obisnuit cu lucrul in echipa,te asteptam la Adison Company,firma in plina expansiune, importator si distribuitor regional de produse de uz casnic,menaj,papetarie,jucarii,detergenti si cosmetice(distribuitor SANO). Principalele sarcini pentru postul de lucrator in depozit sunt: -descarcarea, receptia, depozitarea, pregatirea marfii pt. livrare si incarcarea marfii in masinile de livrare. -participarea la procesele de inventariere. Deplasarea din zona de domiciliu(raza orasului Iasi),la depozit si inapoi se face cu mijloacele de transport ale firmei.
-
Cerinte si aptitudini: -persoana organizata, ingrijita, responsabila, fara vicii, comunicativa cu colegii; -cu experienta; -rezistenta la efort si capacitate de a se descurca in situatii de stres; Oferim: -loc de munca stabil (contract pe perioada nedeterminata, program 8 ore zii, 2 zile libere pe saptamana; Poti trimite CV pe WhatsApp la numarul de telefon . Ne dorim o persoana cu care sa colaboram pe termen lung, din acest motiv nu se accepta elevi, studenti. Laboratorul se afla pe str. Octav Bancila, la baza pasarelei Octav Bancila.
-
OMCO Romania angajează Operatori Producție pentru operarea utilajelor cu comandă numerică. Candidatul Ideal Absolvent de studii medii: liceu sau școală profesională cu profil tehnic; Experiență în operare utilaj CNC (strunjire, frezare) reprezintă un avantaj. Competentele postului: Cunoștinte minime de desen tehnic; Cunoștinte de utilizare a aparatelor de masură și control (șubler, micrometru, etc); Cunoștințe în executarea operațiilor de strunjire, frezare pe mașini CNC; - reprezintă un avantaj; Disponibilitate apt de a lucra în 3 schimburi; Seriozitate și dorința d a acumula noi informații și cunoștințe. Responsabilități: Operează mașina(le) conform instrucțiunilor de lucru și normelor de securitate; Efectuează set-up-ul mașinii(lor) cu comandă numerică (CNC); Efectuează măsurătorile cerute pentru a asigura calitatea producției. Pachetul salarial include: tichete de masă tichete cadou la Paște, Crăciun, Aniversarea companiei, sporuri pentru orele suplimentare și de noapte, bonus conform CCM, abonament transport, asigurare medicală privată;
-
Companie privata din domeniul confectiilor pentru femei ,cu 20 ani experienta angajeaza confectioneri cu experienta pentru coaserea unui produs intreg conform mostrei de referinta. Oferim: Mediu de lucru placut Salarii motivante Bonuri de masa Prime ocazionale
-
Electrician Personal Lucrări Electro-Montaj Compania noastră caută un electrician calificat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre de lucru. Dacă aveți cunoștințe solide în domeniul electric și sunteți pasionat de lucrul într-un mediu dinamic, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru dvs. Responsabilități: Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice conform standardelor și reglementărilor în vigoare; Identificarea și remedierea defecțiunilor electrice într-un mod eficient și precis; Colaborarea cu echipa pentru finalizarea proiectelor în termen și conform cerințelor stabilite; Asigurarea respectării normelor de siguranță și a regulilor de lucru specifice domeniului electric. Cerințe: Diplomă de electrician sau calificare similară; Experiență anterioară în domeniul electric sau al lucrărilor de electro-montaj; Abilități excelente de rezolvare a problemelor și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă. Beneficii: Posibilitatea de a avansa în carieră și de a participa la diverse proiecte interesante; Salariu și pachet de beneficii atractiv; Bonificatie anuala corelata cu performantele la nivelul companiei Posibilitatea de a participa la cursuri sau programe de pregatire profesionala.
-
SC BLUE ACQUA MARINE SRL, IASI, CUI RO30766760 Angajeaza pe prioada de nedeterminata :3 bucatari cu experienta 3 ajutori bucatar 1 spalator vase (lucrator bucatarie)
-
Angajam femei serioase și harnice , lucru in echipa, pentru curatenie in case , vile, apt. , sedii de firma. Se asigura salariu lunar, decontare transport, tichete de masa . Relatii la tel . , in intervalul 8.00-17.00..
-
Ai bune abilitati de negociere si o placere in relationarea cu clientii? Iti planifici eficient activitatea si te organizezi independent? Ai orientare catre client si nevoile acestuia, iar scopul tau este sa gasesti cele mai bune solutii pentru a atinge rezultatele propuse? Daca te regasesti in descrierea anterioara, s-ar putea sa avem un rol care sa ti se potriveasca: reprezentant sau colaborator pentru distributia de rame de ochelari de vedere in zonele Moldova si Muntenia. Se ofera un portofoliu existent de clienti cu posibilitate de extindere a acestuia. Necesar permis de conducere categoria B. Firma noastra isi desfasoara activitatea de peste 29 de ani pe piata de Optica din Romania ca distribuitor autorizat a firmelor germane ESCHENBACH OPTIK GmbH si MPG GmbH.
-
Angajam personal pentru curățenie locatii in Iasi (birouri, locuințe, spatii comerciale) sau scari de bloc,deplasarea între locatii se face cu mașina firmei. Salariu intre 2400 si 2700de lei, program de luni pana vineri, de la ora 07:00 la 15:30. Cerinte: -Varsta 18-50 de ani. -experienta in domeniu sau indemanare; -rezistenta la efort; -lucru in echipa.
-
SC INTERTRANSCOM SRL angajeaza dispecer transport persoane. Studii medii. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Principalele sarcini ale postului includ: Planificarea și programarea rutelor de transport pentru microbuze și autobuze; Monitorizarea și coordonarea activităților de transport, asigurând respectarea termenelor și a programelor stabilite; Gestionarea flotei de vehicule, asigurând întreținerea și repararea acestora; Asigurarea unei comunicări eficiente între șoferi și clienți, rezolvând prompt orice probleme sau întârzieri; Întocmirea rapoartelor și documentelor necesare activității de dispecerat; Colaborarea strânsă cu ceilalți membri ai echipei pentru a asigura o operare eficientă a parcului auto.