Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Ilfov Voluntari Disponibil din: 2021-01-13 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 12

    Necalificat Amenajari interiore si exterioare ,ingrijire curti

    Necalificat pentru zona Bucuresti Ilfov . Program de lucru de luni pana vineri de la ora 8.00 la ora 17.00

    Repostat automat
  • Asistent vânzări

    Candidatul Ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă vă doriti să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați si sa relaționați cu oamenii. Cerintele postului: -spirit de echipa si adaptabilitate -flexibilitate si perseverenta -responsabilitate si implicare -orientare catre clienti -seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: -Realizarea activitatii de vanzare -Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne -Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul -Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor -Pastrarea magazinului in perfecta stare de curateni - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu net 4000 (compus din salariu de baza si bonusuri ) posibilitate de avansare

  • 2

    Instalator

    Angajam instalator, cu sau fara experienta, pentru scoala cu sediul in Pipera. Salariu avantajos. Decontam transportul.

  • 7

    Personal Curatenie - British School of Bucharest

    British School of Bucharest cauta personal curatenie care sa indeplineasca responsabilitatile urmatoare: - asigura curatenia zilnica in salile de clasa, holuri, zone access, toalete; - asigura spalarea pardoselilor - asigura golilea cosurilor de gunoi, inlocuirea sacilor * Pachetul salarial : 2500 lei net + tichete masa + decont transport + abonament medical - Program : lucru in ture doar de zi 8ore/ L-V

  • Angajam Infirmiera, Ingrijitoare

    Camin de Batrani zona Voluntari Pipera, angajam infirmiera. Program: regim intern, oferim cazare si masa.Salariul incepand cu 2800 ron Net.

  • Bucatar - British School of Bucharest

    British School of Bucharest cauta bucatar cu experienta pe linia calda care sa puna accent si sa realizeze preparate de buna calitate, conform retetarului, sa aplice normele de igiena in domeniul alimentar, sa respecte organizarea si normele impuse de regulamentul interior si sa mentina o buna comunicare cu colegii de echipa.

  • Casier Personal Comercial Bistro

    British School of Bucharest angajeaza casier dedicat si responsabil. Candidatul ideal va gestiona incasarile si va oferi servicii excelente clientilor. Pentru detalii, contactati-ne la numarul din anunt intre 8:00 si 16:00. - Amabilitate in relatia cu clientii. - Punctualitate, rapiditate si dorinta de a lucra in echipa. - Cunostinte de limba engleza la nivel conversational. - Experienta in domeniul barista reprezinta un avantaj. Angajatul va fi responsabil de mai multe aspecte legate de serviciul oferit clientilor si de gestionarea bistro-ului. Responsabilitatile includ: - Procesul de vanzare catre clienti, inclusiv servirea acestora, incasarea sumelor de bani, acordarea restului si eliberarea documentelor fiscale conforme. - Oferirea de consultanta si asistenta clientilor, furnizand informatii despre produse, ingrediente si preturi. - Promovarea vanzarilor (upselling). - Expunerea produselor conform standardelor de merchandising ale bistro-ului. - Gestionarea stocului de produse din bistro. - Organizarea spatiului de lucru, mentinerea curateniei si a echipamentelor necesare desfasurarii activitatii. Vor fi contactati doar candidatii selectati pentru interviu.

  • 1

    Angajam agenti de securitate

    Societate de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv situat in Voluntari - Ilfov. Salariu net 2400 lei, transport decontat

  • 2

    Sofer distributie tara - electronice si electrocasnice

    Sediul firmei este in Voluntari, in cadrul complexului Smart Expo Flora. Cerinte: - minim studii medii; - permis de conducere categoria B; - persoana onesta, corecta; - experienta de minim 6 luni pe o pozitie similara. Descrierea jobului: - transporta marfa in baza documentelor de insotire (factura fiscala, aviz de insotire a marfii, proces verbal de predare-primire); - preia comenzile din depozit; - livreaza comenzile clientilor conform adresei de livrare inscrisa pe documente sau la adresele stabilite de catre firma sau agentii de vanzari; - respecta traseul de livrare; - completeaza/verifica documentele de transport; - incarca/descarca marfa in/din autoutilitara aflata in dotare, cat si din alte masini daca va fi cazul; - mentine legatura cu colegii din depozit sau colegele din distributie pentru rezolvarea oricaror probleme neprevazute aparute in activitate; - are grija de masina de serviciu ca si cand ar fi masina personala; Masina de serviciu nu se da acasa soferilor.

  • Operator facturare si vanzare - complex Doraly

    Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere! (de preferat persoane de sex feminin - avand in vedere ca 80% din activitate inseamna facturare si vanzare) Persoana cu atitudine pozitiva; Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate. Responsabilitati: Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi; Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin; Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin; Pregateste marfa comandata de client; Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora; Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului; Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin; Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor; Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este: L - V - 08:00 - 17:00 S: 08:00 - 15:00 Beneficii: Prima de Paste; Prima de Craciun; Abonamnet medical la Regina Maria dupa expirarea perioadei de proba de 3 luni; Discounturi la produsele firmei.

  • 4

    Operator facturare si vanzare - Smart Expo Flora - Hausberg SRL

    Cautam angajate care sa locuiasca in zona sau in apropiere! (de exemplu: Voluntari, Afumati) Responsabilitati: - Raspunzi de corectitudinea introducerii datelor, a informatiilor transmise si a inregistrarilor pe care le executi, conform procedurilor de lucru in vigoare; - Verifici in permanenta, pe toate canalele folosite de companie, comenzile primite de la clienti (e-mail, whatsapp, on-line, manager, etc); - Folosesti cu responsabilitate toate programele de lucru; - Trimiti zilnic oferte clientilor din zonele de care esti responsabil si ii suni pentru confirmarea primirii lor; - Actualizezi in permanenta baza de date cu clienti noi, sau informatii noi despre clientii vechi (activarea clientilor inactivi); - Raspunzi la toate apelurile telefonice; - Facturezi corect si complet toate comenzile primite; - Asiguri necesarul magazinelor interne; - Promovarea si vanzarea produselor noi si vechi (telefonic sau pe teren); - Faci facturi de storno, retur sau facturi speciale; - Intocmesti AWB-uri pentru curier in vederea livrarii sau ridicarii de produce; - Verifici si rezolvi neconformitatile primite de la client legate de marfa incurcata, facturi gresite, etc. - Te ocupi de partea de service, pastrezi legatura cu departamentul tehnic si cu clientii in vederea rezolvarii situatiilor aparute. - Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este: L - V - 08:00 - 17:00 S: 08:00 - 15:00 (doua sambete pe luna)

  • Angajam soferi profesionisti C+E pe Spania in echipaj

    Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.

  • 10

    Angajam Manager / Coordonator Agenti DDD - deratizare, dezinsectie, cu Experienta in domeniu

    Bioecolab SRL - angajeaza Coordonator / Manager / Director - Organizare Agenti DDD - dezinfectie, deratizare, dezinsectie - CU EXPERIENTA - minima de 3 - 7 ani - cu norma intreaga. Salariul minim 5.000 Lei cu comision la fiecare lucrare efectuata. Cautam un bun Manager / Coordonator / Director care isi doreste a organiza, coordona si intemeia o echipa operativa de agenti DDD cu posibilitatea de avea libertatea alegerilor cu un program bine organizat. Cerinte: - permis conducere categoria B, studii superioare, cunostinte word/xls, prieten cu tehnologia, cunoasterea aparaturii DDD, comunicare cu beneficiarii - programari actiuni DDD, solutii tehnice in eradicarea focarelor de infectie. Se ofera: - pachet salarial atractiv, telefon, masina, Informatii suplimentare pe adresa de mail. / tel. -program Auto-organizat, mobilitate.

  • 20

    Angajam personal pentru magazin alimentar Shop&GO Voluntari Ilfov

    Angajam personal pentru magazin alimentar Shop&Go, cu ori fara experienta,

  • 20

    Angajam lucrator comercial Voluntari Ilfov

    Angajam lucrator comercial pentru magazin alimentar Mega Image Shop&go in Voluntari.

  • 12

    WALDEVAR angajeaza muncitori necalificati !

    Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 3 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa la diferite lucrari de depanare si intretinere a utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor a utilajelor Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul

  • 2

    Angajam mecanic utilaje

    Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 3 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa la diferite lucrari de depanare si intretinere a utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor a utilajelor Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul Laptop, telefon

Salvează căutarea