Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Ilfov

Categorii

Pret

Judete

Localitati

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Conform Regulamentului UEprivind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE), GOLDEN FISH SRL este operator de date, având sediul social în sat Ștefăneștii de Jos, comuna Ștefăneștii de Jos, str. Linia de Centură nr.2G, corp A, biroul nr.1, Județul Ilfov. Colectarea și utilizarea datelor existente în CV-ul dumneavoastră se vor face numai în scopul recrutării conform art.6.1.b din Regulamentulși vor fi stocate în baza noastră de date pe o perioadă de 30 de zile calendaristice, după care acestea vor fi șterse. Golden Fish S.R.L. activează pe piața din România din anul 2007, pe segmentul de scule și echipamente pentru gospodărie. Fiind într-un proces de dezvoltare, căutăm să ne mărim echipa începând cu tine. Dacă ești o persoană ambițioasă și dacă dorești să lucrezi într-o echipă de profesioniști, atunci îti oferim oportunitatea unei cariere cu posibilități de dezvoltare. Recrutăm pentru poziția: DIRECTOR VÂNZĂRI Responsabilități: Prospectarea pieței și descoperirea unor noi zone cu potențial de clienți/colaboratori; Identifică, analizează și inițiază măsuri concrete și planuri de acțiune cu privire la creșterea intensivă a vânzărilor și a profitabilității; Îmbunătățirea și menținerea relației cu clienții; Abilități de negociere cu clienții; Gestionarea portofoliului de clienți și colaboratori existenți, precum și atragerea de noi clienți și colaboratori; Promovarea produselor noi ale companiei; Întocmirea și prezentarea ofertelor specifice; Îndeplinirea planului de vânzări; Stabilește obiective săptămânale și lunare; Coordonarea activității subordonaților săi; Creșterea abilităților profesionale ale subordonaților săi; Raportarea activității către managementul superior; Participă la recuperarea sumelor neîncasate; Cerințe Studii superioare tehnice sau economice, finalizate cu diplomă de licență și master; Experiență de minim 3 ani în vînzări și în lucrul cu oamenii; Persoană dinamică, organizată; Persoană orientată către rezultate și dezvoltare personală; Capacitate de organizare și planificare; Bune abilități de comunicare; Rezistență la stres și la activități desfășurate sub presiune; Disponibilitate pentru deplasări în țară; necesar permis conducere categoria B; Cunoștințe bune de operare în MS Office; Alte atribuții conform fișei postului. Condiții oferite: - un mediu de lucru plăcut și dinamic, într-o companie aflată în plină dezvoltare; - posibilități de dezvoltare profesională și instruire constantă; - pachet salarial motivant; - program de lucru de luni până vineri, între oreleteambuildinguri, petreceri anuale și alte activități de motivare. Te invităm să ne trimiți CV și scrisoare de intenție la adresa de e-mail până la data de 7 mai 2019 în atenția Departamentului Resurse Umane. Vom contacta doar persoanele selectate.

  • Angajez asistente și infirmiere camin de bătrâni situat în orașul Pantelimon.

  • ANGAJAM LUCRATOR CU/FARA EXPERIENTA IN PRODUCTIE PUBLICITARA, PROGRAM FULL TIME DESCRIERE ACTIVITATE - Executie materiale publicitare utilizand material specific domeniului (PVC, Plexiglass, Bond, Leduri, etc) - Participare la montaje in Bucuresti si in afara CERINTE - Cunoasterea materialelor specifice domeniului si a tehnologiilor de prelucrare - Experienta practica in lucrul cu aceste materiale reprezinta un avantaj (casete luminoase, confectii de panouri, litere volumetrice, debitare/lipire PVC, Colantari) - Disponibilitate deplasari in afara Bucurestiului - Detinerea unui permis de conducere reprezinta un avantaj BENEFICII - Salariu motivant - Prime de sarbatori

  • Caut de munca manipulant marfa in depozit experienta 10 ani nr de contact

  • ANGAJAM LUCRATOR CU/FARA EXPERIENTA IN PRODUCTIE PUBLICITARA, PROGRAM FULL TIME DESCRIERE ACTIVITATE - Executie materiale publicitare utilizand material specific domeniului (PVC, Plexiglass, Bond, Leduri, etc) - Participare la montaje in Bucuresti si in afara CERINTE - Cunoasterea materialelor specifice domeniului si a tehnologiilor de prelucrare - Experienta practica in lucrul cu aceste materiale reprezinta un avantaj (casete luminoase, confectii de panouri, litere volumetrice, debitare/lipire PVC, Colantari) - Disponibilitate deplasari in afara Bucurestiului - Detinerea unui permis de conducere reprezinta un avantaj BENEFICII - Salariu motivant - Prime de sarbatori

  • Angajam, tineri calificati si necalificati, posibilitate calificare la locul de munca . Domeniu supermarket , montaj/demontaj vitrine frigorifice . Transport, depozitare sofer Romania si Germania . Acceptam si din provincie , posibilitate cazare si transport. 0722376226

  • ANGAJAM LUCRATOR CU/FARA EXPERIENTA IN PRODUCTIE PUBLICITARA, PROGRAM FULL TIME DESCRIERE ACTIVITATE - Executie materiale publicitare utilizand material specific domeniului (PVC, Plexiglass, Bond, Leduri, etc) - Participare la montaje in Bucuresti si in afara CERINTE - Cunoasterea materialelor specifice domeniului si a tehnologiilor de prelucrare - Experienta practica in lucrul cu aceste materiale reprezinta un avantaj (casete luminoase, confectii de panouri, litere volumetrice, debitare/lipire PVC, Colantari) - Disponibilitate deplasari in afara Bucurestiului - Detinerea unui permis de conducere reprezinta un avantaj BENEFICII - Salariu motivant - Prime de sarbatori

  • Cautam doamna serioasa, sanatoasa, varsta 40-60 ani, in regim intern pentru ingrijire batran (tata 88 ani) deplasabil, Mama 80 ani nu poate sa se ocupe sa-l ingrijeasca corspunzator. Cerinte: administrare medicatie pentru hipertensiune arteriala, menaj, iesiri in curte la aer, scurte plimbari in curte, gatit, calcat , spalat, facut baie . Prima luna de proba 1500 lei salariu. Dacă Rămâneți in continuare și suntem multumiți , puteți ajunge la 1800 lei. Oferim : cazare, masa si salariu lunar. La doua saptamani lucrate, aveti liber sambata si duminica cu plata transportului. Locatia se afla la 30 km de bucuresti, langa Peris, la 30 km de Ploiesti, la 60 km de targoviste, 20 km de Buftea si Otopeni. Este gara tren la Peris si curse Maxi taxi . Casa mare la curte (3 dormitoare, living, bucatarie si baie , apa curenta calda-rece, cablu tv, tot confortul ) Tel

  • Angajez in condiții avantajoase, salariu satisfăcător, cointeresare in muncă, șofer pentru buldoexcavator JCB in zona Otopeni. Lucrări doar in zona fără detașări in tara .

  • Conditii: - studii medii absolvite, - asiguram scolarizarea prin propriul Centru de formare profesionala, - experienta pe un post similar - constituie avantaj, - spirit de observatie dezvoltat si atentie distributiva, - disponibilitatea de a lucra in ture si pentru deplasare. Beneficii: - conditii salariale avantajoase, - plata sporurilor aferente, - siguranta locului de munca, Pentru detalii si informatii va rog sa sunati la numerele de telefon 0728.133.736 sau 0731.599.078 sau puteti trimite cv-ul la adresa de mail recrutare.g4s(a)ro.g4s.com.

  • AmbasadOr Events, AmbasadOr Play, AmbasadOr Home angajează: - femeie de serviciu + electrician - menajeră - muncitori necalificați - muncitori calficați - grădinar Oferim: cazare, 3 mese/zi, salariu Acceptăm și cupluri. Locația: București/Otopeni

  • Candidatul ideal - Excelente abilitati de comunicare, relationare interpersonala si negociere; - Capacitate de organizare a activitatii individuale; - Orientare catre performanta si rezultate, atat individuale cat si la nivel de echipa; - Atitudine business in relatia cu clientii; - Cunoastere microsoft office (excel, word - nivel mediu); - Constituie avantaj - experienta in domeniul vanzarilor directe/telesales si studiile superioare Descrierea jobului Contactarea telefonica a clientilor in vederea prezentarii produselor si serviciilor oferite de societate. Beneficii: - Salariu motivant; - Training profesional specializat; - Atmosferă prietenoasă, echipă ambițioasă și pozitivă; - Clienți renumiți și proiecte frumoase; - Sansa de a deveni un profesionist in domeniul comunicarii; - Perspectiva dezvoltarii unei cariere de succes intr-o companie nationala.

  • Candidatul ideal Studii superioare tehnice: calificare inginerie geodezică / topografie; Experiență minim 3 ani în domeniul topografiei, construcțiilor de drumuri, căilor ferate, terasamentelor; Cunoașterea produselor Trimble din portofoliul Civil Engineering and Construction (CEC) – constituie avantaj; Cunoștințe aprofundate ale tehnicilor de utilizare a echipamentelor de construcții, nu numai folosind metodele tradiționale de producție, ci și prin utilizarea unor metode de producție prin ghidare; Cunoașterea avansată a suitei MS Office; cunoașterea softului Trimble Business Centre (CEC) – constituie avantaj; Cunoștințe avansate de limba engleză; Cunostinte tehnice de electrică – constituie avantaj; Capacitatea de sintetiză și analiză; Disponibilitate pentru deplasări – permis conducere categoria B. PROFIL CANDIDAT Orientat spre acțiune și rezultat; Autodidact și interesat de evoluția din domeniul comunicării (tehnologie, suport tehnic); Empatic, diplomat și înclinat spre aflarea și satisfacerea nevoilor clienților; Reactiv si rezistent la stres. Descrierea jobului Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți din zona alocată, prin promovarea sistemelor și echipamentelor de monitorizare și dirijare a utilajelor (TRIMBLE); Consilierea clienților în alegerea celor mai potrivite produse și soluții topografice și de ghidare; Asigurarea livrării produselor și acordarea suportului tehnic post-vânzare; Efectuarea demostrațiilor pe echipamentele clienților din șantier; Punerea în funcțiune din punct de vedere soft și hard a sistemelor TRIMBLE; Formarea operatorilor în utilizarea și manipularea corectă a echipamentului; Participarea la cursurile și formările tehnice oferite de producator; Raportare periodică a activității și rezultatelor. Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește; Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări; Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime; Mașină de serviciu – pentru activitatea de teren, telefon, laptop. Descrierea companiei Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.

  • Candidatul ideal: Studii superioare finalizate, de preferința în domeniul tehnic sau economic Cunoștințe și experiență de minim 2 ani în logistică de administrare a vânzărilor sau în comerț internațional- constituie avantaj Bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel - mediu spre avansat, PowerPoint, Internet) Cunoștințe bune de limba engleză si limba franceza Bună capacitate organizatorică, respectarea termenelor limită PROFIL CANDIDAT Seriozitate, dinamism, atenție la detalii, spirit analitic Atitudine comercială și orientare către client Disponibilitate pentru lucrul în echipă RESPONSABILITĂŢI Urmărește derularea contractelor și a acordurilor comerciale Lansează comenzi către furnizori (termene, transport, livrare, verificare prețuri) Organizează și urmărește transporturile pentru toate utilajele și echipamentele Emite facturi proforme, finale sau de stornare și urmărește efectuarea plăților de către clienți Menține comunicarea între activitățile comerciale și de service ale societății Ține evidența comenzilor interne, documentelor de vânzare și a costurilor pre-vânzare Realizează raportări periodice specifice Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime Masa de pranz asigurata

  • Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova. RESPONSABILITĂŢI • Efectueaza vizita de constatare a starii sistemului de ghidare; • Efectueaza, in locatia clientului, activitati de instalare, calibrare si punere in functiune a sistemelor de ghidare; • Pune diagnosticul de stare tehnica a sistemului si realizeaza analize de anomalii; • Identifica piesele de schimb necesare interventiilor si le comanda; • Efectueaza toate operatiile de reparatii curente, inlocuiri de piese si reglaje pe teren; • Urmareste problemele sistemului pentru instiintarea clientului; • Completeaza ordinul de misiune dupa vizita la client; • Ia in primire retururile de piese de schimb inlocuite in garantie sau neutilizate; • Este responsabil de buna utilizare si intretinere a autovehiculului de serviciu si a uneltelor si dispozitivelor care ii sunt incredintate; • Este responsabil de asigurarea unei bune prezentari in relatia cu clientul, precum si de furnizarea de servicii de calitate catre clienti in munca de zi cu zi; • Informeaza superiorul cu privire la stadiul interventiei si documenteaza in sistemul informatics; • Isi imbunatateste in permanenta cunostintele in domeniul instalarii, calibrarii si repararii sistemelor de ghidare Trimble. CONDIȚII DE OCUPARE • Studii medii tehnice (electromecanica/ mecanica agricola/ mecanica auto, mecanica industriala) • Experienta de minim 1 an– activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; • Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; • Permis de conducere categoria B; • Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica – nivel mediu; • Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); • Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; • Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; • Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; • Abilitati de comunicare si relationare; • Spirit comercial si de echipa; • Capacitate organizatorica. PROFIL CANDIDAT • Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate; • Autonomie, discretie; • Atitudine orientata catre client; corectitudine, rigurozitate; • Nivel ridicat de initiative; • Disponibilitate pentru deplasari. Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește; Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări; Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime; Mașină de serviciu – pentru activitatea de teren, telefon, laptop.

  • Compania Eneria angajeaza: MAGAZIONER in locatia din Mogosoaia Program Luni - Vineri 08.00 - 17.00 Pauza de Masa 1h RESPONSABILITATI Descarca si receptioneaza marfa; Urmareste iesirile din stoc si gestioneaza retururile; Identifica piesele de schimb si uleiurile in sistemul informatic si in magazie; Livreaza piese de schimb si uleiuri catre clienti, tehnicieni si puncte de lucru; Mentine stocul in ordine si asigura curatenia in magazia de piese; Realizeaza inventarul. CERINTE Studii medii finalizate; Autorizatia ISCIR de motostivuitorist constituie un avantaj; Experienta anterioara, de preferat intr-o magazie de piese de schimb pentru utilaje de constructii; Cunostinte tehnice generale in domeniul auto sau al utilajelor de constructii; Cunostinte medii de operare PC (Word, Excel); Cunostinte minime de limba engleza; Permis de conducere categoria B. PROFIL CANDIDAT Responsabilitate, atentie la detalii; Seriozitate, dinamism, spirit de echipa; Buna capacitate organizatorica. Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește. Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări. Masa de pranz asigurata in cadrul cantinei. Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime.

  • RESPONSABILITĂŢI Înregistrarea operațiunilor derulate prin conturile bancare; Înregistrarea operațiunilor derulate prin casa; Verificarea si clasarea facturilor de vânzari; Înregistrarea facturilor de avans emise; Înregistrarea deconturilor de deplasare; Întocmirea de diverse alte rapoarte, situații, formulare în relațiile cu terții: auditori, bănci, administrații, etc; Întocmirea de rapoarte și situații privind: creanțele neîncasate, avansuri clienti, cifra de afaceri, datoriile neachitate; Întocmirea fiselor de cont solicitate de clienți și furnizori. CONDIȚII DE OCUPARE Studii superioare sau medii în domeniul economic; Cunoștințe de contabilitate; Bune cunoștințe de operare PC; cunoașterea programului de contabilitate CIEL reprezintă un avantaj; Cunoștințe medii de limba engleză, (franceză - reprezinta un avantaj); Capacitate de a lucra în echipă. PROFIL CANDIDAT Persoană atentă și meticuloasă; Persoană cu bune abilități de organizare; Abilităţi de analiză şi sinteză; Capacitate de structurare a informațiilor și de prioritizare a sarcinilor. Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește; Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări; Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime; Masa de pranz asigurata.

  • Zona Judetelor: Sibiu, Hunedoara, Alba. RESPONSABILITĂŢI: - Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor şi echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic şi electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a maşinii şi realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor şi le comandă - Realizează puneri în funcţiune şi expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeşte documentaţia şi raportările necesare CERINŢE: - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate/ electronică, hidraulică - Experienţa de minim 2 ani în reparaţia de utilaje de construcţii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunoştinţe operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunoştinţe minime de limba engleză – domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B PROFIL CANDIDAT: - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă, productivitate - Disponibilitate pentru deplasări in arealul SB AB HD Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime Mașină de serviciu – pentru activitatea de teren, telefon, laptop

  • Candidatul ideal CERINŢE: Minimum studii medii finalizate. Experienta 1 - 3 ani in domeniul utilajelor de constructii, industriale sau agricole/marketing/ autovehicule sau domenii conexe. Cunoștințe tehnice generale (auto/ utilaje de construcții/ utilaje agricole). Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer). Bune cunostinte de limba engleza (franceza - nice to have). PROFIL CANDIDAT: Spirit comercial. Atitudine orientata catre client. Abilitati de comunicare si relationare. Adaptabilitate, corectitudine, seriozitate. Atentie la detalii, ordonat, metodic, riguros. Capacitate si disponibilitate pentru lucrul in echipa. Descrierea jobului Rolul principal al Asistentului de Marketing in cadrul departamentului de service pune accent pe cunoasterea produselor si suport pentru echipa de vanzari. RESPONSABILITĂŢI: Cunoaste si promoveaza produsele departamentului de service. Pregateste si lanseaza comunicari de marketing. Actualizeaza informatiile departamentului de service de pe site-ul companiei. Se ingrijeste prin mijloacele disponibile ca baza de date de contact clienti de service sa fie cat mai actuala (feedback campanii marketing, CRM). Organizeaza reprezentarea departamentului de service la targuri, « open days », etc. Colecteaza si analizeaza ofertele concurente de service, dupa care documenteaza si propune actiuni de marketing. Aplica si urmareste eficienta programelor de marketing, inregistreaza rezultatele, pregateste raportarea catre furnizor. Utilizeaza aplicatia pentru vanzarile de service. Intocmeste si trimite rapoarte de analiza periodice sau adhoc catre furnizor sau intern. Genereaza rapoarte de urmarire a activitatii de service pentru furnizor. Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește. Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări. Masa de pranz asigurata in cadrul cantinei. Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime.

  • RESPONSABILITĂŢI Asigură reparația și întreținerea motoarelor Caterpillar și Perkins și a grupurilor electrogene Caterpillar; La cerere, asigură activități de service în afara teritoriului țării; Întocmește rapoarte de intervenție după executarea fiecărei misiuni de lucru; Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale; Participă la inventarierea pieselor și a sculelor; Păstreză o bună relaţie cu clientul. CONDIȚII DE OCUPARE Studii medii finalizate în domeniul electro-mecanic; Cunoștințe și experiență în domeniul electro–mecanic de minim 2 ani; Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice) ; Cunoștințe medii de limbă engleză - domeniul tehnic; Bună capacitate organizatorică; Capacitate de lucru cu termene limită strânse; Bună capacitate de comunicare; Permis de conducere – categoria B. PROFIL CANDIDAT Seriozitate, dinamism, atenție la detalii; Perseverență în îndeplinirea obiectivelor; Spirit practic și organizat; Disponibilitate pentru deplasări; Disponibilitate pentru lucrul în echipă, dar capabil sa lucreze și singur. Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime Mașină de serviciu – pentru activitatea de teren, telefon, laptop Program de lucru: Luni - Vineri

  • Salveaza cautarea