Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-0-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Busbetrieb Josef Ettenhuber GmbH Suntem cea mai mare companie privată de autobuze din asociația de transport din München și angajăm constant șoferi de autobuz cu permis de conducere clasa D, si atestat transport persoane pentru următoarele locații: Feldkirchen München (cod poștal 85622) Brunnthal München (cod poștal 85649) Glonn Ebersberg (cod poștal 85625) Firma detine : Flotă modernă de autobuze cu o vârstă medie de 3,5 ani Ateliere proprii, instalatii sanitare proprii, spalatorii proprii pentru autobuze, statii alimentare proprii. dispeceri ce vorbesc românește in biroul nostru de personal se vorbește limba română Plătim 16,24 Euro brut pe ora, ca salariul de bază ( incepand cu 1 mai 2024 se plateste 17,14 Euro brut pe ora) la care se mai adauga următoarele sporuri: 20% spor pentru ore suplimentare (de la 167 de ore) 25% spor de noapte * 50% spor de duminica * 100% spor pentru zile de sarbatoare legala * Indemnizație de 0,75 EUR pe oră (pentru program format din doua schimburi pe zi) * Aceste sporuri nu se impoziteaza. Cursele goale sunt plătite de la garaj pana la linie si de la linie la garaj. Spălarea exterioară și realimentarea autobuzului este plătită Perioada de invatare a traseelor este platita integral (in timp vei invata maximum 7 trasee) O data pe săptămână curățenia interioară a autobuzului, este facuta de către o firma specializata de curățenie Se ofera cursuri gratuite pentru prelungirea permisului si a atestatelor. Concediu de odihna, de 30 zile pe an, plătit. Contractul de munca este pe perioada nedeterminata, se face direct cu firma Busbetrieb Josef Ettenhuber GmbH. Primele 3 luni din contract sunt luni de proba. Se asigura: asigurari de sănătate, asigurările sociale, etc. Angajatul are toate drepturile si beneficiile unui angajat in Germania. Angajatii cu copii pot obtine alocatie pentru copiii aflati in tara. Firma poate oferi cazare pentru șoferi, la preturi cuprinse intre 330 si 500 euro pe luna. Se ofera asistență la deschiderea unui cont bancar, inregistrare adresa, clasa de impozitare corectă și declarația fiscală anuală. Cunoasterea limbii germane nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Se cere permis categoria D, atestat transport persoane valabile, nu mai vechi de 5 ani. Se cere si se ofera seriozitate maxima. Salariul standard pentru 167 de ore este de 2712 Euro brut. Se garanteaza 200 ore in fiecare luna, salariul brut fiind de peste 3.400 Euro. De la 1mai pentru 200 ore lucrate salariul brut este de 3600 Euro. Pentru cei interesati sa lucreze mai multe ore suplimentare, acest lucru este posibil si se va discuta personal la angajare. Toate cifrele sunt pentru salariul brut (inclusiv impozit). Fiecare muncitor din Germania trebuie să plătească aproximativ 30% din asigurările sociale (impozit pe salariu, asigurări de sănătate, asigurări de pensie, asigurări de șomaj, etc.) După deducerea tuturor taxelor si impozitelor, in medie un șofer de autobuz poate câștiga dupa cum urmeaza: - pana la 1 mai 2024, pentru 200 de ore lucrate (căsătorit și un copil) - aproximativ 3.400 Euro brut = net: aproximativ 2.570 Euro - dupa 1 mai 2024, pentru 200 de ore lucrate (căsătorit și un copil) - aproximativ 3.600 Euro brut = net: aproximativ 2.700 Euro In lunile mai si noiembrie 2024 firma acorda un ajutor de inflatie neimpozabil in valoare de 350 Euro. Daca esti interesat si doresti sa obtii relatii suplimentare, acestea pot fi obtinute la tel: zero,zero,patru,noua,unu,cinci,unu,șase,trei,patru,șapte,zero, șapte ,trei,noua - Adrian Zait Josef Ettenhuber GmbH, Am Hochrain 2, 85625 Glonn
-
Promovat
Esti dispus sa lucrezi cu oamenii? Atunci vino in familia EnMaison! Pentru ca noua ne pasa! Dorim sa ne marim echipa cu noi ingrijitori la domiciliu in Timisoara Iti oferim * Program part-time, intre 2 si 6 ore pe zi * Contract de munca si plata la ora de 13,5 lei net. * Transportul decontat * Cursuri de formare ca ingrijitor la domiciliu * Diverse materiale pentru a putea intelege mai bine nevoile persoanelor pe care le ingrijim. Vei avea urmatoarele sarcini * efectuarea igienei zilnice a persoanei asistate * supraveghere medicatiei * mic menaj * ajutor la prepararea hranei * companie Impreuna in comunitate! Suna pentru a te programa la un interviu sau
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC Milexim SRL Campia Turzii angajeaza cu norma intreaga: responsabil resurse umane, bucatar sef, bucatar, ajutor bucatar, ospatar, ajutor ospatar, pizzer, barman, camerista, gestionar, receptioner hotel, sef restaurant, sofer, paznic, muncitor in constructii, intretinere si reparatii, sudor, instalator, manager marketing, iar cu program redus de lucru personal pt evenimente. Se asigura transport conform legislatiei in vigoare. CV-uri pe adresa : Relatii la telefon:
-
Asista si sustine activitatea si necesitatile de organizare ale managerului coordonator; Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice, lucrari de secretariat, foloseste whatsup, skype si internet pentru rezolvarea necesitatilor de comunicare; Asistență în activitățile de contabilitate și de resurse umane; Întocmirea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajatilor, primirea si indrumarea lor; Suport la intocmirea de facturi si alte documente precum: chitante, avize, pv-uri, diverse documente de transport; Ajuta la intocmirea dosarelor lunare pentru contabilitate; Alte sarcini desemnate de manager; Coordonarea și implementarea procedurilor administrative, diverse proiecte administrative si de marketing; Asigurarea comunicării directe, clare și eficiente cu organizația; Sprijina medierea diverselor probleme si conflicte si ofera informatii si clarificari clientilor si colegilor; Comunicarea permanenta cu managementul companiei și cu diverse departamente; Intretine si actualizeaza bazele de date si organizeaza documente; Analizeaza rezultatele si imbunatateste constant activitatea firmei; intampina vizitatorilor si ii indruma catre persoanele avizate din firma; Efectueaza si urmareste comenzile administrative necesare firmei; Organizeaza petrecerile firmei si achizitionarea cadourilor; Alte responsabilități - după nevoile organizației.
-
YesAuto cauta soferi pentru preluare si transport pasageri (part time full time sau chirie). Suntem parteneri Uber, Bolt si facem transferuri de pasageri pentru diverse companii in Bucuresti. Yes Auto [www.yesauto.ro] dispune de o flota de peste 20 de masini, iar acestea sunt modelele disponibile: Tesla 3 model 2023, Volkswagen iD3, Volkswagen iD5, Skoda Enyaq, Mercedes Sprinter, Mercedes Vito, Volkswagen Multivan, Volvo Neoplan. Cerinte minime sofer: -Permis de conducere valabil de cel putin 2 ani -Varsta minima sofer 21 ani -Atestat transport alternativ ( pentru cei care nu dispun de acesta , oferim suport pentru obtinerea lui) -Cazier judiciar -Cazier auto -Limba engleza prezinta un avantaj Conditii colaborare: - Contract de munca (full time sau part time) - Chirie (in functie de masina disponibila) + Garantie (in functie de masina disponibila) Va punem la dispozitie: * masini noi * statii de incarcare partenere * program flexibil * suport 24 7 pentru orice situatie Te asteptam la un interviu in Bulevardul Dacia numarul 20 (cladirea Aspace) pentru mai multe detalii!
-
Angajam sofer Uber Bolt pe VW iD5. Mai avem doua sloturi libere pentru colaborare de tip angajat si doua masini la chirie (cu contract). Discutam detaliile la interviul din Calea Plevnei 145. www.yesauto.ro
-
Firma de securitate angajează agenți de pază pt. obiective interioare situate în Sectorul 1 București. Relații și consiliere la tf. de mai jos. Rugam seriozitate. P
-
Descrierea postului - sustine activitatea de productie pe utilaje CNC in 3 - 5 axe si taiere cu fir prin electroeroziune prin creearea de programe de masinare; Cerinte - experienta proiectare 3D min 2 ani - diploma de Licenta in domeniul Ingineriei - notiuni de desen tehnic avansat, fiind capabil sa foloseasca planurile din documentatia tehnica a dispozitivelor sau matritelor de realizat a aparatelor de masurare a cotelor (subler, micrometru, comparator, etc) - seriozitate, responsabilitate Descrierea companiei ARALEX și-a început activitatea în anul 1992 ca societate cu capital privat integral românesc, fiind una dintre cele mai vechi companii din Municipiul Pitești. În prezent suntem cel mai mare producător de sistem complet de acoperiș din Pitești, cu o capacitate de fabricație considerabilă, desfășurată pe 1.1 ha, locație ce cuprinde: spații de producție, spații de depozitare, birouri și mijloace tehnologice specifice.
-
Angajam muncitori în construcții atât calificați cât și necaliritați. Salariu atractiv: Începând de al 250 Lei zi pana la 400 Lei zi Program de 8 ore zi 7 zile săptămâ
-
Prodvinalco angajeaza: Operator imbuteliere Programul de lucru este de 8 ore zi, de luni pana vineri, intr-un singur schimb. Repartizarea programului este de la ora 06:00 la ora 14:30, cu o pauza de masa de 30 minute inclusa. Ce trebuie sa faci? - sa asiguri alimentarea utilajelor cu semifabricat si materiale - sa supraveghezi utilajele pe tot parcursul functionarii - sa ambalezi produsul finit in cutii si folii - sa monitorizezi punctele critice de control. Ce se cere? - scoala profesionala liceu, preferabil in domeniul industriei alimentare - persoana serioasa si muncitoare - atentie la detalii - experienta anterioara intr-un post similar constituie avantaj. Ce beneficii ai? - sansa unui loc de munca stabil - pachet salarial atractiv - asigurarea transportului. Vă aşteptăm la sediul nostru, pe Calea Baciului, nr. 2-4, Cluj Napoca, pentru interviuri, în fiecare zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 7:30 15:30. Mai multe informaţii despre compania noastră gasiti aici www.prodvinalco.ro sau la nr. de tel. .
-
Angajare la Coresi Mall, Brașov Firma noastră, situată în Coresi Mall Brașov, oferă oportunități de angajare pentru bărbați dornici să se alăture echipei noastre dinamică. Suntem în căutarea unor indivizi responsabili pentru poziția de debarasare gunoi și curățenie vitrine. Detalii despre poziție: Locație: Coresi Mall, Brașov Program: 7:00 - 11:00 de luni până duminică cu o zi liberă pe săptămână la alegere Salariul: 1350 lei + decont de abonament RATBV Responsabilități: Debarasarea gunoiului după marfă Ștergerea și menținerea curățeniei în zona vitrinelor
-
PRODVINALCO SA angajeaza: Manipulant marfa Programul de lucru este de 8 ore/zi, de luni pana vineri, intr-un singur schimb. Repartizarea programului este de la ora 06:00 la ora 14:30, cu o pauza de masa de 30 minute inclusa. Va asteptam la sediul nostru, pe Calea Baciului, nr. 2-4, Cluj Napoca, pentru interviuri, în fiecare zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 7:30 15:00. Mai multe informatii despre compania noastra gasiti aici www.prodvinalco.ro sau la nr. de tel.
-
Dețin curs și diploma acreditata Întreținere cu gel -70 lei Oja semipermanenta -50 lei Zona:Piața mare,Baia comunala Folosesc doar produse de calitate! Instrumente dezinfectate și sterilizate! Te aștept in privat pentru mai multe detalii si pentru programări la nr. de tel. .
-
Dacă ești o fire prietenoasă și îți place să interacționezi cu o mulțime de oameni, haide în echipa #BestWesternPlus #LidoHotel pe postul de recepționer! Trebuie să menții o ținută impecabilă, de la felul în care ai grijă de uniformă până la modul de adresare față de clienți! Dacă ești spontan, atent la detalii și ai o prezență agreabilă, atunci ești persoana potrivită! Cunoașterea limbii engleze este o condiție obligatorie, iar dicția cât mai corectă, aspectul fizic plăcut și atenția distributivă nu trebuie să-ți lipsească! Pentru mai multe informații, ne poți contacta la nr. de telefon: !
-
Responsabilități: - Sortarea și așezarea paleților la locul lor. - Curățarea și menținerea curățeniei în depozit. - Colectarea și eliminarea cartoanelor și nailonelor și al deșeurilor dacă este necesar. - Daca este necesar, asistență la încărcarea și descărcarea mărfurilor. - Îndeplinirea altor sarcini specifice postului de îngrijitor de depozit. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul depozitării sau într-o poziție similară este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilitatea de a lucra eficient și în mod organizat într-un mediu de depozitare. - Capacitatea de a urma instrucțiuni precise și de a colabora cu echipa. - Atenție la detalii. - Nu este necesară nici o diplomă. Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să ne contactați la numărul de telefon specificat pentru mai multe informații. Vă mulțumim pentru interesul manifestat în a face parte din echipa noastră!
-
Societate de constructii belgiană caută o echipă de 6 băieții tineri ( varsta până în 40 ani) la rostuit de caramida aparenta și renovari de fatade case. Dacă aveți societate pe România facem.direct contract de colaborare între firma dvs și firma belgiană. Dacă nu aveți firma putem lucra ca si colaboratori. Programul de lucru este unul flexibil,societatea pune la dispozitie camionetă pentru transport cazare-santier santier-cazare și sculele de lucru. Se lucrează la rostuit de caramida aparenta și renovari de fatade . Cazarea 2 băieții camera Dacă sunteți interesați scrieti mi pentru a discuta renumeratia plus alte detalii.
-
Oportunitate în Carieră: Consultant Financiar cu Accent pe Succesul Individual și al Clienților Despre Noi: NN Asigurări de Viață este în căutarea unui profesionist pasionat de finanțe pentru a se alătura echipei noastre dinamice de consultanți financiari. Suntem o companie cu o reputație solidă, axată pe oferirea de soluții financiare inovatoare și personalizate pentru clienții noștri. Poziția Disponibilă: Consultant Financiar Disponibilitate: Full time sau part time Responsabilități Principale - Evaluarea și gestionarea riscurilor financiare. - Oferirea de consultanță specializată în domeniul asigurărilor de viață, sănătate și proprietate. - Construirea și menținerea relațiilor solide cu clienții pentru a asigura satisfacția și loialitatea acestora. Alătură-te Echipei Noastre!
-
Angajam Merchandiser dedicat - Fabrica de lapte Brașov ( Olympus), pentru următoarele activități: - aranjarea produselor la raft - verificarea stocului și preturilor la raft - comunicarea permanenta cu reprezentanții magazinului clientului. Ruta mobila- sector 6
-
Căutăm persoane ambițioase, sociabile și cu spirit întreprinzător din toata tara pentru a se alătura echipei noastre. În calitate de colaborator, vei intermedia diverse categorii de asigurări, pensii private, credite și chiar oferte de vacanță. Veniturile pe care le vei obține vor fi direct proporționale cu nivelul tău de implicare în activitate. În plus, vei avea oportunitatea de a învăța cum să îți dezvolți propria afacere și să atingi un nivel care îți oferă numeroase perspective. Vei avea parte de training gratuit din partea conducerii. De asemenea, este necesar să deții o diplomă de bacalaureat! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să explorăm împreună oportunitățile pe care le avem de oferit.
-
Angajez mecanic si ajutor de mecanic pt. service auto reparatii camioane, semiremorci. Avem nevoie de oameni seriosi, salariu motivant. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic. P
-
Angajez soferi profesioniti, categoria C+E, curse locale Bucuresti. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic.
-
CURIER LIVRATOR DRCARMEN - Cluj Napoca Bine te-am gasit ! Noi suntem DRCARMEN.COM, alături de echipa noastră visul tău în care iți doreșți un venit suplimentar fără a fi obligat să ai un job obositor și neplăcut poate deveni realitate ! Fii propriul tău șef, alege-ți orele cum vrei și obține o sumă de bani pe care multe dintre job-urile plictisitoare nu ți-o pot oferi! Ești gata să-ncepem? Pregătește-ți smartphone-ul și vehiculul pentru livrare și suntem gata să-i dăm drumul! Candidatul ideal: -Vârsta minimă de 18 ani -Vehicul propriu ( mașină) pentru a te putea deplasa în regim de livrări -Smarthphone iOS sau Android Descrierea postului: - Livrări de produse (comenzi) gata pregătite din supermarket către beneficiarii de la domiciliu - Oportunitate de colaborare ca și persoană Fizică sau Juridică - Orar disponibil la alegere, nu mergi la vânătoare de comenzi invartindu-te prin oraș pentru că ai acces direct la toată comenzile existente și îți planifici ruta și comenzile ce le ridici - Oportunitate de colaborare part-time sau full time - Ești plătit în funcție de kilometri, greutate, nr. de acțiuni și timp de așteptare. -Toți banii plătiți de către client pentru transport sunt ai tăi, FĂRĂ COMISION pentru DrCarmen. -Venituri între 30 și 60 de lei pe oră. - Asistență 24/7 Aici mai gasesti informatii pe care poate le-am omis sa ti le scriem mai sus : www.drcarmen.com/curieri Hai în echipa noastră! PENTRU INFORMATII SUPLIMENTARE SUNA ACUM LA TELEFON: SAU APLICA ACUM prin acest link pe www.drcarmen.com/curieri si devin-o chiar de maine colaboratorul nostru !!