Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2021-05-03

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajam agent vanzari

    Angajam agent vânzări, magazin partener -telefonie mobila Candidatul ideal : -orientare către client - abilități de comunicare și negociere -promovarea serviciilor ,produselor și a imaginii companiei -empatie și buna înțelegere a nevoilor clienților Descrierea jobului : Responsabilități : -consiliaza clienții și identifica nevoile acestora -prezinta promoțiile clienților -isi desfășoară activitatea astfel încât să atingă obiectivele comerciale stabilite -interactionarea politicoasa și prietenoasă cu toți clienții Beneficii oferite : -salariu fix + comision din vanzari -bonuri de masa -programe structurate de training

  • 1

    Societate cu domeniul de activitate Constructii Instalatii angajeaza Inginer Ofertare Achizitii

    In vederea desfasurarii activitatii specifice de ofertare-devizare in domeniul constructiilor instalatiilor dorim sa angajam o persoana cu experienta care sa se alature echipei noastre. Candidatul ideal: Absolvent studii superioare tehnice; Cunoasterea programe de devize constituie un avantaj; Experienta pe un post similar constituie un avantaj Buna cunoastere a pachetului MsOffice Word, Excel; Sa detina bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Sa fie resposabil, implicat, deschis la lucruri noi. Dorinta de invatare si perfectionare continua Responsabilitati: Incadreaza in norme de deviz si intocmeste oferta financiara in program de devize ; Intocmeste documentele aferente ofertei solicitate prin caietul de sarcini; Obtine oferte de pret de la furnizori sau producatori de materiale si echipamente care sa justifice bugetele de lucrari propuse; Intocmeste situatiile de lucrari si devizele de plata; Intocmeste devize pentru NCS si NR pe baza dispozitiilor de santier; Intocmeste baze de date referitoare la preturi; Analizeaza proiectele si caietele de sarcini in vederea elaborarii ofertei economice; Raspunde la cererile de clarificari si sau solicita clarificari din partea Comisiei de evaluare; Analizeaza caietul de sarcini si urmareste statusul licitatiilor in curs ( clarificari, contestatii, anulari); Beneficii: Pachet salarial atractiv negociabil in functie de experienta candidatului; Activitate intr-un mediu dinamic cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala;

  • 6

    Key Account Manager Reprezentant Vanzari Standuri POSM Display si Productie Publicitara

    Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.

  • 9

    Secretar si arhivar birou notarial (2 posturi disponibile)

    Biroul notarial MARILENA BREHUI cu sediul în Timișoara își mărește echipa: ****CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail Avem disponibile următoarele posturi: -1 secretar -1 arhivar Cerințe atribuții pentru postul de secretar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -abilități excelente de operare a calculatorului (tehnoredactare, utilizare scanner, imprimantă, mail etc.) -va întâmpina clienții, va răspunde la telefon, mail, va face programări, consultându-se cu colegii; -va tehnoredacta acte cu specific notarial; -va analiza documentele care stau la baza încheierii actelor notariale; -va întocmi bazele mapele actelor încheiate și le va preda persoanei responsabile cu arhivarea acestora; -va păstra legătura (telefonic e-mail) cu clienții biroului; -va transmite adrese către notarii publici, bănci, instituții publice etc.; -va interoga va înscrie acte în registrele notariale (INFONOT); -va opera în sistemul electornic de cadastru și publicitate imobiliară; -va întocmi facturi fiscale; Cerințe atribuții pentru postul de arhivar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -experiență în arhivarea actelor notariale; -va înregistra corespondența în registrul de corespondență și actele notariale dosare succesiuni dosare divorț în registrele notariale; -va arhiva actele notariale; -va întocmi declarația 208. Programul biroului este de luni-vineri, ora 9.00-17.00

  • 8

    Office Manager

    Caut colega ! SC Apex Management Solutions SRL, societate de constructii , isi mareste colectivul. Caut o persoana dinamica, carismatica, aspect ingrijit/placut, cu sau fara experienta , dornica de afirmare intr-o companie in dezvoltare. Jobul este full-time , dar putem discuta si un program flexibil pentru inceput, functie de eventualele constrangeri. Scrisoare de intentie, CV foto ,aici sau whatsapp. Multumesc

  • 2

    Quantity Surveyor Constructii Civile

    Esti un lider colaborativ, organizat si cu simt al raspunderii? Ai competente tehnice, o gandire analitica si experienta in proiecte civile, de infrastructura sau hidrotehnice? Alatura-te echipei noastre! În calitate de Inginer de Cantitati, vei juca un rol vital in estimarea cantitatilor de materiale, contabilizarea costurilor si gestionarea riscurilor, punand accentul pe ingineria valorii si conformitate cu standardele legale. Te vei ocupa de: Mentinerea unui budget (lunar, annual sau cu alta periodicitate) si urmarirea deviatiilor dintre ce s-a planificat si ce s-a realizat; Analiza datelor financiare pentru a identifica tendinte, oportunitati de imbunatatire, predictii si riscurile potentiale; Colaborarea cu liderii organizationali pentru a propune si initia implementarea masurilor de reducere a costurilor de operare si crestere a profitabilitatii; Furnizarea rapoartelor de estimare a costurilor si profitului in mod regulat; Viitorul nostru coleg: Are studii economice (Economie, Inginerie Economică sau similar); Are experiență de minim 3 ani într-un rol similar; Cunoaste programele Microsoft Excel, AutoCad, SAP, devize (intersoft windev); Vorbeste limba engleza la nivel conversational; Detine permis de conducere categoria B; Iti oferim: Pachet salarial competitiv Computer, telefon de serviciu Oportunități de dezvoltare Programe nationale si internationale Mediu de lucru stabil, placut si dinamic Interesat? Te rugam sa ne trimiti CV-ul si te vom contacta in cel mai scurt timp.

  • Inginer Proiectant Constructii Civile

    Esti un lider colaborativ, organizat si cu simt al raspunderii? Ai competente tehnice, o gandire analitica si experienta in proiecte civile, industriale, de infrastructura sau hidrotehnice? Alatura-te echipei noastre! În calitate de inginer proiectant, vei juca un rol vital în toate lucrările de inginerie civilă, punând accentul pe calitate, sănătate, siguranță, planificare si management de proiect, ingineria valorii și conformitate. Te vei ocupa de: Intocmirea proiectelor la toate fazele de proiectare (D.T.A.C., P.T., D.D.E.): calcule preliminare de predimensionare a constructiilor in scopul conformarii calitative a acesteia, intocmirea partilor scrise (elaborarea de memorii, caiete de sarcini, extrase de materiale, fise tehnice etc.) si desenate, conform normativelor tehnice si legislatiei in vigoare; Calcul structural in programe specifice (ETABS, SAP2000, GRAITEC DESIGN); Intocmirea documentatiei pentru expertize tehnice; Colaborarea cu toate specialitatile, in vederea coordonarii proiectului; Urmarirea executiei lucrarilor in baza documentatiei elaborate si oferirea suportului tehnic constructorului pe perioada de executie; Viitorul nostru coleg: Este absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii Inginerie a instalatiilor Constructii si Instalatii Constructii Hidrotehnice Universitatii Tehnice de Constructii Inginerie si Management in Constructii Construcții Civile, Industriale și Agricole etc.; Are experiență în proiectare de minim 3 ani, fie in inginerie structurala, ingineria drumurilor si a podurilor sau ingineria instalatiilor; Are cunostinte de calcul structural (Etabs, Sap2000 etc.); Cunoaste programele AutoCAD 2D 3D si Microsoft Office; Cunoaste programul Revit sau alte programe de detaliere 3D (Advance Steel, Nemetschek, Tekla etc. - reprezinta un avantaj) Are cunostinte profesionale temeinice în domeniul legislației si normativelor în construcții civile; Vorbeste limba engleza la nivel conversational; Detine permis de conducere categoria B; Iti oferim: Pachet salarial competitiv Bonus de performanta Computer, telefon si masina de serviciu Oportunități de dezvoltare Interesat? Te rugam sa ne trimiti CV-ul si te vom contacta in cel mai scurt timp.

  • 1

    Firma de transport angajeaza secretara

    Cerințe: Experienta nu este obligatorie! Studii superioare liceale; Cunostinte solide de Ms Office:Power Point,Word,Excel; Cunostinte bune de limba engleza ; Cunostinte contabilitate primara constituie un avantaj Condiții: Salariu atractiv; Posibilitatea de a te promova in cadrul firmei; Feedback pentru a te ajuta sa te dezvolti. Responsabilități: Intocmirea de rapoarte,facturi si analize zilnice si lunare; Asigura activitatea administrativa, arhivarea si organizarea documentelor specifice; Reprezinta firma in relatia cu banca si cu alte institutii ale statului; Alte activitati administrative.

Salvează căutarea