Anunțuri
Locuri de munca Companii Nivel de studii: Calificat Experienta: Experienta 1-3 ani Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Promovat
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) + salariul pe tara 4500 lei brut; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. Pentru contact, ne gasiti in Baia Mare pe strada Bazaltului Nr 17 ( langa Aramis ) sau puteti trimite cv-ul la adresa:
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Atestat de Lăcătuș mecanic de reparații întreținere - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Ești candidatul ideal dacă ai: *Experiență anterioară pe un post similar în vânzări (constituie un avantaj); *Studii superioare finalizate (avantaj); *Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; *Implicare, asumarea responsabilității și seriozitate; *Cunoștințe în efectuarea operațiunilor de încasare și înregistrări în sistemul de management al vânzărilor; *Cunoștințe de operare PC și contabilitate primară; *Bune abilități de învățare și flexibilitate; *Limba engleză (avantaj). Esti o persoana: *Comunicativă, organizată și cu atenție la detalii; *Eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor; *Atentă la nevoile clientului, amabilă; *Orientată către identificarea de soluții; *Iți dorești să lucrezi într-un mediu profesional de lux ? Vino în echipa Bravo și vei beneficia de: *Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată sau part time *Pachet salarial competitiv în funcție de experiență; *TS bonus - 5% lunar - conform procedurii interne; *Bonusuri vânzări; *Bonus pentru recomandare angajati, conform politicii interne; *Discount angajat la achizitia de bijuterii - conform procedurii interne; *Program în ture (locație mall); *O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră; *Training dedicat pentru a fi pregătit, specializarea te va ajuta să te dezvolți atât pe plan profesional și cât și pe plan personal. Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: *Vei fi brand amsabador Roberto Bravo în relația cu clientul; *Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor; *Vei consilia clienții prin recomandari individualizate; *Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli; *Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative; *Participi la inventarierea mărfii din magazin; *Vei efectua activități administrative de gestionare a activității magazinului inclusiv efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă de inventar etc.) Descrierea companiei **ROBERTO BRAVO o piatră prețioasă în mixul de magazine din Promenada Mall. Roberto Bravo este o companie fondată în anul 1948, câștigându-și notorietatea internațională cu fiecare din cele peste 130 de magazine din întreaga lume. Fiecare colecție Roberto Bravo spune o poveste în toată complexitatea ei, prin fiecare piesă de bijuterie care are ca inspirație o temă din natură sau istorie, ilustrată în toată complexitatea ei, iar numele alese pentru colecţii ilustrează exact autenticitatea brandului: Monarch Butterfly, Swan Lake, Gallica, Global Warming, Le Grand Bleu sau Noah s Ark. Inspirate din stilul renascentist, fiecare din ele având o poveste magică, bijuteriile Roberto Bravo se disting prin designul inovator şi prin valoarea materialelor folosite pietre preţioase şi semipreţioase, diamante, email şi metale nobile precum aur sau argint. Piesele sunt lucrate manual si poarta amprenta a trei generaţii de creatori pasionaţi de bijuterii. Colectiile Roberto Bravo se bucură de un design îndrăzneț, rafinat și de combinații pline de creativitate. Ele introduc iubitorii de bijuterii într-o lume fascinantă, misterioasă și plină de culoare. Fii unic ! Fii Bravo !
-
Angajam mecanic cu excepția minima de 1 ani in domeniu. Societatea noastră se ocupa de întreținerea și repararea remorcilor auto. Salariu in funcție de cunoștințe. Program de lucru Luni-Vineri 09:00-17:00. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactați la numărul de telefon.
-
Candidatul Ideal Dacă esti absolvent al unei facultăți de Inginerie în industria alimentară sau biologie, chimie si printre pasiunile tale se numără si cea pentru producție, cercetare-dezvoltare în domeniul suplimentelor alimentare a extractelor naturale din plante medicinale si fructe de pădure ,chiar dacă ai sau îti doresti să faci experientă în acest domeniu, esti responsabil, ît i place să lucrezi în echipă, ai abilităti organizatorice, comunicative si vrei să lucrezi într-o companie în plină dezvoltare, te asteptăm alături de noi. Descrierea jobului Responsabilităti: -Planificarea activității de productie în functie de planul de productie stabilit ( face lansarea zilnica de productie ); -Stabilește necesarul zilnic de materii prime, auxiliare si materiale; -Întocmeste comenzile de materii prime si materiale; -Monitorizează continuu si controlează producția, aprovizionarea cu materii prime si materiale, conditiile de lucru etc; -Tine evidenta consumului de materiale, a capacitatilor folosite, a productiei si performantelor obtinute; -Verifica produsele finite cantitativ si calitativ, rebuturile existente, si analizeaza cauzele care le determina; -Participa la elaborarea retetelor, la dezvoltarea produselor noi si raspunde de corectitudinea datelor introduse in Programul Integrat de Gestiune și Producție BORG , precum si a documentelor emise zilnic (intrari iesiri, bonuri de consum, predare produs finit în depozitul de distribuție ,etc.) prin acest Program; -Înregistrează, prelucrează si păstrează informa iile referitoare la procesul tehnologic din productie, situa ia stocurilor in programul BORG , verifică conformitatea datelor introduse în calculator, cu datele din documentele primare. -Stabileste si verifica punctele critice pe fluxul tehnologic; -Experiență în producție sau pe un post de muncă similar MINIM 3 ANI. Descrierea companiei Hypericum Impex, peste 26 de ani dedicați vindecării prin natură! Hypericum Impex reprezintă un concept născut în inima Maramureșului care a fost creat din dorința de a aduce natura și plantele vindecătoare din flora noastră spontană mai aproape de fiecare dintre noi. În cei peste 26 de ani de activitate în domeniul productiei de suplimente alimentare, extractelor naturale din plante medicinale si fructe de pădure, am reușit să creăm și să dezvoltăm un brand care vine în întâmpinarea nevoilor omului de a se trata cu remediile oferite de natură. Am pornit de la o idee, de la pasiunea pentru natură și calitățile ei vindecătoare, iar de atunci ne-am dezvoltat și am crescut astfel încât astăzi suntem prezenți în mai multe locații fizice din toată țara ( 33 magazine proprii Doctorul naturii), folosim aparatură de top cu o linie tehnologică de tip european (ce ne permite să obținem extracte naturale atomizate, net superioare pulberilor simple din plante) și aducem produse unice pe piața din România (suntem momentan singura, firmă producătoare de suplimente naturale care a inclus fructoboratul de calciu ca ingredient principal pentru gama sa de top). De-a lungul anilor, am fost invitați și am participat la numeroase târguri, simpozioane, expoziții, conferințe și alte evenimente naționale și internaționale. Am acumulat experiență și am progresat continuu de aceea ne bucurăm de recunoașterea calității produselor și serviciilor noastre. Deși ne bucurăm de recunoaștere la nivel național și de numeroase realizări, entuziasmul nostru de a ne continua misiunea de a ajuta omul modern să se vindece prin natură este ca la început. Continuăm să învățăm, să creștem și să ne dezvoltăm astfel încât să le oferim clienților noștri cele mai noi și bune produse naturale de pe piață la prețuri cinstite și fără a face rabat de la calitate.
-
Angajam călcătoreasă in Otopeni, curățătorie de haine ! Program 8 ore Luni-Vineri Salariul motivant
-
CERINTE: - studii medii - ordonat, capabil de efort fizic de nivel mediu, temperament echilibrat - capacitate de memorare, numarare, identificare erori - experienta in activitati de gestiune RESPONSABILITATI : - livrarea si monitorizarea stocurilor pe termene de valabilitate ; - livrarea si monitorizarea alcatuirii loturilor de produse conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - intretinerea curateniei si ordinii in depozit si pe rampa de incarcare - disponibilitate program de lucru : + sambata si duminica, cu acordarea zilelor libere din luna. BENEFICII OFERITE - tichete de masa, decont transport, zile libere pentru evenimente speciale Persoanele interesate pot depune CV-ul personal la sediul firmei din Buzau: Soseaua Brailei, Nr.15, sau pot transmite CV-ul pe whatsapp la nr. tel. mobil de pe site, persoana de contact Carmen Mihai
-
Suntem o firma specializata in instalarea, intretinerea sistemelor electrice din Cluj-Napoca si imprejurimi, si cautam un electrician experimentat si dedicat pentru a se alatura echipei. Responsabilitati: Instalarea, intretinerea si repararea sistemelor electrice in conformitate cu normele si reglementarile locale si nationale. Diagnosticarea si remedierea defectunilor electrice. Lucrul in echipa cu colegii pentru a finaliza proiectele in termen si conform standardelor de calitate. Respectarea procedurilor de siguranta si a masurilor de protectie la locul de munca. Cerinte: Experienta demonstrata in domeniul electric, de preferat cel putin 2 ani. Cunostinte solide in interpretarea schemelor electrice si a diagramele de circuit. Abilitati excelente de diagnosticare si rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipa. Certificare în domeniul electric (de exemplu, certificat de calificare electrician sau echivalent). Capacitatea de a lucra la inaltimi si in conditii variate de lucru. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Mediu de lucru placut si dinamic. Beneficii suplimentare, cum ar fi tichete de masa si asigurare medicala. Suntem pregatiti sa discutam pentru a stabili o intalnire !
-
Despre companie Clientul nostru, este un dealer de vehicule comerciale IVECO cu locații în Brugge, Ardooie, Bavikhove, Deinze și Aalter. Ofera un pachet total care variază de la vânzări la post-vânzari, contracte de reparații și întreținere și soluții specifice. Scopul lor este de a livra vehicule comerciale de încredere, astfel încât clienții să își poată continua activitatea de zi cu zi fără întrerupere. Pentru a răspunde acestei nevoi, echipa de profesioniști este pregătită să ofere sprijin în toate privințele. Fiecare aspect este de mare importanță. În acest fel, ajută la alegerea vehiculul potrivit în condiții favorabile. Service-ul tinut la mare stima, ofera servicii de intretinere si reparatii impecabile. Obiectivele personale merg mână în mână cu obiectivele organizaționale. Cu alte cuvinte, dacă clienții lor sunt mulțumiți, atunci si ei sunt. Fișa postului: Lucrând alături de alți patru tehnicieni, sunteți responsabil pentru: - întreținerea camioanelor și furgonetelor IVECO - reparatii mecanice Profil: Educație experiență (mecanică auto tehnologie auto) Trebuie să fi lucrat deja la mașini sau camioane De obicei lucrează singur Au voie sa lucreze tot ceea sunt pricepuți Detineti permis de conducere B Sunteți dornic să urmați o pregătire suplimentară Vorbești limba engleză