Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cunostinte contabilitate primara si carnet de conducere constituie un avantaj. Disponibilitate de a invata si lucruri noi in domeniul in care activeaza firma noastra.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii <span><a class="showNumber" data-tel="0726800252">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0740816788">07 arata numarul</a></span> Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren. Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare. Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta: Brasov. Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică pentru divizia de utilaje; Cunoștințe și experiență în domeniul electro mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren); Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice); Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic; Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă; Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate; Bună capacitate organizatorică; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors); Program de lucru Luni - Vineri, 08.00 - 17.00 cu 1h pauza de masa. Descrierea jobului Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor sau a motoarelor Caterpillar și Perkins și a grupurilor electrogene Caterpillar și Olympian (din punct de vedere mecanic, electric si hidraulic - pentru utilaje); Pune diagnosticul de stare tehnică şi realizează analize de anomalii; Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor; Realizează puneri în funcţiune şi expertizări; Întocmește rapoarte de intervenție după fiecare misiune de lucru (in format electronic); Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale, are acces la documentatia tehnica in format electronic si la interfata de diagnoza; Anual participă la inventarierea pieselor și a sculelor din dotare; Păstrează o bună relaţie cu clientul. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize, recuperare medicala si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau. P
-
Promovat
Candidatul Ideal Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea orasului Constanta - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică - Experienţa de minim 2 ani în reparaţia de utilaje de construcţii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunoştinţe operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă - Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors) Descrierea jobului - Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor şi echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic şi electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a maşinii şi realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor şi le comandă - Realizează puneri în funcţiune şi expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeşte documentaţia şi rapoartele de intervenție Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Doresti sa faci parte din echipa noastra de foraj ?! Suntem in cautare de SONDOR SEF si AJUTOR SNDOR. Detalii despre mediul de lucru aici www.forajapa.ro Societatea 4U SERV SRL din CONSTANTA , infiintat inca din anul 2007, angajeaza sondor si ajutor sondor pentru foraje puturi de apa cu experienta in domeniu. Modalitate de lucru : 20 de zile calendaristice - Duminica este LIBER + 10 zile calendaristice libere . La lucrarile din jurul Constantei se asigura cazare in Constanta la sediul nostru , la deplasari se doarme in rulota dotata, utilata. Salariu atractiv + diurna de 40 lei/zi indiferent daca e soare sau ploua . Sistemul de plata: salariul fix + pret pe ml de forat. Experienta reprezinta un avantaj. Forajistul sef sau Ajutorul de sondor de preferat sa detina permis de conducere cat. B si BE (constituie avantaj pentru cei cu permis cat.C si CE pentru conducerea unui camion Ginaf 6x6 cu macara de incarcare Hyab si trailer pentru transportul utilajului de forat}. Descriere job AJUTOR FORAJIST : - se innopteaza alaturi de echipa intr-o rulota special amenajata; - in timpul lucrarilor de foraj ajuta la manipularea echipamentelor specifice (prajini, motopompa, generator etc.) avand calitatea si de ajutor sondor. Disponibilitate la deplasari in judetul Constanta si judetele limitrofe. Detalii la nr. ul de telefon sau pe site-ul nostru www.forajapa.ro Societatea detine 2 utilaje de ultima generatie Beretta GT90 si Beretta T26 + multe alte echipamente necesare desfasurarii activitatii.
-
Descrierea companiei ARALEX și-a început activitatea în anul 1992 ca societate cu capital privat integral românesc, fiind una dintre cele mai vechi companii din Municipiul Pitești. În prezent suntem cel mai mare producător de sistem complet de acoperiș din Pitești, cu o capacitate de fabricație considerabilă, desfășurată pe 1.1 ha, locație ce cuprinde: spații de producție, spații de depozitare, birouri și mijloace tehnologice specifice. Atribuții post: identifică clienți potențiali în piața; menține și dezvoltă relația cu clienții existenți (constructori, distribuitori, clienți finali) promovează și se ocupă de vânzarea sistemelor de învelitori; prezintă și întocmește oferte tehnice și comerciale; Cerințe necesare: abilitați de vânzare și negociere experiență profesională în vânzări reprezintă un avantaj; Pentru aplicare trimiteti un cv pe adresa de mail
-
DEY SECURITY DIVIZIA TEHNICA este o companie cu experienta de peste 10 ani in executia si mentenanta Sistemelor de Securitate, Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari Angajam technician Sisteme de Securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor de Securitate, Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari Candidatul ideal: - Experienta Technician Sisteme de Securitate minimum 12 luni - Studii tehnice de profil (constituie avantaj) - Certificat Tehnician Sisteme de Securitate (constituie avantaj) - Certificari dobandite de la producatorii Hikvision, Schrack, Paradox, DSC (constituie un avantaj) - Permis de conducere Cat. B (constituie avantaj) - Persoana responsabila, punctuala, organizata, atenta la detalii. Responsabilitati: - Ef ctu r a d c bl je, con xiuni p ntru sist me d S curitat , Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari conform unui pl n d lucru - R liz r lucr rilor d inst l r , intr tinere si program r a sist melor d S curitat , Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari - Realizarea activitatii de mentenanta si service la sediile beneficiarilor pentru sistemele aflate in contractele de mentenanta - Efectuarea interventilor preventive/corective - Intocmirea rapoartelor de mentenanta precum si fiselor pentru interventiile efectuate; - Instruirea clientului in vederea utilizarii conforme a sistemelor instalate in locatiile acestuia Beneficii: - Contract individual de munca incheiat pentru perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant, negociabil in functie de experienta si certificari - Bonusuri de performanta pentru realizari profesionale - Prime de sarbatori - Mediu de lucru dinamic. - Posibilitati de promovare si dezvoltare pe plan profesional - Asigurarea cursurilor tehnice de pregatire in vederea obtinerii de noi certificari Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon/wa sau sa ne atasati CV-ul la adresa de e-mail.
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Dulgher Universal Franta de la 2800 euro net luna la un program de 39 de ore saptamana Locatie: Paris ( Linia 16 ) Incepere: 10.06.2024 ( 1 LOC ) Cazare, transport international si intern asigurat si platit de angajator. Contact: Valentin
-
Dulgher Universal Franta de la 2800 euro net luna la un program de 39 de ore saptamana Locatie: Paris ( Linia 16 ) Incepere: 10.06.2024 ( 1 LOC ) Cazare, transport international si intern asigurat si platit de angajator. Contact: Valentin
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.
-
angajam specislist cu experienta in crearea si intretinerea de site-uri si magazine online
-
Angajez curier pentru alimentare easybox Sameday în zona Popesti-Leordeni și livrare colete la domiciliu. Salariu atractiv, bonusuri de performanță. Abilitățile de curierat constituie un avantaj. Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la numărul de telefon .
-
Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .
-
Angajam un baiat pentru amenajari si intretinere gradini si spatii verzi Se cere -Experienta in domeniu -Permis de conducere cat B -Rezistenta la efort fizic -Seriozitate Se ofera -Salariu este cuprins intre 2600-3200 de lei, in functie de experienta si implicare. -Programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 08.00-16.30 cu pauza de masa inclusa. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.
-
Ești dinamic și îți place să comunici cu oamenii? Atunci te vrem în echipa noastră! *Ce căutăm:* - Persoane energice și cu abilități excelente de comunicare. *Ce oferim:* - Job full-time. - Salariu motivant, între 2.500 și 6.000 de lei. - posibilitatea de a lucra în cadrul unei echipe tinere și dinamice - Nu necesită experiență - acceptăm atât persoane cu experiență, cât și debutanți. - Mașina personală reprezintă un avantaj. - Posibilitate de promovare. - Vacanțe platite de companie. *Alătură-te echipei noastre și du-ți cariera la un alt nivel în vânzări!* *Aplică acum!*
-
Disponibil online
Consultant fonduri europene
Recrutam pentru o gama diversa de roluri, selectand o paleta diversa de candidati: Absolventi fara experienta Persoane care desi au experienta profesionala, doresc sa schimbe domeniul si se indreapta spre zona de consultanta fonduri europene. Consultanti experti accesare Fonduri Europene Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj; Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj; Permis de conducere cat B constituie avantaj; Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor proiectelor de finantare nerambusabila; Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj. Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); Asistenta acordata potentialilor clienti in identificarea programelor de finantari nerambursabile adecvate domeniului de activitate desfaurat; Intocmirea cererilor de finantari nerambursabile, a studiilor de fezabilitate, planurilor de afaceri si a analizelor economico-financiare; Depunerea Inregistrarea planurilor de afaceri; Intocmeste si realizeaza corespondenta comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Elaborarea documentatiilor de atribuire si verificarea procesului de achizitii; Intocmirea documentatiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform planului de afaceri; Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor finantatorilor altor institutii, atunci cand situatia o impune Beneficii:Se ofera un pachet salarial alcatuit din salariu fix, plus bonusuri - care recompensează performanța; Prime cu ocazia sarbatorilor legale Pentru a aplica, trimite un CV actualizat cat mai recent la adresa , gabifkt yahoo.com, office arhidorconsult.ro
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Angajam personal bucatarie,zona preparare,montare,etc ajutor bucatar,operator bucatarie,montator
-
Descriere post. Activitate birou: -gestiune magazin -operare PC -contabilitate primara(vanzari facturi contracte,etc) -intocmire contracte,dialogare comunicare clienti -colaborare dialogare colegii firma -implicare teritoriala jud.Dambovita,promovare,etc. Cerinte: -varsta 30-40 ani -casatorita -liceul+diploma bacalaureat -experienta in vanzari minim 3 ani -prezenta agreabila -abilitati comunicare -spirit de echipa Se ofera: -8 ore activitate de birou -contract de munca -salariu baza+comisioane din vanzari -echipament de lucru -telefon de servici -posibilitati avansare -cursuri,traininguri
-
Realizeaza efectiv activitati de intretinere si reparatii, din motive electrice si/sau de automatizare, a echipamentelor din productie Participa la realizarea planului de intretinere preventiva Participa la evaluarea anuala a interventiilor de intretinere efectuate Aplica cunostintele si experienta in depanare echipamente si utilaje cu automate programate, senzoristica, actionari electro-mecanice,regulatoare de temperatura,convertizoare,celule de cantarire, si pneumatica; Aplica cunostintele la diagnosticare si intretinere masini electrice; Aplica cunostintele la interpretarea schemelor electrice; Aplica cunostintele in domeniul HVAC (instalatii de climatizare si ventilare); Aplica cunostintele si in domeniul electric/mecanic in ceea ce priveste diagnosticarea primara a defectelor si/sau implementarea de echipamente noi; Participa la realizarea proiectelor noi (instalarea liniilor noi, a echipamentelor etc) Are cunostinte de operare PC (Office) si le aplica pentru documentarea operatiilor si procedurilor specifice departamentului Tehnic cat si pentru cunoasterea performantelor, intretinerii si imbunatatirii echipamentelor. Raspunde de buna stare a echipamentului din dotare. Inspecteaza echipamentul sau instalatia din productie si efectueaza interventia de intretinere, evaluand necesarul de piese de schimb si/sau materiale. Executa functie de caz si lucrari de Mecanica, reglaj echipament productie; Semnaleaza si anticipeaza necesarului de piese de schimb, materiale, aparate si/sau echipamente in vederea mentinerii echipamentelor tehnice din productie la o disponibilitate de 100% si comunicarea necesarului sefului direct - LUCRUL IN TURE 12/24 12/48
-
Suntem în căutarea unor mecanici auto talentati și pasionati pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai experiență în domeniul mecanicii auto și ești în căutarea unei oportunități de a-ți dezvolta cariera, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vrei să o ratezi. Responsabilități: Efectuarea diagnosticărilor și reparațiilor la autovehiculele clienților noștri Identificarea și rezolvarea problemelor tehnice ale autovehiculelor Efectuarea reviziilor și întreținerii periodice Montarea și demontarea pieselor auto Asigurarea calității lucrărilor efectuate Consilierea clienților cu privire la întreținerea și reparațiile autovehiculelor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii auto Cunoștințe solide în diagnosticarea și reparația autovehiculelor Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor Atenție la detalii și precizie în lucrul cu piesele auto Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile și cunoștințele în domeniul mecanicii auto Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv Oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru plăcut și colegi de echipă prietenoși Dacă ești o persoană dedicată, pasionată de mecanica auto și dornică să faci parte dintr-o echipă de profesioniști, te invităm să aplici pentru poziția de mecanic auto. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să îți oferim oportunitatea de a-ți construi o carieră de succes în domeniul auto. FACILITATI: -venituri neplafonate -acces facil cu mijloacele de transport in comun -parcare gratuita -facilitati intretinere auto personal -prima de sarbatori -bonusuri de performanta -cadouri pt copii sub 14 ani -echipament de lucru personalizat si intretinut de angajator -formare profesionala de specialitate
-
Angajăm mecanic de utilaje Se cere: - Cunoștinte de mecanică pentru utilaje - Experiență în domeniu - Permis categoria B - Seriozitate Se oferă: - salar atractiv - contract de muncă - echipament de lucru - cazare - transport - diurnă, o masă caldă pe zi - alte bonificații