Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Companii Experienta: Experienta 1-3 ani

Categorii

Tip job

Experienta

Nivel de studii

Carnet conducere

Disponibil imediat

Munca la domiciliu

Munca in strainatate

Ofer cazare

Judete

Sterge toate filtrele 352 Anunturi Afiseaza anunturile
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • BALKAN BARBER SHOP

    Angajez frizer cu experiență, procent!! salonul se afla in zona modern b-dul Simion barnutiu 36!!!! mai multe detalii contactați-mă!!

  • angajez muncitori pentru șantiere din zona Pantelimon, Pipera, Tunari și Voluntari

    Șantierul sunt în suburbiile menționate, se construiește o bază sportivă, alimentare cu apă și canalizare, iluminat stradal, etc; caut fierari, dulgheri, zidari, orice meserie. Plata se face la 2 săptămâni, contract de muncă, minim 3500 lei în mână în prima lună, apoi, în funcție de calificarea și priceperea fiecăruia, maximul crește până peste 4500 lei.

  • 1

    Angajam montator tamplarie PVC si Aluminiu

    S.C. PadiTerm angajează montator tâmplărie PVC și ALUMINIU și accesorii, cu experiență și fără experiență în domeniu. Se oferă: - loc de munca stabil - salariu atractiv care crește în funcție de experiența și gradul de implicare al fiecăruia. - bonusuri de Pasti si de Craciun - bonusuri de performanță - contract de muncă pe perioadă nedeterminată. - program de muncă: Luni-Vineri; sărbătorile legale libere Cerințe: - seriozitate, implicare în buna desfășurare a proiectelor - respect față de beneficiari și față de colegi - abilități privind lucrul în echipă Mai multe informatii - la telefon : - în showroom-ul nostru din Suceava, str. Calea Burdujeni nr.22 Te așteptăm la o discuție cu o cafea din partea noastră

  • 1

    Front Desk

    Ești o persoană organizată și disciplinată, iți place să ajuți oamenii, să îi vezi mulțumiți și să te înțelegi bine cu echipa din care faci parte? Noi suntem Clinica Stomatologica AnaDent- un concept situat în inima orașului Cluj-Napoca, ce a ajutat mii de persoane să zâmbească mai sănătos - și te așteptăm în rolul de Front Desk Officer! Mențiuni: Program de lucru alternativ (L-V): o săptămână 7:30-16:00- o săptămână după-amiază: 11:30-20:00 (la ambele variante 30 min pauza de masă)

  • 31

    Sef de tura

    Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

    Repostat automat
  • Vânzatoare magazin rochii ocazie în Era shopping city

    Vânzatoare magazin rochii ocazie Era shopping city * vânzarea produselor catre clienti, in magazin * cunoasterea produselor si promovarea acestora * lucrul cu casa de marcat, POS * intretinerea ordinii, a curateniei in magazin * programul de lucru va fi in ture conform programului centrului comercial ERA Shopping Park * salariu fix 2200- 2500 lei(net). * decontare transport. Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, așteptăm un CV pe adresa de email sau pentru mai multe detalii apelați-ne telefonic

  • Consultant vanzari in magazin Sabrini - Shopping City- Targu Mures

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Shopping City (Bulevardul 1 Decembrie 1918, Nr. 242, Targu Mures) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:

  • Instalator instalatii tehnico-sanitare (Cladire birouri)

    In cadrul acestei pozitii vei fi responsabil de controlul, diagnosticarea, repararea, executarea sau modificarea, precum si intretinerea sistemelor de incalzire, ventilatie si aer conditionat.Verificarea intretinerii si repararii sistemelor sanitare si canalizare, precum si a instalatiilor de stingere a incendiilor. Cerinte: - diploma tehnician (electricina/ instalator); - experienta intretinere si reparatii instalatii; - bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; - cunostinte calculator: internet, aplicatii si programe BMS Oferta: - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariu in functie de experienta si cunostinte; - tichete de masa in valoare de 30 lei/zi lucrata; - asigurare medicala; - abonament medical; - bonusuri de performanta; - efectuarea de cursuri de specialitate decontate de catre companie; - mediu de lucru sigur; - program norma intreaga 8h/zi (luni-vineri)

  • Căutăm tehnician sisteme de securitate cu experientă

    Căutăm TEHNICIAN SISTEME DE SECURITATE care să fie plătit pentru că e pasionat de atenția la detalii. VA FI RESPONSABIL: - Să realizeze cablarea instalațiilor în tubulatură și pat/canal cablu; - Să instaleze, să pună în funcțiune și să asigure mentenanța sistemelor de securitate, efracție, CCTV și control acces; - Să propună soluții tehnice și să stabilească necesarul de echipamente și materiale/lucrare; - Să realizeze proceduri și rapoarte de service; - Să ofere cu entuziasm suport tehnic și instruire clienților; DESPRE TINE - Studii: liceul sau scoala profesionala; - Calificare sau specializare tehnician; - Experienta profesională: Minim 2 ani într-o pozitie similară. - Permis de conducere categoria B. - Atitudine pozitivă, inițiativă și dorință de asumare a responsabilității. - Capabilitate de organizare, prioritizare a sarcinilor zilnice și eficientizare a timpului. - Adaptabilitate, rezistență la stres și orientare către soluții. CE OFERIM ? - Mediu stabil de lucru. - Salariu atractiv în funcție de performanță. - Posibilitate de avansare. CUM APLICI ? - Trimite CV prin email la - Programează un interviu la numărul de telefon .

  • Manager Firma Proiectare (Director)

    Candidatul ideal va avea: Studii superioare în domeniul economic, specializarea management general sau management de proiect 3 ani; Experienta solicitata de minimum 1-3 ani de experienta în activitati specifice postului de manager; Limbi straine solicitate: engleza utilizator independent minim nivel 1 (B1). -Abilitati extinse de comunicare, prezentare. Competente solicitate: Competente de planificare; Competente de organizare a activitatii si a resurselor; Competente de coordonare si comunicare interpersonala; Abilitatea de a motiva echipa de proiect. Competente de control-evaluare. Responsabilitati: Planificarea activitatilor si actiunilor; Organizarea activitatilor si actiunilor din perioada de intocmire a proiectelor, inclusiv prin gestionarea resurselor umane, materiale, financiare si informationale; Coordonarea activitatii echipei de proiect în perioada de intocmire a proiectului; Motivarea echipei de proiect în vederea implementarii cu succes a activitatilor proiectului si a atingerii obiectivelor vizate; Derularea actiunilor de control si de evaluare a situatiei economice a firmei, raport profitabilitate -Salariu: 6000-8000 net/luna, in functie de competente

  • 4

    Tehnician proiectant arhitectura

    Cunostinte proiectare arhitectura; Experienta de minim 0-1 ani in proiectare in cadrul unui birou de proiectare; Cunostinte in folosirea programelor de specialitate din domeniul proiectarii pentru arhitectura; (Autocad, Arhicad) Abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Organizat, responsabil, punctual; Preocupat de perfectionare profesionala; Descrierea jobului Se va detalia in cadrul interviului. Descrierea companiei PROJECT-ANK UTILT este un birou tanar de proiectare, cu o vastă experiență în domeniul proiectarii a echipei de conducere din cadrul acesteia. Obiectivul principal al biroului este de a crea un colectiv bine pregatit din punct de vedere profesional inclusiv prin participarea la cursuri de specializare, considerand ca o arhitectura de calitate reise din gradul de pregatire al arhitectilor si a coordonatorilor de proiect. Activitatea biroului de proiectare se desfasoara intr-un mediu armonios, profesionist unde imbinam latura creativă si functionala a unuia dintre cele mai complexe programe de arhitectura, din viziunea noastră. Colectivul de Proiectare pe care l-am creat și pe care dorim să îl crestem, s-a format ca o echipa de lucru eterogena si interdisciplinara foarte bine inchegata, acest lucru reprezentand un mare avantaj, deoarece membrii echipei isi cunosc rolul precum si rolurile celorlalti membri, acestia interactionand intre ei pentru atingerea obiectivelor stabilite. Asteptam CV si portofoliul tau in vederea stabilirii unei intalniri de cunoastere. Salariu: 5500 - 7000 RON/ brut pe lună in functie de competente

  • Pizzar

    Restaurant Nabucco angajeaza Pizzar, experiența minimum 3 ani. Se oferă salariu motivant, asigurare medicală, masa zilnic, bonusuri in funcție de experiența și de performante.

  • Femeie de serviciu

    Restaurant in Ploiesti, Cartier Albert, angajează femeie de serviciu pentru Curatenie. Se oferă asigurare medicală, masa zilnic și salariul in funcție de performante, precum și bonusuri in Weekend.

  • 5

    Angajam broker imobiliar, venituri atractive, mediu de lucru placut

    Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.

  • 4

    Angajam Agenti Imobiliari/Brokeri Imobiliari

    Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.

  • 1

    Responsabil Administrativ

    Cerinte: - Experienta anterioara de minim 1 an in activitati de administrare de personal; - Experienta obligatorie in contabilitate primara; - Atestat Inspector Resurse Umane prezinta avantaj; - Foarte bune cunostinte de operare calculator (Pachet Microsoft Office Excel, Word, Outlook); - Foarte bune abilitati de comunicare; - Persoana responsabila, organizata, atenta la detalii. Responsabilitati: - Acorda suport in activitatea departamentului; - Intocmeste diverse rapoarte si analize solicitate de catre manager direct sau administrator; - Administreaza bazele de date existente in departament; - Centralizeaza pontajul si il introduce in programul informatic intern; - Gestioneaza alocarea diurnelor si documentele necesare; - Centralizeaza si inregistreaza manoperele efectuate de catre angajatii din santier; - Responsabil de centralizarea distantelor parcurse de catre angajati cu masinile din parcul auto.

  • 1

    Lucrător comercial

    Firma, materiale de construcții angajează lucrător comercial in magazin specializat vânzare gresie, faianța, parchet

  • Salveaza cautarea