Anunțuri
Locuri de munca Companii Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2020-06-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Tehnician cu experienta pentru cablare instalare si service sisteme de securitate, alarme si camere video. Permisul de conducere este obligatoriu iar cursul ARTS este un plus. Disponibilitate pentru deplasari in tara si program prelungit. Salarizare excelenta, diurna, bonusuri lunare in functie de performanta, cazare in apartament de serviciu (pentru cei din provincie), relatii la telefon. Salarizarea se stabileste in functtie de experienta. Sa sune doar cei care au macar un minim de experienta in acest domneiu !!!
-
Promovat
Angajam tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Experienta anterioara pe o pozitie similara (identificare piese, intocmire oferte si vanzare de piese etc.) - experienta anterioara in lucrul cu sistemele de gestiune(facturi, NIR, stoc) - Experienta in utilizarea aplicatiilor de identificare ale pieselor de schimb - Abilitati bune de operare a calculatorului (MS Office- Excel, Word). - Orientare spre client, spre rezultat si spre calitate, atent la detalii, organizat si analitic. - spirit de echipa, spirit de initiativa - Studiile tehnice reprezinta un avantaj. - cunoștințe în utilizarea programului SAGA constituie un avantaj. - locul de munca este in Suceava; Beneficii: - mediu de lucru linistit - salariu motivant, corect pe cartea de munca - tichete de masa
-
Promovat
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Angajam vulcanizator auto oferim salariu +comision avantajos câștiguri substanțiale.Oferim cazare.
-
Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;
-
Operatori CNC Montatori subansamble Tehnicieni electromecanici Sudori Operator depozit Tip : full time Locatie : Sibiu CV: CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com
-
Angajam soferi profesionisti categoria C+E cu ADR cisterne, pentru distributie produse petroliere , din zonele Brasov,Sibiu,BIHOR,ARAD. Oferim salariu competitiv ,loc de munca sigur pe termen lung . Oferim conditii bune de lucru,masini noi, bonusuri ,diurne ,se lucreaza doar la program,
-
Angajam lucrator comercial pentru magazin alimentar locațiile sunt în lucru acomodarea se realizează în magazinele vechi până la deschiderea celor noi posturi casier și sala preferabil cu experiența in domeniu salariu motivant program atractiv rugam seriozitate
-
Angajam ingineri in proiectare ( instalatii gaz, instalatii apa-canal, instalatii electrice, sanitare, termice). Program de lucru 8 ore zi 5 zile saptamana. Conditii de salarizare atractive. Dorim seriozitate si profesionalism.
-
Societate structuri metalice angajeaza operator pod rulant cu comanda de la sol in Bucuresti Pentru relatii puteti apela la tel 0728975236 sau email :
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Merchantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B - reprezinta avantaj; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) ; - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză Program de lucru: Repartizare: 5zile saptamana; Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500 Lei ( salariu fix + tichete de masa); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu + Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Angajez sofer cu experiență din județul Buzău pentru transport intern la prelata. Se lucrează de luni pana vineri la program majoritatea curselor find pe moldova ,cu trecere prin buzau de cel puțin 2-3 ori pe săptămână
-
EadGrup SRL, angajează INGINER PROIECTANT in Iași cu program Full-Time, experiența minima recomandata este de 1 an. Salariu este negociabil. Locul de munca este la birou + teren. Descrierea Jobului: - întocmește proiecte tehnice de instalații electrice curenți slabi (sisteme detecție si avertizare la incendiu, control acces, detecție si avertizare la efracție, supraveghere video, detecție perimetrala, voce-date) conform standardelor in vigoare pentru toate fazele de proiectare; - elaborează soluții tehnice de proiectare; - propune si implementează soluții si echipamente moderne in documentația de proiectare; - întocmește listele de cantități, de lucrări si echipamente; - avizare interna si la beneficiar a documentației; - face vizite in obiective in vederea întocmirii documentațiilor tehnice pentru sisteme curenți slabi - verifica implementarea soluțiilor tehnice; - emite dispoziții de șantier pentru fiecare modificare apărută in proiecte din momentul începerii lucrărilor si pana la punerea in funcțiune a sistemelor tehnice. Cerințe: - studii superioare finalizate in domeniul ingineriei; - minim 1 an experiența in proiectarea specifica domeniului curenților slabi(sisteme detecție si avertizare la incendiu, control acces, detecție si avertizare la efracție, supraveghere video, detecție perimetrala, voce-date) - bune cunoștiințe AutoCAD, 2d 3d, Revit, Microsoft Office; - limba engleza (scris vorbit) nivel mediu; - spirit de observație si maxima atenție la detalii. - bune abilități de lucru in echipa. - constituie avantaj certificare PROIECTANT SISTEME DE SECURITATE; - constituie avantaj deținere permis auto CAT. B. Oferta: - salariu corelat cu nivelul pieței; - oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional; - laptop, telefon si altele in funcție de rezultate; - participare la programe de instruire; Ne puteți trimite CV-ul pe adresa de e-mail
-
Cerinte: -Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime; -Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului: -Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice -Instalare fibra optica hfc aerian subteran -Interventii service fibra optica -Configurari echipamente acceptante mediu fibra optica -Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.) -Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica -Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite: -Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie din Timisoara, o persoana pentru postul de Achizitor. Candidatul ideal: -cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza - operare PC: cunostinte solide MS Office - abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa -cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati: - prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori; -gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor; -participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor; - participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat; - negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derularea lor - identifica necesarul si efectueaza comenzile la furnizori; - se ocupa de partea logistica pentru livrarile care nu au transportul asigurat de catre Furnizor prin folosirea aplicatiei Bursa de transport; - urmareste confirmarile de comanda si livrarile la termenele solicitate de la furnizori - informeaza furnizorii cu privire la neconformitati si organizeaza returul marfurilor neconforme; - coordoneaza activitatea gestionarilor de magazii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.easta procedura.
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Responsabilitati: - participa la incarcarea si descarcarea marfurilor - participa la realizarea inventarelor Beneficii: -posibilitate de promovare -salariu atractiv + bonuri de masa Tipul jobului: Cu normă întreagă Cerinte - experienta relevanta intr-un post similar - autorizatie ISCIR stivuitorist "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Eliomarket angajeaza lucrator comercial, doamna cu aspect placut. Responsabilitati : consiliere clienti,receptie si manipulare marfa, pozitionare si asezare corespunzatoare produse pe rafturi, etichetare si aplicare preturi, curatenie in magazin. Program : norma intreaga 8 ore 14.00 - 22.00 sau jumatate norma 4 ore 18.00 - 22.00. Experienta constitue un avantaj. Perioada de proba o luna sau mai putin, functie de insusirea aptitudinilor necesare de catre candidat. In perioada de proba salariu minim pe economie, iar dupa va fi negociabil.
-
Căutăm un montator talentat și dedicat să se alăture echipei noastre.Dacă ai experiență în utilizarea in condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montarea sinelor si galeriilor pentru perdele, a subansamblelor și ești pasionat de munca precisă și de calitate, te invităm să aplici pentru acest post.Responsabilități:- Montarea și instalarea galeriilor perdelelor conform specificațiilor și cerințelor clienților- Utilizarea corectă și în condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Asamblarea și montarea pieselor conform planului de montaj- Utilizarea instrumentelor și echipamentelor specifice pentru montaj- Respectarea standardelor de siguranță și calitate- Colaborarea cu echipa pentru a finaliza proiectele la timpCerințe:- Experiență anterioară în domeniul montajului constituie avantaj- Abilități în utilizarea bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Cunoștințe despre tehnicile de montaj și utilizarea instrumentelor specifice- Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă- Atent la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor- Permis conducere categoria B oferim:- Salariu competitiv, în funcție de experiență și abilități- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei- Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă- Training și suport în procesul de integrare- Program 8 ore, de luni pana vineri, sambata 5 ore salariu 2700 ron NET sau posibilitate de part time ! Dacă sunteți interesat și considerați că îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat și o scurtă prezentare a experienței dumneavoastră relevante sau să ne contactați la numărul de telefon.Vă mulțumim anticipat pentru interesul acordat și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii.