Anunțuri
Locuri de munca Companii Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2020-06-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Venit net între 3 000 - 4 500 lei. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Cerinte: -Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime; -Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului: -Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice -Instalare fibra optica hfc aerian subteran -Interventii service fibra optica -Configurari echipamente acceptante mediu fibra optica -Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.) -Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica -Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite: -Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Candidatul ideal : - Experienta in domeniu de minim 2 ani ; - Calificare de Frigotehnist; - Certificare AGFR reprezinta un avantaj; - Permis de conducere cat. B; - Disponibilitate la deplasari; - Seriozitate, corectitudine, disciplina in munca. Descrierea jobului : - Operatiuni de mentenanta la echipamentele si instalatiile frigorifice; - Efectuarea lucrarilor de mentenanta preventiva /corectiva a echipamentelor de climatizare (splituri,vrv-uri,Chillere ,CTA-uri,etc.); - Constatarea si diagnosticarea defectiunilor aparute la echipamentele de climatizare; - Asigura suport tehnic precum si functionarea in conditii bune a instalatiilor frigorifice de care raspunde; - Intocmirea rapoartelor de lucru in urma activitatii desfasurate .
-
Angajam personal curatenie ( femeie) cu experienta, pentru curatenie birouri in zona, Piata Victoriei, linga McDonald's. Program de lucru, Luni - Vineri 4ore.intervalul orar de lucru 16.30 - 20.30 Relatii la tel. Contract de Munca, Protectia Muncii, Medicina Muncii. Mediu placut de lucru! Salariu 1000 ron net
-
Angajam sofer profesionist cat. CE pt intern, curse zilnice din depozitul Lidl Ploiesti pentru magazine pentru mai multe detalii va stam la dispoziție, salariu intre 5000-6000 lei pentru 15 zile lucrate.
-
Ești Operator CNC, ai experiență pe freză și te aflii în căutarea unui loc de muncă? Dacă răspunsul este afirmativ, suntem dornici să te cunoaștem! Ești candidatul ideal dacă: Ești o persoană serioasă și responsabilă. Ai cunoștințe de desen tehnic; Ai cunoștințe de bază de CNC; Ai experiență de minim 1 an pe freză; Ai experiență pe Siemens, Fanuc. Oferim: Venit lunar 3500-5200 lei NET, în funcție de experiență (format din salariu fix și tichete de masă de 35 lei zi); Plata orelor de weekend cu spor de 75 la sută (dacă va fi cazul); Program în 2 schimburi; Contract pe perioada nedeterminată; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
ORANGE AUTO angajeaza mecanici auto cu experienta si electricieni auto . Salariu este de la 2700 la 6000 in functie de experienta si realizari. Detalii la sediul societatii in Calea Adjudului 85a, ONESTI sau telefon .
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
vulcanizator auto (Spalator)cu experienta in extrasezon poate lucra si ca spalator auto posibilitate de cazare in unitate,salariu plus comisioane
-
Firma producatoare de rame pentru ochelari de corectie angajeaza REPREZENTANTI VANZARI (pentru fiecare dintre zonele Ardeal / Moldova / Oltenia). Cerinte obligatorii: - experienta in vanzari; - disponibilitate pentru deplasari in tara si capacitate de organizare; - permis auto categoria B. Beneficii: salariu fix + COMISION DIN INCASARI, telefon si masina de serviciu. Activitati principale: - reprezentantul de vanzari se ocupa de vanzarea si promovarea produselor in zona arondata - identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale - preia comenzile si se ocupa de incasarea soldurilor - raporteaza activitatea zilnica si saptamanala.
-
-
Promovat
Societate zona Pitești angajează CONTABIL-ȘEF, studii economist licențiat. Salariu motivant, beneficii. Transmiteți CV pe adresa de email
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
SC INDONI FER SRL - Dragasani - Vrea sa isi mareasca echipa! Locurile de munca valabile atat pentru barbati cat si pentru femei Angajeaza urgent pt Atelier Confectii Metalice - Muncitori necalificati DESCRIEREA ACTIVITATII - Atributiile postului: Cerinte si sarcini : Munca unui muncitor necalificat in confectii metalice constructii metalice este de a presta muncii necalificate in domeniul specific. - experienta in utilizarea masinilor si uneltelor specifice Confectii Metalice (polidisc,bormasini) -sa incarce, sa descarce, sa sorteze, sa le mute sau sa stocheze materiale si produse. -sa pregatesca materialul solicitate in utilizarea procesului tehnologic -sa asigure curatenia si debarasarea frontului de lucru de materiale care nu sunt necesare in procesul de productie; -sa ajute in cadrul echipei deservirea diferitelor masini si echipamente -executa lucrari de curatenie si mentine curatenia in incinta Firmei sau in locatiile de lucru -sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului; -sa manifeste grija deosebita in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor; -sa fie cinstit, loial si disciplinat dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; - Depoziteaza produsele in zona alocata; - Experienta in utilizarea masinilor si uneltelor specifice,costituie un avantaj; - Capacitate si disponibilitate de lucru in echipa ; - Colaboreaza cu ceilalti angajati din echipa - Asumare si indeplinire sarcinilor de serviciu - Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual - Aplicarea si respectarea normelor de PM si PSI Specifice ocupatiei Beneficii: - Se asigura Contract de Munca - contract norma intreaga - Salariu atractiv in functie de MUNCA PRESTATA, (minim 4000 lei Brut - 3150 lei Net),. - Retribuirea se face IN ACORD la produsele si lucrarile executate; posibilitate castig suplimentar - - Retribuire suplimentara la salariu - se asigura Bonus de Productivitate - Retribuire suplimentara la salariu - posibilitate la Prima de performanta - Ore suplimentare platite dublu - Se asigura echipament de lucru protectia muncii - Se cere si se asigura seriozitate Locurile de munca valabile atat pentru barbati cat si pentru femei Cautam sa aducem in echipa noastra, oameni de valoare, profesionisti in meseria lor, responsabili, cu dorinta de a-si profesa meseria si satisfactia de a fii platit in acord si in raport cu munca prestata, care sa-si doreasca a castiga mai multi bani, lucrand intr- un serviciu modern,constant si de lunga durata. Increderea si responsabilitatea sunt foarte importante si nu dorim sa avem in echipa oameni care au nevoie de o supraveghere constanta. Vizionati site-ul nostru - - pentru cunoasterea lucrarilor produselor
-
Cautam sa ne marim echipa cu un coleg care are experienta in pregatirea comenzilor online. Persoana potrivita pentru acest post trebuie sa stie sa utlizeze un program de facturare si sa emita documente de transport (AWB). Fisa postului: facturare comenzilor online pregatirea comenzilor (impachetarea in colete) aranjarea produselor in depozit Orar de lucru 8 ore zi, de luni pana vineri, intre 9.30 si 18.00 (include 30 minute pauza) Nu se lucreaza in weekend
-
Angajez sofer taxi cu atestat taxi cu contract de munca la 8 ore! Rog seriozitate!
-
SC INDONI FER SRL - Dragasani - Angajeaza urgent pt Atelier Confectii Metalice -LACATUS Confectii Metalice Beneficii: - Se asigura Contract de Munca - contract norma intreaga - Salariu atractiv in functie de MUNCA PRESTATA, (5000lei - 5700lei),. - Retribuirea se face IN ACORD la produsele si lucrarile executate; posibilitate castig suplimentar - - Retribuire in acord - se asigura Bonus de Productivitate - Posibilitate la Prima de performanta - Ore suplimentare platite dublu - Se asigura echipament de lucru protectia muncii - Se cere si se asigura seriozitate Vizionati site-ul nostru - - pentru cunoasterea lucrarilor produselor Cautam sa aducem in echipa noastra, oameni de valoare, profesionisti in meseria lor, responsabili, cu dorinta de a-si profesa meseria si satisfactia de a fii platit in acord si in raport cu munca prestata, care sa-si doreasca a castiga mai multi bani, lucrand intr- un serviciu modern,constant si de lunga durata. Increderea si responsabilitatea sunt foarte importante si nu dorim sa avem in echipa oameni care au nevoie de o supraveghere constanta. Va asiguram de toata seriozitatea si solicitam seriozitate
-
Promovat
Candidatul Ideal: *Persoana cu abilitati tehnice si dorinta de a invata si progresa. *Abilitati de a lucra in echipa. *Experienta in domeniul instalatiilor electrice. Constituie avantaj: *Permis categoria 'B' constitue un avantaj *Disponibilitatea de deplasare in tara *Locul de domiciliu, Bucuresti. Descrierea jobului: *Desfasurarea activitatilor specifice de mentenanta intretinere si reparatii a instalatiilor electrice destinate cladirilor de birouri sau spatii comerciale (depozite, magazine) *Acivitati de mentenanta ale instalatiilor electrice precum: schimbarea unei prize sau al unui intrerupator, cablat un circuit nou, instalat o siguranta... *Intocmirea rapoartelor de intretinere, reparatii in baza de check-list. *Program de lucru: 08:00-17:00( pauza de masa) - poate fi flexibil - suntem intelegatori. Oferim: *Salariu atractiv in functie de abilitati începând cu 4000lei NET *Bonuri de masa *Masina de serviciu pentru deplasări *Scule specifice *Echipament protectie (salopeta, bocanci, manusi, etc) Va rog sa ne lasati un mesaj whatsapp la numarul din anunt.
-
AI EXPERIENȚĂ? TE VREM LA NOI ÎN ECHIPĂ! NL Jobs România oferă locuri de muncă în domeniul agriculturii in Țările de Jos (OLANDA) Nu percepem niciun fel de comision!NL Jobs România oferă locuri de muncă în domeniul agriculturii in Țările de Jos (OLANDA) Nu percepem niciun fel de comision! Sere de rosii, pe diferite activități - tariful BRUT pe oră este 13,27E - puteți obține până la 8 ore bonus săptămână dacă depășiți norma de lucru! Depozite de ambalare - tariful BRUT pe oră este 13,27E Logistică - tariful BRUT pe oră de la 13,27E Transportul România- Țările de Jos este organizat de către NL Jobs, costul este de 150E și este suportat de angajat. Asigurăm cazare contracost - 120E săptămână persoană, dar și asigurare medicală - 37,5E săptămână persoană Transportul de la locul de cazare la locul de muncă este asigurat de către noi, iar șoferii primesc un bonus de 25E NET săptămână! Salariul NET minim este cuprins intre 1300E - 1600E lună, fără bonusuri de performanță.
-
AI EXPERIENȚĂ? TE VREM LA NOI ÎN ECHIPĂ! NL Jobs România oferă locuri de muncă în domeniul agriculturii in Țările de Jos (OLANDA) Nu percepem niciun fel de comision!NL Jobs România oferă locuri de muncă în domeniul agriculturii in Țările de Jos (OLANDA) Nu percepem niciun fel de comision! Sere de rosii, pe diferite activități - tariful BRUT pe oră este 13,27E - puteți obține până la 8 ore bonus săptămână dacă depășiți norma de lucru! Depozite de ambalare - tariful BRUT pe oră este 13,27E Logistică - tariful BRUT pe oră de la 13,27E Transportul România- Țările de Jos este organizat de către NL Jobs, costul este de 150E și este suportat de angajat. Asigurăm cazare contracost - 120E săptămână persoană, dar și asigurare medicală - 37,5E săptămână persoană Transportul de la locul de cazare la locul de muncă este asigurat de către noi, iar șoferii primesc un bonus de 25E NET săptămână! Salariul NET minim este cuprins intre 1300E - 1600E lună, fără bonusuri de performanță.